Opony wg sezonu
Producenci opon
Dostawa z montażem opon i felg
Twoje opony lub felgi dostarczamy bezpłatnie do serwisu wymiany. Do wyboru masz 1294 warsztaty w całym kraju.
Model Bridgestone Blizzak LM30 jest obecnie niedostępny
Zbieramy informacje o tej oponie od 5667 dni
W tym czasie zebraliśmy aż119 opinii
Nasi klienci przejechali na tej oponie 893000 km
Dominujący styl jazdy oceniających
umiarkowany
Wyniki : 119 z 119 opinii
Opinia niezweryfikowana
Opony otrzymałem wraz z kupowanym autem. To ich pierwsza zima. Ogólnie są totalną pomyłką. O ile na mokrej i suchej nawierzchni jest w miarę OK, o tyle w śniegu i błocie pośniegowym choćby przy wyjeżdżaniu z parkingu nie bardzo da się na nich jeździć. Mam benzynowe auto o relatywnie dużej mocy (Mondeo MK4 ,161KM, automat) i dość dużej masie (1500kg) i jazda na tych oponach to ciągła walka o to by samochód jechał tam gdzie ja chcę, a nie tam gdzie prowadzą opony. Na szczęście wsiadłem do tego auta już po feriach zimowych, bo nie wyobrażam sobie jak poruszałbym się na tych oponach po ośnieżonych, górskich drogach. Przesiadłem się na nie z opon Dunlop WinterSport 3D i po prostu zacząłem bac się jeździć po śniegu. Wydawałoby się, że Bridgestone to niemal gwarancja jakości, a jazda na tych Blizzakach jest gorsza niż na Dębicach Frigo z którymi pożegnałem się wiele lat temu. Ogólnie odradzam, bo to kasa (niemała) wyrzucona w błoto. Przed kolejną zimą, dopóki nie są zdarte oddam je w rozliczeniu wulkanizatorowi i wracam do Dunlopów WinterSport. Czytaj więcej Zwiń
Podsumowanie: Nie polecam tej opony
Ocena łączna:
Sucha nawierzchnia 3/5
Mokra nawierzchnia 3/5
Śnieg i błoto pośniegowe 2/5
Czy opinia była pomocna?
1 0
Tomo
NIE POLECAM TEJ OPONY!!! Na suchej i mokrej powierzchni jest OK ale na śniegu tragedia. Przejechałem na tych oponach 12000 km w zimie z duszą na ramieniu. Auto nie ma trakcji, niema hamowania ani na śniegu ani na błocie pośniegowym. Dla porównania Dębica Frigo jest o niebo lepsza! Opona droga, niedostosowana do "polskiej zimy", nie nadaje sie do jazdy poza miastem a nawet w mieście robi niemiłe niespodzianki. Odradzam zakup, opona sprawdzona na dystansie 12000km. Czytaj więcej Zwiń
Sucha nawierzchnia 4/5
Mokra nawierzchnia 4/5
Śnieg i błoto pośniegowe 1/5
5 1
ArK
Nie polecam. Wyrzucone pieniądze. Strasznie śliskie na lodzie. Lepiej już się zachowują polskie Dębice Frigo. Jeździłem wcześniej na Continentalach, Michelinach i żałuję, że teraz wybrałem zimowe Bridgestony. Człowiek uczy się przez całe zycie. Czytaj więcej Zwiń
Śnieg i błoto pośniegowe 4/5
2 2
piorek169
Witam, niestety jeżdżę na LM 30 II sezon - Leaseplan twierdzi że ma tylko takie.... Zgadzam się z innymi opiniami że na błocie pośniegowym, śniegu strach jechać, wogóle nie można utrzymać trajektorii jazdy. Jeżdzę Volvo V 50 na wypasie dlatego tylko jakoś sie poruszam. Przy podjazdach na śniegu tragedia. należą. W roku średnio robię po 50 tyś km więc jakieś rozeznanie mam, wcześniej jeżdziłem na Goodyerach, Continentalach, oraz BF Goodrichach. W porównaniu do LM 30 było rewelacyjnie. Odradzam zakup tym bardziej że do tanich te opony nie nakeżą, w dodatku są głośne. Czytaj więcej Zwiń
4 2
Przemosbb
Używałem różnych opon zimowych, różnych firm, te są najgorsze na jakich przyszło mi jeździć. Moim zdaniem ta opona nie powinna nazywać się oponą zimową, bo podobne rezultaty daje jazda zimą na oponach letnich. Jedyne pozytywy to wysoki komfort jazdy, jazda po suchej nawierzchni i za wyjątkiem ruszania jazda po mokrej nawierzchni. Ale to co najważniejsze czyli zachowanie na śniegu i błocie pośniegowym jest dramatem. Kompletny brak przyczepności podczas ruszania, zachowanie na zakrętach trudne do przewidzenia, hamowanie nawet przy nie wielkiej prędkości = poślizg i ciągły taniec po ulicy podczas skręcania. Nie polecam bo premium w tej oponie jest tylko cena. Czytaj więcej Zwiń
Podsumowanie: Polecam tę oponę
3 2
PIK
nic dodać nic ująć OK Czytaj więcej Zwiń
Sucha nawierzchnia 5/5
Mokra nawierzchnia 5/5
Śnieg i błoto pośniegowe 5/5
0 0
ja
Oponki nie są super sprawujące się. Użytkuje je w warunkach różnorodnych czyli w każdym terenie. Ogólnie nie są złe lecz poziom hałasu jest nie dopuszczalny, przy prędkości miejskiej jeszcze da się wytrzymać ale lecz po przekroczeniu 80km/h strasznie buczą i szumią a mają dopiero przejechane około 7000tys/km. na pewno nie kupie już tych opon porażka. Zdecydowanie odradzam!!!! Czytaj więcej Zwiń
Śnieg i błoto pośniegowe 3/5
1 1
Swiergus72
Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami o tych oponach. Wiadomo, że zimą jeździ się nieco inaczej niż latem. Te bridgestony, spisują się moim zdaniem prawidłowo. Sa bezpieczne i auto zachowuje się bardzo przewidywalnie. Bezpieczeństwo jest dla mnie najważniejsze, te opony to gwarantują, sprawdzone. polecam. Czytaj więcej Zwiń
2 1
grafik
Opony z najwyższej klasy, raz się skusiłem w zeszłym roku na zimę, i w porównaniu do fuld, jakie miałem wcześniej było bez porównania lepiej.Cały sezon zimowy bezproblemowa eksploatacja i żadnych nie miłych niespodzianek na drodze. Auto trzyma się drogi nawet w trudnych warunkach i prowadzi się bardzo pewnie. Czytaj więcej Zwiń
kermitt
LM30, kupiłem w zeszłym roku za namową znajomego, po całym sezonie mogę powiedzieć że to bezpieczne i komfortowe zimówki, na które nie mam żadnych zażaleń. Radzą sobie poprawnie ze wszystkimi sytuacjami jakie mogą się przydarzyć zimową porą na naszych pięknych drogach. Czeka je kolejny sezon i jestem pewien że też będzie dobrze. Czytaj więcej Zwiń
benas
Bardzo dobre oponki Zrobiłem na nich dwa sezony W sumie 30 tyś km i nie mam im nic do zarzucenia Może tylko czasem zrywa przy gwałtownym przyspieszaniu na mokrej nawierzchni na 2. biegu ale tak jest ok Czytaj więcej Zwiń
Kaczak
opony są ok ale jak na tą klasę na którą pretendują średnia to max dziś zamówiłem dunlop 3d i nie polecam zimowych bridgestone 80g odważniki to zadużo na tę klasę max 30g Czytaj więcej Zwiń
0 1
max
Witam. Zakupiłem komplet opon Bridgestone LM30 z konieczności, ponieważ praktycznie tylko one były dostępne dla mojego rozmiaru opon (był to okres kiedy spadł pierwszy śnieg i brakowało opon w magazynach). Powiem krótko, na śniegu oraz błocie pośniegowym totalna porażka i nieporozumienie. Co z tego, że może i dobrze radzi sobie w mokrych warunkach czy na suchej jezdni, jak jest to opona zimowa i powinna dobrze "pracować" na śniegu i tego chyba oczekują od niej osoby szukające zimowej opony. Jeżdżę dużo po dość zaśnieżonych drogach poza miastem, a także często w górach, i ta oponka po prostu nie radzi sobie ani w głębszym śniegu, ani w błocie pośniegowym. Znajomy w takim samym samochodzie jak ja (Fiat Grande Punto) ma Uniroyal i sprawują się dużo lepiej od Bridgestone (proponuję poczytać opinie, które są pozytywne dla tych oponek), a cenowo są dużo tańsze. Wcześniej jeździłem na Dębicach Frigo Directional w Fait Seicento i również sprawowały sie dużo lepiej od Bridgestone. Jestem instruktorem nauki jazdy i chciałem kupić dobre i bezpieczne opony zimowe, a tu zawiodłem się i czuję, że wywaliłem pieniądze w błoto. Podsumowując: NIE polecam osobom jeżdżącym w trudnych warunkach zimowych (w mieście może są ok, ale poza miastem i w górach sobie zwyczajnie nie radzą, choć i na miejskich parkingach z mnóstwem zalegającego śniegu czy błota pośniegowego też nie jest wesoło). Czytaj więcej Zwiń
2 0
Peter
Posiadam ten model opon lm30 i jestem szczerego uznania dla bridgestone, spisują się wyśmienicie na wszelkich mokrych i zaśnieżonych nawierzchniach, opory są małe tak jak zapewnia producent i się zgadza idealna przyczepność np na śniegu oraz zakrętach również hamowanie przebiega zaskakująco dobrze. Kupiłem je w ślepo po przeczytaniu w katalogu i wybór okazał się wyśmienity oczywiście polecam każdemu te opony po prostu są świetne. Na co dzień dużo jeżdżę w różnych warunkach stąd moja jak najbardziej pozytywna opinia o tych oponach, a już trochę ich w życiu przejechałem. Czytaj więcej Zwiń
21 17
Zadowolony
Peugeot 406 kombi, jezdzilem przedtem przez wiele lat na GoodYear UG (6,7) niestety poprzedniej zimy na jednej oponie (UG7) pojawilo sie wybrzuszenie po 2 sezonach (podobno GoodYear przeniosl produkcję do Chin), wymienilem 2 szt UG7 za namowa serwisu na Bridgestone LM30, dalem je na przednia os napedowa - po kilkudziesieciu km zima wrocilem do serisu i poprosilem o przelozenie satrych UG7 na przednia os napedowa, poniewaz nowe LM 30 zachowywaly sie niemalze jak "lyse", totalna porazka wg mnie, nie pojmuje skad tak wiele pozytywnych opinii o zimowej LM30 - zdecydowanie odradzam. Jezdze na letnich Bridgestonach - i sa OK - zimowych niestety nie. Czytaj więcej Zwiń
Mokra nawierzchnia 2/5
Stanislaw
używając opony już miesiąc czasu, jestem bardzo zadowolony. Choć w porównaniu do poprzednich Kleber, uważam za rewelacje je. Zachowanie na śniegu- bez zarztu, gdyż już w tym sezonie w górach przetestowalem. Hamowanie oraz start na deszczu, jak dla mnie znakomite. Czytaj więcej Zwiń
10 1
Marcin
Opony dość nietypowe ale jak najbardziej polecam. po górkach przy dużym śniegu radzi sobie dobrze. Czytaj więcej Zwiń
art
Polecam. Dobre opony na zimę. Czytaj więcej Zwiń
tom
Opony zakupiłem ze sporą dozą niepewności po uzyskaniu/przeczytaniu niezbyt pochlebnych opinii na temat poprzedniego modelu (LM20/LM25). Cena opon nie jest niska i pozycjonuje te opony raczej w klasie wyższej - średniej/premium. Po dotarciu opon na dystansie około 200 kilometrów opony zaczęły się naprawdę nieźle spisywać i jestem z nich bardzo zadowolony. Po początkowych lekkich "ślizgnięciach" nie ma już praktycznie śladu a nowy rodzaj bieżnika asymetrycznego (podobny do tego z Pirelli SottoZero) naprawdę dobrze sprawuje się w mieście. Na górskich i mocno ośnieżonych trasach jeszcze nie miałem okazji do testów ale może wkrótce nadrobię te braki. Jeśli chodzi o hałaśliwość to jest dobrze ale mogłoby być lepiej bo jeździłem już na cichszych oponach zimowych. Reasumując, opony Bridgestone LM30 uważam za godne polecenia... Czytaj więcej Zwiń
74 35
008