Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Pn-Pt: 7-22Sb-Nd: 8-16
  • Mam już konto
  • Nie mam konta
Mam już konto
Korzyści z konta w oponeo.pl
  • Szybkie zamawianie dzięki automatycznemu wypełnianiu formularza
  • Możliwość szybkiej zmiany danych adresowych
  • Podgląd statusu zamówienia
  • Dostęp do historii zakupów
  • Powiadomienia o promocjach
  • Informacje o rabatach
Nie mam konta
Korzyści z konta w oponeo.pl
  • Szybkie zamawianie dzięki automatycznemu wypełnianiu formularza
  • Możliwość szybkiej zmiany danych adresowych
  • Podgląd statusu zamówienia
  • Dostęp do historii zakupów
  • Powiadomienia o promocjach
  • Informacje o rabatach
Załóż konto

Załóż konto

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty.

W tym miejscu znajdziesz produkty dodane do porównania. Przejdź do zakupów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt

Technologie informatyczne

E-commerce

Głównym źródłem dochodów OPONEO.PL S.A. jest działalność e-commerce. Rozwiązania własne z dziedziny IT, stanowią o przewadze konkurencyjnej firmy. Procesy biznesowe dotyczące sprzedaży, planowania dostaw, logistyki i produkcji są w pełni wspierane przez systemy rodzaju CMS, ERP, CRM oraz elementy BI. Wszystkie obszary działalności firmy mają odzwierciedlenie w jednym scentralizowanym systemie OPONEO ControlCenter, na którego granicach działają podsystemy w postaci produktów firm zewnętrznych, m.in. do obsługi księgowości i magazynu.

Beneficjentem OPONEO ControlCenter są Internauci oraz użytkownicy wewnętrzni – pracownicy firmy. Każdy z nich dostaje specjalistyczne narzędzie, umożliwiające pracę grupową.

Obszary systemowe

Utrzymanie technicznego systemu informacyjnego jest procesem ciągłym, w który zaangażowana jest połowa zespołu OPONEO, którego 30% to specjaliści IT.

Utrzymanie systemu obejmuje trzy obszary. Część Użytkowników systematycznie aktualizuje bazy danych niezbędne do utrzymania prawidłowego funkcjonowania biznesu, np. bazy produktów i samochodów. Kolejny obszar obejmuje infrastrukturę i administrację sprzętem informatycznym. Modyfikacja procesów biznesowych, rozwój nowych koncepcji i funkcjonalności stanowi trzeci zakres działań, których celem jest (pełne) utrzymanie systemu.

Zakres aplikacji

OPONEO ControlCenter jest wielowarstwowym systemem bazodanowym, opartym na technologiach Microsoft .NET. Użytkownicy wewnętrzni dostają narzędzia w postaci Windows Forms (klasyczne okienka Windows), łączące się z centralną bazą, opartą na Microsoft SQL Server. Wyłoniono również obszar usług bezobsługowych, np. do integracji stanów magazynowych. Ze względu na szybko zmieniające się wymagania biznesu, co za tym idzie, charakteru gromadzonych informacji, stworzono narzędzie do zarządzania warstwą środkową, czyli warstwą dostępu do danych.

Zaplecze serwerowe

System działa w środowisku wirtualnej serwerowni opartej na VMware ESX oraz Windows Server. Technologia ta minimalizuje koszty pracy przy jednoczesnym wzroście jakości zarządzania infrastrukturą i bezpieczeństwem. Struktura sieci LAN oparta jest na redundantnych urządzeniach, przeznaczonych do rozwiązań o wysokiej dostępności z wbudowaną inteligencją do wykrywania ataków i równoważenia obciążenia serwerów.