Dunlop Dragmax to opona drag racingowa klasy premium, dlatego podczas jej projektowania nie było mowy o kompromisach. Efektem wysiłków inżynierów musiało być ogumienie niezawodne, o zwiększonych osiągach, które da kierowcy przewagę podczas wyścigu. Ostatecznie cały trud nie poszedł na marne, a zamierzony cel został osiągnięty.
Model wyposażony jest w bieżnik typu semi-slick o płaskim profilu, który gwarantuje znakomitą przyczepność i osiągi na torze. Szczególnie dobrze klei się do suchej nawierzchni, jednak dzięki pojedynczym rowkom poradzi sobie również w przypadku wilgotnej aury. Bardzo miękka, innowacyjna mieszanka gumowa (wspierana sztywnymi włóknami aramidowymi) sprawia, że model doskonale sprawdzi się podczas rywalizacji, i to nie tylko drag. Masa nieresorowana oraz obrotowa minimalizowane są przez lekką konstrukcję.
Zastosowane technologie:
- JLB – konstrukcja bezspoinowego opasania JointLess Belt, którego poszczególne elementy nie nakładają się na siebie, wpływa na przewidywalność zachowania ogumienia oraz komfort jazdy.
- JLT – rozwiązanie Jointless Tread oznacza wykorzystanie zalet kilku mieszanek gumowych. Odpowiada za zwiększoną trwałość i odporność na zużycie, jak również za stabilność oraz reaktywność podczas jazdy z większą prędkością.
- NTEC – regulując ciśnienie w oponie, możemy optymalizować jej parametry. Mniej powietrza wpływa na lepszą sterowność i pewne prowadzenie, nawet znajdując się na granicy przyczepności. Wyższe ciśnienie przekłada się natomiast na osiągi i trakcję w trakcie jazdy poza torem.
Marka Dunlop od ponad 125 lat rewolucjonizuje rynek oponiarski, oddając kierowcom do użytku innowacyjne ogumienie. Ma ono nie tylko zapewniać kontrolę nad pojazdem, ale i oferować osiągi satysfakcjonujące wymagających, rywalizujących ze sobą kierowców.