Darmowa dostawa w 24h
Dostawa z montażem
4,9/5 Nasza ocena na Opineo
Największy sklep w Polsce
438 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Continental AllSeasonContact 205/55 R16 94 H XL

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Cena katalogowa 737

438 szt.
Kup
Kupiono dziś o godzinie 18:10

Transport GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Doręczymy w poniedziałek!

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
94 = max 670 kg
Inne:
Wzmacniane
Rok produkcji:
2023
Gwarancja:
7 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
B B B 72 dB
szczegóły
* Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Montaż opon
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Continental AllSeasonContact

5,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 5,7/6 Sucha nawierzchnia
  • 5,3/6 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 5,5/6 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
636 ocen
  • 6
    343
  • 5
    263
  • 4
    26
  • 3
    2
  • 2
    1
  • 1
    1
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
1944 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
636 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 7878000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 636 z 636 opinii

    205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony całoroczne, to dla mnie była nowość, do czasu ich zakupu jeździłam na sezonowych. Dziś śmiało mogę powiedzieć, żałuję że nie dokonałam takiego wyboru wcześniej. Mogę polecić z czystym sumieniem te opony. Jeżdżę po mieście i poza miastem, jak i trasy. Opony jak najbardziej sprawdziły się w każdej sytuacji i w każdych warunkach. Na śniegu i błocie pośniegowym spisywały się bardzo dobrze, fajnie trzymają się drogi w pogodzie, jak i niepogodzie. Cisza w aucie, a co za tym idzie przyjemniejsza jazda. Niekiedy jedynie winny jest rodzaj asfaltu, ale to niczego im nie odejmuje. Zużycie paliwa nie wzrosło, jest na granicy 4,8-5 l /100. Fajnie wprowadzają auto w ruch, pewnie i płynnie. Polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mazda 3 4/5 drzwi I 1.6 CD

    Ocena łączna:

    5,3

    Sucha nawierzchnia 6/6

    Mokra nawierzchnia 5/6

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/6

    Czy opinia jest pomocna?

    78 20

    Kamila Z.

    Ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony dobre, przyczepność w każdych warunkach świetna, chociaż pierwsze dni (przez niższe opory toczenia?) czułem się mnie pewnie - jakieś odczucie mniejszego kontaktu z nawierzchnią było, nieco bardziej czułem boczny wiatr na autostradach. Nie przekładało się to na rzeczywistą przyczepność. Po kilku miesiącach albo się przyzwyczaiłem, albo ten efekt zanikł. Brak akwaplaningu, nie zawsze nawet jest wyczuwalne, że wjeżdża się do wody. Ścieralność - w miare szybko się zużywają, po około 10 tysiecach km zewnętrznego rowka na przednich oponach już nie ma, ale przełoży się na jesień tył na przód. Aha, jazda raczej przepisową - nie wiem, jak zachowują się przy prędkościach ponad 140 km. W zimę w górach w tym roku też się nie jeździło. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Peugeot 308 SW II 1.6 HDI 115 (85kW)

    Ocena łączna:

    6,0

    Sucha nawierzchnia 6/6

    Mokra nawierzchnia 6/6

    Śnieg i błoto pośniegowe 6/6

    Czy opinia jest pomocna?

    7 4

    RB

    Ponad rok temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony wielosezonowe to kompromis. Nigdy nie będą tak doskonałe jak zimowe. Mimo to uważam, że warto je polecić. Jeżdżę dopiero od września, ale nie są hałaśliwe, auto prowadzi się dobrze zarówno na mokrej, jak na suchej nawierzchni. Hamowanie na suchej nawierzchni jest zbyt długie przy prędkościach powyżej 90km/h, ale jak się o tym wie to odpowiedni dystans zapewni bezpieczeństwo. Hamowanie na mokrej nawierzchni jest bardzo dobre. Jeżdżę już w warunkach zimowych co prawda z małą ilością śniegu, ale w tym obszarze też sprawdzają się świetnie. Czuję się bezpiecznie. Oczywiście reprezentuję spokojny i ekonomiczny styl jazdy i rozwijam prędkości do 120 km/h. Moja trasa to około 30% miasto a 70% obszar pozamiejski. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 3/6

    Mokra nawierzchnia 5/6

    Śnieg i błoto pośniegowe Klient nie ocenił/6

    Czy opinia jest pomocna?

    12 3

    Bogusia

    Ponad rok temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony AllSeasonContact mam od 1,5 roku. Wg mnie Opony są świetne zarówno na lato, jak i na zimę. Po 20 000 km zużycie bieżnika ok 1.5 mm przód 1 mm tył (sezon: lato-zima-lato). W zimę nowe opony dobrze radzą sobie w śniegu i na błocie pośniegowym, ale czym bieżnika jest mniej tym właściwości zimowe opony pogarszają się (szczególnie jazda po śniegu - podjazdy czy hamowanie). Zamierzam na nich jeździć wielosezonowo jeszcze do 4 mm, czyli ok 1 rok. (ok 15 000 km). Wg mnie to bardzo dobra opona wielosezonowa na 30 000 km później jak bieżnika jest mniej niż 4 mm, dobra już tylko jako letnia. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford C-Max MPV II 2.0 TDCi (103kW)

    Ocena łączna:

    6,0

    Sucha nawierzchnia 6/6

    Mokra nawierzchnia 6/6

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/6

    Czy opinia jest pomocna?

    3 0

    Hubert

    238 dni temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony mają zdecydowanie dobre właściwości jezdne i nie widzę praktycznie żadnej różnicy między nimi a oponami letnimi/zimowymi, które miałem założone do tej pory. Sprawdzają się zarówno w trasie, jak i jeździe po mieście. Przy hamowaniu awaryjnym, jakie zdarzyło mi się niedawno w trasie, również nie zawiodły. Jedyny minus, jaki zauważyłem to wyższy poziom hałasu niż przy "zwykłych" oponach. W czasie jazdy po mieście nie robi mi to różnicy, ale w trasie i na autostradzie w kabinie samochodu jest zauważalnie głośniej niż na oponach letnich czy zimowych tej samej firmy. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Opel Astra Kombi H 1.7 CDTI (5/110)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/6

    Mokra nawierzchnia 5/6

    Śnieg i błoto pośniegowe Klient nie ocenił/6

    Czy opinia jest pomocna?

    13 2

    Sebastian

    Ponad 2 lata temu
Opis produktu
Opis produktu

Continental AllSeasonContact

Specyfikacja AllSeasonContact™

Opona Continental AllSeasonContact
Typ auta: osobowe Sezon: wielosezonowa Rozmiar: 205/55 R 16 Indeks prędkości: V = max. 240 km/h Indeks nośności: 94 = max. 670 kg Etykieta UE: B B 72 dB Opór toczenia: 6.6 ≤ RRC ≤ 7.7 Hamowanie na mokrym: 1,40-1,54

Wielokrotnie nagradzana

  • Logo testu Auto Motor und Sport

    Zwycięzca testu 225/45 R 17 V/Y
    Nr 20/2018

  • Logo testu AutoZeitung

    Bardzo rekomendowana 225/45 R 17 W/Y
    Nr 6/2018

  • Logo testu ACE 2018

    Zwycięzca testu 185/65 R 15
    Nr 10/2018

  • Logo testu ACE 2019

    Zwycięzca testu 205/60 R 16
    Nr 10/2019

Dowiedz się więcej

AllSeasonContact™ Kompromis na każdy sezon

Osiągi opony Continental AllSeasonContact

AllSeasonContact™ to złoty środek dla tych, którzy szukają opon do jazdy przez cały rok. Dzięki dostępowi do najnowszych technologii i wieloletniemu doświadczeniu naszych projektantów osiągnęliśmy kompromis pomiędzy najważniejszymi cechami opony.

Trwałość, droga hamowania, opory toczenia oraz pewność prowadzenia w zmiennych warunkach – wszystkie te parametry zostały utrzymane na poziomie satysfakcjonującym kierowców, którzy oczekują od opony niezawodności.

AllSeasonContact™ jest dostępna w wielu rozmiarach, sprawdzi się zarówno w autach miejskich oraz kompaktowych, jak i luksusowych. Doskonale pasuje do samochodów: Opel Adam, Ford Fiesta, VW Golf, BMW serii 3, Mercedes klasy C i innych.

Zaufali nam

  • Opel
  • Volkswagen
  • Ford
  • Nissan
  • Volvo
  • Audi

Continental jest liderem dostaw opon pasażerskich na fabryczny montaż w Europie.
W swojej ofercie firma ma wiele produktów specjalnie dostosowanych
do ww. marek pojazdów (homologacji).

Informacje techniczne

  • Adaptacyjna mieszkanka all-season

    Adaptacyjna mieszanka all-season Dzięki wykorzystaniu żywicy zachowującej swoje właściwości w warunkach zimowych oraz dużej zawartości krzemionki nowa opona AllSeasonContact™ zawsze pozostaje elastyczna. Zapewnia to optymalną przyczepność na mokrych nawierzchniach i pokrytych śniegiem drogach.

  • Adaptacyjny wzór bieżnika

    Adaptacyjny wzór bieżnika Kombinacja otwartych barków chroniących przed aquaplaningiem oraz sztywny bieżnik z minimalną liczbą lameli dla lepszego prowadzenia sprawiają, że nowa opona AllSeasonContact™ sprawdza się w każdych warunkach.

  • Energooszczędna konstrukcja all-season

    Energooszczędna konstrukcja all-season Zoptymalizowanie budowy opony i jej bieżnika pozwoliło znacząco zmniejszyć zużycie paliwa i umieścić AllSeasonContact™ wśród najlepszych w segmencie opon całorocznych.

Poznaj lepiej AllSeasonContact™

Zaawansowana technologia Poczynając od pierwszej na świecie bieżnikowanej opony, a kończąc na wizjonerskim systemie i innowacjach w dziedzinie bezpieczeństwa, od prawie 150 lat nieustannie gromadzimy doświadczenie w takich kwestiach jak bezpieczeństwo, innowacyjność i ekologia.

Prezentacja opony

Jedna opona – cztery pory roku

Opinie 98% klientów poleca oponę AllSeasonContact™

  • Opony AllSeasonContact mam od 1,5 roku. Wg mnie Opony są świetne zarówno na lato, jak i na zimę. Po 20 000 km zużycie bieżnika ok 1.5 mm przód 1 mm tył (sezon: lato-zima-lato). W zimę nowe opony dobrze radzą sobie w śniegu i na błocie pośniegowym, ale czym bieżnika jest mniej tym właściwości zimowe opony pogarszają się (szczególnie jazda po śniegu - podjazdy czy hamowanie). Zamierzam na nich jeździć wielosezonowo jeszcze do 4 mm, czyli ok 1 rok. (ok 15 000 km). Wg mnie to bardzo dobra opona wielosezonowa na 30 000 km później jak bieżnika jest mniej niż 4 mm, dobra już tylko jako letnia.

    Hubert

  • Opony mają zdecydowanie dobre właściwości jezdne i nie widzę praktycznie żadnej różnicy między nimi a oponami letnimi/zimowymi, które miałem założone do tej pory. Sprawdzają się zarówno w trasie, jak i jeździe po mieście. Przy hamowaniu awaryjnym, jakie zdarzyło mi się niedawno w trasie, również nie zawiodły. Jedyny minus, jaki zauważyłem to wyższy poziom hałasu niż przy "zwykłych" oponach. W czasie jazdy po mieście nie robi mi to różnicy, ale w trasie i na autostradzie w kabinie samochodu jest zauważalnie głośniej niż na oponach letnich czy zimowych tej samej firmy.

    Sebastian

  • Opony dobre, przyczepność w każdych warunkach świetna, chociaż pierwsze dni (przez niższe opory toczenia?) czułem się mnie pewnie - jakieś odczucie mniejszego kontaktu z nawierzchnią było, nieco bardziej czułem boczny wiatr na autostradach. Nie przekładało się to na rzeczywistą przyczepność. Po kilku miesiącach albo się przyzwyczaiłem, albo ten efekt zanikł. Brak akwaplaningu, nie zawsze nawet jest wyczuwalne, że wjeżdża się do wody. Ścieralność - w miare szybko się zużywają, po około 10 tysiecach km zewnętrznego rowka na przednich oponach już nie ma, ale przełoży się na jesień tył na przód. Aha, jazda raczej przepisową - nie wiem, jak zachowują się przy prędkościach ponad 140 km. W zimę w górach w tym roku też się nie jeździło.

    RB

  • Opony wielosezonowe to kompromis. Nigdy nie będą tak doskonałe jak zimowe. Mimo to uważam, że warto je polecić. Jeżdżę dopiero od września, ale nie są hałaśliwe, auto prowadzi się dobrze zarówno na mokrej, jak na suchej nawierzchni. Hamowanie na suchej nawierzchni jest zbyt długie przy prędkościach powyżej 90km/h, ale jak się o tym wie to odpowiedni dystans zapewni bezpieczeństwo. Hamowanie na mokrej nawierzchni jest bardzo dobre. Jeżdżę już w warunkach zimowych co prawda z małą ilością śniegu, ale w tym obszarze też sprawdzają się świetnie. Czuję się bezpiecznie. Oczywiście reprezentuję spokojny i ekonomiczny styl jazdy i rozwijam prędkości do 120 km/h. Moja trasa to około 30% miasto a 70% obszar pozamiejski.

    Bogusia

Continental

  • W trosce o bezpieczeństwo

    W trosce o bezpieczeństwo Zanim jakakolwiek innowacja firmy Continental trafi do produkcji, przechodzi etap intensywnych testów. Nasze metody – zarówno te znane od dawna, jak i zupełnie nowe – gwarantują najwyższy poziom testowania.

  • Niemiecka technologia

    Niemiecka technologia Eksperci Continental to twórcy pierwszej opony z bieżnikiem, a niemiecka technologia i precyzja są znane na całym świecie. Dlatego podczas pracy nad każdym nowym produktem Continental pozostaje wierny swojej bogatej tradycji.

  • Logo Continental

    Naszym celem jest perfekcja Od czasu założenia Continental w 1871 roku eksperci firmy stale doskonalą rozwiązania służące zapewnieniu bezpieczeństwa na drogach, poczynając od pierwszej na świecie bieżnikowanej opony, a kończąc na innowacyjnych systemach bezpieczeństwa.

Testy opony AllSeasonContact™

2019
  • "ACE Test" - rozmiar 205/60 R 16, wysoce rekomendowana
2018
  • "Auto Motor i Sport" - rozmiar 225/45 R 17 V/Y, wysoce rekomendowana
  • "ACE Test" - rozmiar 185/65 R 15, wysoce rekomendowana
  • "Auto Bild" - rozmiar 195/65 R 15 91/95 H, wzorowa
  • "Auto Zeitung" - rozmiar 225/45 R 17 W/Y, wysoce rekomendowana
  • "Auto Zeitung" - rozmiar 225/45 R17 V/W, wzorowa
  • "Gute Fahrt" - rozmiar 205/55 R 16 94 V, wysoce rekomendowana
  • "ADAC" - rozmiar 175/65 R 14 82 T, rekomendowana
  • "Motor" - rozmiar 205/55 R16 94V, wzorowa
  • "Auto Bild Allrad" - rozmiar 235/55 R19 105 V/W, dobra
2017
  • "Auto Bild All Season Tire Test 2017" - rozmiar 205/55 R16 91/94 H/V, wzorowa
  • "Auto Bild" - rozmiar 205/55 R 15 91/94 V, wzorowa

Kiedy opona całoroczna
to dobry wybór?

W określonych przypadkach opona all-season może być dobrą alternatywą
również z Twojego punktu widzenia.

  • Łagodna temperatura

    Mieszkasz w regionie,
    w którym przeważa łagodna
    temperatura
    także w okresie
    zimowym.

  • Jazda głównie w mieście

    Jeździsz głównie
    w mieście
    , gdzie ulice
    są regularnie odśnieżane.

  • Małe odległości

    W ciągu roku pokonujesz
    samochodem małe
    odległości
    .

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 205/55 R16
16" 7 dostępnych wariantów
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji:
2022

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 702

405 zł
Kup
Rok produkcji:
2022

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 742

410 zł
Kup
Rok produkcji:
2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 702

412 zł
Kup
Rok produkcji:
2022

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 702

414 zł
Kup
Rok produkcji:
2022

Dostawa 6-7 dni roboczych

419 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 423 zł/szt.

Rok produkcji:
2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 742

435 zł
Kup

Dostawa 6-7 dni roboczych

Cena katalogowa 712

423 zł
Kup
* Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Montaż opon
Montaż opon

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1164 serwisy w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Masz pytania? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 00

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Continental AllSeasonContact

Pełna treść gwarancji
  • masz 7 lat gwarancji licząc od daty zakupu lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia bieżnika (w zależności od tego co nastąpi wcześniej),
  • gwarancji obejmuje wady konstrukcyjne, materiałowe i wykonawcze,
  • reklamacje możesz zgłaszać w ASO (dla opon z oryginalnego wyposażenia pojazdu), upoważnionych punktach obsługi gwarancyjnej i punktach zakupu opon,
  • jeśli wada ujawni się w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, to Twoja opona zostanie wymieniona na nową lub otrzymasz zwrot pieniędzy,
  • jeśli wada ujawni się w późniejszym okresie niż 2 lata od daty sprzedaży, otrzymasz zwrot części kosztów w zależności od zużycia opony lub dofinansowanie do zakupu nowych opon tego producenta.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Continental

Certyfikat Continental
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!