Opony wg sezonu
Producenci opon
Dostawa z montażem opon i felg
Twoje opony lub felgi dostarczamy bezpłatnie do serwisu wymiany. Do wyboru masz 1295 warsztatów w całym kraju.
14 dnina zwrot
Dostawa GRATIS
271 opinii
Zbieramy informacje o tej oponie od 8396 dni
W tym czasie zebraliśmy aż271 opinii
Nasi klienci przejechali na tej oponie 4712000 km
Dominujący styl jazdy oceniających
umiarkowany
Wyniki : 271 z 271 opinii
Opinia niezweryfikowana
opona bardzo głośna, raczej na suchy asfalt, na mokrym cieniutka, bardzo twarda, mimo jeszcze głębokiego bieżnika wędrują na śmietnik, raczej nie polecam, no chyba że do furmanki Czytaj więcej Zwiń
Podsumowanie: Nie polecam tej opony
Ocena łączna:
Sucha nawierzchnia 3/5
Mokra nawierzchnia 2/5
Czy opinia była pomocna?
0 0
zibimec
dla desperatów Czytaj więcej Zwiń
Mokra nawierzchnia 1/5
twin
Opona zupełnie przeciętna, jakoś nie mam specjalnie złych doświadczeń, co chyba oznacza że zasługuje na ocenę w okolicach 4. Dlaczego tylko 4 jeśli nie czepiam się niczego, po prostu za tą cenę można by się spodziewać nieco więcej. Czytaj więcej Zwiń
Podsumowanie: Polecam tę oponę
Mokra nawierzchnia 3/5
Bartosz
doskonale spełnia wymogi nowoczesnej opony Czytaj więcej Zwiń
Sucha nawierzchnia 4/5
Mokra nawierzchnia 4/5
Janusz
Opony godne polecenia. Doskonała przyczepność, zarówno na suchym jak i na mokrym, są ciche, żadnych problemów, parametry bdb tylko ścieralność trochę większa niż zazwyczaj. Ale nie dziwi mnie to - opona albo jest dobra, ale miękka i się szybciej ściera, albo twarda, na dłużej starcza, ale parametry dużo gorsze. Czytaj więcej Zwiń
0 1
Tomasz
oponka super, zdecydowanie na plus, zawsze zatrzymam sie tam gdzie chce! nikomu nie wjechalam jeszcze tym samochodem w 4 literki a mam go juz 4 latka:) pzdr dla "twardzieli" ktorzy nie umieja jezdzic i popisuja sie na drodze Czytaj więcej Zwiń
agusia
Witam. Powiem tak - opona doskonala jesli chodzi o suchą i cieplą nawierzchnię. Na poludniu Europy mnie nigdy nie zawiodla. Jeśli chodzi o okresy letnie i umiarkowane ale deszczowe dni to już zdecydowanie gorsze. Jeżdząc po koleinach z kalużami wody i mimo ABS+ EBD+ ESP trzeba dużo zredukować prędkość podobnie jak slick w F1. Wychodząć na przeciw trzeba by mieć opony (letnie, letnie deszczowe - intermediat oraz zimowe). Continental chyba wszystkie swoje typy robi jako opony krótko bieżne max do 45000 km. Ale to duży plus powtarzam duży bo kapitalne na suchą nawierzchnię. Czytaj więcej Zwiń
Sucha nawierzchnia 5/5
tom
Wcześniej miałem w Clio Klebery HP2 i do nich częściowo odnosi się porównanie. Jeździłem też dużo na różnych oponach, ale też różnymi samochodami. Zachowanie na suchym - w zakrętach średnio, ale bez tragedii. Droga hamowania może jednak zaskoczyć, niestety negatywnie. Czasem przy ostrym heblowaniu dziwię się, że już ABS się włącza. Dobrze, że jeszcze nikomu w tył nie wjechałem. Tutaj nie ma porównania do Kleberów. Zachowanie na mokrej nawierzchni porównywalne z oponami marki dębica - ślizgają się strasznie, ruszanie, hamowanie, trzymanie w zakrętach to totalna porażka. Wodę jednak odprowadzają poprawnie, wjazd w sporą kałużę nie zaskakuje utratą toru jazdy. Komfort jazdy to też nieporozumienie. Co prawda są dość ciche, ale niestety bardzo twarde, do tego stopnia, że zamiast tłumić, przenoszą wszelkie drgania, łącznie z nierównościami (nowych!) stalowych felg. Nie mogę się doczekać zimy, żeby je zdjąć z samochodu. Walczyłem z serwisami całą wiosnę i lato, sprawdzano opony, wymieniano felgi, a bicie nie zniknęło. Na zimówkach (BFGoodrich) auto płynie. Na Conti czuję się jakbym jechał wozem drabiniastym. Czuć każdy kamyczek, najmniejszą nierówność asfaltu, a przy 160 km/h tak się wszystko telepie, że telefon chce mi wyskoczyć z uchwytu zestawu. Za ścieralność daję 5, choć w moim wypadku (auto służbowe) niską ścieralność zaliczyłbym do wad. Oczywiście, jak ktoś jest "mało wymagający" dla opon i chce przejechać 100 tys. km na jednym komplecie to niech sobie kupi te opony, ale płacenie za nie prawie 200zł to też nieporozumienie. Jak ktoś się zastanawia nad oponami w tej cenie to zdecydowanie polecam Kleber Dynaxer HP2. Czytaj więcej Zwiń
kawol
opona taka sobie, na suchym prowadzi sie poprawnie, ale na mokrym są niewielkie problemy (uslizg boczny) nawet przy umiarkowanie łagodnej jeżdzie, w kałużach kiepsko. Hałas dosyć wysoki. opory toczenia ok. Ale uwaga: szybko się ścierają. dla porównania Dunlop na identycznym autku wytrzymał 2 razy większy przebieg. biorąc pod uwagę ze jeżdzę na zimówkach w zimie to nowe opony wystarczyły mi na zaledwie 5 miesięcy. Podsumowanie: ogólnie gdyby nie szybkie zużycie bieżnika to opona mogłaby być. Czytaj więcej Zwiń
piotrek
niestety nie ma już tej opony w sprzedaży, oszczędza paliwo, bardzo dobra przyczepność w zakrętach, jak jest nowa lub prawie nowa dobrze odprowadza wodę, bardzo dobra odporność na ścieranie, hamowanie na suchym asfalcie bardzo dobre, mimo że wygląd nie jest zbyt atrakcyjny jest to bardzo dobra opona Czytaj więcej Zwiń
pawel
Opanka taka sobie. Bieżnik długo sie trzyma. Zdecydowanie wróce do poprzednich Michelinow to są oponki nie do przebicia:) Czytaj więcej Zwiń
george
To najgorsza opona jaką widział świat. Nawet zachowanie na suchym jest wręcz niebezpieczne. Są miejsca gdzie opona potrafi całkowicie "odpłynąć". Na mokrym przyczepność jest zerowa. Jedyny ich plus a w tym wypadku minus to to, że mało się ścierają dlatego pozbyłem się ich pomimo wysokiego bieznika. Nie polecam! Czytaj więcej Zwiń
Kamil Mr
Oceniam te opony na 4+. Sucha nawierzchnia idealne, przyczepność doskonała. droga hamowania bardzo krótka. Na mokrej nawierzchni trochę gorsze. Przy dużych i głębokich kałużach gorsze. No cóż jak oglądacie wyścigi formuły 1 to wiecie że nie ma idealnej opony - albo na suchą albo na deszczową porę. Zresztą podczas opadów deszczu i tak trzeba jechać wolniej i uważniej. Kiedyś miałem Dębice Pasjo. ta była kapitalna na deszcz i kałuże wody, na suchym fatalna. Czytaj więcej Zwiń
Mogę dużo błedów wybaczyć oponom. To że praktycznie żadne nie trzymało ciśnienia przez tydzień to nic, to że na mokrej nawierzchni można łatwo wpaść w poślizg to nic. Ale to że mi się rozerwie na strzępy (nawet druty w środku) w czasie szybkiej jazdy tego wybaczyć nie mogę. Opona z 2004, Made in Czech. To cud że jeszcze żyję. Odradzam Czytaj więcej Zwiń
Pan Tadzio
pozytywnie mnie zaskoczyły, bez zarzutu Czytaj więcej Zwiń
joł joł
Nie mam nic do zarzucenia, ciche, dosyc odporne na scieralnosc, bezpieczne i niezawodne jak do tej pory opony. Godne polecenia Czytaj więcej Zwiń
rzdziszlaf
Spox oponki do normalnej jazdy. Czytaj więcej Zwiń
Areo
Produkt oponopodobny w cenie normalnej opony... moze i jest to lepsze od skrajnej tanizny co nie zmienia faktu ze te opony sa slabe. Na suchym slabo, a podczas deszczu lepiej w ogole sie nie ruszac z miejsca. Wyrzucilem je zanim sie skonczyly, w koncu ile mozna sie meczyc. Naprawde jest to dla mnie zagadka dlaczego continental robi takie cos... Czytaj więcej Zwiń
qwan
Opona w porządku. Wcześniej miałem doświadczenia z produktem Kormorana (ale w innym samochodzie). Bardzo lekko się toczy i jest cicha (należy tylko pamiętać o odpowiednim cisnieniu w oponach). Pomimo zadowolenia jednak wymieniam na inną (Firestone TZ200, Kleber HP2 lub Goodyear Hydragrip?) Czytaj więcej Zwiń
Piotr
Sorki ale musze to napisac w zyciu nie jeździłem na gorszych. W deszczu lepiej nie wyjeżdzać na nich na ulice przez nie miałem stłuczkę:( Czytaj więcej Zwiń
Sucha nawierzchnia 2/5
psotniczek
Na tak kiepskich oponach jeszcze nie jeździłem. Po 40 tys. do wymiany (druty wystają). ślisko na suchym, a na mokrym strach w oczach. Czytaj więcej Zwiń
PG
nic dodać nic ująć moje są Made in Portugal, może dlatego inni źle je oceniają, nie wiem dlaczego Czytaj więcej Zwiń
jary
Dystans należy podzielić na 2, bo po długim poślizgu na mokrej nawierzchni kupiłem zimówki. Na suchej nawierzchni ciche, lekko się toczą, po wytarciu bieżnika wyglądają prawie jak slicki. Dobrze hamują na suchym asfalcie. Na mokrej nawierzchni przy jeździe na wprost na głębokich kałużach zauważalny aqaplaning przy v>80 km ale to normalne. Zdecydowanie letnie opony, przy ochłodzeniu poniżej 10 *C lepiej wymienić na inne. Jesienią jazda jak na lodzie, zwłaszcza że brud i liście to u nas normalka. Po 6 latach wymienione z powodu zestarzenia, do wskaźnika TWT jeszcze dużo zapasu, aż szkoda wyrzucać. Czytaj więcej Zwiń
1 0
Mirek
Na suchym jest ok, na mokrym nie za bardzo. Opony dosyć głośne. środkowe pasy bieżnika po 30 tyś są bez jakiegokolwiek nacięcia, są prawie całkowicie łyse, aż strach patrzeć na te opony pomimo że jeszcze można by ze dwa sezony pojeździć. Czy to tak ma być?, ale w moim przypadku jeździ sie na gładkich pasach gumy, bez jakiegokolwiek kaształtu protektora (nacięcia), wyrażny protektor bieżnika jest tylko po bokach opony. To Polskie ścirały sie jakoś równomierniej niz te "zagraniczne". Czytaj więcej Zwiń
Krzysiek
wymieniam opony co 100000 km, to jest 2 komplet. Styl jazdy na tych oponach był bardziej agresywny niż umiarkowany na suchym bardzo dobrze trzymają kierunek co do scieralności jeżdze tylko w lato na nich. Po 100000 z tyłu bardziej są wytarte na zewnętrznych krawędziach (przez wybite tuleje tylnej osi) ale do wskaźnika ścieralności brakuje ok 1,2 mm. Z przodu ścierają się równomiernie. Na mokrym rzeczywiście gorzej ale to przez koleiny niż przez wady opony. Czytaj więcej Zwiń
ELF
Szok - przeczytałem 35 opini. W większości negatywne 95 %. Po zamianie opon Kumho (na których omal sie nie zabiłem) na ContiEcoContact wydawało mi się, że te są najlepsze (tak przynajmniej stwierdzali eksperci w pismach motoryzacyjnych - ciekawe ile kosztuje taka pseudoekspertyza?). Potwierdzam, opony cienkie, dobre na jeden sezon. Kiedy zakłada się je w grudniu można przejeździć całą zimę, bo mają miękką gumę i wysoki bieżnik. Potem już tylko z górki, oponki scierają się szybciej niż klocki hamulcowe. Na suchym OK po deszczu hamujesz długo i nieskutecznie. Ciekawe, czy na niemieckim rynku się sprawdzają. Sugeruję, że tam są stare dobre technologie, a Polska jest rynkiem doświadczalnym dla EcoContiContinental. Czytaj więcej Zwiń
Ryszard Gajewski
Opony strasznie twarde - na polskich drogach nie do wytrzymania. Szybko się ścierają. Czytaj więcej Zwiń
FF
kupiłem i pierwsze co zauważyłem to zbyt duzy hałas (w porównaniu do zimowych dunlopów są tragiczne). poza tym na suchym jeżdzi się bardzo fajnie, auto trzyma kierunek bez zarzutów, na mokrym nie miałem ich okazji za dużo testować ale przy spokojnej jeżdzie jak dla mnie są ok. żadnych ekstremalnych zachowań. troche mnie dziwią tak negatywne opinie o zachowaniu na mokrym, ale to moze tez sprawa uzytch materiałów bo moje są made in germany a widze ze większość wpisujących się tu ma produkcji czeskiej. Czytaj więcej Zwiń
samuel
trochę zbyt duży jest hałas podczas jazdy. Czytaj więcej Zwiń
Kropek
Opony łyse po 16 miesiącach jeżdżenia. W tym czasie złapałem na nich gume na boku bieznika, opony straciły symetrię w połowie tego okresu. Czytaj więcej Zwiń
Hiup
Są tragiczne, zwłaszcza na suchym. Zdecydowanie odradzam. Po jednym, strasznym sezonie wywaliłem je i kupiłem Micheliny Energy E3A. Ogromna różnica na plus! Czytaj więcej Zwiń
Zombie
Opony po przejechaniu 35 000 km sa juz nie do uzycia. Ponadto po ok. 20 000 zaczynaja "dudnic". Sa dosc twarde i w sezonie zimowym w ogole mozna o nich zapomniec. Oceniam je dosc przecietnie. Czytaj więcej Zwiń
Jack
mozna szybko sie zabic Czytaj więcej Zwiń
maks
opona dla spokojnych. kierowcy z zacienciem będą zawiedzeni. Czytaj więcej Zwiń
skuter
Kapitalne opony na okres III - XI. Podczas deszczowej pogody też dobre. Kiepskie na dużą wodę mam na myśli kałuże wody do 2 - 3 cm. Czytaj więcej Zwiń
Bardzo dobre opony! samochod trzyma sie jezdni jak "przyklejony", nabiera latwo przyspieszenia, choc gume trudno byloby palic, mozna miec zarzuty co do poziomu halasu, szumia owszem i moze scieralnosci, ale jesli komus zalezy na sportowej jezdzie to powinien szukac w ogole na innej polce, a te wszystkie bzdury co tu ludzie wypisuja kompletnie nie odzwierciedlaja rzeczywistosci, zwlaszcza ze wiekszosc pisze ogolnie o tej marce a nie o modelu i chyba nie wie o czym pisze i bez porownania, moge dodac, ze przez moment mialem Barum, ktore w stosunku do Continentala mozna ocenic dokladnie odwrotnie, a przed ocena dodac - "bez porownania" a podobno ta sama firma je robi. Tak wiec Barum zdecydowanie nie, a Continental jak najbardziej, dla normalnych uzytkownikow. Czytaj więcej Zwiń
olo
opony dobre na suchym, fajnie sie trzymaja na zakretach, ale na mokrym juz gorzej, o ile hamowanie jeszcze jakos wychodzi, bo jest abs i nie wpadaja w poślizg, tyle dynamicznie ruszyć nie można (na suchm za to odchodza az miło). na sniegu jeździłem w zeszłym roku i teraz wymieniłem na zimówki, po prostu tragedia, szczególnie na ubitym śniegu. Czytaj więcej Zwiń
karraluch
niezla opona do średniej wielkości aut, na przodzie mam już dwie nowe, na tyle jeszcze stare 65000, zmienie na wiosne, jak każda opona letnia, odradzam prób jazdy zimą Czytaj więcej Zwiń
karol
Na suchej drodze jeszcze da się jakoś jechać (choć kierowalność jest fatalna), ale zabawa zaczyna się dopiero wtedy, gdy pokropi deszcz (ciężko ruszyć a potem się zatrzymać). Do tego dochodzi ponadprzeciętna ścieralność. Czytaj więcej Zwiń
Na suchej drodze OK. Ale na mokrej: Fatalna, okropna, beznadziejna. Idzie sie ZABIC !!! :( Czytaj więcej Zwiń
Sławek
Na suchej nawierzhni ok. Ale na mokrej nawierzchni - paskudztwo! Przy hamowaniu auto jedzie dalej. Nie jestem nowicjuszem i tylko opanowanie i lata praktyki za kierownicą powodują że narazie ich jeszcze nie zmieniłem na inne opony. W zimie nie sprawdzałem bo mam inne opony zimowe. Ale tych opon z własnego wyboru bym nigdy nie kupił. Czytaj więcej Zwiń
DB
Tragedia na mokrej nawierzchni. Czytaj więcej Zwiń
Poldek
Opony dobre tylko z nazwy czeska lipa strasznie szybko parcieją po trzech latach do śmieci na mokrej nawierzchni klęska wozi jak na sankach. moja ocena gorzej niż złe Czytaj więcej Zwiń
Rysiek
opona jest w miare cicha i to chyba jedyna jej zaleta... na suchym przecietna, czesto popiskuje. na mokrym zle, a nawet bardzo zle, szkoda gadac. ścieralnosc tez raczej ponad przecietna. Czytaj więcej Zwiń
szym
Przejeździłem na tych oponach 30 000km i stwierdzam że te opony to szajs. Jeżeli po 12 000 km przestały mi trzymać ciśnienie (wszystkie), to coś musiało być z nimi nie tak.Praktycznie co tydzień można było dopompowywać powietrze w kołach.Więcej nie kupię tych i podobnych opon. Znajomy twierdzi że to dlatego że opony te są produkowane w Czechach.był to pierwszy kontakt z oponami Continentala i chyba ostatni.Zdecydowanie odradzam Czytaj więcej Zwiń
Daro
Na suchej drodze OK. Na mokrym tragedia. Czytaj więcej Zwiń
Pinio
Maskra na mokrym wogóle nie trzymają toru jazdy. No i dziwnie wytarły się krawędzie ekspert powiedział że jeździłem zbyt dużym cisnieniu 2,2 Czytaj więcej Zwiń
tomee
Dobre oponki i bardzo wytrzymale. Posiadaja swoje wady jak chocby slaba przyczepnosc na mokrej drodze ale rekompensuja to niskie opory toczenia oraz wysoka trwalosc. Polecam Czytaj więcej Zwiń
PawelO
Na suchej drodze wszysko ok! Ale gdy próbowalem ostro shamować na mokrej nawierzchnii ze 110 kmh - przez pierwsze 10 sekund hamowania opony stracily zupelnie przyczepność (zero reakcji) i dopiero gdy zwolnilem do 60 kmh zaczely w miare normalnie hamowac! szok!!! (samochód z ABS) Czytaj więcej Zwiń
dave1605
Te opony to porażka. Po 15000km nadają się na śmietnik. Nierównomiernie zużyte i zząbkowane. Próbowałem je reklamować ale uznano, że jeździłem na niewłaściwym ciśnieniu;).Więc je wyrzucę i kupię nowe. Przy 120km/h wrażenie jakby auto miało oderwać się od jezdni. Szajs. Czytaj więcej Zwiń
Frid