Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Dębica Navigator 2 195/65 R15 91 T

Rozmiar opony:
195/65 R15
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks ładowności:
91 = max 615 kg
Sezon:
Całoroczne
Data produkcji:
styczeń 2014 *
Kraj produkcji:
Polska
Typ:
Osobowe
  • Dostawa gratis Wysyłka w 1 dzień
    Wysyłka w 1 dzieńOznacza to, że opony są dostępne na naszym magazynie i zostaną wysłane nie później niż w ciągu 1 dnia od złożenia zamówienia.

    Dostawa zawsze gratis już od 1 sztuki.
  • Opcja montażu w serwisie
    Możliwy montaż Odbierz i zamontuj opony w jednym z serwisów na terenie całego kraju. Dostawa gratis - płacisz tylko za opony i montaż!
  • Możliwość ubezpieczenia
    Ubezpieczenie opon Ubezpieczasz opony już od 17zł/szt. W razie uszkodzenia dzwonisz na numer 22 563 12 87.

    Organizujemy Ci pomoc na trzy sposoby:
    -Pomagamy wymienić koło na miejscu
    -Transportujemy auto do najbliższego warsztatu
    -Zwracamy koszt opony jeśli nie nadaje się do naprawy

    Ubezpieczenie możesz dodać do zamówienia w koszyku.
*Prezentowana data produkcji jest przybliżona.
Faktyczna data produkcji opon może się nieznacznie różnić.
Dostępność:
Ponad 11 sztuk w magazynie
Ilość:
189
Kup

Ten produkt został kupiony wczoraj o godzinie 15:02

Ocena: Dobra

4,5 1111500 862 opinie

Etykieta:
C F 69 dB
C F 69 dB
Więcej informacji
Kup na raty

Czy chcesz zmienić wysokość Twojej raty?

Kalkulator rat Dowiedz się więcej
Kup na raty
  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu
  • Prezentacja wideo
  • Etykieta

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 4,5 862 opinie

Opona dobra
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 1111400 4,4
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 1111400 4,4
  • Właściwości szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 1111600 4,6

Dodaj opinię o oponie

862 osoby wystawiły ocenę

  • 6 94 osoby
  • 5 366 osób
  • 4 315 osób
  • 3 75 osób
  • 2 10 osób
  • 1 2 osoby

84% użytkowników poleca tę oponę

Informacje o oponie zbierane są od 3580 dni. W tym czasie zebraliśmy 862 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 10504000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • Szczepan
    Ocena: 4,3 1111300

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    9 Osób 22 Osoby

    Mam z przodu w poldku od 1,5 roku i są o niebo lepsze od fabrycznych kormoranów d168 (na kormoranach 3 razy rozbiłem polda zawsze w deszcz), wcześniej kupiłem komplet używanych michelin Q100 niezłe opony ale beżnik się kończył i jedna okazała się krzywa no i były w rozmiarze 175, potem kupiłem nowe nalewki 175/70/13, które gorzej trzymały się na śniegu i lodzie od prawie łysych michelin. Teraz mam przód nawigator 2, tył nalewki i w porównaniu do michelin są dużo lepsze zimą w każych warunkach (może dlatego że o rozmiar szersze) latem dużo lepsze od kormoranów przede wszystkim w deszcz. Na pewno kupie do polda nawigatory 2 na drugą oś. Zastanawiam się jeszcze czy kupic 165 navigatory do łady samary bo mam na przód polaris 2, a z tyłu te stare micheliny zimowe o numer szersze jak przód, ale boje się czy nie będzie zarzucac mi tyłem przy hamowaniu tak jak było na navigatorach 1 z tyłu i polarisach z przodu.
  • Hydrant
    Ocena: 4,6 1111600

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    7 Osób 0 Osób

    Już po raz drugi wymieniam te opony w samochodzie żony. Żona codziennie dojeżdża do pracy 7km głównie drogami miejskimi na których rzadko kiedy śnieg czy lód leży dłużej niż pół dnia,z resztą na śniegu te opony naprawdę bardzo dobrze sobie radzą biorąc pod uwagę ich uniwersalność, a na asfalcie już są o niebo lepsze od typowych zimówek.A gdy latem przyjdzie Ci przejechać po grząskim błocie to ta opona jest bezkonkurencyjna, na pewno się nie zagrzebiesz, a jeszcze możesz kogoś wyciągnąć. Uważam że jest to bardzo dobre rozwiązanie dla kierowcy jeżdżącym głównie po mieście.Rocznie zaoszczedzasz 100,00zł na wymianach sezonowych i na staniu pod serwisami oponiarskimi. Nigdy nie uważałem że są one lepsze od opon sezonowych, ale normalny, spokojny kierowca powinien się zastanowić. Pozdrawiam EASY RIDER
  • woj77
    Ocena: 4,4 1111400

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    43 Osoby 38 Osób

    Opony DOBRE. Szczerze polecam. Jedynie co mnie denerwowało to lekkie ściąganie na prawo (są asymetryczne). Poza tym w lecie jeździ się dobrze, na suchym przy hamowaniu jest bardziej miękka niż typowo letnia, więc zalecane bez szaleństw i dystans, nie siedzieć na zderzaku. W zimie fantastyczna w sumie to jak zimówka. Ciągnie fantastycznie nawet w górach i zaspach. Wyjedzie z każdej opresji i ciągnie jak czołg. Latem daje spokojnie rade przy normalnej jeżdzie. Lekko może na mokrym nieco wolniej jechać i na suchym przy hamowaniu uważać, ale też bez przesady. Ogólnie dobra opona. Ja jej nie wezmę 2 raz, bo leciutko ściąga na prawo i one tak mają. Mnie to drażni i tylko dlatego nie wezmę 2 raz. Poza tym szczerze polecam. Myślę o innej, wielosezonowej.
  • KazOle
    Ocena: 4,3 1111300

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    14 Osób 4 Osoby

    Kompromis. Zimowe i letnie. Według specjalistów nie ma takich wielosezonowych. Już 5 rok na nich jeżdżę i jest OK. Spokojna jazda do pracy we wszystkich warunkach pogodowych. Latem dość miękkie (fajnie) i dlatego tłumią drgania ale szybciej się ścierają latem, ale szerokie karby bieżnika są dość głośne. Na mokrej nawierzchni trzeba uważać max 90km/godz lub mniej jak wpadamy w rozleglejszą kałużę zależy od intensywności opadu deszczu. Opony te nie mają wyraźnych rowków obwodowych i dlatego na wodzie nieciekawie się zachowują. W zimę są gorsze od typowych zimówek - są twardsze, ale wiadomo coś za coś 2 razy mniejszy wydatek. Na śniegu i błocie po śniegowym dobrze sobie radzą. Wytrzymały 60 tys km. Następne też takie kupię.
  • chuckyy
    Ocena: 4,4 1111400

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    8 Osób 8 Osób

    Super opony. Poprzedniej zimy przeszły test w najgorszych warunkach. W śnieżycy, błocie pośniegowym - zachowują się super. Nie ślizgałem się na nich ani razu. Gorzej sprawa wygląda z lodem. Tutaj nie radza sobie zbyt dobrze i na pewno typowe zimowe opony wypadają w tym przypadku lepiej. Ale... w zeszłym roku tylko raz zdarzyło mi się jechać w takich warunkach, a jeżdzę codziennie. Dlatego - wydaje mi się, że dla tego jednego dnia nie warto marnowac pieniędzy na zimówki. Poza tym opony dają ogromną przewagę nad zimówkami - otóż mamy je założone zawsze. Przy pierwszym śniegu, czy oblodzeniu, kiedy wiekszość jeździ jeszcze na oponach letnich i przeżywa chwile grozy - my spokojnie jeździmy na bezpiecznych oponach

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Dębica Navigator 2 195/65 R15 91 T

Typ: opona całoroczna.

Klasa: ekonomiczna – dobra jakość za niską cenę.

Marka należy do koncernu: Goodyear.

Bieżnik: symetryczny – zrównoważone osiągi zarówno na mokrej, jak i na suchej nawierzchni.

Przeznaczenie: samochody osobowe.

Rozmiary: 13-14’’

Informacje o producencie: Dębica to marka opon, która rozpoczęła swoją działalność na rynku oponiarskim w 1937 roku. Dwa lata potem Dębica miała już w swojej ofercie pierwszą oponę. Od 1995 roku polską Dębicą zarządza amerykański koncern Goodyear. Oprócz Dębicy koncern kieruje też takimi markami opon, jak: Fulda, Dunlop i Sava.

Opis technologii:

Dębica Navigator to opona, która z pewnością sprawdzi się w każdych warunkach panujących zarówno latem, jak i zimą. Nowoczesna rzeźba bieżnika i specjalna mieszanka gumowa tej opony sprawia, że dostosowuje się ona do suchej, mokrej, ale ośnieżonej i oblodzonej nawierzchni. Opona wykazuje świetne osiągi w naprawdę bardzo szerokim zakresie temperatur.

Ten model opony jest następcą Dębicy Navigator i został zaprojektowany w oparciu o bieżnik stosowany w oponach Goodyear Vector 3. Dębica Navigator 2 zawiera w swojej budowie konstrukcję klockową, która powszechnie wykorzystywana jest w produktach zaliczanych do klasy wysokiej. Struktura ta w połączeniu z ukośnymi nacięciami na oponie bardzo dobrze wpływa na bezpieczeństwo jazdy i na hamowanie opony. Nacięcia te sprawnie zbierają i odprowadzają wodę i błoto spod opony. Zastosowana w produkcji opony mieszanka gumowa sprawia, że opona jest twarda i odporna na ścieranie w wysokich temperaturach latem, a zimą pozostaje elastyczna. W porównaniu do swojej poprzedniczki Dębica Navigator 2 charakteryzuje się o 9% lepszą odpornością na ścieranie. To nie koniec zalet tego modelu. Dębica Navigator 2 to także o 20% bardziej precyzyjne sterowanie i niski poziom hałasu (dzięki profesjonalnie wyprofilowanym krawędziom).

Opona całoroczna Dębica Navigator 2 zaliczana jest do klasy ekonomicznej, czyli charakteryzuje się najbardziej korzystną ceną i dobrymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 195/65 R15.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 13 do 15 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości T - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.
Opona posiada indeks nośności 91 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 615 kg.
Data i miejsce produkcji opony to: styczeń 2014, Polska.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: C (opory toczenia), F (przyczepność na mokrej nawierzchni), 69 dB (poziom hałasu).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta

Opona Dębica Navigator 2 w rozmiarze 195/65 R15 91 T, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

  • C
  • F
  • 69 dB
C F 69 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).