Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Pn-Pt: 7-22Sb-Nd: 8-16

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty i możliwość ich porównania.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Opony Continental

Ocena producenta
5,0
na podstawie 4289 opinii
Wybierz rozmiar opon
Wybierz profil
Wybierz średnicę
Zobacz opony
Continental

Continental AG to jeden z największych dostawców motoryzacyjnych na świecie. Oferta producenta obejmuje opony letnie i zimowe klasy premium, a także układy hamulcowe, elementy układów napędowych i podwozi czy podzespoły elektroniczne dla przemysłu motoryzacyjnego.

Continental to lider w produkcji opon w Europie, gdzie aż 32% opon na pierwsze wyposażenie (OEM) pochodzi od niego. Rygorystyczne testy, jakim poddaje się wszystkie produkty tego niemieckiego producenta są gwarancją najwyższej jakości, czego potwierdzeniem jest uzyskanie homologacji od największych marek w branży motoryzacyjnej, m.in.: Daimler AG, BMW, General Motors, Ford, Porsche itd.

Od wielu lat Continental zajmuje czołowe miejsca w testach opon przeprowadzanych przez niemiecki automobilklub ADAC i najpopularniejsze magazyny motoryzacyjne. Tylko w 2012 roku opony z logo Continental odniosły zwycięstwo w aż 12 testach najpopularniejszych rozmiarów opon. Organizatorzy testów za każdym razem podkreślają bardzo dobre osiągi opon Continental, w szczególności hamowanie na mokrej nawierzchni oraz wpływ na zużycie paliwa.

Swoją działalność marka Continental rozpoczęła w 1871 roku. Obecnie główna siedziba firmy mieści się w Hanowerze. Do koncernu należą takie marki opon, jak: Barum, Semperit, Uniroyal, General Tire i Viking. Koncern posiada na całym świecie 22 zakłady produkcyjne i centra badawczo rozwojowe (m.in. w Niemczech, Francji, Portugalii, Rosji i Rumunii). Od wielu lat marka Continental angażuje się w sponsoring największych na świecie imprez piłkarskich takich, jak np. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016 we Francji czy Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2014 FIFA World Cup Brazil.

Najczęściej wybierane przez naszych klientów

Continental ContiPremiumContact 5
Continental ContiPremiumContact 5
Opona na sezon letni.
Continental ContiPremiumContact 5
Continental ContiSportContact 5
Continental ContiSportContact 5
Opona na sezon letni.
Continental ContiSportContact 5

Historia marki Continental

Hanower to miasto kompozytora Georga Haendla, wynalazcy gramofonu Emila Berlinera oraz filozofa Leibnitza. Również tu, w stolicy Dolnej Saksonii, od ponad 130 lat mieści się siedziba firmy Continental, czwartego największego producenta opon na świecie. Continental-Caoutchouc und Gutta-Percha Compagnie – pod taką nazwą koncern rozpoczynał swoją działalność 8 października 1871 roku. Jej ówczesny zakres może dziś wywoływać zdziwienie. Oprócz opon do wozów i rowerów, firma początkowo produkowała też obuwie, wodoodporne tkaniny, a niedługo potem również piłki i zabawki. Opony samochodowe? Pamiętajmy, że w tym czasie automobile wciąż pozostawały, o ile nie w sferze marzeń, to w wizjonerskich planach szalonych wynalazców. Gdy w 1870 roku Siegfried Marcus skonstruował pierwszy pojazd napędzany silnikiem benzynowym, mało kto przypuszczał, że za kilkadziesiąt lat auta staną się powszechnym środkiem transportu. Tak dawniej wyglądała produkcja opon Continental. Z rowerów do samochodów Być może przeczuwali to również konstruktorzy Continentala. Zanim jednak zrealizowali te przeczucia, rosnący popyt na opony rowerowe, skłonił ich firmę do wprowadzenia na rynek opon z pompowaną poduszką powietrzną. W 1892 roku, przedsiębiorstwo, którego symbolem stał się wierzgający rumak, jako pierwsze w Niemczech rozpoczęło produkcję opon pneumatycznych. Równolegle, w ... Czytaj dalej >

Opinie naszych klientów:
  • Piotr 5,7

    Continental ContiPremiumContact 5

    Auto posiada tzw. pakiet na bezdroża co sprawia, że na nadwozie przenosi się znacznie więcej nieprzyjemnych drgań i wibracji nawet na teoretycznie równej nawierzchni. Ponieważ strasznie mnie to irytowało najpierw wywaliłem ogumienie fabryczne, a potem jeszcze wypróbowałem dwa komplety innych opon niby wiodących producentów, niestety z bardzo mizernym skutkiem. Dopiero (na co zresztą bardzo liczyłem i ani trochę się nie zawiodłem) po założeniu ContiPremium, ustąpiły praktycznie wszystkie drażniące drgawki i wibracje. Nadto zniknęło też specyficzne "dudnienie kół" występujące na nierównych i "chropowatych" nawierzchniach (stary asfalt, szuter, etc.). Opony prowadzą się bardzo pewnie na Więcej > krętych drogach, zarówno suchych jak i mokrych (mieszkam dość wysoko w górach i na tej podstawie oceniam). Wiem, że moja wypowiedź trąci szeptanym marketingiem, ale nic na to nie poradzę, że Conti właśnie takie są - czyli bliskie ideałowi w większość porównywanych obszarów. Na zakończenie dodam, że rynek na pewno oferuje też inne, równie udane oponki, ale ja nie mam zamiaru ponownie wyważać otwartych drzwi. Aktualnie prowadzę wojnę z charakterystycznymi drgawkami w AUDI A6 ale po kilku nieudanych próbach już wiem, że dopóki nie założę sprawdzonych Continentali nie osiągnę pożądanych efektów. Pozdrawiam.
  • Grigo 5,4

    Continental ContiPremiumContact 5

    Opony zakupiłem w bardzo dobrej cenie pod koniec sezonu letniego. Zaraz po zimie opony klasę niższe są sprzedawane w wyższej cenie. Poprzednie opony miałem tego samego producenta ale założyłem jako używane-pomyślałem jest bieżnika ponad 6 mm to prawie nówki do tego od daty produkcji minęło dopiero cztery lata więc na pewno warto. Jednak bieżnik i data produkcji to nie wszystko-auto garażowane pod blokiem więc cały czas zmienne warunki atmosferyczne i guma traci swoje właściwości i staje się twarda. Po wymianie opon na nowe po pierwszej trasie byłem pod wrażeniem-przede wszystkim dużo ciszej i bardziej komfortowo-spokojnie bym uwierzył że było naprawiane zawieszenie :) Polecam i od teraz Więcej > zawsze jeżdżę na nowych oponach-może trochę drożej ale na pewno bezpieczniej.
  • Leszek 5,6

    Continental ContiPremiumContact 5

    Opony nabyłem wiosną 2015r, rocznik opon 15, do chwili obecnej pokonałem około 7500km, zużycia praktycznie nie widać. Opona na drodze zachowuje się bardzo przewidywalnie. Na suchym asfalcie trzyma bardzo dobrze, na mokrym jeszcze lepiej. Yaris to lekkie i bardzo podsterowne auto. Nawet przy bardzo ciasnych i wymagających zakrętach, opony trzymają się drogi jak przyklejone do asfaltu. Tak samo na wilgotnym, mokrym i wręcz zalanym wodą deszczową asfalcie. Nie miałem dotychczas problemów z przyczepnością na tych oponach. Jako że dosyć wcześnie zmieniłem opony na letnie, miałem przygodę że w górach spadł mokry śnieg. I o dziwo, nawet w takich warunkach (2cm błota pośniegowego) opona trzymała Więcej > się wyśmienicie. A teraz troszkę z innej beczki, spalanie wzrosło o 0.2l (z 5.2 na 5.4), hałas jest umiarkowany, yaris jest słabo wyciszony więc jak się dobrze wsłucha, to słychać muzykę graną przez continentale. Ale jest to melodia przyczepności! Polecam
  • Pavlo 5,7

    Continental ContiWinterContact TS850

    Na oponach zrobiłem około 5000 km. Wrażenia z jazdy - bardzo pozytywne. Wcześniej zimą jeździłem na GY 4seasons i były całkiem niezłe pomimo tego, że to wielosezonówki. Jednak w większości jeździłem po mieście. Z uwagi na to, że wiedziałem iż czekają mnie w tym roku wyjazdy w teren, postanowiłem kupić Continental ContiWinterContact TS850, Posiadam je w rozmiarze 195/65 R15. Co do oporów toczenia, nie zauwazyłem wzrostu spalania. Mając styczność ze śniegiem - zero problemów, błoto pośniegowe - jak po torach, mokra jezdnia - bez aquaplaningu, dobra droga hamowania. Lód... myślałem, że jak większość opon nic na nim nie zdziałają. Jednak jadąc pokrytą lodem drogą doznałem pozytywnego Więcej > rozczarowania, auto zahamowało na tych oponach bez długiego poślizgu z prędkości 85 km/h (co prawda z ABS-em, ale to lód). Naprawdę warto dołożyć do opony te 30-40 złotych i (używając głowy na drodze) mieć pewność jej niezawodności.