Menu
Kup
493 / szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Continental ContiEcoContact CP

< Przejdź do listy opon 175/60 R15

certyfikowany sprzedawca
opon Continental

Transport GRATIS

14 dnina zwrot

W tej chwili model dostępny tylko w rozmiarze 175/60 R15 81 V za 493zł
493 / szt.
Zapytaj o dostępność
Kup
Parametry opony
Producent:
Continental
Typ:
Osobowe
Sezon:
Letnie
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
81 = max 462 kg
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
E B 70dB szczegóły
  • Opinie
  • Oferta
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie

71 osób wystawiło ocenę

  • 6 2 osoby
  • 5 28 osób
  • 4 27 osób
  • 3 12 osób
  • 2 2 osoby
  • 1 0 osób

Ocena łączna: 4,3 71 opinii

Opona Dobra
  • Oszczędności: 4,2
  • Komfort: 4,3
  • Bezpieczeństwo: 4,3

54% użytkowników poleca tę oponę

54%

Informacje o oponie zbierane są od 6271 dni. W tym czasie zebraliśmy 71 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 1222000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się w terenie i poza miastem.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

  • Opinie o oponach Continental ContiEcoContact CP

    Artur
    Ocena: 4,3

    Czy opinia jest pomocna?

    Opony dobre, dosyć ciche, przyzwoita przyczepność, trochę może za delikatne do tego samochodu ale do innych normalnych samochodów polecam . Jeżeli wytrzymała moją dosyć ostrą jazdę to myślę, że każdy inny kierowca będzie zadowolony. Jest odporna na ścieranie dobrze prowadzi się zarówno na suchej jak i na mokrej nawierzchni cicha i lekka. Podstawowa cech nie ma żadnych bić na wyważarce i bardzo małe opory toczenia. Polecam !
  • Fafur
    Ocena: 4,4

    Czy opinia jest pomocna?

    R E W E L A C J A na suchym asfalcie ! Idealne trzymanie boczne (zasługa niskiego profilu) , niskie opory, cicha. Na koleinach nie za bardzo daje sobie radę ale to ze względu na szerokość. ŻADNE opony na świecie nie są robione na polskie koleiny !!! Jako typowo letnia - bardzo OK. Na deszczu - hmm.... hamowanie w Polsce zależy od rodzaju ( kiepskości ) asfaltu a nie od bieżnika !
  • Tomek
    Ocena: 4,2

    Czy opinia jest pomocna?

    Calkiem fajne opony, jedynie nie rozumiem ich oznaczenia CP, ktore mialo znaczyc Comfort Plus, a jak na komfort to sa one zbyt glosne. Moze nastepnym razem wybiore Nokian NRHI, podobno rewelacja.
  • Marek
    Ocena: 4,5

    Czy opinia jest pomocna?

    moje zimówki zapewniają dużo lepszy komfort jazdy i emitują o wiele mniej hałasu. Continentale na moje szczęście są już tak zdarte że kupuję nowe, a wybór padł na michały
  • W.B
    Ocena: 4,4

    Czy opinia jest pomocna?

    Dobrze trzymają w zakrętach. Przy hamowaniu nie zrywają przyczepności.Nie pamiętam aby musiał zadziałać kiedykolwiek ABS zarówno na suchym jak i na mokrym asfalcie.
  • Marko
    Ocena: 4,3

    Czy opinia jest pomocna?

    Przejechałem 5 sezonów letnich po bardzo różnych drogach. Ogólnie 4 z plusem. Na mokrej 4 z minusem. Gdyby nie było lepszych pewnie bym kupił jeszcze raz.
  • Kuras
    Ocena: 4,3

    Czy opinia jest pomocna?

    Za tą cenę nic specjalnego, nie moge się do niczego przyczepić bo opony nie są złe ale naprawde bez rewelacji, po zimie zmieniam na Dunlop SP Sport 01 :)
  • KK
    Ocena: 4,1

    Czy opinia jest pomocna?

    Nie pozostały mi po nich zbyt dobre wrażenia. Prowadzenie dosyć przeciętne. Oszczędności paliwa nie zauważyłem. Jedyna większa zaleta to niezła trwałość.
  • Idol
    Ocena: 4,1

    Czy opinia jest pomocna?

    Opony bardzo ciche i w miarę komfortowe. Na deszcz -średnie. Ogólnie polecam lecz można kupić podobne opony jakościowo za trochę mniejsze pieniądze.
  • Smorek
    Ocena: 4,2

    Czy opinia jest pomocna?

    Dobre opony na każdą pogodę. Trochę piszczą na zakrętach przy ciepłym asfalcie. Nawet sprawdzały się na śniegu, ale przy wysokim bieżniku.
  • leszek
    Ocena: 4,3

    Czy opinia jest pomocna?

    dobre opony szczególnie na suchej nawierzchni. zbyt szybkie zużycie.
  • Michał
    Ocena: 4,1

    Czy opinia jest pomocna?

    Generalnie to dobre opony choc....chyba nie zdecyduje sie drugi raz.
  • Rafał Socha
    Ocena: 3,6

    Czy opinia jest pomocna?

    Zużyłem już w swoim życiu kilkadziesiąt opon różnych firm. Od tych gorsze są tylko opony chińskie. Na suchej nawierzchni zachowują się poprawnie, na mokrej fatalnie. A w koleinach z wodą auto robi co chce. Hałas jak w fabryce! Zmieniając na zimówki (!) daytony mam wrażenie, że przesiadam się do innej klasy samochodu. Jeden z nielicznych plusów: wolno się ścierają. Szkoda, bo już chciałbym wymienić.
  • Grzegorz
    Ocena: 3,5

    Czy opinia jest pomocna?

    opona dobra, niemniej z uwagi na posiadany indeks 88V dosc twarda. bardzo czuła na nieprawidłowe ciśnienie w oponach. opona seryjnie montowana w nowym aucie. Z obserwacji konieczna bedzie ich wymiana po 4 sezonie. Starcie bieżnika dochodzi do 4 mm, być może z uwagi na ciezar auta w Dieslu. Polecam.
  • kaszub
    Ocena: 5,1

    Czy opinia jest pomocna?

    Bardzo ciche (zależy od jakości asfaltu) Mała ścieralność,. UWAGA! każda opona ślizga się na świeżym deszczu, gdy jeszcze kurz z jezdni nie jest zmyty.Po chwili opadu już ok.KAŻDA opona,każdej firmy w takich warunkach ma gorszą przyczepność (pierwszy deszcz). Tyle do komentujących bzdury o przyczepności.Poczytajcie troszkę fachowych artykułów. Miłego dnia.

    Podsumowanie: Dobre oponki,dla dobrego kierowcy

  • gak
    Ocena: 3,7

    Czy opinia jest pomocna?

    Opony typowo letnie. Nie nadają się na zimę - twarde, wzdłużny bieżnik. Dobra odporność na scieranie. Dobre prowadzenie na suchym i w zakrętach, gorzej w koleinach. Słabe na mokrym. Raczej duży hałas toczenia.
  • XXXX
    Ocena: 3,8

    Czy opinia jest pomocna?

    Gwałtowne reakcje na koleiny, nie utrzymują kierunku jazdy na wprost
  • stat
    Ocena: 4,8

    Czy opinia jest pomocna?

    Bardzo dobre opony! Niewyobrażalny komfort jazdy! Przy 120km/h słychać tylko wiatr i klekot diesla. Polecam choć ich odporność aquaplaning poprzeczny czasem jest niewystarczająca.
  • red
    Ocena: 3,4

    Czy opinia jest pomocna?

    opona dobra do delikatnej jazdy (chyba) przy ostrzejszej wyrywają się fragmenty bieżnika i staje się strasznie głośna, totalnie niestabilna przy dużych prędkościach, piszczy zawsze i wszędzie a koleiny + woda to walka o życie, jedyny plus to dość małe opory toczenia.
  • J.H.
    Ocena: 5,3

    Czy opinia jest pomocna?

    Te opony są zbyt drogie, ale musiałem dokupić takie same jak pozostałe. Zakup był bardzo sprawny. Pozdrawiam.
  • Przemek
    Ocena: 5,0

    Czy opinia jest pomocna?

    po przejechaniu 30tyś km praktycznie brak zużycia opona zapewnia pewne prowadzenie samochodu
  • Panek
    Ocena: 4,6

    Czy opinia jest pomocna?

    Dobre opony, niezłe trzymanie na mokrej nawierzchni, trochę za głośne, odporne na scieranie.
  • Ocena: 3,0

    Czy opinia jest pomocna?

    Do 10 tys. ok, potem się wyząbkowały, strasznie hałasują, nie trzymają kierunku na wprost, koleiny - kiepsko , w deszczu - walka o życie. nigdy więcej.
  • Freeman
    Ocena: 4,9

    Czy opinia jest pomocna?

    Kupuje nowy model Continentala
  • goncior
    Ocena: 2,7

    Czy opinia jest pomocna?

    Na suchym jest dobra, a nawet bardzo dobra-klei sie ladnie do asfaltu i prowadzi sie bardzo dobrze, wybacza wiele bledow. Natomiast na mokrym jest to opona niebezpieczna. Bardzo latwo traci przyczepnosc i wrecz slizga sie. Kolejna wada jest to iz jest to opona bardzo glosna-mialem juz zimowki ktore byly cichsze. Kupilem je wraz z pojazdem i napewno zmienie po zimie na jakies inne, gdyz poprostu boje sie na nich jezdzic. Nie polecam.
  • Stryjek
    Ocena: 4,5

    Czy opinia jest pomocna?

    Niezłe opony ale wydaje mi sie że bez rewelacji. Jeżdze trzeci sezon i juz rozgladam sie za nowymi, te nie doczekaja końca lata. Dość głośne pomimo że producent zachwala : "... obnizony poziom szumu". Po przejechaniu 75 tys km zauważyłem że guma na rantach wyglada jak sparciała popekana, dość niepokojąco to wygląda ( ale może to normalne ? ). Niezłe opony, bez zdecydowanych minusów lub plusów ale chętnie spróbuję czegoś nowego.
  • rwu
    Ocena: 2,5

    Czy opinia jest pomocna?

    Przez tą oponę, może nie słusznie, zmieniłem zupełnie podejście do firmy Continental. Ta opona jest bardzo kiepska. Uważam, że kompletnie nie nadaje się na nasze "asfalty". Po wjechaniu w dołek bardzo często spada ciśnienie! Na koleinach ciężko utrzymać prosty tor jazdy. Na mokrej nawierzchni jest tak śliska, że szkoda słów. Nigdy więcej Continentala - przereklamowana
  • Wlodek
    Ocena: 3,9

    Czy opinia jest pomocna?

    na suchym chyba bdb, koleiny - bez problemow. Natomiast przy przyspieszaniu na mokrym - szczegolnie na niektorych pasach dla pieszych, liniach oddzielajacych pasy ruchu - przy 90kmh na III biegu potrafia zerwac przyczepnosc ! O dziwo calkiem stabilnie zachowuja sie podczas wiekszego deszczu. Zapowiadaja sie na trwale opony.
  • marek
    Ocena: 3,0

    Czy opinia jest pomocna?

    Po 4 sezonach opona prawie łysa, wygląd z boku jak w 10 letnich Goodyear, ( poprzednie Goodyeary po 6 latach wykazywały minimalne zużycie ) często zrywa przyczepność przy ruszaniu, boksuje, hamowanie bez zastrzeżeń, w tym stanie komfort jazdy zerowy. Muszę je natychmiast wymienić.
  • Cox
    Ocena: 4,6

    Czy opinia jest pomocna?

    Bardzo dobre opony zwłaszcza na suchy asfalt, bardzo dobre trzymanie boczne. Na mokry - średnie - jak były nowe to ok, ale bieżnik się zużywa i jest coraz gorzej. Po 3 sezonach czas na zmiane bo 2-3 mm bieżnika to troche mało na polskie "równe jak stół" drogi ...
  • slowik
    Ocena: 2,8

    Czy opinia jest pomocna?

    w pierwszym sezonie nie miałem zastrzeżeń, wyrzuciłem po czwartym sezonie mimo że przepisowo były ok. Zużycie paliwa rewelacja i rewelacja dla blachaży. Na suchym jak cię moge, na mokrej nawieszchni jeźdźi się jak po lodzie - tendencja narasta w miarę zużycia.
  • Tom
    Ocena: 3,9

    Czy opinia jest pomocna?

    szukam pojedyńczej opony Continental EcoContactCP w rozmiarze 185/55/14 , koniecznie taki rozmiar i koniecznie w dobrym stanie, bo mam 3 nówki, brakuje czwartej, może komuś została z zapasu taka oponka i chce sie pozbyć? 509-381-853, moze być sms, email
  • Maciek
    Ocena: 2,4

    Czy opinia jest pomocna?

    Zakupiem je wraz z alufelgami. Wczesniej jezdzilem na fabrycznych Pirelli P6000 185/65R14 (ok). Opany strasznie szumia podczas jazdy!!!. Dobra przyczepnosc na suchej jezdni. Chcialbym je jak najszybciej zmienic spowrotem na Pirelli P6000.!!!
  • czarek
    Ocena: 4,0

    Czy opinia jest pomocna?

    Nie jezdzilem jeszcze na lepszych zimowkach!!! Bedac zima w gorach wielokrotnie okazywalo sie ze ja jade dalej wraz z autami z napedem 4x4 a reszta kumpli zakalada lancuchy :) ja ani razu nie musialem ich zakladac oponki suuper
  • edzio
    Ocena: 3,0

    Czy opinia jest pomocna?

    co wy ludziska chcecie od tej opony ona już na rynku jest od bodaj 10 lat także jak kupować to powiedzmy jakiś nowszy model ContiPremium 2 np. albo coś innego, a nie tą starą opone, która w tamtych dawnych czasach była dobra.
  • SEB
    Ocena: 3,1

    Czy opinia jest pomocna?

    Używałem wcześniej też Focusem kombi opony Michelin i byłem zdecydowanie bardziej zadowolony. Continental CP to dobra opona dla użytkowników spokojnych którzy pokonują rocznie dystanse po ok. 15.000km
  • kk
    Ocena: 3,9

    Czy opinia jest pomocna?

    Całkiem niezłe oponki, zarówno na suchym i mokrym (pod warunkiem, że zostało na niej jeszcze trochę bieżnika).Jedyna wada moim zdaniem to ich trwałość -albo mój styl jazdy.Polecam
  • Zdzisaław
    Ocena: 4,6

    Czy opinia jest pomocna?

    Plusy : niski poziom hałasu , wysoki komfort jazdy Minusy : niezadowalająca ścieralność, cena Podsumowując : dobra guma ale są na rynku lepsze oponki za niższą cene
  • Konrad
    Ocena: 4,6

    Czy opinia jest pomocna?

    Oponka jest bardzo dobra. Super trzyma na mokrym i suchym asfalcie. Potrafi wytrzymać długi okres eksploatacji nie tracąc tak bardzo swoich zaletach. POLECAM
  • rafal
    Ocena: 4,8

    Czy opinia jest pomocna?

    Na moj w miare spokojny styl jazdy sa ok. Dobrze sie trzymaja drogi i sa naprawde ciche. Jesli ktos sie zastanawia nad ich kupnem to polecam. pozdrawiam
  • PaveL
    Ocena: 2,7

    Czy opinia jest pomocna?

    Oponki ściarają sie błyskawicznie może to mój styl jazdy ale po 7000 widac już znaczna zużycie, na wodzie kiepsko mój Focusik "mielił" jeszcze na 3 :-)
  • Pawel
    Ocena: 3,1

    Czy opinia jest pomocna?

    oponka taka sobie, na suchym ok ale na mokrej nawierzchni tragedia, strasznie pływa, na koleinach tez nie specjalnie sobie radzi, nie polecam....
  • Karol Kasprzyk
    Ocena: 4,0

    Czy opinia jest pomocna?

    Jak na fabryczne oponki - całkiem niezłe... Niestety zużywają się nieco szybciej od fabrych Michelinek, które miałem w Renault Lagunie.
  • Zbyszek
    Ocena: 4,6

    Czy opinia jest pomocna?

    Bardzo dobra przyczepność na zakrętach na suchej nawierzchni, słabiej na mokrej, ciche. Polecam.
  • lol
    Ocena: 4,8

    Czy opinia jest pomocna?

    nie raz uratowaly mi zycie ; do 70tys bieznik byl oki ; jezdzilem cichszymi oponami
  • andrzej
    Ocena: 2,7

    Czy opinia jest pomocna?

    nie polecam szybko sie scieraja; glosne; na mokrej nawierzchni sliskie
  • JOY
    Ocena: 3,6

    Czy opinia jest pomocna?

    Za tą kasę (nowe ok. 400-500 zł) są setki innych LEPSZYCH
  • Rafał
    Ocena: 3,1

    Czy opinia jest pomocna?

    Drogie, sliskie i strasznie głośne. Beznadzieja.
  • Ocena: 5,6

    Czy opinia jest pomocna?

    BARDZ DOBRE SUPER CICHE I WYTRZYMAŁE POLECAM
  • Marcin
    Ocena: 5,0

    Czy opinia jest pomocna?

    Bardzo dobre, godne polecenia
  • Kriszo
    Ocena: 4,1

    Czy opinia jest pomocna?

    Poprostu dobre opony!
  • matejus
    Ocena: 4,4

    Czy opinia jest pomocna?

    bardzo fajne opony.

Ilość opinii na stronie:

Oferta

Ceny i rozmiary Continental ContiEcoContact CP

Nazwa opony: Rozmiar: Indeksy: Cena: Ilość:
Continental
ContiEcoContact CP
175/60 R15 81 V
175/60 R15 81 V 493 zł Kup
Opis produktu

Continental ContiEcoContact CP

Typ: opona letnia

Klasa: premium

Przeznaczenie: samochody osobowe średniej i wyższej klasy

Bieżnik: jego specjalistyczny wzór zapewnia znakomite osiągi na mokrej nawierzchni

Rozmiary: od 14 do 15 cali



Continental ContiEcoContact CP to letnia opona klasy premium (wysokiej). Model ContiEcoContact CP koncernu Continental charakteryzuje się długim czasem użytkowania, zmniejszonym zużyciem paliwa, zwiększonym bezpieczeństwem jazdy na każdym rodzaju nawierzchni. Ponadto opona Continental ContiEcoContact CP oferuje obniżony poziom hałasu, co skutkuje wysokim komfortem akustycznym podczas jazdy.



Symbol CP na oponie Continental ContiEcoContact to skrót od Comfort Plus. Linia opon wyposażona w to oznaczenie charakteryzuje się bardzo wysokim komfortem, zarówno pod kątem płynności i stabilności jazdy, jaki i niskiego poziomu szumów. W oponie Continental ContiEcoContact CP wykorzystano technologię NCCS. Dzięki niej, opona ma bardzo niskie opory toczenia w stosunku do nawierzchni. Zmniejszenie oporów toczenia było od dawna jednym z głównych zadań konstruktorów firmy Continental. Pierwszą zaletą związaną z tym rozwiązaniem jest wyjątkowo niski poziom szumu. W znacznym stopniu zredukowano poziom hałasu, dzięki czemu jazda jest bardzo komfortowa. Poza tym zredukowany opór toczenia oznacza mniejsze zużycie paliwa oraz odpowiedni rozkład nacisków. Bieżnik opony zużywa się dzięki temu równomiernie. Ekstremalnie niski opór toczenia w oponie Continental ContiEcoContact CP zapewnia bardzo długi czas użytkowania. Łagodnie opadający wzór bieżnika i mieszanka gumowa użyta do produkcji opony gwarantują bardzo dobre osiągi na mokrej nawierzchni. Skład mieszanki zapewnia wysoką przyczepność do mokrej i śliskiej nawierzchni. Główne rowki obwodowe sprawnie usuwają wodę z centralnej części opony na zewnątrz. Liczne nacięcia klocków bieżnika redukują zjawisko aquaplaningu. Stabilną i płynną jazdę na suchej drodze zapewniają szerokie bloki na barkach opony oraz mocne klocki bieżnikowe. Dzięki nim, opona Continental ContiEcoContact CP zapewnia precyzyjne sterowanie na prostej drodze oraz podczas pokonywania ostrych zakrętów.



Continental ContiEcoContact CP to letnia opona przeznaczona dla samochodów osobowych średniej i wyższej klasy. Opona jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla kierowców pokonujących każdego dnia długie dystanse. Budowa opony Continental ContiEcoContact CP zapewnia wysoki komfort jazdy. Dzięki znacznie wydłużonym przebiegom opona jest produktem wysoce ekonomicznym.



Informacje o producencie: Continental to niemiecki koncern oponiarski, należący do największych producentów opon na świecie. Firma wytwarza opony klasy peremium, które znane są z najwyżej jakości wykonania, długiego okresu eksploatacji oraz niezawodności w każdych warunkach. Opony Continental są chętnie wybierane jako fabryczne wyposażenie takich samochodów, jak: BMW, Ford czy Porsche. Do koncernu należą takie firmy, jak: Uniroyal, Semperit, Viking czy General Tire.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Opona Continental ContiEcoContact CP w rozmiarze 175/60 R15 81 V, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

E B 70 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Korzyści płynące z gwarancji

Pełna treść gwarancji
  • masz 5 lat gwarancji od daty produkcji lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia bieżnika (w zależności od tego co nastąpi wcześniej),
  • gwarancja obejmuje wady konstrukcyjne, materiałowe i wykonawcze,
  • reklamacje możesz zgłaszać w ASO (dla opon z oryginalnego wyposażenia pojazdu), upoważnionych punktach obsługi gwarancyjnej i punktach zakupu opon,
  • jeśli wada ujawni się w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, to Twoja opona zostanie wymieniona na nową lub otrzymasz zwrot pieniędzy,
  • jeśli wada ujawni się w późniejszym okresie niż 2 lata od daty sprzedaży, otrzymasz zwrot części kosztów w zależności od zużycia opony lub dofinansowanie do zakupu nowych opon tego producenta.
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Continental

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

    Większość naszych produktów możemy dostarczyć do serwisu
    w Twoim sąsiedztwie.

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

    Jeżeli dokonasz zakupu do godziny 14:00, montaż możesz umówić już na następny dzień.

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!

    Wystarczy, że pojawisz się w umówionym terminie, a specjaliści zamontują je w atrakcyjnej cenie!

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA