415 szt.
Kup
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Continental AllSeasonContact 205/55 R16 91 H CRM

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca

Ostatnia 1 szt. Następne od 424 zł/szt.

415 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa 10 dni roboczych

14 dnina zwrot

Zakupyna raty

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
91 = max 615 kg
Rok produkcji:
2023
Gwarancja:
7 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
C B B 72 dB
szczegóły
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Warianty
  • Etykieta UE
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
Opinie

Continental AllSeasonContact

4,6 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,7/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,4/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
914 ocen
  • 5
    636
  • 4
    264
  • 3
    11
  • 2
    2
  • 1
    1
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2329 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
914 opinii

Nasi klienci przejechali na tej oponie 11347000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 914 z 914 opinii

    205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony całoroczne, to dla mnie była nowość, do czasu ich zakupu jeździłam na sezonowych. Dziś śmiało mogę powiedzieć, żałuję że nie dokonałam takiego wyboru wcześniej. Mogę polecić z czystym sumieniem te opony. Jeżdżę po mieście i poza miastem, jak i trasy. Opony jak najbardziej sprawdziły się w każdej sytuacji i w każdych warunkach. Na śniegu i błocie pośniegowym spisywały się bardzo dobrze, fajnie trzymają się drogi w pogodzie, jak i niepogodzie. Cisza w aucie, a co za tym idzie przyjemniejsza jazda. Niekiedy jedynie winny jest rodzaj asfaltu, ale to niczego im nie odejmuje. Zużycie paliwa nie wzrosło, jest na granicy 4,8-5 l /100. Fajnie wprowadzają auto w ruch, pewnie i płynnie. Polecam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mazda 3 4/5 drzwi I 1.6 CD

    Ocena łączna:

    4,4

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    88 32

    Kamila Z.

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony dobre, przyczepność w każdych warunkach świetna, chociaż pierwsze dni (przez niższe opory toczenia?) czułem się mnie pewnie - jakieś odczucie mniejszego kontaktu z nawierzchnią było, nieco bardziej czułem boczny wiatr na autostradach. Nie przekładało się to na rzeczywistą przyczepność. Po kilku miesiącach albo się przyzwyczaiłem, albo ten efekt zanikł. Brak akwaplaningu, nie zawsze nawet jest wyczuwalne, że wjeżdża się do wody. Ścieralność - w miare szybko się zużywają, po około 10 tysiecach km zewnętrznego rowka na przednich oponach już nie ma, ale przełoży się na jesień tył na przód. Aha, jazda raczej przepisową - nie wiem, jak zachowują się przy prędkościach ponad 140 km. W zimę w górach w tym roku też się nie jeździło. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Peugeot 308 SW II 1.6 HDI 115 (85kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 9

    RB

    2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony wielosezonowe to kompromis. Nigdy nie będą tak doskonałe jak zimowe. Mimo to uważam, że warto je polecić. Jeżdżę dopiero od września, ale nie są hałaśliwe, auto prowadzi się dobrze zarówno na mokrej, jak na suchej nawierzchni. Hamowanie na suchej nawierzchni jest zbyt długie przy prędkościach powyżej 90km/h, ale jak się o tym wie to odpowiedni dystans zapewni bezpieczeństwo. Hamowanie na mokrej nawierzchni jest bardzo dobre. Jeżdżę już w warunkach zimowych co prawda z małą ilością śniegu, ale w tym obszarze też sprawdzają się świetnie. Czuję się bezpiecznie. Oczywiście reprezentuję spokojny i ekonomiczny styl jazdy i rozwijam prędkości do 120 km/h. Moja trasa to około 30% miasto a 70% obszar pozamiejski. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    3,6

    Sucha nawierzchnia 3/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    19 7

    Bogusia

    2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Decyzja o zakupie opon całorocznych padła na skutek braku miejsca na przetrzymywanie dwóch kompletów opon/kół. Chociaż na początku byłem do tego typu opon sceptycznie nastawiony to bardzo szybko to się zmieniło. Od zakupu przejechałem na nich ponad 15000 kilometrów - od samego początku bardzo dobrze i pewnie czułem się na mokrej jak i suchej nawierzchni, błoto pośniegowe również nie stanowiło dla auta żadnego problemu. Osobiście wybrałem opony wzmacniane - XL, świetnie sprawują się nawet na dziurawych drogach na południu Europy i nie obawiam się przy najazdach na krawężniki przy parkowaniu. Mimo trochę zimowego charakteru, opony świetnie sprawują się także w upałach - w czasie wakacji objechały ze mną Chorwację, stałe upały powyżej 36 stopni nie wpłynęły w żaden sposób na właściwości opon. Kolejna zaleta to zdecydowanie ich trwałość - mimo sporego przebiegu jak na czas ich posiadania nie widać na nich śladów zużycia, bieżnik pozostał niemal w stanie nominalnym. Jedyny mankament to delikatnie słyszalny szum w czasie jazdy drogami szybkiego ruchu, po czasie da się do tego przyzwyczaić zwłaszcza kiedy opony rekompensują to świetnymi właściwościami jezdnymi niezależnie od nawierzchni oraz w czasie hamowania. Spalanie zauważalnie spadło w porównaniu do opon całorocznych Vredenstein. Generalnie opony świetnie dla osób, które sporo jeżdżą i mają spore wymagania, a jednocześnie oczekują od opon dużej uniwersalności, szczerze polecam! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Volvo V50 Kombi I 1.6 (101KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 1

    Jakub

    pół roku temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony AllSeasonContact mam od 1,5 roku. Wg mnie Opony są świetne zarówno na lato, jak i na zimę. Po 20 000 km zużycie bieżnika ok 1.5 mm przód 1 mm tył (sezon: lato-zima-lato). W zimę nowe opony dobrze radzą sobie w śniegu i na błocie pośniegowym, ale czym bieżnika jest mniej tym właściwości zimowe opony pogarszają się (szczególnie jazda po śniegu - podjazdy czy hamowanie). Zamierzam na nich jeździć wielosezonowo jeszcze do 4 mm, czyli ok 1 rok. (ok 15 000 km). Wg mnie to bardzo dobra opona wielosezonowa na 30 000 km później jak bieżnika jest mniej niż 4 mm, dobra już tylko jako letnia. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford C-Max MPV II 2.0 TDCi (103kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 4

    Hubert

    rok temu
Opis produktu
Opis produktu

Continental AllSeasonContact

Testy opony Continental AllSeasonContact:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2023
Auto Bild 235/55 R17 dobra -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2022
Gute Fahrt 235/55 R18 bardzo dobra 1
ACE 205/55 R17 polecana 2
Auto Bild 225/50 R18 dobra 3
Auto Bild 195/55 R16 zadowalająca -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Zeitung 205/55 R16 Zwycięzca testu 1
Auto Bild 225/50 R17 wzorowa 2

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild Allrad 235/55 R19 dobra 3
Auto Bild Allrad 235/65 R17 dobra 3
Auto Bild 205/55 R16 szczególnie polecana 3
Auto Bild 225/45 R17 dobra -
ADAC 235/55 R17 wystarczająca 1

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
ACE/GTÜ 205/60 R16 szczególnie polecana 1
Auto Bild Allrad 235/65 R17 dobra 3
Auto Bild 225/45 R17 dobra -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto, Motor und Sport 225/45 R17 szczególnie polecana 1
ACE/ARBÖ/GTÜ 165/65 R15 szczególnie polecana 1
ACE/GTÜ 185/65 R15 szczególnie polecana 1
TCS 175/65 R14 polecana 2
ÖAMTC 175/65 R14 polecana 2
Gute Fahrt 205/55 R16 dobra 2
ADAC 175/65 R14 zadowalająca 2
Skala not: najwyższa najniższa

Continental AllSeasonContact

Specyfikacja AllSeasonContact™

Opona Continental AllSeasonContact
Typ auta: osobowe Sezon: wielosezonowa Rozmiar: 205/55 R 16 Indeks prędkości: V = max. 240 km/h Indeks nośności: 94 = max. 670 kg Etykieta UE: B B 72 dB Opór toczenia: 6.6 ≤ RRC ≤ 7.7 Hamowanie na mokrym: 1,40-1,54

Wielokrotnie nagradzana

  • Logo testu Auto Motor und Sport

    Zwycięzca testu 225/45 R 17 V/Y
    Nr 20/2018

  • Logo testu AutoZeitung

    Bardzo rekomendowana 225/45 R 17 W/Y
    Nr 6/2018

  • Logo testu ACE 2018

    Zwycięzca testu 185/65 R 15
    Nr 10/2018

  • Logo testu ACE 2019

    Zwycięzca testu 205/60 R 16
    Nr 10/2019

Dowiedz się więcej

AllSeasonContact™ Kompromis na każdy sezon

Osiągi opony Continental AllSeasonContact

AllSeasonContact™ to złoty środek dla tych, którzy szukają opon do jazdy przez cały rok. Dzięki dostępowi do najnowszych technologii i wieloletniemu doświadczeniu naszych projektantów osiągnęliśmy kompromis pomiędzy najważniejszymi cechami opony.

Trwałość, droga hamowania, opory toczenia oraz pewność prowadzenia w zmiennych warunkach – wszystkie te parametry zostały utrzymane na poziomie satysfakcjonującym kierowców, którzy oczekują od opony niezawodności.

AllSeasonContact™ jest dostępna w wielu rozmiarach, sprawdzi się zarówno w autach miejskich oraz kompaktowych, jak i luksusowych. Doskonale pasuje do samochodów: Opel Adam, Ford Fiesta, VW Golf, BMW serii 3, Mercedes klasy C i innych.

Zaufali nam

  • Opel
  • Volkswagen
  • Ford
  • Nissan
  • Volvo
  • Audi

Continental jest liderem dostaw opon pasażerskich na fabryczny montaż w Europie.
W swojej ofercie firma ma wiele produktów specjalnie dostosowanych
do ww. marek pojazdów (homologacji).

Informacje techniczne

  • Adaptacyjna mieszkanka all-season

    Adaptacyjna mieszanka all-season Dzięki wykorzystaniu żywicy zachowującej swoje właściwości w warunkach zimowych oraz dużej zawartości krzemionki nowa opona AllSeasonContact™ zawsze pozostaje elastyczna. Zapewnia to optymalną przyczepność na mokrych nawierzchniach i pokrytych śniegiem drogach.

  • Adaptacyjny wzór bieżnika

    Adaptacyjny wzór bieżnika Kombinacja otwartych barków chroniących przed aquaplaningiem oraz sztywny bieżnik z minimalną liczbą lameli dla lepszego prowadzenia sprawiają, że nowa opona AllSeasonContact™ sprawdza się w każdych warunkach.

  • Energooszczędna konstrukcja all-season

    Energooszczędna konstrukcja all-season Zoptymalizowanie budowy opony i jej bieżnika pozwoliło znacząco zmniejszyć zużycie paliwa i umieścić AllSeasonContact™ wśród najlepszych w segmencie opon całorocznych.

Poznaj lepiej AllSeasonContact™

Zaawansowana technologia Poczynając od pierwszej na świecie bieżnikowanej opony, a kończąc na wizjonerskim systemie i innowacjach w dziedzinie bezpieczeństwa, od prawie 150 lat nieustannie gromadzimy doświadczenie w takich kwestiach jak bezpieczeństwo, innowacyjność i ekologia.

Prezentacja opony

Jedna opona – cztery pory roku

Opinie 98% klientów poleca oponę AllSeasonContact™

  • Opony AllSeasonContact mam od 1,5 roku. Wg mnie Opony są świetne zarówno na lato, jak i na zimę. Po 20 000 km zużycie bieżnika ok 1.5 mm przód 1 mm tył (sezon: lato-zima-lato). W zimę nowe opony dobrze radzą sobie w śniegu i na błocie pośniegowym, ale czym bieżnika jest mniej tym właściwości zimowe opony pogarszają się (szczególnie jazda po śniegu - podjazdy czy hamowanie). Zamierzam na nich jeździć wielosezonowo jeszcze do 4 mm, czyli ok 1 rok. (ok 15 000 km). Wg mnie to bardzo dobra opona wielosezonowa na 30 000 km później jak bieżnika jest mniej niż 4 mm, dobra już tylko jako letnia.

    Hubert

  • Opony wielosezonowe to kompromis. Nigdy nie będą tak doskonałe jak zimowe. Mimo to uważam, że warto je polecić. Jeżdżę dopiero od września, ale nie są hałaśliwe, auto prowadzi się dobrze zarówno na mokrej, jak na suchej nawierzchni. Hamowanie na suchej nawierzchni jest zbyt długie przy prędkościach powyżej 90km/h, ale jak się o tym wie to odpowiedni dystans zapewni bezpieczeństwo. Hamowanie na mokrej nawierzchni jest bardzo dobre. Jeżdżę już w warunkach zimowych co prawda z małą ilością śniegu, ale w tym obszarze też sprawdzają się świetnie. Czuję się bezpiecznie. Oczywiście reprezentuję spokojny i ekonomiczny styl jazdy i rozwijam prędkości do 120 km/h. Moja trasa to około 30% miasto a 70% obszar pozamiejski.

    Bogusia

  • Decyzja o zakupie opon całorocznych padła na skutek braku miejsca na przetrzymywanie dwóch kompletów opon/kół. Chociaż na początku byłem do tego typu opon sceptycznie nastawiony to bardzo szybko to się zmieniło. Od zakupu przejechałem na nich ponad 15000 kilometrów - od samego początku bardzo dobrze i pewnie czułem się na mokrej jak i suchej nawierzchni, błoto pośniegowe również nie stanowiło dla auta żadnego problemu. Osobiście wybrałem opony wzmacniane - XL, świetnie sprawują się nawet na dziurawych drogach na południu Europy i nie obawiam się przy najazdach na krawężniki przy parkowaniu. Mimo trochę zimowego charakteru, opony świetnie sprawują się także w upałach - w czasie wakacji objechały ze mną Chorwację, stałe upały powyżej 36 stopni nie wpłynęły w żaden sposób na właściwości opon. Kolejna zaleta to zdecydowanie ich trwałość - mimo sporego przebiegu jak na czas ich posiadania nie widać na nich śladów zużycia, bieżnik pozostał niemal w stanie nominalnym. Jedyny mankament to delikatnie słyszalny szum w czasie jazdy drogami szybkiego ruchu, po czasie da się do tego przyzwyczaić zwłaszcza kiedy opony rekompensują to świetnymi właściwościami jezdnymi niezależnie od nawierzchni oraz w czasie hamowania. Spalanie zauważalnie spadło w porównaniu do opon całorocznych Vredenstein. Generalnie opony świetnie dla osób, które sporo jeżdżą i mają spore wymagania, a jednocześnie oczekują od opon dużej uniwersalności, szczerze polecam!

    Jakub

  • Opony całoroczne, to dla mnie była nowość, do czasu ich zakupu jeździłam na sezonowych. Dziś śmiało mogę powiedzieć, żałuję że nie dokonałam takiego wyboru wcześniej. Mogę polecić z czystym sumieniem te opony. Jeżdżę po mieście i poza miastem, jak i trasy. Opony jak najbardziej sprawdziły się w każdej sytuacji i w każdych warunkach. Na śniegu i błocie pośniegowym spisywały się bardzo dobrze, fajnie trzymają się drogi w pogodzie, jak i niepogodzie. Cisza w aucie, a co za tym idzie przyjemniejsza jazda. Niekiedy jedynie winny jest rodzaj asfaltu, ale to niczego im nie odejmuje. Zużycie paliwa nie wzrosło, jest na granicy 4,8-5 l /100. Fajnie wprowadzają auto w ruch, pewnie i płynnie. Polecam.

    Kamila Z.

Continental

  • W trosce o bezpieczeństwo

    W trosce o bezpieczeństwo Zanim jakakolwiek innowacja firmy Continental trafi do produkcji, przechodzi etap intensywnych testów. Nasze metody – zarówno te znane od dawna, jak i zupełnie nowe – gwarantują najwyższy poziom testowania.

  • Niemiecka technologia

    Niemiecka technologia Eksperci Continental to twórcy pierwszej opony z bieżnikiem, a niemiecka technologia i precyzja są znane na całym świecie. Dlatego podczas pracy nad każdym nowym produktem Continental pozostaje wierny swojej bogatej tradycji.

  • Logo Continental

    Naszym celem jest perfekcja Od czasu założenia Continental w 1871 roku eksperci firmy stale doskonalą rozwiązania służące zapewnieniu bezpieczeństwa na drogach, poczynając od pierwszej na świecie bieżnikowanej opony, a kończąc na innowacyjnych systemach bezpieczeństwa.

Testy opony AllSeasonContact™

2019
  • "ACE Test" - rozmiar 205/60 R 16, wysoce rekomendowana
2018
  • "Auto Motor i Sport" - rozmiar 225/45 R 17 V/Y, wysoce rekomendowana
  • "ACE Test" - rozmiar 185/65 R 15, wysoce rekomendowana
  • "Auto Bild" - rozmiar 195/65 R 15 91/95 H, wzorowa
  • "Auto Zeitung" - rozmiar 225/45 R 17 W/Y, wysoce rekomendowana
  • "Auto Zeitung" - rozmiar 225/45 R17 V/W, wzorowa
  • "Gute Fahrt" - rozmiar 205/55 R 16 94 V, wysoce rekomendowana
  • "ADAC" - rozmiar 175/65 R 14 82 T, rekomendowana
  • "Motor" - rozmiar 205/55 R16 94V, wzorowa
  • "Auto Bild Allrad" - rozmiar 235/55 R19 105 V/W, dobra
2017
  • "Auto Bild All Season Tire Test 2017" - rozmiar 205/55 R16 91/94 H/V, wzorowa
  • "Auto Bild" - rozmiar 205/55 R 15 91/94 V, wzorowa

Kiedy opona całoroczna
to dobry wybór?

W określonych przypadkach opona all-season może być dobrą alternatywą
również z Twojego punktu widzenia.

  • Łagodna temperatura

    Mieszkasz w regionie,
    w którym przeważa łagodna
    temperatura
    także w okresie
    zimowym.

  • Jazda głównie w mieście

    Jeździsz głównie
    w mieście
    , gdzie ulice
    są regularnie odśnieżane.

  • Małe odległości

    W ciągu roku pokonujesz
    samochodem małe
    odległości
    .

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Warianty
Warianty
Dostępne warianty w rozmiarze 205/55 R16
16" 3 dostępne warianty
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Akcja promocyjna
Rok produkcji:
2023

Doręczymy we wtorek!

Cena katalogowa 712

432 zł
Kup

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 704

424 zł
Kup

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 702

526 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Etykieta UE
Etykieta UE
Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Continental AllSeasonContact

Pełna treść gwarancji
  • masz 7 lat gwarancji licząc od daty zakupu lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia bieżnika (w zależności od tego co nastąpi wcześniej),
  • gwarancji obejmuje wady konstrukcyjne, materiałowe i wykonawcze,
  • reklamacje możesz zgłaszać w ASO (dla opon z oryginalnego wyposażenia pojazdu), upoważnionych punktach obsługi gwarancyjnej i punktach zakupu opon,
  • jeśli wada ujawni się w ciągu 2 lat od daty sprzedaży, to Twoja opona zostanie wymieniona na nową lub otrzymasz zwrot pieniędzy,
  • jeśli wada ujawni się w późniejszym okresie niż 2 lata od daty sprzedaży, otrzymasz zwrot części kosztów w zależności od zużycia opony lub dofinansowanie do zakupu nowych opon tego producenta.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Continental

Certyfikat Continental
  • Darmowa
    dostawa w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • Dostawa
    z montażem
    Twoje opony lub felgi dostarczamy do
    wybranego przez Ciebie serwisu
    wymiany.

  • Największy sklep
    w Polsce
    Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!