Michelin Power Supersport to letnia opona motocyklowa przeznaczona do motocykli sportowych o wysokiej mocy silnika. Doskonale nadaje się dla osób, które prócz normalnego użytkowania swojego pojazdu po ulicach lubią od czasu do czasu wjechać na tor. Producent deklaruje, że dzięki zmniejszeniu ciśnienia do jazdy po torze powierzchnia styku opon z nawierzchnią może zwiększyć się aż do 52%. Poprzez zastosowanie nowej technologii 2CT+ Michelin Power Supersport zapewnia wysoki poziom przyczepności oraz stabilności w zakrętach. W porównaniu z bardziej wyczynową wersją Power Cup posiada ona więcej rowków, co bezpośrednio wpływa na lepsze zachowanie się na mokrych nawierzchniach. Dodatkowo bardziej twarda z mieszanek osłania aż 50% centralnej części opony, dzięki czemu można osiągać na niej wydłużone przebiegi.
- Oponeo
- Opony motocyklowe
- Michelin
- Power Supersport
Klasa premium
Michelin Power Supersport

Model dostępny w wielu rozmiarach
Parametry opony
0,0
2 Oceny
200/55ZR17
Opinia potwierdzona zakupem
Rewelacyjne opony.
Podsumowanie:Polecam tę oponę
180/55ZR17
Opinia niezweryfikowana
Kupiłem komplet tych opon z myślą o jeździe torowej. Kiedy już zawitałem z nimi na tor, usłyszałem od bardziej doświadczonych, żebym uważał, bo po rozgrzaniu tracą przyczepność nie wiadomo kiedy i trzeba mieć się na baczności, bo było na nich "dużo gleb". Powoli się w nie wjeżdżałem, zrobiłem na nich po torze ponad 2 tys. km i stwierdzam, że są bardzo w porządku. Trzymają dobrze i szybko się nagrzewają. Mam kocyki ale zakładałem je na koła tylko raz na początku sezonu kiedy jeszcze było dość chłodno. W środku lata, przy słonecznej pogodzie po dwóch kółkach na torze kleją się do asfaltu pięknie. Potrafią się czasem uślizgnąć w maksymalnym złożeniu, ale to tylko wtedy, gdy przed ostrym łukiem, zdążą się na brzegach opon poprzyklejać duże "fafoły" zdartej gumy. Te opony są dość żywotne. Przejechałem na nich dotąd ok. 2 tys. po torze i jakieś 700 km po mieście i powinny wystarczyć jeszcze może na jakieś 1,5 tys w większości w warunkach torowych. Zdarzyło mi się na nich pojeździć też na torze w deszczu. Mimo, że nie są do tego stworzone, przy założeniu, że są jeszcze nowe, z głębokim bieżnikiem i przy zachowaniu zdrowego rozsądku też można mieć na nich sporo frajdy. W ruchu miejskim, trzeba się tymi oponami obchodzić ostrożnie. Mają mało nacięć i są bardzo wrażliwe na brud. Nawet na zwykły kurz. Przy średnio dynamicznej jeździe miejskiej, niemal każdy zakręt pokonywany na odkręconym gazie wiąże się z uślizgiem tyłu. Nie jest tak, że tył ucieka w niekontrolowany sposób. Trzeba się po prostu tego spodziewać i wszystko będzie ok.
Podsumowanie:Polecam tę oponę
Ceny i rozmiary Michelin Power Supersport
Dostępne rozmiary i warianty