Menu

Reklamacja gwarancyjna

Wady produktów są rzadkie, ale czasami się zdarzają.

Kupując w OPONEO możesz być pewien, że dokonałeś dobrego wyboru. Jesteśmy doświadczonym sprzedawcą, dlatego gwarantujemy fachową obsługę i doradztwo w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zadbamy o to, żeby Twoja sprawa przebiegła sprawnie i zakończyła się dla Ciebie pomyślnie.

Jak przebiega proces reklamacji gwarancyjnej?

Kontakt z nami

Zgłoś nam reklamację gwarancyjną telefonicznie dzwoniąc na 52 341 88 98 lub napisz na reklamacje@oponeo.pl

Formularz

Pobierz i wypełnij formularz reklamacji gwarancyjnej.

Odbiór

Umówimy kuriera, który odbierze od Ciebie reklamowany towar.

Ekspertyza

Specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie opony.

Decyzja

Wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.

Decyzja pozytywna

Wymiana

Jeśli zdecydujesz się na wymianę produktu na nowy, dostarczymy Ci przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych*.

Zwrot środków

Jeśli zdecydujesz się na zwrot środków finansowych, otrzymasz je na wskazany rachunek bankowy lub na kartę, z której dokonywana była płatność.

Decyzja częściowo pozytywna

Wymiana

Jeśli zdecydujesz się na wymianę produktu na nowy, dostarczymy Ci przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych**.

Zwrot środków

Jeśli zdecydujesz się na zwrot środków finansowych, otrzymasz je na wskazany rachunek bankowy lub na kartę, z której dokonywana była płatność.

Decyzja negatywna

Utylizacja

Jeżeli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony w serwisie z zachowaniem obowiązujących przepisów w zekresie ochrony środowiska.

Zwrot produktu

Jeżeli zdecydujesz się na zwrot produktu, reklamowany produkt zostanie bezpłatnie odesłany na wskazany przez Ciebie adres.

*W przypadku sprowadzania towaru z magazynu zewnętrznego okres oczekiwania może się wydłużyć.

** W przypadku sprowadzenia towaru z magazynu zewnętrznego okres oczekiwania może się wydłużyć. Przy częściowo pozytywnej decyzji należność za nowy produkt będzie pomniejszona o kwotę przyznaną w ramach reklamacji.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona w momencie odbioru?

Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie jest ona uszkodzona lub czy opakowanie nie było otwierane. Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, spisz w jego obecności protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier). Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji gwarancyjnej.

Kto ocenia czy produkt nadaje się do reklamacji gwarancyjnej?

Badanie reklamowanych opon jest przeprowadzane przez specjalistyczny punkt obsługi gwarancyjnej i to on stwierdza czy produkt posiada wadę fabryczną. W wyjątkowych sytuacjach producent może podjąć decyzję na podstawie przesłanej fotografii uszkodzonego produktu.

Czy z reklamacją gwarancyjną wiążą się opłaty?

Bez względu na wynik reklamacji jakościowej, nie ponosisz żadnych kosztów transportowych i badania wykonanych przez specjalistyczny punkt obsługi gwarancyjnej.

Platforma ODR

Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.

Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.

Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę.
Łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z naszymi specjalistami odpowiedzialnymi za zwroty i reklamacje.
Zadzwoń na 52 341 88 98 lub napisz na reklamacje@oponeo.pl.

Dział zwrotów i interwencji - Jacek Grześkowiak
Jacek Grześkowiak
Dział zwrotów i interwencji - Szymon Morlewski
Szymon Morlewski
Dział zwrotów i interwencji - Radosław Muszyński
Radosław Muszyński
Oponeo.pl Call center – Tomasz Olkowski
Tomasz Olkowski
Oponeo.pl Call center – Bartłomiej Kozioł
Bartłomiej Kozioł
Dział zwrotów i interwencji - Natalia Wiktorowska-Myk
Natalia Wiktorowska-Myk
Dział zwrotów i interwencji - Paweł Gomulak
Paweł Gomulak
Oponeo.pl Call center – Rafał Kauczor
Rafał Kauczor
Dział zwrotów i interwencji - Przemysław Kryger
Przemysław Kryger
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Natalia Pieczko
Natalia Pieczko
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Natalia Kitowska
Natalia Kitowska
Dział zwrotów i interwencji - Ariel Piaskowiak
Ariel Piaskowiak
Dział zwrotów i interwencji - Maciej Szczukowski
Maciej Szczukowski
Dział zwrotów i interwencji - Adam Szymański
Adam Szymański
Dział zwrotów i interwencji - Patryk Garczarek
Patryk Garczarek
Dział zwrotów i interwencji - Marcin Liberkowski
Marcin Liberkowski
Dział zwrotów i interwencji - Gracjan Sobczak
Gracjan Sobczak

Prawne regulacje zwrotu produktu znajdziesz w Regulaminie zakupów.

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA