Filtry
  • Szukaj opon wg rozmiaru
  • Szukaj opon wg motocykla

Opony motocyklowe

  • Wg rozmiaru
  • Wg motocykla
Opony motocyklowe

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Zastosuj

Cena za szt. od - do

-

162 produkty

Zobacz produkty

Aktywne filtry:

  • Typ pojazdu: Motocykl wyścigowy
Przywróć domyślne filtry Zmień filtry

Opony do motocykli wyścigowych

Aktywne filtry:

Motocykl wyścigowy

Aktywne filtry:

162 opony w rozmiarze

  • Popularność
    największa
  • Cena
    od najniższej od najwyższej
  • Ocena
    od najniższej od najwyższej
Opony
z dostawą od 48h

Poniższe opony mają dłuższy czas realizacji zamówienia

758 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 467 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
763 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 380 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
764 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 049 zł

Kup
Dostawa 4-5 dni roboczych
764 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 049 zł

Kup
Dostawa 4-5 dni roboczych
792 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 389 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
794 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 380 zł

Kup
Dostawa 4-5 dni roboczych
799 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 475 zł

Kup
Dostawa 4-5 dni roboczych
819 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 311 zł

Kup
Dostawa 8 dni roboczych
825 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 469 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
825 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 469 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
836 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 380 zł

Kup
Dostawa 8 dni roboczych
857 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 469 zł

Kup
Dostawa 8 dni roboczych
863 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 488 zł

Kup
Dostawa 4-5 dni roboczych
870 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 469 zł

Kup
Dostawa 4-5 dni roboczych
871 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 766 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
871 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 541 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
874 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 630 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
878 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 597 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
878 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 587 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
881 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 597 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
883 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 357 zł

Kup
Dostawa 5-6 dni roboczych
886 szt.

Darmowa dostawa

Kup
Dostawa 8 dni roboczych
888 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 544 zł

Kup
Dostawa 8 dni roboczych
895 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 467 zł

Kup
Dostawa 4-5 dni roboczych
896 szt.

Darmowa dostawa

Cena katalogowa 1 467 zł

Kup
Dostawa 8 dni roboczych
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.

Opony wyścigowe

Motocykle wyścigowe są przede wszystkim przeznaczone do jazdy po torze, gdzie liczą się najlepsze osiągi, a co za tym idzie również wyniki. Z tego względu ogumienie do nich przeznaczone musi oferować doskonałe parametry, pozwalające maszynom na wykorzystanie pełni swoich możliwości. Dotyczy to zwłaszcza przyczepności, stabilności oraz właściwości decydujących o szybkim nabieraniu prędkości. Najczęściej udaje się to osiągnąć kosztem krótszego czasu eksploatacji, ale podczas rywalizacji nie to jest najważniejsze.

Opony wyścigowe – slick, semi-slick czy inne?

Pośród opon do motocykli wyścigowych najczęściej napotkać można bieżniki typu slick i semi-slick. Pierwsze z nich są zupełnie gładkie, co oznacza brak jakichkolwiek rowków i nacięć. Rozwiązanie to świetnie sprawdza się podczas ścigania na suchym asfalcie – ze względu na maksymalną powierzchnię styku z nawierzchnią. Nie ma ono jednak zastosowania na drogach publicznych. Również jazda w deszczowej aurze na tych oponach będzie zdecydowanie złym pomysłem. Nieco lepiej w nieidealnych warunkach radzą sobie modele typu semi-slick, na których widoczny jest delikatny wzór bieżnika. Najlepszym wyborem na mokre podłoże są tzw. opony deszczowe. Wyróżnia je sieć kanalików odprowadzających wodę oraz rowek wzdłużny, poprawiający precyzję prowadzenia.

Trzeba zwrócić uwagę, że wiele modeli dedykowanych do motocykli wyścigowych może być użytkowanych wyłącznie na torze. Są one oznaczone skrótem NHS (Not For Highway Service), określającym brak homologacji do jazdy po publicznych drogach.