637 szt.
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 656 zł/szt.

637 szt.
Kup
Kupiono wczoraj o godzinie 20:03
Produkt oglądają 3 osoby

Dostawa GRATIS

Dostawa 7 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
V = max 240 km/h
Indeks nośności:
101 = max 825 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2024 Ostatnie 2 szt.
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C B A 69 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Raty
  • Gwarancja
Opinie
Opinie

Kleber Krisalp HP3

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,6/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,5/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
99%
99% klientów poleca tę oponę
2480 ocen
  • 5
    1399
  • 4
    1026
  • 3
    49
  • 2
    2
  • 1
    4
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
3103 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
2480 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 32868000 km

Dominujący styl jazdy oceniających

umiarkowany

  • Wyniki : 2480 z 2480 opinii

    Zgłoś
    235/50 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Cicha opona zimowa. Na pierwszym śniegu opony testowane od tygodnia, nie odczułem żadnego uślizgu mimo, że S-max jest duży i ciężki. Wyważanie nie wymagało dużych ciężarków. Od kilku lat używam Kleber (również wielosezonowe) i je chętnie wybieram. Lubię opony relatywnie ciche, komfortowe (Ford raczej jest twardy). Służbowo od lat mam opony premium i nie odczuwam różnicy przy moim stylu jazdy względem opon "średnich" jakimi są wg. oponeo Klebery. Niech każdy wybiera co mu pasuje, zimówki i wielosezonowe Kleber, ale letnie używam inne. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Ford S-Max Van II 2.0 TDCi (132kW) (179KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia była pomocna?

    0 0

    Romek

    rok temu
  • 235/50 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jedyny minus to wzrost spalania w stosunku do opony letniej. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Kuga SUV II FL 1.5 EcoBoost (110kW) (150KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia była pomocna?

    0 0

    KSEjeden

    rok temu
  • 235/50 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony sa genialnej jakości, warte swojej ceny. Wczesniej uzywalem zwyklych 15' i w życiu bym nie sądził, że może być taka różnica. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Edge SUV II 2.0 TDCi AWD (132kW) (180KM)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia była pomocna?

    1 0

    Paweł

    2 lata temu
  • 235/50 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na chwilę obecną opony po jednej zimie, nie zauważyłem zużycia bieżnika. Sucha czy mokra nawierzchnia, opony super trzymają. Przy śniegu czy błocie pośniegowym zero jakichkolwiek zastrzeżeń, pewne prowadzenie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Audi A8 Sedan D3 4.2 Quattro (246kW) (335KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia była pomocna?

    0 0

    Dariusz

    2 lata temu
  • 235/50 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Da się jeździć. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    VW T5 Transporter T5 2.5 TDI (175KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia była pomocna?

    0 0

    Sylwia

    2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Testy opony Kleber Krisalp HP3:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2024
Auto Bild 205/55 R16 dobra -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
ÖAMTC 205/60 R16 polecana -
TCS 205/60 R16 polecana -
ADAC 205/60 R16 zadowalająca -
Auto Bild 225/45 R18 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Auto Bild 215/55 R17 dobra -
ADAC 215/60 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Bild 205/55 R16 wzorowa 3
ÖAMTC 225/50 R17 polecana -
TCS 225/50 R17 polecana -
ADAC 225/50 R17 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild 245/45 R18 wzorowa -
TCS 235/55 R17 polecana -
ÖAMTC 235/55 R17 polecana -
ADAC 235/55 R17 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
ÖAMTC 185/65 R15 szczególnie polecana 2
TCS 185/65 R15 szczególnie polecana 2
ADAC 185/65 R15 dobra 2
Auto Bild 225/45 R17 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto Bild Sportcars 245/45 R18 wzorowa 3
Auto Bild 195/65 R15 wzorowa 3
ÖAMTC 205/55 R16 polecana -
TCS 205/55 R16 polecana -
ADAC 205/55 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2017
ÖAMTC 195/65 R15 szczególnie polecana 3
TCS 195/65 R15 szczególnie polecana 3
ADAC 195/65 R15 dobra 3
Auto Bild 225/50 R17 dobra -
Auto Zeitung 195/65 R15 dobra 3
Skala not: najwyższa najniższa
background image background image

Kleber Krisalp HP3

Zaprojektowana z myślą o zimie Do samochodów miejskich, kompaktowych, sedanów, samochodów wieloosobowych, o dużej pojemności silnika, SUV-ów i crossoverów.
opona zimowa
do samochodu osobowego
Badge
Wspierane segmenty samochodowe Wspierane segmenty samochodowe Wspierane segmenty samochodowe Wspierane segmenty samochodowe
Obraz przedstawiający produkt Obraz przedstawiający produkt Obraz przedstawiający produkt

Dominuje na oblodzonych drogach

  • Nowa mieszanka bieżnika opony wykonana z funkcjonalnych elastomerów zwiększa przyczepność na drodze i skraca drogę hamowania o 1 m na oblodzonej nawierzchni (1)

Lepsza na śniegu (A)

  • Doskonałe bezpieczeństwo na śniegu dzięki licznym lamelom poziomym. Guma wykonana z funkcjonalnych elastomerów oraz liczne i lepiej rozmieszczone lamele zwiększają przyczepność na zaśnieżonych drogach (2)
  • Oznaczenia 3PMSF** i M+S***
  • ** Oznaczenie 3 Peak Mountain Snow Flake.
    *** Mud & Snow. Helio compound 3G

Jedna z najlepszych opon zimowych na rynku do jazdy na mokrej nawierzchni (B)

  • O jeden poziom wyżej w przypadku oznaczenia na mokrej nawierzchni, z oceny C do B (3)
    Droga hamowania krótsza o 2,2 m na mokrej nawierzchni (4)
    Kierunkowy wzór bieżnika w kształcie litery V i kanaliki rynnowe to rozwiązania ułatwiające odprowadzanie wody, co zmniejsza ryzyko aquaplaningu (5)
  • Ochraniacz felgi jest montowany we wszystkich oponach w rozmiarach od 17 cali.
Oznaczenia Legenda oznaczeń Opon
Grip Snow
  • Efektywność paliwowa (A do E).
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni (A do E).
  • Klasa zewnętrznego hałasu toczenia (A do C).
  • Wartość pomiarowa zewnętrznego hałasu toczenia (w decybelach).
  • Oznaczenie 3PMSF: informuje o tym, że opona nadaje się do jazdy w bardzo trudnych warunkach na śniegu
  • Informacje prawidłowe w dniu publikacji.
(1) Droga hamowania na lodzie skrócona o 8% w porównaniu z poprzednim gamą opon KLEBER KrisalpHP2 w rozmiarze 205/55 16 91H. Test wewnętrzny Grupy Michelin przeprowadzony w październiku 2014 r. na lodowisku w Clermont Ferrand. (2) Droga hamowania skrócona o 4%, tj. 1 m, a zdolność ruszania na śniegu poprawiona o 5% w porównaniu z poprzednim gamą opon KLEBER KrisalpHP2 w rozmiarze 205/55 16 91H. Test wewnętrzny Grupy Michelin przeprowadzony w grudniu 2015 r. i w styczniu 2016 r. w Ivalo. (3) Uzyskano wyższe oznaczenie B w porównaniu do poprzedniej serii KLEBER KrisalpHP2 z oznaczeniem C. Źródło: Product Tracking Report sierpień 2015 r. (4) Droga hamowania na mokrej nawierzchni skrócona o 2,2 m, tj. 6%, w porównaniu z poprzednią gamą opon KLEBER KrisalpHP2 w rozmiarze 205/55 16 91H. Test wewnętrzny Grupy Michelin przeprowadzony w grudniu 2014 r. w Centrum Technologicznym Ladoux. (5) Odporność na aquaplaning wzdłużny wzrosła o 15%, a na aquaplaning poprzeczny o 13% w porównaniu do poprzedniego katalogu opon KLEBER KrisalpHP2 w rozmiarze 205/55 16 91H. Test wewnętrzny Grupy Michelin przeprowadzony w grudniu 2014 r. w Centrum Technologicznym Ladoux. * Więcej informacji znajdziesz na oficjalnej stronie AutoBild pod adresem www.autobild.de
Życie jest Pełne Niespodzianek Nasze Opony Nie. 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
Program Kleber TRUST to 100% satysfakcji lub możliwość zwrotu zakupionych opon w ciągu 30 dni od daty odbioru i zwrot pieniędzy za każdą oponę.
1
2
3
  • Kup 2 lub 4 sztuki opon KLEBER.
  • Przetestuj opony.
  • Jeżeli opony nie spełniły Twoich oczekiwań, zwróc je w ciągu 30 dni od daty odbioru.
Regulamin Promocji

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 235/50 R18
18" 1 dostępny wariant
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 7 dni roboczych

Cena katalogowa 1 061

656 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Kleber Krisalp HP3

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.