Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Pn-Pt: 7-22Sb-Nd: 8-16

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty i możliwość ich porównania.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Opony Bridgestone

Ocena producenta
5,0
na podstawie 2574 opinii
Wybierz rozmiar opon
Wybierz profil
Wybierz średnicę
Zobacz opony
Bridgestone

Bridgestone Corporation to istniejący od 1931 roku azjatycki koncern. Firma posiada 178 zakładów produkcyjnych w 25 krajach na całym świecie.

W skład korporacji wchodzą takie marki jak m.in.: Firestone, Bridgestone, Seiberling, Road King, Gillette, Peerless czy Dayton.

Do sztandarowych produktów Bridgestone należą opony klasy premium. W ofercie znajdziemy opony osobowe, dostawcze, 4x4, motocyklowe, wyścigowe, ciężarowe, rolnicze i inne.

Firma współpracuje z takimi producentami jak Honda, Toyota oraz Yamaha. Koncern znany jest ze współpracy z organizatorami i uczestnikami licznych wyścigów, w tym Formuły 1. W latach 2007 – 2010 koncern był wyłącznym dostawcą opon do tych prestiżowych zawodów. Bridgestone zdobył siedem mistrzostw wraz z zespołami West McLaren – Mercedes i Ferrari.

Najczęściej wybierane przez naszych klientów

Bridgestone Turanza T001
Bridgestone Turanza T001
Opona na sezon letni.
Bridgestone Turanza T001
Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
Opona na sezon letni.
Bridgestone Potenza Adrenalin RE002

Historia marki Bridgestone

Bridgestone jest uznawany za największego producenta opon i artykułów gumowych na świecie. Dowiedz się więcej na temat tego japońskiego koncernu. Gdy na początku lat trzydziestych ubiegłego stulecia Shojiro tworzył podwaliny pod przyszłą światową potęgę oponiarską, wiedział, że kluczowa będzie jej nazwa. Ponieważ w tamtych czasach produkty rodem ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii cieszyły się doskonałą renomą, Ishibashi zastosował dość przebiegły fortel. Dosłownie przetłumaczył swoje nazwisko na język angielski, a w wyrażeniu "stone bridge", które otrzymał, przestawił oba wyrazy i… voila! Narodził się Bridgestone. Shojiro Ishibashi - założyciel firmy Bridgestone. Zanim Shojiro zdecydował się na inwestycję w przemyśle oponiarskim, razem z bratem prowadził w mieście Kurume na wyspie Kyushu nieźle prosperujący interes, w ramach którego produkował Tabi, tradycyjne japońskie obuwie. Ishibashi zbił pokaźny majątek wprowadzając na rynek w 1925 roku gumowe podeszwy. Kilka lat później znów wykazał się znakomitą intuicją w interesach. W 1930 roku wyprodukował swoją pierwszą oponę, a rok później założył Bridgestone Tire Co. Ltd. Stał się w ten sposób pierwszym japońskim producentem ogumienia dla raczkującej wówczas w Japonii motoryzacji. Produkcja opon odbywała się w nowej fabryce. Aby jednak sprostać rosnącemu popytowi na nie w okolicach ... Czytaj dalej >

Opinie naszych klientów:
  • Jarek_135 5,4

    Bridgestone ER300

    Opona ma + i -, jak każda inna. Moje opony kupiłem w lutym 2010, data produkcji z początku stycznia 2010, opony świeżutkie! Moje auto posiada bardzo twardy, obiżany zestaw KONI, tuleje na poliuretanie, zestaw stabilizatorów i rozpórek. Auto jest do tego lekkie i ostatecznie w zakrętach bardzo przyjemnie się tym lata, przydałby się jeszcze Torsen... Mój styl jazdy jest taki, jak tylko się da, to łuki przejechać na maxa. Opony mają bardzo ciężki żywot, ruszam też dynamicznie, ale staram się nie piszczeć, tak na granicy, z hamowaniem podobnie, ale ABS'u brak i czasem oczywiście je przyblokuję! Opony Są zrobione z twardszej mieszanki, przez co to już wiele mówi o oponie: - Opona nie Więcej > kładzie się tak w zakręcie, jak inne, miększe gumy, rant jest mocniejszy. Logicznie też na twardszej gumie przy naszych dziurach ciężej o balona < - w każdym sensie. - Na zimno trzyma dobrze na suchym, średnio na mokrym, ale po rozgrzaniu trzyma rewelacyjnie na suchym i dobrze na mokrym. - Po rozgrzaniu ( szybka jazda ) - opona cały czas pięknie klei, czy hamujesz, czy ruszasz, czy łuku. Jak dla mnie jest przy tym średnio łatwa do wyczucia granica przyczepności, ale to w dużej mierze może być wina "auta"... - Bedzie ona zdecydowanie trwalsza od innych, bardziej miękkich opon. Poza tym po agresywnej jeździe widać, jak opony to znoszą. - Jeśli porównywać do zwykłej codziennej jazdy dla śmiertelnika, to niech sobie odpuści ten model, bo zacznie pisać, że mu nie trzyma, że to, że tamto. Przy zwykłej jeździe nie uzyska "Kowalski" odpowiedniej temperatury i faktycznie będzie średnio. Po prostu przy takiej jeździe bardziej miękkie opony będą się według mnie spisywać lepiej. Ja takie twarde opony wybrałem specjalnie, bo tak jeźdzę i wiem, jak się wkurzałem, jak na poprzednich w łukach auto się kładło, jak opona piszczała przy ruszaniu i hamowaniu. W wakacje przy wysokiej temperaturze zawsze przy hamowaniu opony bardzo piszczały, jakby je ktoś zarzynał, a nawet jakoś specjalnie nie szalałem. Na tym Er300 jest zupełnie inaczej. Nie rozgrzane będą po prostu gorzej trzymać, po rozgrzaniu po prostu brak mi słów. Tylko trzeba podejść do tegoz głową, bo o ile w lecie o rozgrzanie przy małym ruchu jest po prostu łatwo, to przy deszczu już tak kolorowo nie jest. W jesień i wiosnę w deszczu będzie jeszcze gorzej. Do tego jeszcze ja mam potwornie mocne to zawieszenie i ostatecznie opona ma co robić, dużo większe siły musi utrzymywać, przez co łatwiej mnie ją rozgrzać, niż np. kierowcy komfortowego auta. Opona jest asymetryczna, wcześniej miałem kierunkowe, zdecydowanie uważam, że kierunkowe sa dużo lepsze na odprowadzanie wody, aquapaling, w zakręcie na wodzie też takie IMO lepiej pojadą. Za to te asymetryczne lepiej hamują, ruszają i lepiej na suchym w łuku trzymają. Jednak ostatecznie jestem bardzo zadowolony z tych opon. Na spokojnie da się nimi jeździć, ale w razie potrzeby, czy po prostu bacząc na warunki za oknem, nasz styl jazdy, trzeba je odpowiednio użytkować. Ale w sumie to się tyczy każdej opony, bo inne gumy, bardziej miękkie trzeba brać poprawkę na bardzo ciepłe dni, albo w wakacje w trasie. Przy zdecydowanej jeździe w trasie takia Er300 spokojnie nabierze temp, jak i każda inna, ale ta nie będzie się ciągnąć po asfalcie jakby była opona wielosezonową czy też zimową, bo takie ja miłem odczucia na miękkich gumkach. Ja mam głośną i wyjącą Hondę, do tego praktycznie nie wygłuszoną ( tzn. jest seryjne wnętrze, ale jest, jakie jest, wydech - seria ), jednak przy nawet tych 3000 RPM na równej drodze są one dla mnie niesłyszalne, ale ostatecznie dają ocenę, jaką daję. Opona twardsza, więc komfort na pewno ma niższy niż opony miększe, ja tego nie czuję, ale ja mam tak twarde zawieszenie, że nie robi różnicy. Pod tym względem czuję, że opona się tak nie kładzie, więc na dziurkach na pewno bardziej zawieszenie wytłucze, niż na miękkiej gumie. Widze, jak opona straciła na wdzięku po sezonie i według mnie jest to bardzo trwała guma
  • ZIBI 5,1

    Bridgestone ER300

    Ogólnie O.K. Ale są dwie rzeczy, które mnie irytują od samego początku użytkowania. Pierwsza to podwyższony hałas w aucie. Przy czym wraz ze wzrostem prędkości jest mniej słyszalny, ale to dlatego, że miesza się z hałasem opływającego nadwozie powietrza. Auto na zimowych Goodyear'ach jest zdecydowanie cichsze. Druga sprawa to niższy komfort podróży. Zauważyłem wzrost sztywności zawieszenia, autko stało się "twardsze". Moje opony mają profil 60, a ja odnoszę wrażenie jakby to było 30-40! Jeśli ktoś preferuje komfort to raczej nie polecam, ale jeśli nie ma on dla kogoś znaczenia to kupując te opony dokona właściwego wyboru. Prowadzenie świetne, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. W Więcej > zakrętach super, na prostych też, nawet koleiny nie sprawiają problemów. ścieralności nie oceniam, jak się zużyją kupi się nowe. Ale czy będą to ER 300 to się zastanowię. Jestem zadowolony, ale do zachwytu droga daleka. To właśnie przez niski komfort.
  • krisu 5,4

    Bridgestone ER300

    Wzorcowe, tyle mogę powiedzieć po użytkowaniu ich zarówno na przedniej jak i tylnej osi, latem a nawet raz cały sezon zimą (!). To ostatnie wprawdzie głównie po to by poćwiczyć umiejętności gdyż zima to oczywiście nie ich żywioł. Precyzyjne, ciche, komfortowe, dziwnie nie piszczą ani przy mocnym starcie ani przy hamowaniu. Na suchym sa rewelacyjne, tak samo na mokrym. Bardzo wiernie i precyzyjnie przekazują ruchy kierownicy na skręt przednich kół i czucie nawierzchni. Jeździłem zawsze na napompowanych na warunki pow. 160 km/h jak zaleca producent auta - czyli 2,7 przód - guma jest wprawdzie twarda do bólu ale precyzyjnie się prowadzi i toczy bardzo głądko. Czuć że opory toczenia sa niższe Więcej > niż przy 2,2, spalanie też. Żadnych zastrzeżeń do jakości tych gum. Te które mam są made in France
  • kasia 5,1

    Bridgestone ER300

    Bardzo dobre oponki. Mam je fabrycznie w Grande Punto 1.3 JTD Multijet (silnik: diesel 1.3 90 KM, 200 Nm). Opony wybitnie na sezon wiosenno - letnio - jesienny, dlatego nie oceniam trakcji na śniegu i lodzie. Bardzo trwałe. Po 35 tys. km jazdy średnio - szybkiej, głównie poza miastem, sporo autostrad zużycie szacuję na około 25%. Opony i koła przekładam tył/przód i wyważam co 15 tys. km. Opony ciche, nie szumią, nie przenoszą wibracji do wnętrza. Bardzo dobre hamowanie, utrzymywanie kierunku jazdy, precyzyjne prowadzenie w zakrętach. Ogólnie: bardzo dobre seryjne opony. Można się spokojnie skupić na drodze, nie myśleć, czy oponki dadzą radę czy nie? Więcej >