Wróć do listy tematów

Jak zwrócić lub wymienić produkty?

W ciągu 14 dni od odebrania przesyłki osoby fizyczne (w tym jednoosobowa działalność gospodarcza-zakup nie jest związany z jej działalnością gospodarczą) mogą zwrócić lub wymienić zakupione produkty.

Aby skorzystać z możliwości zwrotu zakupionego towaru prosimy o wcześniejszy kontakt z Zespołem Interwencji i Reklamacji celem nadania numeru zwrotu. Przygotuj numer zamówienia i zadzwoń pod 52 341 88 98 lub napisz na: reklamacje@oponeo.pl.

Zwracany towar możesz nam przesłać we własnym zakresie na adres:

Centrum Dystrybucyjne Oponeo.pl S.A.
Zelgoszcz 1C
95-010 Stryków

lub skorzystać z usług naszego kuriera (usługa odpłatna, koszt uzależniony od wagi produktu).

Koszt usługi kurierskiej przy zwrocie produktu:

  • do 3 kg - 20,00 zł
  • od 3,01 kg do 20 kg - 30,00 zł
  • od 20,01 kg do 31,50 kg - 35,00 zł
  • od 31,51 kg do 50 kg - 40,00 zł
  • od 50,01 kg do 100 kg - 1,50 zł za kg
  • od 100,01 do 500 kg - 2,00 zł za kg
  • powyżej 500 kg - 2,50 zł za kg

Więcej informacji o zwrotach

Kontakt z ekspertem

Dziś 8 - 20
  • Czwartek 08.12 8 - 20
  • Piątek 09.12 8 - 20
  • Sobota 10.12 8 - 16
  • Niedziela 11.12 10 - 18
  • Poniedziałek 12.12 8 - 20
  • Wtorek 13.12 8 - 20
52 341 88 00
Napisz do nas
Czat z doradcą