Menu

Zwrot i wymiana

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość i wymiana produktu

Jako Konsument masz prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego produktu w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni jeśli to zrobisz.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość mają jedynie osoby fizyczne. W przypadku firm i instytucji możliwa jest tylko wymiana produktu.

Jak odstąpić od umowy zawartej
na odległość?

  • Kontakt z nami

    Zanim się z nami skontaktujesz przygotuj: nr zamówienia i nr telefonu, a następnie zadzwoń pod nr 52 341 88 98 lub napisz na adres: reklamacje@oponeo.pl.

  • Zgłoszenie

    Przyjmiemy Twoje zgłoszenie.
    Jeśli chcesz, żebyśmy poznali powód zwrotu, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy Pobierz oświadczenie.
    Na tym etapie możesz zdecydować się na wymianę produktu lub zwrot środków.

  • Zwrot produktu

    Oczekujemy na zwrot produktów.
    Masz dwie możliwości: dostarcz nam produkt we własnym zakresie lub skorzystaj z usług naszego kuriera (usługa odpłatna – sprawdź cennik).

  • Wymiana lub zwrot środków

    Rozpoczniemy proces wymiany* lub zwrotu środków (zgodnie z podjętą przez Ciebie decyzją). Będziemy Cię informować na bieżąco przez e-mail lub telefon.

Jak wymienić produkt?

  • Kontakt z nami

    Zanim się z nami skontaktujesz przygotuj: nr zamówienia i nr telefonu, a następnie zadzwoń pod nr 52 341 88 98 lub napisz na adres: reklamacje@oponeo.pl.

  • Zwrot produktu

    Oczekujemy na zwrot produktów.
    Masz dwie możliwości: dostarcz nam produkt we własnym zakresie lub skorzystaj z usług naszego kuriera (usługa odpłatna – sprawdź cennik).

  • Podsumowanie i wymiana towaru

    Rozpoczniemy proces wymiany* na inny ustalony wcześniej produkt, a o postepach z tym zwiazanych będziemy Cię informować na bieżąco przez e-mail lub telefon.

*W przypadku sprowadzania towaru z magazynu zewnętrznego okres oczekiwania może się wydłużyć.

Kwota uzależniona jest od wagi produktu. Obowiązują poniższe stawki:
Do 3 kg 15,00 zł
3,01 - 20 kg 25,00 zł
20,01 - 31,50 kg 30,00 zł
31,51 - 50 kg 35,00 zł
50,01 - 100 kg 1,00 zł za kg
100,01 - 500 kg 1,20 zł za kg (min. 75 zł)
Powyżej 500 kg 1,20 zł za kg (min. 377 zł)

Kiedy można odstąpić od umowy?

  • Gdy się rozmyślisz

  • Gdy pomylisz się podczas zamawiania

  • Gdy chcesz wymienić produkt na inny

Prawo do zwrotu produktu mają jedynie osoby fizyczne. W przypadku firm możliwa jest tylko wymiana produktu na inny.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z naszymi specjalistami odpowiedzialnymi za zwroty i reklamacje.
Zadzwoń na 52 341 88 98 lub napisz na reklamacje@oponeo.pl

Dział zwrotów i interwencji - Jacek Grześkowiak
Jacek Grześkowiak
Dział zwrotów i interwencji - Szymon Morlewski
Szymon Morlewski
Dział zwrotów i interwencji - Radosław Muszyński
Radosław Muszyński
Oponeo.pl Call center – Tomasz Olkowski
Tomasz Olkowski
Oponeo.pl Call center – Bartłomiej Kozioł
Bartłomiej Kozioł
Dział zwrotów i interwencji - Natalia Wiktorowska-Myk
Natalia Wiktorowska-Myk
Dział zwrotów i interwencji - Paweł Gomulak
Paweł Gomulak
Dział zwrotów i interwencji - Tobiasz Walenciak
Tobiasz Walenciak
Dział zwrotów i interwencji - Robert Gnisz
Robert Gnisz
Oponeo.pl Call center - Damian Nuszkowski
Damian Nuszkowski
Oponeo.pl Call center - Łukasz Kwiatkowski
Łukasz Kwiatkowski
Oponeo.pl Call center – Rafał Kauczor
Rafał Kauczor
Dział zwrotów i interwencji - Przemysław Kryger
Przemysław Kryger
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Natalia Pieczko
Natalia Pieczko
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Natalia Kitowska
Natalia Kitowska
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Justyna Witkowska
Justyna Witkowska
Oponeo.pl Call center - Ariel Piaskowiak
Ariel Piaskowiak
Oponeo.pl Call center - Mateusz Bujewski
Mateusz Bujewski
Oponeo.pl Call center - Szymon Szargan
Szymon Szargan

Prawne regulacje zwrotu produktu znajdziesz w Regulaminie zakupów.