Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot, wymiana i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Pn-Pt: 7-22Sb-Nd: 8-20

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty.

W tym miejscu znajdziesz produkty dodane do porównania. Przejdź do zakupów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt

Reklamacja gwarancyjna

Wady produktów są rzadkie, ale czasami się zdarzają.

Kupując w OPONEO możesz być pewien, że dokonałeś dobrego wyboru. Jesteśmy doświadczonym sprzedawcą, dlatego gwarantujemy fachową obsługę i doradztwo w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zadbamy o to, żeby Twoja sprawa przebiegła sprawnie i zakończyła się dla Ciebie pomyślnie.

Jak przebiega proces reklamacji gwarancyjnej?

Kontakt z nami

Zgłoś nam reklamację gwarancyjną telefonicznie dzwoniąc na 52 341 88 98 lub napisz na reklamacje@oponeo.pl

Formularz

Pobierz i wypełnij formularz reklamacji gwarancyjnej.

Odbiór

Umówimy kuriera, który odbierze od Ciebie reklamowany towar.

Ekspertyza

Specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie opony.

Decyzja

Wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.

Decyzja pozytywna

Wymiana

Jeśli zdecydujesz się na wymianę produktu na nowy, dostarczymy Ci przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych*.

Zwrot środków

Jeśli zdecydujesz się na zwrot środków finansowych, otrzymasz je na wskazany rachunek bankowy lub na kartę, z której dokonywana była płatność.

Decyzja częściowo pozytywna

Wymiana

Jeśli zdecydujesz się na wymianę produktu na nowy, dostarczymy Ci przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych**.

Zwrot środków

Jeśli zdecydujesz się na zwrot środków finansowych, otrzymasz je na wskazany rachunek bankowy lub na kartę, z której dokonywana była płatność.

Decyzja negatywna

Utylizacja

Jeżeli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony w serwisie z zachowaniem obowiązujących przepisów w zekresie ochrony środowiska.

Zwrot produktu

Jeżeli zdecydujesz się na zwrot produktu, reklamowany produkt zostanie bezpłatnie odesłany na wskazany przez Ciebie adres.

*W przypadku sprowadzania towaru z magazynu zewnętrznego okres oczekiwania może się wydłużyć.

** W przypadku sprowadzenia towaru z magazynu zewnętrznego okres oczekiwania może się wydłużyć. Przy częściowo pozytywnej decyzji należność za nowy produkt będzie pomniejszona o kwotę przyznaną w ramach reklamacji.

Co może być podstawą reklamacji gwarancyjnej?

Reklamacji gwarancyjnej podlegają wady ujawnione podczas odbioru i użytkowania towaru. Zareklamować możesz również przebieg procesu dostawy i problemy z usługami dodatkowymi.

Jakich uszkodzeń nie obejmuje gwarancja?

Każdy producent określa warunki gwarancji i to od nich jest uzależnione jej uznanie. Wszystkie gwarancje producentów są umieszczone na naszej stronie.

Gwarancje dotyczące opon najczęściej nie obejmują:

  • Opon zużytych.
  • Opon naprawianych.
  • Opon z nacinanym czołem bieżnika.
  • Opon bieżnikowanych poza ich producentem.
  • Uszkodzeń mechanicznych.
  • Opon z nieczytelnym lub uszkodzonym numerem DOT,
    numerem fabrycznym lub datą produkcji.
  • Opon, które nie posiadają europejskiej homologacji.
  • Opon uszkodzonych z powodu przeciążenia.

W przypadku felg gwarancja nie obejmuje:

  • Uszkodzeń mechanicznych.
  • Niewłaściwej eksploatacji (np. użytkowanie niewłaściwych środków eksploatacyjnych).
  • Zanieczyszczeń (niewłaściwej konserwacji lub jej braku).
  • Użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.
  • Dokonywania nieautoryzowanych napraw.
  • Stosowania innych niż dostarczone przez sprzedawcę śrub i nakrętek (chyba że użyto nakrętek lub śrub z fabrycznego wyposażenia auta).
  • Dokonywania zmian konstrukcyjnych.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona w momencie odbioru?

Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie jest ona uszkodzona lub czy opakowanie nie było otwierane. Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, spisz w jego obecności protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier). Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji gwarancyjnej.

Kto ocenia czy produkt nadaje się do reklamacji gwarancyjnej?

Badanie reklamowanych opon jest przeprowadzane przez specjalistyczny punkt obsługi gwarancyjnej i to on stwierdza czy produkt posiada wadę fabryczną. W wyjątkowych sytuacjach producent może podjąć decyzję na podstawie przesłanej fotografii uszkodzonego produktu.

Czy z reklamacją gwarancyjną wiążą się opłaty?

Bez względu na wynik reklamacji jakościowej, nie ponosisz żadnych kosztów transportowych i badania wykonanych przez specjalistyczny punkt obsługi gwarancyjnej.

Skąd wziąć protokół reklamacji gwarancyjnej?

Pobierz protokół reklamacji gwarancyjnej, wypełnij i odeślij na adres reklamacje@oponeo.pl.

Platforma ODR

Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.

Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.

Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę.
Łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się naszymi specjalistami odpowiedzialnymi za zwroty i reklamacje.
Zadzwoń na 52 341 88 98 lub napisz na reklamacje@oponeo.pl.

Dział zwrotów i interwencji - Jacek Grześkowiak
Jacek Grześkowiak
Dział zwrotów i interwencji - Radosław Muszyński
Radosław Muszyński
Dział zwrotów i interwencji - Natalia Wiktorowska-Myk
Natalia Wiktorowska-Myk
Dział zwrotów i interwencji - Tobiasz Walenciak
Tobiasz Walenciak
Dział zwrotów i interwencji - Szymon Morlewski
Szymon Morlewski
Dział zwrotów i interwencji - Przemysław Krygier
Przemysław Krygier
Dział zwrotów i interwencji - Karolina Gajowniczek
Karolina Gajowniczek
Dział zwrotów i interwencji - Robert Gnisz
Robert Gnisz
Dział zwrotów i interwencji - Paweł Gomulak
Paweł Gomulak
Dział zwrotów i interwencji - Rafał Królikowski
Rafał Królikowski
Oponeo.pl Call center – Bartłomiej Kozioł
Bartłomiej Kozioł

Prawne regulacje zwrotu produktu znajdziesz w Regulaminie zakupów.