Kup
630 szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Michelin Alpin 6 195/50 R16 88 H XL

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Wcześniej945 zł

630 szt.
Kup

Transport GRATIS

Dostawa 8 dni roboczych

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
88 = max 560 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
D B A 69 dB
szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie
544 osoby wystawiły ocenę
  • 6 360 osób
  • 5 164 osoby
  • 4 15 osób
  • 3 4 osoby
  • 2 1 osoba
  • 1 0 osób
Ocena łączna: 5,7 544 opinie Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,8
  • Mokra nawierzchnia: 5,7
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,6
98% użytkowników poleca tę oponę
98%

Informacje o oponie zbierane są od 1130 dni. W tym czasie zebraliśmy 544 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 7775000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Michelin Alpin 6

    Jan

    Rozmiar: 195/50 R16

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Pewne prowadzenie.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Jakub

    Rozmiar: 225/55 R17

    Ocena: 4,4

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Po fatalnych przygodach z Nokianami postanowiłem zainwestować w Michelin. Wersja letnia Pilota bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, więc oczekiwania co do zimowych opon były dość duże. Okazuje się, że na śniegu i błocie pośniegowym sprawdzają się naprawdę dobrze. Oczywiście na lodzie można zapomnieć o przyczepności, ale to chyba tylko opony z kolcami dałyby radę. Alpine są ciche na trasie - świetnie sprawdziły się na trasie PL-CH-PL. Z nimi wyjazd zimowy w zaśnieżone Alpy to żaden problem. Pomimo większego balona (17 zamiast 19) całkiem przyzwoicie zachowują się na zakrętach. Nie zauważyłem również problemu z aquaplaningiem. Polecam.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Sagittarius

    Rozmiar: 195/55 R16

    Ocena: 6,0

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Wychodzę z założenia, że na oponach nie można oszczędzać, bo jest z nimi jak z butami: nawet jeśli człowiek dobrze się ubierze, a buty ma byle jakie to i tak zmarznie. Opony Michelin wyróżniają się spośród innych. Specjalna mieszanka gum robi swoje: właściwości jezdne są wyjątkowe. W mojej ocenie to jedne z najlepszych opon. Potwierdza to 5 letnia gwarancja. Poprzednio użytkowałem Alpin 3 na przemian z oponami innej marki i po zmianie, miałem zawsze wrażenie, że po sztywnych butach włożyłem wygodne i miękkie kapcie. Opony po 10 latach użytkowania nie miały wyraźnych śladów znacznego zużycia ani butwienia gumy.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Andrzej

    Rozmiar: 195/60 R16

    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Jestem już wiekowym gościem i trochę przejechałem kilometrów, co się z tym wiąże użytkowałem opony różnych firm. Obecnie używane opony sprawują się bardzo dobrze. W porównaniu z innymi producentami są głośniejsze. Jednak dużym plusem jest twardość ( miękość). Opona dosłownie klei się do asfaltu. Nawet przy dużych prędkościach samochód prowadzi się pewnie bez względu na warunki pogodowe. Wiąże się to również z minusem. Podniosło się spalanie. Nie za wiele, ale jednak. Sumując: jeżeli komuś zależy na bezpieczeństwie, to podniesienie głośności, czy niewielkie podniesienie zużycia paliwa jest mało ważne.

    Czy opinia jest pomocna?

  • Ozz

    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 5,4

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Przez ostatnich kilka lat zjeździłem: Nokian w+, Sava Eskimo, Pirelli Snowcontrol, Dunlop WS5 i teraz pierwszy sezon na Michelinach. Sava poprawna, do stonowanej jazdy, Nokian ogólnie nieco lepiej, dużo lepiej w świeżym śniegu, Pirelli bardzo dobre na kopnym śniegu, słabiej (np. od Dunlopa i Michelina) w deszczu, Dunlop dawał sobie radę wzorowo, ale podczas 3. sezonu zaczęły się bicia trzech z czterech opon. Uważam na dziury i krawężniki, więc zaskoczenie i zawód były znaczne. Michelin z tego zestawienia wypada najlepiej. Na każdej płaszczyźnie, od Dunlopa o włos, czasem dwa. Moim zdaniem spośród wymienionych, najlepsza. Opona kompletna, bez słabych stron. Jeżdżę lekkim, dwustukonnym kompaktem i te opony pozwalają na naprawdę wiele. Mozna im zaufać, świetnie kleją, na mokrym bardzo przewidywalne, w śniegu też dobrze. Na lodzie wożą na boki jak każde, nie ma rady na brak kolców. 5 gwiazdek za jazdę po śniegu i lodzie tylko dlatego, że moim zdaniem na komplet punktów zasłużyć powinna wyłącznie opona z kolcami. Byłem zadowolony z Dunlopów, ale tylko przez 2 sezony. Michelin polecił właściciel najlepszego zakladu wulkanizacyjnego w moim mieście. Miał rację. Warto dopłacić te 30/40zł do opony. Jeśli nie wynikną po drodze żadne komplikacje, mam swoje opony, do których będę wracał.

    Czy opinia jest pomocna?

Opis produktu
Opis produktu

Michelin Alpin 6

Płatek śnieguMichelin Alpin 6

Opona Michelin Alpin 6

Wybierz oponę zimową MICHELIN Alpin 6 z technologią EverGrip, która zapewnia bardzo dobre hamowanie[1], przyspieszanie i przyczepność[1] opony przy dopuszczalnym poziomie zużycia[1], w trudnych warunkach zimowych[2]. Opona zimowa najnowszej generacji zaprojektowana w celu zapewnienia doskonałej trwałości[4], oferując wyższy przebieg niż jej poprzedni model[5]. Ciesz się każdą jazdą i pozwól wskaźnikowi zużycia bieżnika MICHELIN zadbać o to, kiedy przyjdzie czas na zmianę opon. Z oponą MICHELIN Alpin 6 jesteś bezpieczny na śniegu, dzięki czemu możesz podziwiać piękno zimowych dróg.

  • Bardzo bezpieczna opona zimowa najnowszej generacji od MICHELIN
  • Wysoki poziom bezpieczeństwa jazdy w trudnych warunkach zimowych[1][2] (3PMSF)[3]
  • Najlepsza opona zimowa w swojej kategorii przy dopuszczalnym poziomie zużycia, pod względem przyczepności i hamowania podczas jazdy po śniegu i mokrychdrogach[1]
  • Długotrwałe osiągi[1] i doskonała trwałość[4] opony zimowej
  • Innowacyjny wskaźnik zużycia bieżnika MICHELIN śledzi zużycie opony
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • Po fatalnych przygodach z Nokianami postanowiłem zainwestować w Michelin. Wersja letnia Pilota bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, więc oczekiwania co do zimowych opon były dość duże. Okazuje się, że na śniegu i błocie pośniegowym sprawdzają się naprawdę dobrze. Oczywiście na lodzie można zapomnieć o przyczepności, ale to chyba tylko opony z kolcami dałyby radę. Alpine są ciche na trasie - świetnie sprawdziły się na trasie PL-CH-PL. Z nimi wyjazd zimowy w zaśnieżone Alpy to żaden problem. Pomimo większego balona (17 zamiast 19) całkiem przyzwoicie zachowują się na zakrętach. Nie zauważyłem również problemu z aquaplaningiem. Polecam.

    Jakub

  • Przez ostatnich kilka lat zjeździłem: Nokian w+, Sava Eskimo, Pirelli Snowcontrol, Dunlop WS5 i teraz pierwszy sezon na Michelinach. Sava poprawna, do stonowanej jazdy, Nokian ogólnie nieco lepiej, dużo lepiej w świeżym śniegu, Pirelli bardzo dobre na kopnym śniegu, słabiej (np. od Dunlopa i Michelina) w deszczu, Dunlop dawał sobie radę wzorowo, ale podczas 3. sezonu zaczęły się bicia trzech z czterech opon. Uważam na dziury i krawężniki, więc zaskoczenie i zawód były znaczne. Michelin z tego zestawienia wypada najlepiej. Na każdej płaszczyźnie, od Dunlopa o włos, czasem dwa. Moim zdaniem spośród wymienionych, najlepsza. Opona kompletna, bez słabych stron. Jeżdżę lekkim, dwustukonnym kompaktem i te opony pozwalają na naprawdę wiele. Mozna im zaufać, świetnie kleją, na mokrym bardzo przewidywalne, w śniegu też dobrze. Na lodzie wożą na boki jak każde, nie ma rady na brak kolców. 5 gwiazdek za jazdę po śniegu i lodzie tylko dlatego, że moim zdaniem na komplet punktów zasłużyć powinna wyłącznie opona z kolcami. Byłem zadowolony z Dunlopów, ale tylko przez 2 sezony. Michelin polecił właściciel najlepszego zakladu wulkanizacyjnego w moim mieście. Miał rację. Warto dopłacić te 30/40zł do opony. Jeśli nie wynikną po drodze żadne komplikacje, mam swoje opony, do których będę wracał.

    Ozz

  • Jestem już wiekowym gościem i trochę przejechałem kilometrów, co się z tym wiąże użytkowałem opony różnych firm. Obecnie używane opony sprawują się bardzo dobrze. W porównaniu z innymi producentami są głośniejsze. Jednak dużym plusem jest twardość ( miękość). Opona dosłownie klei się do asfaltu. Nawet przy dużych prędkościach samochód prowadzi się pewnie bez względu na warunki pogodowe. Wiąże się to również z minusem. Podniosło się spalanie. Nie za wiele, ale jednak. Sumując: jeżeli komuś zależy na bezpieczeństwie, to podniesienie głośności, czy niewielkie podniesienie zużycia paliwa jest mało ważne.

    Andrzej

  • Wychodzę z założenia, że na oponach nie można oszczędzać, bo jest z nimi jak z butami: nawet jeśli człowiek dobrze się ubierze, a buty ma byle jakie to i tak zmarznie. Opony Michelin wyróżniają się spośród innych. Specjalna mieszanka gum robi swoje: właściwości jezdne są wyjątkowe. W mojej ocenie to jedne z najlepszych opon. Potwierdza to 5 letnia gwarancja. Poprzednio użytkowałem Alpin 3 na przemian z oponami innej marki i po zmianie, miałem zawsze wrażenie, że po sztywnych butach włożyłem wygodne i miękkie kapcie. Opony po 10 latach użytkowania nie miały wyraźnych śladów znacznego zużycia ani butwienia gumy.

    Sagittarius

o360
  • Wysoki poziom trakcji i bezpieczeństwa w trudnych warunkach zimowych Wysoki poziom trakcji i bezpieczeństwa w trudnych warunkach zimowych[1][2]

    Doskonała przyczepność w niskich temperaturach i jazda w trudnych warunkach zimowych[1][2] to cechy zimowych opon drogowych MICHELIN Alpin 6, które zapewniają komfort i bezpieczeństwo. Opona zimowa najnowszej generacji ma lepsze osiągi od poprzedniego modelu o +6% na mokrych nawierzchniach i +8% na śniegu[5].

  • Jazda po śniegu i mokrych nawierzchniach Najlepsza pod względem hamowania i trakcji podczas jazdy po śniegu i mokrych nawierzchniach, przy dopuszczalnym poziomie zużycia[1]

    Czuj się komfortowo podróżując w warunkach zimowych, od pierwszego do ostatniego kilometra,[1] dzięki ewolucyjnej rzeźbie bieżnika i wielowarstwowej mieszance bieżnika MICHELIN. Opona MICHELIN Alpin 6 pozwoli jeździć po drogach przez całą zimę oraz zapewni stałą przyczepność i bardzo dobre hamowanie na śniegu[1].

  • Dłuższa trwałość opony Dłuższa trwałość opony[4]

    Wybierz oponę MICHELIN Alpin 6, aby uzyskać długotrwałe osiągi[1] i doskonały przebieg[4]. Ciesz się jazdą w górach bez konieczności częstej wymiany opon i zaufaj technologii MICHELIN Contact Patch, która zapewnia wysoki poziom kontroli i reakcji, podczas gdy odporna na ścieranie mieszanka gwarantuje równomierne zużycie opon.

Prezentacja opony
Logo Michelin

JESTEŚMY NA RYNKU I WPROWADZAMY INNOWACJE
JUŻ OD 130 LAT
Firma Michelin wprowadza innowacje technologiczne przy produkcji opon już od 1889 r., dążąc do zapewnienia bezpieczniejszej, ekologicznej i bardziej efektywnej mobilności ludzi i towarów. Często wyznaczamy poziom odniesienia dla innych producentów w zakresie wszelkich rozwiązań dotyczących opon oraz na rynkach związanych z podróżowaniem. Michelin to jedna z czołowych światowych marek, a jej głównym celem jest oferowanie wszystkim lepszych rozwiązań w zakresie mobilności.

(1) Od nowości do dopuszczalnego poziomu zużycia opona MICHELIN Alpin 6 w rozmiarze 205/55 R16 91H przewyższa próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ. Certyfikat 3PMSF dla nowej opony i znakomita trakcja na śniegu do zużycia do dopuszczalnego poziomu. Testy przyspieszania/trakcji na śniegu przeprowadzone przez TÜV SÜD w grudniu 2017 r. Opony z dopuszczalnym poziomem zużycia (ostatni kilometr) to opony z bieżnikiem startym maszynowo do poziomu wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f). We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych.

(2) MICHELIN Alpin 6 posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.

(3) MICHELIN Alpin 6 posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać oznaczenie 3PMSF, opony muszą gwarantować minimalny poziom bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.

(4) Na podstawie wyników testów trwałości przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. i styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91H zamontowanych w VW Golf 7. Opony testowane: MICHELIN ALPIN 6, BRIDGESTONE BLIZZAK LM001 Evo, CONTINENTAL WinterContact™ TS 860, DUNLOP Winter Sport 5, GOODYEAR Ultra Grip 9, PIRELLI Cinturato Winter i NOKIAN WRD4. Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km z przewidywaną trwałością do zużycia bieżnika do 1,6 mm. Średnia rynkowa: MICHELIN Alpin 6 i wszystkie opony premium konkurentów testowane w panelu. We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych.

(5) Na podstawie wyników testów porównawczych hamowania na mokrej nawierzchni i śniegu opon MICHELIN Alpin 6 i MICHELIN Alpin 5 przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. i styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91H zamontowanych w VW Golf 7.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE
Etykieta UE
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin Alpin 6

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!