Menu
Wróć do listy tematów

Przebieg procesu reklamacji

Proces reklamacji przebiega w prosty i komfortowy dla klienta sposób. Aby zareklamować towar, należy najpierw skontaktować się z nami mailowo – na adres reklamacje@oponeo.pl lub telefonicznie – pod numerem 52 341 88 98. 

Kolejnym etapem jest wypełnienie dostępnego na naszej stronie formularza reklamacyjnego. Następnie na wskazany przez klienta termin umówimy kuriera, który odbierze reklamowany towar. 

O decyzji wydanej na podstawie badań przeprowadzonych przez specjalistyczny serwis poinformujemy Cię telefonicznie, na piśmie lub mailowo. 

W przypadku decyzji pozytywnej lub częściowo pozytywnej możesz wybrać pomiędzy wymianą produktu oraz zwrotem pieniędzy (części lub całości). Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, możesz zdecydować się na bezpłatny zwrot towaru na wskazany adres lub utylizację przez Oponeo. 

Kontakt z ekspertem

Dziś 8 - 20
  • Piątek 30.10 8 - 20
  • Sobota 31.10 8 - 16
  • Niedziela 01.11 nieczynna
  • Poniedziałek 02.11 8 - 20
  • Wtorek 03.11 8 - 20
  • Środa 04.11 8 - 20
52 341 88 00
Napisz do nas
Czat z doradcą
Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
United Kingdom