Menu

Kumho KW7400 - Oceny użytkowników

Sortowanie:
r00020
5,6
Kupilem komplet tych zimowych opon jako uzywane w 2009r. W tym roku jezdze 3 sezon i juz przynajmniej dwie przydalo by sie zmienic. (opony przejechaly 8 sezonow) mimo to sprawuja sie bardzo dobrze. Jak pierwszy raz je zalozylem to doslownie auto jechalo jak po szynach, jak w lecie, zeby wpasc w poslizg trzeba bylo zrobic to specjalnie. Hamowanie bardzo dobre, nawet i na lodzie jakas tam przyczepnosc maja. Raz jechalem droga wieczorem pusta taka bardziej "rajdowa" w zimie 80km/h jako ze niedlugo mialem skrecac postanowilem sprawdzic sobie jak tam hamowanie, wiec naciskam hamulec i okazalo sie ze jade po lodzie. Wiec hamowanie pulsacyjne plus hamowanie silnikiem i spokojnie udalo mi sie wytarcic predkosc przed zakretem bez zarzucania czy problemow, czuc ze opony cos tam sie "kleily" do powierzechni, a nie po niej plywaly jak np produkty firmy Barum. Wjazd pod zalodzona w miare stroma gore tez bez najmniejszych problemow. Na barumach musialem pod kola podkladac wycieraczki i 2 bieg aby moc wjechac a i tak sie spadalo. na tych kumho. moglem stanac na srodku gorki i ruszyc z 1 i wjechac bez problemu. Sasiad ktory ma debice w ogole nie mogl wjechac pod ta gorke i nie udalo mu sie ani razu, byl zmuszony trzymac auto pod blokiem, gdyz ta gorka jest czesci drogi dojazdowej do garazy. Ruszanie na sniegu.. perfekt. Mozna stanac zaciagnac mocno reczny i ruszyc jak w lecie i auto bedzie jechac do przodu. Na barumach nawet bez recznego auto stalo w miejscu. Gorzej wypada jazda w blocie posniegowym, wtedy jest troche slizsza. Luki bez problemu, auto utrzymuje tor jazdy. Glosnosc, jak droga jest mokra i jedziemy te 100-110 km/h opony slychac dosc wyraznie, nie mniej jest to przejmny dla ucha dzwiek. Chodz to moja subiektywna opinia. Wybieranie nierownosci tez bez dobre, chodz jest to tez z pewnoscia zasluga profilu 80. Ogolnie opony polecam i sam zakupie sobie ten sam model ponownie z tym ze juz nowy.

Dodatkowe informacje

Przejechany dystans:powyżej 15000km
Miejsce użytkowania:przeważnie w mieście
Styl jazdy:umiarkowany
Samochód:Brak danych
Czy polecasz te opony innym użytkownikom:Tak

Szczegółowa ocena opon

Zachowanie na drodze
Sucha nawierzchnia5,6
Mokra nawierzchnia6,0
Śnieg i błoto pośniegowe6,0
Komfort jazdy
Poziom hałasu5,0
Tłumienie nierówności6,0
Inne
Wygląd opony5,0
AwaryjnośćNie
Ekonomia jazdy
Ekonomia jazdy6,0
Trwałość6,0
góral79
5,4
świetne opony za rozsądną cenę, na oponach przejeździłem jeden sezon i jestem zadowolony , jak narazie odpukać wszystko jest ok!!!!

Dodatkowe informacje

Przejechany dystans:2000 - 5000km
Miejsce użytkowania:w terenie i w mieście
Styl jazdy:umiarkowany
Samochód:Brak danych
Czy polecasz te opony innym użytkownikom:Tak

Szczegółowa ocena opon

Zachowanie na drodze
Sucha nawierzchnia5,0
Mokra nawierzchnia5,0
Śnieg i błoto pośniegowe6,0
Komfort jazdy
Poziom hałasu4,0
Tłumienie nierówności5,0
Inne
Wygląd opony6,0
AwaryjnośćNie
Ekonomia jazdy
Ekonomia jazdy5,0
Trwałość5,0
Zenek
5,3
Ford 1.8D 1990r. Oponki co prawda kupiłem używane, były roczne, bieżnik jak nowy z 8mm. Przejeździłem jak dotychczas 2 sezony zimowe i z czystym sumieniem polecam te oponki. Przez 2 lata ujeździłem niecały milimetr bieżnika, ok 20.000 km

Dodatkowe informacje

Przejechany dystans:10000 - 15000km
Miejsce użytkowania:przeważnie poza miastem
Styl jazdy:umiarkowany
Samochód:Brak danych
Czy polecasz te opony innym użytkownikom:Tak

Szczegółowa ocena opon

Zachowanie na drodze
Sucha nawierzchnia5,0
Mokra nawierzchnia5,0
Śnieg i błoto pośniegowe5,4
Komfort jazdy
Poziom hałasu5,0
Tłumienie nierówności6,0
Inne
Wygląd opony5,0
AwaryjnośćNie
Ekonomia jazdy
Ekonomia jazdy5,0
Trwałość5,0
Irek, Łódź
5,2
Czytałem opinie innych o tej oponie, jak również znajomi podzielali te pozytywy z forów... a ja muszę powiedzieć, że przez moje 17 lat użytkowania mojego autka, nigdy tak żwawo się nie spisywało w czasie zimy, nawet gdy miałem dobre Goodyear. Warto czasami zaryzykować i nie sugerować się niższą od renomowanych firm ceną. Śnieg po drzwi... a ja bez większych problemów wyjeżdżam. Suuupeer!

Dodatkowe informacje

Przejechany dystans:2000 - 5000km
Miejsce użytkowania:przeważnie w mieście
Styl jazdy:umiarkowany
Samochód:Brak danych
Czy polecasz te opony innym użytkownikom:Tak

Szczegółowa ocena opon

Zachowanie na drodze
Sucha nawierzchnia4,8
Mokra nawierzchnia5,0
Śnieg i błoto pośniegowe5,6
Komfort jazdy
Poziom hałasu5,0
Tłumienie nierówności5,0
Inne
Wygląd opony5,0
AwaryjnośćNie
Ekonomia jazdy
Ekonomia jazdy5,0
Trwałość5,0
leo
5,1
Super... za nieduże pieniądze.

Dodatkowe informacje

Przejechany dystans:poniżej 2000km
Miejsce użytkowania:w terenie i poza miastem
Styl jazdy:spokojny
Samochód:Brak danych
Czy polecasz te opony innym użytkownikom:Tak

Szczegółowa ocena opon

Zachowanie na drodze
Sucha nawierzchnia5,0
Mokra nawierzchnia5,0
Śnieg i błoto pośniegowe5,0
Komfort jazdy
Poziom hałasu5,0
Tłumienie nierówności5,0
Inne
Wygląd opony6,0
AwaryjnośćNie
Ekonomia jazdy
Ekonomia jazdy5,0
Trwałość5,0
łukasz
4,8
Opony kupiłem nowe i na śniegu perfekcyjne,tylko raz się zakopałem ale to już podczas ich piątego sezonu gdzie bieżnik był słaby.Bardzo dobrze zachowują się w deszczu,nawet na koleinach.Na mokrej nawierzchni głośne,ale nie huczą tylko dosłownie gwiżdżą.

Dodatkowe informacje

Przejechany dystans:powyżej 15000km
Miejsce użytkowania:przeważnie poza miastem
Styl jazdy:umiarkowany
Samochód:Brak danych
Czy polecasz te opony innym użytkownikom:Tak

Szczegółowa ocena opon

Zachowanie na drodze
Sucha nawierzchnia5,6
Mokra nawierzchnia4,8
Śnieg i błoto pośniegowe5,2
Komfort jazdy
Poziom hałasu3,0
Tłumienie nierówności5,0
Inne
Wygląd opony6,0
AwaryjnośćNie
Ekonomia jazdy
Ekonomia jazdy4,0
Trwałość4,0
sg
4,8
zachowanie opony super pozytyw

Dodatkowe informacje

Przejechany dystans:2000 - 5000km
Miejsce użytkowania:przeważnie w mieście
Styl jazdy:umiarkowany
Samochód:Brak danych
Czy polecasz te opony innym użytkownikom:Tak

Szczegółowa ocena opon

Zachowanie na drodze
Sucha nawierzchnia4,6
Mokra nawierzchnia4,0
Śnieg i błoto pośniegowe5,0
Komfort jazdy
Poziom hałasu4,0
Tłumienie nierówności5,0
Inne
Wygląd opony5,0
AwaryjnośćNie
Ekonomia jazdy
Ekonomia jazdy5,4
Trwałość5,0
wojciechu102
4,5
Polecam, opony jak na swoją cenę bardzo dobre. Zakup jak najbardziej udany.

Dodatkowe informacje

Przejechany dystans:5000 - 10000km
Miejsce użytkowania:przeważnie w mieście
Styl jazdy:umiarkowany
Samochód:Brak danych
Czy polecasz te opony innym użytkownikom:Tak

Szczegółowa ocena opon

Zachowanie na drodze
Sucha nawierzchnia4,2
Mokra nawierzchnia4,2
Śnieg i błoto pośniegowe4,6
Komfort jazdy
Poziom hałasu4,0
Tłumienie nierówności4,0
Inne
Wygląd opony4,0
AwaryjnośćNie
Ekonomia jazdy
Ekonomia jazdy5,0
Trwałość5,0
SQTER
3,9
Jak na tę cenę jest ok.

Dodatkowe informacje

Przejechany dystans:2000 - 5000km
Miejsce użytkowania:przeważnie w mieście
Styl jazdy:umiarkowany
Samochód:Brak danych
Czy polecasz te opony innym użytkownikom:Tak

Szczegółowa ocena opon

Zachowanie na drodze
Sucha nawierzchnia5,2
Mokra nawierzchnia2,6
Śnieg i błoto pośniegowe-
Komfort jazdy
Poziom hałasu3,0
Tłumienie nierówności5,0
Inne
Wygląd opony5,0
AwaryjnośćNie
Ekonomia jazdy
Ekonomia jazdy3,4
Trwałość3,0
Bartosz
3,8
Średnia klasa opony. Ale za to bardzo wytrzymała. Polecam kierowcą z małym budżetem.

Dodatkowe informacje

Przejechany dystans:5000 - 10000km
Miejsce użytkowania:w terenie i w mieście
Styl jazdy:umiarkowany
Samochód:Brak danych
Czy polecasz te opony innym użytkownikom:Tak

Szczegółowa ocena opon

Zachowanie na drodze
Sucha nawierzchnia5,0
Mokra nawierzchnia4,0
Śnieg i błoto pośniegowe3,2
Komfort jazdy
Poziom hałasu2,0
Tłumienie nierówności5,0
Inne
Wygląd opony6,0
AwaryjnośćNie
Ekonomia jazdy
Ekonomia jazdy4,3
Trwałość5,0
Ocena łączna opony
4,8
4,6
4,9
-
4,8
Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
United Kingdom