Wróć do listy tematów

Przebieg procesu reklamacji

Proces reklamacji przebiega w prosty i komfortowy dla klienta sposób. Aby zareklamować towar, należy najpierw skontaktować się z nami mailowo – na adres reklamacje@oponeo.pl lub telefonicznie – pod numerem 52 341 88 98. 

Kolejnym etapem jest wypełnienie dostępnego na naszej stronie formularza reklamacyjnego. Następnie na wskazany przez klienta termin umówimy kuriera, który odbierze reklamowany towar. 

O decyzji wydanej na podstawie badań przeprowadzonych przez specjalistyczny serwis poinformujemy Cię telefonicznie, na piśmie lub mailowo. 

W przypadku decyzji pozytywnej lub częściowo pozytywnej możesz wybrać pomiędzy wymianą produktu oraz zwrotem pieniędzy (części lub całości). Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, możesz zdecydować się na bezpłatny zwrot towaru na wskazany adres lub utylizację przez Oponeo. 

Kontakt z ekspertem

Dziś 8 - 20
  • Czwartek 02.02 8 - 20
  • Piątek 03.02 8 - 20
  • Sobota 04.02 8 - 16
  • Niedziela 05.02 nieczynna
  • Poniedziałek 06.02 8 - 20
  • Wtorek 07.02 8 - 20
52 341 88 00
Napisz do nas
Czat z doradcą