Bridgestone BT 023 110/80ZR18 (58 W) Przód TL M/C

Powiększ

Cena katalogowa 796 zł

407 szt.
Kup
407 szt.
Kup

Dostawa GRATIS

Dostawa15 dni roboczych

14 dnina zwrot

4,3

102 opinie

Parametry opony

Rozmiar:
Indeks prędkości:
W = max 270 km/h
Indeks nośności:
58 = max 236 kg
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Przód
Rodzaj opony:
Bezdętkowa
Typ pojazdu:
Typ opony:
M/C
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
  • Opinie
  • Opis produktu

Bridgestone BT 023

102 osoby wystawiły ocenę

  • 5 38 osób
  • 4 58 osób
  • 3 4 osoby
  • 2 1 osoba
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: 4,3 102 opinie

Opona Godna polecenia

  • Sucha nawierzchnia: 4,6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0
  • Stabilność na zakrętach: 4,4

98% użytkowników poleca tę oponę

98%

Informacje o oponie zbierane są od 3718 dni. W tym czasie zebraliśmy 102 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 755000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

mikoval

Rozmiar: 120/70 ZR17

Ocena: 3,8

Opinia
potwierdzona zakupem

Hej! kapcie są na Kawasaki Versys 1000. Poprzednio miałem droższe Bridgestone T30. W stosunku do T30, oponki BT 023 są o niebo bardziej komfortowe. Bardziej miękka mieszanka wymaga nieco większej siły w przeciwskręcie aby pochylać moto przed zakrętem. Przy T30 wystarczyło tylko pomyśleć o zakręcie ;). natomiast są bardziej stabilne przy bocznych podmuchach np. wyprzedzając tira na autostradzie. W zasadzie efekt przesuwania w lewo wychodząc przed tira nie występuje. W deszczu jest OK zachowują się podobnie. Ale wiadomo jeździ się wtedy delikatniej i mniej się pochylamy. Ogólnie do normalnej turystycznej jazdy czyli dla mnie są super. Mam wersję GT która dłużej się pokręci...Na tor wziąłbym Bridgestone T 30 lub T 31.

Czy opinia jest pomocna?

k2pl

Rozmiar: 180/55 ZR17

Ocena: 4,5

Opinia
potwierdzona zakupem

Zdjęcie użytkownika Przejechałem na razie 4 000 km, nie widać śladów zużycia. Motocykl w porównaniu do poprzednich opon stał się zwrotniejszy, jest taki moment przełamania w zakręcie, że łatwo się składa i trzyma w pochyle. Przy silnym bocznym wietrze były problemy z utrzymaniem toru jazdy, ale pomogło obniżenie ciśnienia. Na mokrym - wiadomo - zawsze jest gorzej, zdarzyło mi się uślizgnąć na studzience, ale to chyba normalne. Kupiłem ten model ze względu na wydłużoną żywotność i myślę, że pewnie znalazłyby się lepiej trzymające drogę, ale coś za coś.

Czy opinia jest pomocna?

James

Rozmiar: 150/70 ZR17

Ocena: 4,7

Opinia
niezweryfikowana

Kupiłem komplet BT 023 do mojego TDM850. Prawie 3500 mil za mną i daleko im do zużycia. Zapewniają przyczepność na suchej nawierzchni i pewność prowadzenia na mokrej jezdni. Kiedy przyjdzie czas wymiany opon BT020 na moim TDM900 to kupię BT 023. Bardzo polecam!

Podsumowanie: Doskonałe opony.

Czy opinia jest pomocna?

Michał

Rozmiar: 120/60 ZR17

Ocena: 4,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Prowadzenie motocykla jest o wiele bardziej wyczuwalne i lżejsze niż na poprzednich dunlopach. Fajnie amortyzują drobne nierówności. Nie zauważyłem zużycia po 5000km. Na mokrym trzeba minimalnie bardziej uważać.

Podsumowanie: Idealne dla pozeraczy kilometrów

Czy opinia jest pomocna?

BarBarA

Rozmiar: 120/70 ZR17

Ocena: 4,0

Opinia
potwierdzona zakupem

Opona świetna, zarówno na warunki miejskie jak i w wycieczkach "szosowych". Znakomita na suchej nawierzchni, nawet na chłodnym asfalcie. Troszkę gorzej zachowują się na mokrej nawierzchni, ale nie ma tragedii. Większy uślizg pojawiał się tylko na mokrych "kocich łbach", ale nie znam opon, które na takiej nawierzchni miałyby idealną przyczepność.

Czy opinia jest pomocna?
  • 1
  • 2
  • 3

Bridgestone BT 023

Bridgestone BT023 jest letnią oponą szosową. Najlepiej sprawdzi się w przypadku motocykli turystycznych oraz sportowo-turystycznych. BT023 jest produktem dwuskładnikowym. Na czole bieżnika zastosowano mieszankę bardziej twardą, dającą wysoką stabilność oraz długie przebiegi. Barki opony pokryte są zaś bardziej miękką gumą, dzięki czemu poprawie uległ poziom przyczepność podczas jazdy w zakrętach w głębokim złożeniu. Do produkcji użyto ponadto innowacyjnych technologii RC Polymer oraz NanoPro-Tech. Pierwsza z nich ma za zadanie optymalizować dystrybucję krzemionki w mieszance gumowej i tym samym poprawiać elastyczność, druga zaś poprawia interakcje między różnymi składnikami mieszanki i tym samym pozwala na zmniejszenie tarcia.



Bridgestone jest jednym z największych koncernów oponiarskich na świecie. Ta azjatycka firma posiadająca obecnie ponad 100 zakładów produkcyjnych na całym świecie powstała w 1931 roku w mieście Kurume w Japonii. Firma dostarcza na rynek opony najwyższej klasy, które charakteryzują się maksymalnymi osiągami, najwyższą jakością wykonania i komfortem płynącym z jazdy. W ofercie Bridgestone znajduje się ogumienie przeznaczone do samochodów dostawczych, osobowych, wyścigowych, ciężarowych, aut z napędem na 4 koła, a także maszyn rolniczych i motocykli.

Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 110/80 ZR18.

Oznaczenie Przód mówi o tym, że opona homologowana jest do montażu na osi przedniej.
Oznaczenie TL wskazuje na to, że jest to opona bezdętkowa.