Menu
Wróć do listy tematów

Moja przesyłka jest uszkodzona

Jeżeli podczas odbioru zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, w obecności kuriera sporządź protokół szkody. Jeżeli kurier uniemożliwia sprawdzenie towaru w jego obecności lub spisanie protokołu szkody, spisz jego dane osobowe i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta - drogą mailową na adres reklamacje@oponeo.pl lub telefonicznie pod numerem 52 341 88 98. 

Kontakt z ekspertem

Dziś 8 - 20
  • Czwartek 29.10 8 - 20
  • Piątek 30.10 8 - 20
  • Sobota 31.10 8 - 16
  • Niedziela 01.11 10 - 18
  • Poniedziałek 02.11 8 - 20
  • Wtorek 03.11 8 - 20
52 341 88 00
Napisz do nas
Czat z doradcą
Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
United Kingdom