Testy opony Falken Azenis FK510:
2022:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze 245/45 R19;
nota: dobra;
2022:
test Auto Bild
w rozmiarze 225/45 R18;
nota: wzorowa;
(3. miejsce).
2021:
test Promobil
w rozmiarze 235/55 R17;
nota: polecana;
(3. miejsce).
2021:
test Tyre Reviews
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: polecana;
2021:
test TCS
w rozmiarze 225/50 R17;
nota: szczególnie polecana;
(1. miejsce).
2021:
test ÖAMTC
w rozmiarze 225/50 R17;
nota: szczególnie polecana;
(1. miejsce).
2021:
test ACE/GTÜ
w rozmiarze 225/45 R17;
nota: szczególnie polecana;
(3. miejsce).
2021:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze 275/35 R19;
nota: bardzo dobra;
2021:
test Auto Bild
w rozmiarze 265/35 R20;
nota: zadowalająca;
2021:
test Auto Zeitung
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: szczególnie polecana;
2021:
test ADAC
w rozmiarze 225/50 R17;
nota: dobra;
(1. miejsce).
2020:
test Auto Bild Sportcars
w rozmiarze 245/35 R19;
nota: zadowalająca;
2020:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze 225/45 R18;
nota: dobra;
2020:
test TCS
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: polecana;
2020:
test ÖAMTC
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: polecana;
2020:
test Auto Bild
w rozmiarze 245/45 R18;
nota: wzorowa;
2020:
test ADAC
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: zadowalająca;
2019:
test Gute Fahrt
w rozmiarze 225/40 R18;
nota: dobra;
2019:
test Auto Bild
w rozmiarze 225/45 R17;
nota: wzorowa;
(3. miejsce).
2018:
test Auto Bild
w rozmiarze 245/35 R19;
nota: zadowalająca;
2018:
test Sport Auto
w rozmiarze 245/35 R19;
nota: polecana;
2018:
test ACE/GTÜ
w rozmiarze 235/45 R18;
nota: polecana;
(1. miejsce).
2018:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze 225/45 R17;
nota: polecana;
(3. miejsce).
2018:
test Auto Zeitung
w rozmiarze 225/45 R17;
nota: ;
(3. miejsce).
2017:
test Auto Bild
w rozmiarze 235/35 R19;
nota: polecana;
2017:
test Auto Bild
w rozmiarze 245/50 R18;
nota: dobra;
2017:
test Auto, Motor und Sport
w rozmiarze 245/45 R18;
nota: polecana;
2016:
test Auto Zeitung
w rozmiarze 225/45 R17;
nota: szczególnie polecana;
2016:
test GTÜ
w rozmiarze 225/45 R17;
nota: polecana;
Opony Falken Azenis FK510 to letnia propozycja od popularnego producenta klasy średniej dla samochodów o większej mocy silnika. Model doskonale sprawdzi się w trakcie dynamicznej jazdy.
Falken Azenis FK510 został wyposażony w bieżnik asymetryczny podzielony na dwie strefy. Pierwsza z nich (zewnętrzna) odpowiada za zachowanie samochodu na suchej nawierzchni. Poprawia się stabilność podczas pokonywania zakrętów i wykonywania nagłych manewrów. Wewnętrzna strefa pomaga w odprowadzaniu wody spod czoła opony, chroniąc przed poślizgiem hydrodynamicznym. Sprawnie usuwa płyny i zabrudzenia, osuszając bieżnik.
Zoptymalizowany układ bloków pomaga ograniczać generowany przez oponę hałas, sprawiając że każda podróż jest wyjątkowo cicha i przyjemna. Pomaga również w niwelowaniu drgań generowanych przez najechanie na nierówności.
Falken to japońska marka opon klasy średniej. Za jej powstanie odpowiada koncern Sumitomo, który za pomocą osobnej marki chciał promować opony UHP (do mocnych samochodów) w Stanach Zjednoczonych. Z tego powodu Falken kojarzy się przede wszystkim ze sportami motorowymi. Opony marki tej bardzo szybko zdobyły uznanie kierowców lubiących szybszą i bardziej dynamiczną jazdę.
Opona letnia Falken Azenis FK510 zaliczana jest do klasy średniej, czyli charakteryzuje się najlepszym stosunkiem ceny do jakości.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 265/35 R21.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 17 do 22 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości
Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi
300 km/h.
Opona posiada indeks nośności
101 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi
825 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: D (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), A 70 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
-
posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
-
posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).