Wróć do listy tematów

Moja przesyłka jest uszkodzona

Jeżeli podczas odbioru zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, w obecności kuriera sporządź protokół szkody. Jeżeli kurier uniemożliwia sprawdzenie towaru w jego obecności lub spisanie protokołu szkody, spisz jego dane osobowe i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta - drogą mailową na adres reklamacje@oponeo.pl lub telefonicznie pod numerem 52 341 88 98. 

Kontakt z Oponeo

Dziś 8 - 20
  • Czwartek 25.04 8 - 20
  • Piątek 26.04 8 - 20
  • Sobota 27.04 8 - 16
  • Niedziela 28.04 10 - 18
  • Poniedziałek 29.04 8 - 20
  • Wtorek 30.04 8 - 20
Czat z doradcą
Napisz do nas
52 341 88 00