Testy opony Michelin Pilot Sport Cup 2:
2018:
test Sport Auto
w rozmiarze 265/35 R19;
nota: szczególnie polecana;
(1. miejsce).
2017:
test Sport Auto
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: polecana;
(3. miejsce).
Michelin Pilot Sport Cup 2 to wysokiej klasy opona opracowana z myślą o torach wyścigowych, dopuszczona do użytkowania na drogach. Spełni oczekiwania kierowców, ceniących prędkość bez kompromisów i poczucie bezpieczeństwa nawet w ekstremalnych warunkach.
Technologia dwóch mieszanek Bi-Compound zapewnia wyjątkową przyczepność na suchej nawierzchni, precyzyjne kierowanie i kontrolę toru jazdy. Zewnętrzne barki Michelin Pilot Sport Cup 2 zostały wzmocnione, aby zwiększyć wytrzymałość opony oraz wydłużyć przebieg.
Znaczne zwiększenie głębokości bieżnika (względem poprzednika – Pilot Sport Cup+) przełożyło się na znakomitą przyczepność na mokrej nawierzchni i mniejsze ryzyko wystąpienia aquaplaningu. Ponadto opona jest trwalsza i bardziej odporna na uszkodzenia mechaniczne od swojej poprzedniczki. Sportowy, asymetryczny bieżnik gwarantuje pełnię osiągów i sprawia, że jazda staje się prawdziwą przyjemnością.
Michelin Pilot Sport Cup 2 jest fabrycznie montowany w samochodzie Ford Focus RS.
Michelin to największy producent opon w Europie i jeden z największych na świecie. Firma została założona w 1889 roku we Francji przez braci Andrégo i Édouarda Michelin. Koncern przez wiele lat produkował opony na potrzeby Formuły 1, ale nie tylko. Marka oferuje również ogumienie do samochodów osobowych, ciężarowych, motocykli, rowerów czy nawet samolotów.
Opona letnia Michelin Pilot Sport Cup 2 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 325/30 R20.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 19 do 21 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości
Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi
300 km/h.
Opona posiada indeks nośności
106 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi
950 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: D (opory toczenia), D (przyczepność na mokrej nawierzchni), B 74 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
-
posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).