Opony wg sezonu
Producenci opon
Dostawa z montażem opon i felg
Twoje opony lub felgi dostarczamy bezpłatnie do serwisu wymiany. Do wyboru masz 1295 warsztatów w całym kraju.
Model Goodyear ULTRA GRIP 7 jest obecnie niedostępny
Zbieramy informacje o tej oponie od 7155 dni
W tym czasie zebraliśmy aż941 opinii
Nasi klienci przejechali na tej oponie 12891000 km
Dominujący styl jazdy oceniających
umiarkowany
Wyniki : 941 z 941 opinii
Opinia niezweryfikowana
Bardzo dobre opony, troszke sliskie na mokrym (jak kazde zimowki). Niepokonane na sniegu! Naprawde rewelacja i cena do przelkniecia. Czytaj więcej Zwiń
Podsumowanie: Polecam tę oponę
Ocena łączna:
Sucha nawierzchnia 4/5
Mokra nawierzchnia 3/5
Śnieg i błoto pośniegowe 5/5
Czy opinia była pomocna?
0 0
Sylas
Po dzisiejszym "ataku zimy" mialem okazje jazdy w kazdych warunkach poniewaz jak zwykle zima zaskoczyla drogowcow. Opony rewelacja jezdzilem na kormoranch i hankookah to nie ma co porownywac. Wystarczy dostosowac predkosc do warunkow na drodze i ABS nie potrzebny, takie rewelacyjne oponki. Polecam wszystkim ktorzy jezda troche dalej niz przyslowiowe w niedziele do kosciola. Warte swojej ceny. Po sezonie na pewno tez dodam swoj komentarz. Pozdrawiam i zycze szerokosci dla wszystkich kierowcow. Czytaj więcej Zwiń
Sucha nawierzchnia 5/5
Mokra nawierzchnia 5/5
Śnieg i błoto pośniegowe 4/5
Michal
Rewelacja! Nie rozumiem tych komentarzy, ze słowieńskie... I co z tego.. oponki bomba! Kleją sie drogi jak nie wiem co. W deszczu konkret, jeszcze nie wpadłem w poślizg:) Na śniegu jeszcze nie sprawdzałem, ale błoto jest ok! Dla mnie git! Czytaj więcej Zwiń
Sucha nawierzchnia 3/5
Mokra nawierzchnia 4/5
Śnieg i błoto pośniegowe 3/5
Michał
aktualnie najlepsza zimowka. Czytaj więcej Zwiń
tom
jeszcze tak dobrych opon nie użuwałem, a samochodem jeżdżę 14 lat i różne opony kupowałem, brawo i dziękuję za ultra grip 7 firmie good year. Czytaj więcej Zwiń
darek wraz żon± też kierowc±
bardzo dobre na śniegu i na mokrym jak na opony zimowe, bardzo ciche, polecam. Czytaj więcej Zwiń
zbyszek
Najlepsze opony zimowe na jakich mialem okazje jezdzic, na sniegu są progresywe - rewelacja tną snieg jak brzytwa, polecam wszyskim bardzo gorąco. Czytaj więcej Zwiń
marian
Oponki godne polecenia i nie wierzcie ze slowenskie albo ze ciezkie do wywazenia. To chyba pisza samym sobie posiadacze debic lub innej fuldy Czytaj więcej Zwiń
kazan
Jestem zdziwiony niektórymi komentarzami no, ale cóż po ostatnich wyborach i doskonałych koalicjach nic nie powinno nas zaskakiwać. Dla mnie oponka rewelacyjna, cicha, bardzo dobra na śniegu i mokrym w przyzwoitej cenie (oczywiście w necie i to jakieś 3 miesiące temu, 256zł. sztuka) ciekawy wygląd. Jestem zadowolony z zakupu i polecam wszystkim niezdecydowanym. Czytaj więcej Zwiń
Hebar
Witam. Ostatnio szeroko rozpisywałem się o zaletach i wadach Semperita Winter Grip. Pora na GY Ultra Grip 7. Made in Germany. Przewaga GY polega na: w zasadzie zerowych wibracjach przy prędkościach rzędu 150 km/h, niesamowitej ciszy, nawet przy skręcaniu prawie nie występuje typowy dla zimówek szum. Ruszanie czy hamowanie na śniegu i lodzie bezproblemowe. Szybkiej jazdy nie testowałem. Kiedy się nawet zerwie przyczepność, jej odzyskaniu towarzyszy nie małe szarpniecie. Opony wydaja się w pierwszym kontakcie miękkie, jakby płynęło się nad asfaltem, ale precyzja prowadzenia pozytywnie zaskakuje, brak tylko poczucia kontaktu z asfaltem tak jak przy letnich. Jak dotąd są to opony zdecydowanie lepsze od Semperita chociaż ten ostatni to super ekonomiczny wybór dla tych co jeżdżą zimą do setki i nie chcą być zaskoczeni śniegiem czy lodem. Tak jak wskazuje wiele testów w GY na wyższym poziomie stoi przyczepność na suchym i mokrym. Odważniki do 50 g. Pozdrawiam. Czytaj więcej Zwiń
1 0
Tom
Zachowanie na mokrej szosie przy minusowych temperaturach wręcz niesamowite, na śniegu zero poślizgu, na lodzie jak każde, czyli zero trakcji.Pewnie niewielu kierowców to doceni i zauważy, ale przy tej oponie perfekcyjnie czuć nawet najmniejsze uślizgnięcie się opony (doświadczeni kierowcy na pewno docenią).Generalnie, opona bardzo godna polecenia, mimo wysokiej ceny.ps.niesamowicie cicha. Zapomniałem dodać...nie dajcie się zwieść pierwszym wrażeniom... opona przez pierwsze 100-400km jest potwornie śliska ,ale uwierzcie mi, to mija! Czytaj więcej Zwiń
michał
Opony zmieniłem na początku listopada (było jeszcze dość ciepło) i nie zaobserwowałem jakiegoś ślizgania przy hamowaniu przy pierwszych kilkuset kilometrach (jak piszą inni użytkownicy). Pierwsze co mnie zaskoczyło to cisza (są dużo cichsze niż moje letnie Vredestain Hi-Track) - komfort znakomity - w ogóle jakby nie było oporów toczenia. Stają się trochę głośniejsze (słychać świst) powyżej 120 km/h ale to chyba tylko samobójcy jeżdżą powyżej 120 w zimę. Do 100 km/h w ogóle ich nie słychać. Wyważanie również odbyło się bez problemów (cięzarki 5-15 gr). Prowadzenie super - samochód wcale nie zmienia kierunku jazdy. Na mokrej nawierzchni nie sprawiają również problemów. Na śniegu czuć, że się wgryzają mocno jak rzep - takie są moje wstępne odczucia. Pozdrawiam Czytaj więcej Zwiń
Amino
Opony takie sobie. Fatalne na suchym. W innych warunkach nie miałem okazji pojeździć. Trochę na mokrym - było nie źle. Na lodzie - wiadomo jak się jeździ. Niestety mój poprzedni komentarz został skasowany. Czyżby dlatego, że napisałem, że opony pochodzą ze Słowenii? Miałem problemy z wyważeniem - trzeba było kombinować obracając oponą wobec felgi, a mimo to niewyważenie wynosiło około 30g dla każdej z opon. Felgi to nówki - także zakupione w opony.com. Samochód w idealnym stanie technicznym (przebieg 13 tys.km). Opony w końcu dało się wyważyć, co nie zmienia faktu, że bieżnik jest krzywo ulany (opinia człowieka, który wyważał). Generalnie jak na Goodyear to lipa, ale może takie są standardy Słoweńskie... Czytaj więcej Zwiń
Podsumowanie: Nie polecam tej opony
tra
Oponkę używam niedługo, jeszcze nie miałem za dużo śniegu i lodu. Ogólnie jest przyjemna, na pewno łatwa do wyważenia, przeciwnie do uwag niektórych uzytkowników. Bardzo komfortowa, miękko pokonuję nierówności. Niestety trochę hałasuję powyżej 120 km/godz, słychać lekki gwizd. Wydaję mi się też, że wzrosło spalanie, ale może to jest wpływ zimy. Czytaj więcej Zwiń
Zadaro
Przebieg niewielki, więc tylko pierwsze wrażenia; na tym samochodzie to pierwsze zimówki, więc porównuję z letnimi Continental Eco Contact: głośniejsze, dużo większe opory toczenia, czuję sie jakbym jechał na balonach, miękko resorują. W ogóle mam wrażenie jakbym jechał na rzepach. Próbowałem jazdy na niewielkim śniegu, błocie pośniegowym - są znakomite. Na suchym i lodzie dobre. Zobaczymy jak się sprawdzą podczas prawdziwej zimy. Czytaj więcej Zwiń
Marek
Swietne opony.Wczesniej jezdzilem na UG4 i rowniez byly swietne. UG7 kupilem miesiac temu, ale mialem juz mozliwosc przestestowania ich we wszystkich warunkach dzieki wczesniejszej zimie. Cichsze od Pirelli P6000, na ktorych jezdze latem.Zdecydowanie polecam. Czytaj więcej Zwiń
anonim
Szanowni użytkownicy.Opony naprawde dobre.Teksty o "biciach",trudnościach z wyważeniem,oporach toczenia to raczej stan techniczny "bolidów" oceniających ,niż opony. Przezabawne są opisy"agresywnych" jazd w przeciętnych autach.Kuriozum to słabe trzymanie na lodzie-a jakie jest dobre? Czytaj więcej Zwiń
m
Pomimo przejechanego niewielkiego dystansu, na tych oponkach jestem gotów wyrazic o nich jak nalepszą opinię. Pomimo krótkiego jeszcze okresu warunków zimowych jeździłem na nich już po lodzie, śniegu, błocie pośniegowym i wodzie. Pewnie w każdej sytuacji. bardzo polecam. (Oponki Made in Germany, ta informacja dlatego iż niektórzy piszą że mają oponki wyprodukowane w Słowenii - to nawet ciekawe) Czytaj więcej Zwiń
Mac
Moja poprzednia opinia zostala skasowana przez "admina". Zobaczymy jak bedzie teraz? ;-) Pierwsze wrazenie F A T A L N E! Ale bylo za cieplo. Teraz przy temp. w przedziale od -4 do +4 jest lepiej, ale: slabe prowadzenie w zakretach; potworny halas powyzej 100 km/h (w porownaniu do Michelin Alpin i Dunlop M3); potworne opory toczenia (spalanie wzroslo ok. 0,7 l/100km); slaby wyglad (wygladaja na duzo wezsze niz powinny byc). Na plus: rzeczywiscie fajnie wybieraja dziury na drodze; moga byc na sniegu (tylko jak nie mieszkasz w gorach to ile razy masz snieg na drodze????) Na razie najgorsze zimowe na jakich jezdzilem. Czytaj więcej Zwiń
WJ
Dzisiaj kupiłem UG7. Opinia tylko na podstawie pierwszych wrażeń. Ładna, bardzo cicha (czego się najbardziej obawiałem), mięko wybiera warszawskie dziury, w umiarkowanej cenie (po 289 zł/szt z wymianą). "Cichość" porównywalna z Conti TS780 i z Michelinkami, mniejsza od Pirelek i Frigo - na takich jeździłem. Łatwo udało się je wyważyć. Zdam Wam relację z dalszej eksploatacji. Pozdrawiam Czytaj więcej Zwiń
ZbychAvensis
do "szczerydobulu": ogolnie masz racje, ale jest pytanie: kiedy zdazyles natrzaskac 30000 km na UG7, cwaniaczku? Jezdzisz na nich od czerwca? :) Co do opon: moze byc, ale bez rewelacji. W zasadzie zastanawiam sie czy warto bylo wydawac na nie tyle kasy. Winterhawki sprawowaly mi sie nieco lepiej, a byly duzo tansze. Nie chce na razie krytykowac, bo za malo przejechalem. Czytaj więcej Zwiń
kierowca bombowca
Hej Czytam sobie wasze komentarze i dostaję białej gorączki. nie wiem kto to pisze, ile macie lat ile jaździcie i jakie macie doświadczenie. Ale co poniektórzy to pieprzą... do szkoły nieuki. Mam zaledwie ok. trzydziestki ale trochę w życiu przejechałem. A najbardziej mnie wkurza jak czytam te pierdoły o krzywych gumach, nierównomiernym zużyciu, biciu i wyważaniu. powody: proszę bardzo, za małe bądź za duże ciśnienie, krzywe felgi lub żle wyważone, wbrew pozorom niewiele punktów ma odpowiedni sprzęt i umiejętności zwłaszcza do alu., rozmiar a raczej szerokość gumy. jak mi ktoś pisze że żle mu się jeżdzi na 240 a zwłaszcza w koleinach i że woli innej marki tyle że w rozmiaże 185 to mi się chce srać od takiej głupoty. Albo inny pisze że po jednym sezonie ma starte czoło bieżnika tj. środek. i zwala to na gumy bo u tatusia inne się nie starły. jak debile jeżdżą po asfalcie na zadużym ciśnieniu to się zetrze. dziwię się tylko że nie zwrócił na to uwagi wulkanizator, patałach jakiś. Ludzie obudźcie się jak dajecie sobie wciskać takie pierdoły to przynajmniej nie piszcie takich głupich opini. rada- zmień wulkanizatora albo chodź na piechotę. nie ma gum na wszystkie warunki i nie będzie, są gorsze i lepsze ale jak ktoś się naoglądał J. BONDA jeżdźącego po lodzie swoim Astonem to potem chce niewiadomo czego i pisze takie pierdoły. p.s. przejechałem jak dotąd około 500 tyś. na różnych gumach, przypomnijcie sobie na czym się jeżdziło i jak 15 lat temu. podstawa to umieć jeżdzić i to bez jakiejkolwiek elektroniki. PÓźNIEJ WYMAGAJ !!!!! sory za inwektywy trochę mnie poniosło ale wyciągnijcie sami wnioski. pozdro. Czytaj więcej Zwiń
szczerydobulu
Na sniegu super! Trzymaja sie prawie idealnie. Nie zakopalem sie nawet w bardzo glebokim sniegu. Mokra nawierzchnia moze byc - bez rewelacji, ale tez bez jakichs negatywnych odczuc. Natomiast na suchym asfalcie - T R A G E D I A! Kazde mocniejsze hamowanie powoduje poslizg... Nie wiem z czego to wynika. Przy poprzednich oponach (Pirelli) tak nie bylo. Dystans niewielki, a mialem juz przez to kilka "sytuacji podbramkowych". Dodam, ze prawo jazdy mam od 10 lat i jeszcze nigdy nie spowodowalem kolizji. Na tych oponach o maly wlos nie spowodowalbym pierwszej... No ale coz - moze nie sluza do jezdzenia po suchym asfalcie? ;) Nie wiem jeszcze nic o zuzyciu, bo 3000km to za malo zeby oceniac. Komfort jazdy naprawde dobry - cisza, dobre tlumienie. Czytaj więcej Zwiń
Sucha nawierzchnia 2/5
Artur
W tym roku zalozylem goodyeary zamiast fuldy kristall montero.Roznica jest ogromna.Fulda kapitulowala na blocie posniegowym i wodzie a na tych oponkach nie robi to wiekszego wrazenia.W samochodzie zony zalozylem Micheliny Alpin2 i te tez przegrywaja z goodyerami.Maja jedna wade.Przez pierwsze kilkaset kilometrow sliskie na suchym ale wraz z przebytymi kilometrami sa coraz lepsze.Nie mialem zadnych problemow z wywazeniem a oponki wyprodukowane w Niemczech.Za ta cene nie kupicie lepszych gum Czytaj więcej Zwiń
Adam
troche za mało zimy ale potwierdzam zalety opony podane w badaniach ADAC Czytaj więcej Zwiń
bogdan1
idealne oponki, indeks T, made in germany, jak kazde nowe oponki wymagja najpierw przetarcia, dlatego ubralem je w pazdzierniku, teraz jestem w pelni heppy Czytaj więcej Zwiń
Opony bardzo dobre ciche(cichsze od moich letnich PIRELLI P7) trudno zerwac przyczepnosc na mokrym sniegu przy ruszaniu, dobrze sie spisuja na autostradzie oczywiscie kazda opone mozna wytracic z rownowagi. Czytaj więcej Zwiń
petro
Opony godne polecenia.Nie wiem czemu piszecie takie dziwne komentarze.Jak masz felgi krzywe to ci bede bily.U mnie ciezarki 5g zadnego bicia.Przez pierwsze 100km sliskie.Pozniej oki.Na asfalcie suchym i mokrym trzymaja sie berdzo dobrze.Teraz czekam na snieg Czytaj więcej Zwiń
Tomek
pierwsze doświadczenia mało pozytywne... trudne do wyważenia ......!!!!! , Czytaj więcej Zwiń
Śnieg i błoto pośniegowe 2/5
rm
tragedia. jestem bardzo rozczarowany.bardzo słaba przyczepność, strasznie piszczące. esr i abs działa bardzo często nawet przy dość spokojnym ruszaniu spod świateł i hamowaniu. testowane przy mokrej nawierzchni , temp -1 do 5 . zobaczymy na śniegu ale już zdecydowanie odradzam a przy takiej cenie to blamaż. firma powinna je wycofać i to b. szybko. Czytaj więcej Zwiń
piotr
Mimo krotkiego dystansu ktory przejechalem, pierwsze co mi sie nasuwa to cisza. W porownaniu z Pirelli ktore mam w sluzbowym wydaje sie jakbym jechal na oponach letnich. Swietne prowadzenie na suchym i lekko mokrym asfalcie, doskonala kierowalnosc, zadnego prowadzania po drodze. Niestety nie moglem ich jeszcze przetestowac na sniegu ale jestem dobrej mysli. Co do zachowania na lodzie to wiadomo ze bez kolcow ani rusz. Krotko mowiac polecam. Czytaj więcej Zwiń
Luki
Wstępne wrażenia po przejechaniu niewielkiego dystansu sa pozytywne ale spodziewalem sie wiecej po tych oponkach. Są niestety głosne, a na mokrym wydaje mi się, ze mniej trzymaja niz poprzednie Michelin Alpin. Czytaj więcej Zwiń
Jędzrzej