Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot, wymiana i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Godziny pracy infolinii
Niedziela 25.02 nieczynna
Poniedziałek 26.02 7 - 22
Wtorek 27.02 7 - 22
Środa 28.02 7 - 22
Czwartek 01.03 7 - 22
Piątek 02.03 7 - 22
Sobota 03.03 8 - 16

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty.

W tym miejscu znajdziesz produkty dodane do porównania. Przejdź do zakupów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Klasa premium

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 235/35 R19 91 Y XL, MFS

Testy opony

Zobacz wyniki
Opona na sezon letni.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 235/35 R19 91 Y XL, MFS
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.

< Przejdź do listy opon 235/35 R19

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon Goodyear. Zobacz certyfikat certyfikowany sprzedawca
opon Goodyear

Nie dostarczamy do serwisu

Kup opony z wymianą w serwisie Dla tych opon dostawa z montażem jest niedostępna. Do serwisów wymiany dostarczamy tylko opony z terminem doręczenia 24 h.

Transport GRATIS

Transport gratis Wszystkie produkty z naszego sklepu dostarczamy w całym kraju za darmo już od 1 sztuki!

14 dnina zwrot

14 dni na zwrot towaru Kupuj bez obaw opony przez Internet. Jako konsument masz 14 dni na zwrot towaru.
1 182 / szt.
Zapytaj o dostępność
Kup
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Letnie
Rozmiar:
235/35 R19
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks nośności:
91 = max 615 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
E A 70dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat

252 osoby wystawiły ocenę

  • 6 134 osoby
  • 5 108 osób
  • 4 9 osób
  • 3 1 osoba
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 5,4 252 opinie

Opona Rewelacyjna!
  • Oszczędności: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 5,1
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 5,2
  • Bezpieczeństwo: Wpływ opony na właściwości jezdne. 5,6

95% użytkowników poleca tę oponę

95%

Informacje o oponie zbierane są od 2924 dni. W tym czasie zebraliśmy 252 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 2434000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie poza miastem.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

  • Opinie o oponach Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
    hansman
    Ocena: 5,8

    Wiarygodna opinia Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta Oponeo. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły opony w naszym sklepie.

    Czy opinia jest pomocna?

    Kolejny komplet opon Goodyear i kolejna decyzja o zakupie modelu Eagle F1. Niemal od początku kupuję opony tylko z tej serii, tyle, że wcześniej miałem samochody o mocy ok 140-220 KM. Tym razem pierwotnie chciałem zakupić opony innej marki ze względu na 420 koni pod maską ale po analizie parametrów i opinii innych wybór jednak padł na Eagle F1. Utwierdziłem się tylko w przekonaniu, że i tym razem był to jedynie słuszny wybór. Te opony to po prostu rewelacja. Przede wszystkim priorytetem jest dla mnie szeroko rozumiane bezpieczeństwo przy szybkiej jeżdzie, czyli "klejenie" opony do asfaltu, zarówno przy hamowaniu jak i ruszaniu. Tyle, że tutaj wiele opon wypada podobnie, a "pazury" Eagle F1 pokazuje dopiero przy szybkim wchodzeniu w zakręty, zwłaszcza na mokrej nawierzchni poprzez brak nawet najmniejszego uślizgu. Można by sparafrazować pewne powiedzenie - proste drogi są dla szybkich samochodów, kręte - dla opon Goodyear. Przyczepnośc jest po prostu doskonała. Polecam również oponę do normalnej codziennej jazdy, świetnie tłumią nierówności, których w Polsce jest pełno, a rant ochronny pozwala na bezpieczne parkowanie przy samym krawężniku.

    Podsumowanie: Rewelacyjna opona klasy premium na każde warunki i styl jazdy

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans 5000 - 10000km

    Styl jazdy szybki i agresywny

    Miejsce użytkowania przeważnie poza miastem

    Audi S4 Sedan B8 3.0 TFSI Quattro (245kW)

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia6,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia6,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu6,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności6,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia6,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? Trwałość4,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony6,0

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • Alix
    Ocena: 5,5

    Czy opinia jest pomocna?

    Oponę kupiłem z uwagi na to, że jako jedna z nielicznych opon premium skoncentrowanych na osiągach (segment Max Performance) ma niskie opory ruchu (C) oraz niską masę własną (8,9kg - tyle co niektóre 15''), na co liczyłem z uwagi na chęć poprawy właściwości jezdnych przez redukację masy nieresorowalnej i oporów bez zbytniego zmniejszana przyczepności. I nie zawiodłem się - opona znakomicie "klei się" do asfaltu, nie ma opcji utraty trakcji na suchym asfalcie jak to bywało wcześniej, hamowanie super, bardzo dobra progresja - opona poddaje się w przewidywalny sposób i bez zbędnych pisków jak to niektóre opony (np. Michelin) miewają. Ogólna glośność - przeciętna, ani zła, ani dobra, dla mnie nieistotne. Natomiast całkowicie się zaskoczyłem komfortem resorowania, rzadko spotykanym w tej klasie opon - rewelacja! Co prawda, mam wrażenie, że odbywa się to nieco kosztem precyzji prowadzenia, która nie dorównuje chociażby Bridgestone Potenza RE050A czy S001 - ale one z kolei mają swoje wady i do jazdy na codzień, poza torem na pewno suma summarum lepszy jest Goodyear. Ogólnie zdecydowanie polecam.

    Podsumowanie: Znakomita opona łącząca osiągi segemntu Max Performance z bardzo kulturalną jazdą i niskimi oporami toczenia.

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans poniżej 2000km

    Styl jazdy spokojny

    Miejsce użytkowania w terenie i poza miastem

    Cadillac Catera Sedan

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia5,6

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia6,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu4,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności6,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia6,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? Trwałość5,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony4,0

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • Marcin Bravo
    Ocena: 5,8

    Czy opinia jest pomocna?

    Te opony we Fiacie Bravo II sprawdzają się znakomicie. Jeśli chodzi o głośność tych opon, są bardzo ciche, praktycznie niesłyszalne niezależnie od prędkości jazdy, ma się wrażenie jakby auto sunęło kilka cm nad ziemią a nie toczyło się po asfalcie. Przyczepność podczas hamowania i w zakrętach przy normalnej i odrobinę dynamicznej jeździe znakomita. Opory toczenia niewielkie, auto łatwo wpada w ruch na nawet niewielkim pochyleniu podłoża. Te opony nie generują większego spalania, w trasie przy najsłabszym silniku spokojnie schodziło do 5L/100 km. Ładnie wybierają nierówności i dają poczuć co dzieje się między oponą a asfaltem. W trakcie jazdy w intensywnym deszczu świetnie odprowadzają wodę, co zresztą jest słyszalne (uderzanie tafli wody o nadkola). Nie są to może tanie opony na każdą kieszeń ale inwestycja w nie ma sens, jeśli oczekujemy wysokiego komfortu jazdy i poczucia pewności prowadzenia samochodu.

    Podsumowanie: Prawdziwe opony klasy premium

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans 5000 - 10000km

    Styl jazdy umiarkowany

    Miejsce użytkowania w terenie i poza miastem

    Fiat Bravo Hatchback II 1.4 16V (66kW)

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia6,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia6,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu6,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności5,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia5,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? TrwałośćKlient nie ocenił Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony6,0

    AwaryjnośćKlient nie ocenił

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • Irek S.
    Ocena: 5,5

    Wiarygodna opinia Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta Oponeo. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły opony w naszym sklepie.

    Czy opinia jest pomocna?

    Opony warte polecenia. Świetny stosunek cena/właściwości. Rewelacyjne na mokrej nawierzchni, na suchej co najmniej bardzo dobre (ale to także wpływ dużej mocy i momentu obrotowego przenoszonego na przednią oś i oczywiście mojego stylu jazdy, a do spokojnych nie należy:)). Niskie opory toczenia zauważalnie przekładają się na spalanie - spadek o około 5-10%. Bardzo ciche. Co do trwałości trudno się wypowiadać po kilku tysiącach kilometrów. Ogólnie - świetny produkt! Polecam.

    Podsumowanie: Opony godne polecenia.

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans poniżej 2000km

    Styl jazdy spokojny

    Miejsce użytkowania w terenie i poza miastem

    Saab 9-3 Sedan II 2.0 t (154kW)

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia5,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia6,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu6,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności5,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia5,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? TrwałośćKlient nie ocenił Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony6,0

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • Mic
    Ocena: 5,7

    Czy opinia jest pomocna?

    Świetnie zarówno przy przyspieszaniu jak i hamowaniu. Bardzo dobre na mokrym. W zakręty mogłem wchodzić zdecydowanie szybciej jak na wcześniejszych continentalach contisport 3. Opony bardzo przewidywalne łatwo wyczuć kiedy auto gubi przyczepność w zakręcie poprzez delikatny uslizg. Ścianki są miękkie dzięki temu są dosyć komfortowe, ale nie powoduje to negatywnych odczuć podczas skręcania. Opory toczenia i głośność opony są dla mnie nie istotne dlatego nic na ten temat nie pisze. Zdecydowanie polecam te opony.

    Podsumowanie: Bardzo dobre opony.

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans 5000 - 10000km

    Styl jazdy szybki i agresywny

    Miejsce użytkowania przeważnie poza miastem

    Renault Clio Hatchback II 2.0 16V

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia6,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia6,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu5,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności6,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia5,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? Trwałość5,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony5,0

    AwaryjnośćKlient nie ocenił

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

Ilość opinii na stronie:

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 235/35 R19 91 Y XL, MFS

Testy opony:
2015: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 255/35 R19; nota: wzorowa; (3. miejsce).
2015: test Auto Zeitung w rozmiarze 255/40 R18; nota: wzorowa;
2014: test Auto Bild Sportcars w rozmiarze 255/40 R19; nota: dobry; (2. miejsce).
2013: test ADAC w rozmiarze 225/45 R17; nota: dobra; (2. miejsce).
2012: test Auto Bild w rozmiarze 225/45 R17; nota: wzorowa; (1. miejsce).

Typ: opona letnia

Klasa: premium - najwyższe osiągi i doskonała jakość produktu

Przeznaczenie: samochody osobowe



Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Opis technologii: Goodyear Eagle f1 Asymmetric 2 to opona, która zapewnia przede wszystkim: krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni, doskonałe prowadzenie i mniejsze zużycie paliwa. Pierwsza cecha to efekt zastosowanej w budowie opony technologii ActiveBraking. To doskonałe rozwiązanie w momencie, gdy podczas jazdy liczą się ułamki sekund. Dlaczego? Technologia ta gwarantuje zdecydowane zatrzymanie samochodu niezależnie od panujących warunków latem. Wszystko dzięki temu, że powiększono powierzchnię styku opony z nawierzchnią. Te osiągi opony zostały porównane z właściwościami produktów konkurencyjnych dla niej. Sprawdzian ten wykazał, że opona Goodyear Eagle f1 Asymmetric 2 hamowała w porównaniu do nich o 3 metry krócej na mokrej drodze i 2 metry krócej na suchej nawierzchni.



Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Kolejna cecha charakterystyczna opony, czyli doskonałe prowadzenie, to wynik przede wszystkim zastosowania krzemionkowej mieszanki gumowej, która poprawia przyczepność opony na mokrej i suchej nawierzchni. Mieszanka w połączeniu ze sztywną osnową znacznie poprawia dokładne sterowanie opony w trakcie szybkiej jazdy. Ostatnią z trzech najbardziej charakterystycznych cech opony Goodyear Eagle f1 Asymmetric 2 - niższe zużycie paliwa - udało się uzyskać dzięki technologii FuelSaving, która objawia się w lekkiej konstrukcji opony. To ona sprawia, że potrzeba mniej energii by wprawić model w ruch (mniejsze opory toczenia), a mieszanka krzemionkowa dodatkowo zmniejsza ilość generowanego przez model ciepła. Te czynniki to gwarancja mniejszego zużycia paliwa, a więc bardziej przyjaznego oddziaływania na środowisko. Opona Goodyear Eagle f1 Asymmetric 2 została wybrana na fabryczny montaż do takich modeli aut, jak: Porsche 911, VW Tiguan, Lancii Delty, Opla Insigni czy Saaba 9,5.



Informacje o producencie: W 1839 roku Charles Goodyear opracował technologię produkcji gumy. Pięć lat później opatentował też metodę wulkanizacji kauczuków. Zmarł w 1860 roku, jednak Frank Seiberling postanowił nie zatracać pamięci o tym wynalazcy i nazwać jego imieniem założoną przez siebie w 1898 r. firmę. Goodyear zajmował się nie tylko produkcją opon, ale też różnych gumowych materiałów. Ciekawostką jest to, że firma niemal od zawsze związana była ze sportem motorowym. Zawodnikom udało się zdobyć wiele tytułów mistrzowskich w różnych zawodach właśnie na oponach Goodyear. Dzisiaj do amerykańskiego koncernu Goodyear należą takie marki jak: Dębica, Sava, Fulda czy Dunlop.

Opona letnia Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 235/35 R19.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 16 do 20 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.
Opona posiada indeks nośności 91 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 615 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), 70 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne

Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 w rozmiarze 235/35 R19 91 Y, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

E A 70 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 1068 serwisów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Potrzebujesz wsparcia? Zadzwoń do Nas

Nasi eksperci realizujący zamówienia z montażem są tu dla Ciebie.
52 341 88 70

Koszt połączenia wg taryfy operatora

Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Michał Szczuko
Michał Szczuko
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Aleksandra Hilarecka
Aleksandra Hilarecka
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Łukasz Pieszczyński
Łukasz Pieszczyński
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Renata Flicińska
Renata Flicińska
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Łukasz Winiarski
Łukasz Winiarski

Korzyści płynące z gwarancji

Pełna treść gwarancji
  • okres gwarancji na opony osobowe, dostawcze, 4x4 oraz motocyklowe to 5 lat od daty zakupu lub od daty produkcji,
  • okres gwarancji na opony ciężarowe pod marką Goodyear oraz Dunlop – 4 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 5 lat od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • okres gwarancji na opony ciężarowe marki Sava oraz Fulda to 3 lata od daty zakupu (jeśli posiadasz dowód zakupu) lub 4 lata od daty produkcji - gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat),
  • gwarancja obejmuje wady związane z jakością wykonania, materiałami lub konstrukcją,
  • w przypadku uznanej reklamacji opona przejdzie na własność producenta, a Ty otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanej opony

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Goodyear

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Fachowe doradztwo

Mamy ponad 10 lat doświadczenia w doradztwie, a nasi eksperci pomogą w każdej sprawie 7 dni w tygodniu.

801 11 43 43 52 341 88 00