Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Wybierz profil
Wybierz średnicę

Nie jesteś pewien?: Wybierz swoje auto

Bridgestone

Zastosuj

zwiń

rozwiń wszystkie Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Zakres cenowy

0 0
   

x Oszczędzaj czas i nie brudź rąk.
Połącz dostawę z montażem!

OPONEO.PL dostarcza opony do serwisów partnerskich w całym kraju. Masz do dyspozycji 802 stacji montażowych i rezerwację dokładnej daty i godziny montażu już w trakcie składania zamówienia.

Zaznacz i zobacz tylko te opony, które możemy dostarczyć do serwisu montażowego.

Więcej o usłudze

x Opony wzmacniane

Każda opona posiada przypisaną do swojego rozmiaru wartość nośności. Indeks ten regulowany jest postanowieniami Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Opon i Felg. Opony wzmacniane mają nośność większą, niż standardowe produkty. Dzięki temu mogą one lepiej spełniać wymagania stawiane przed oponami używanymi w pojazdach, które wymagają wyższej nośności.

x Opony Run on flat

Opony Run Flat umożliwiają dalszą jazdę bez powietrza. Jazda na przebitej oponie Run Flat jest możliwa średnio przez 80 km z prędkością nie większą niż 80 km/h.

Opony Bridgestone

Opony Bridgestone

Bridgestone Corporation to istniejący od 1931 roku azjatycki koncern. Firma posiada ponad 100 zakładów produkcyjnych, z czego ponad 40 zajmuje się produkcją opon. Fabryki rozsiane są po całym świecie.

W skład korporacji wchodzą takie marki jak m.in.: Firestone, Bridgestone, Seiberling, Road King, Gillette, Peerless czy Dayton.

Do sztandarowych produktów Bridgestone należą opony klasy medium oraz HP i UHP. W ofercie znajdziemy opony osobowe, dostawcze, 4x4, motocyklowe, wyścigowe, ciężarowe i rolnicze.

Firma współpracuje z takimi producentami jak Honda, Toyota oraz Yamaha. Koncern znany jest ze współpracy z organizatorami i uczestnikami licznych wyścigów, w tym Formuły 1. W latach 2007 – 2010 koncern był wyłącznym dostawcą opon do tych prestiżowych zawodów. Bridgestone zdobył siedem mistrzostw wraz z zespołami West McLaren – Mercedes i Ferrari.

Ranking opon letnich Bridgestone

Ranking opon letnich to zestawienie najwyżej ocenionych opon letnich. Oceny tworzone są na podstawie opinii naszych uzytkowników. Obecnie zebraliśmy już ponad 50 tysięcy opinii. Poniżej prezentujemy opony, które zyskały największą przychylność kierowców.

opona letnia Ocena 6,0 111111 (1 opinia)
opona letnia Ocena 5,9 1111180 (1 opinia)
opona letnia Ocena 5,8 1111180 (3 opinie)
opona letnia Ocena 5,4 1111140 (3 opinie)
opona letnia Ocena 5,3 1111120 (6 opinii)
opona letnia Ocena 5,3 1111120 (125 opinii)
opona letnia Ocena 5,2 1111120 (82 opinii)
opona letnia Ocena 5,2 1111120 (101 opinii)
opona letnia Ocena 5,2 1111120 (3 opinie)
opona letnia Ocena 5,1 1111110 (132 opinii)

Ranking opon zimowych Bridgestone

Ranking opon zimowych to zestawienie najwyżej ocenionych opon zimowych. Oceny tworzone są na podstawie opinii naszych uzytkowników. Obecnie zebraliśmy już ponad 50 tysięcy opinii. Poniżej prezentujemy opony, które zyskały największą przychylność kierowców.

opona zimowa Ocena 5,1 111110 (141 opinii)
opona zimowa Ocena 5,0 111110 (13 opinii)
opona zimowa Ocena 5,0 111110 (22 opinii)
opona zimowa Ocena 4,9 1111900 (12 opinii)
opona zimowa Ocena 4,9 1111800 (121 opinii)
opona zimowa Ocena 4,8 1111800 (106 opinii)
opona zimowa Ocena 4,8 1111800 (7 opinii)
opona zimowa Ocena 4,7 1111700 (254 opinii)
opona zimowa Ocena 4,7 1111600 (4 opinie)
opona zimowa Ocena 4,3 1111300 (2 opinie)

Najnowsze produkty

Najnowsze opony Bridgestone w ofercie OPONEO.PL. Nowoczesne modele opon Bridgestone, w których zastosowano najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne.

  • Bridgestone H/T 687
    Bridgestone H/T 687

    Typ: opona letnia. Bieżnik: symetryczny – zapewnia zrównoważone osiągi na każdym typie ...

  • Bridgestone Dueler A/T 694
    Bridgestone Dueler A/T 694

    Typ: opona letnia. Bieżnik: symetryczny – odpowiada za zrównoważone osiągi niezależnie od ...

Bestsellery

Bestsellery to najpopularniejsze wsród użytkowników, najlepiej sprzedające się opony Bridgestone. Są to modele marki Bridgestone, które łączą w sobie dobrą jakość, osiągi i cenę.

  • Bridgestone Turanza T001
    Bridgestone Turanza T001

    Typ: opona letnia. Bieżnik: asymetryczny – składa się z dwóch części: część wewnętrzna ...

  • Bridgestone Dueler Sport
    Bridgestone Dueler Sport

    Typ: opona letnia. Bieżnik: symetryczny – zapewnia zrównoważone osiągi na każdym typie ...

Historia marki

Bridgestone jest uznawany za największego producenta opon i artykułów gumowych na świecie. Dowiedz się więcej na temat tego japońskiego koncernu. Gdy na początku lat trzydziestych ubiegłego stulecia Shojiro tworzył podwaliny pod przyszłą światową potęgę oponiarską, wiedział, że kluczowa będzie jej nazwa. Ponieważ w tamtych czasach produkty rodem ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii cieszyły się doskonałą renomą, Ishibashi zastosował dość przebiegły fortel. Dosłownie przetłumaczył swoje nazwisko na język angielski, a w wyrażeniu "stone bridge", które otrzymał, przestawił oba wyrazy i… voila! Narodził się Bridgestone. Shojiro Ishibashi - założyciel firmy Bridgestone. Zanim Shojiro zdecydował się na inwestycję w przemyśle oponiarskim, razem z bratem prowadził w mieście Kuruje na wyspie Kyushu nieźle prosperujący interes, w ramach którego produkował Tabi, tradycyjne japońskie obuwie. Ishibashi zbił pokaźny majątek wprowadzając na rynek w 1925 roku gumowe podeszwy. Kilka lat później znów wykazał się znakomitą intuicją w interesach. W 1930 roku wyprodukował swoją pierwszą oponę, a rok później założył Bridgestone Tire Co. Ltd. Stał się w ten sposób pierwszym japońskim producentem ogumienia dla raczkującej wówczas w Japonii motoryzacji. Produkcja opon odbywała się w nowej fabryce Kuruma. Aby jednak sprostać rosnącemu popytowi na nie w ... Więcej

Ostatnio dodane opinie

opony letnie Bridgestone

opona Letnie Bridgestone ER300

Bardzo dobra opona do codziennej, bardzo agresywnej jazdy!
Ocena Jarek_135: 5,4 1111140

Opona ma + i -, jak każda inna. Moje opony kupiłem w lutym 2010, data produkcji z początku stycznia 2010, opony świeżutkie! Moje auto posiada bardzo twardy, obiżany zestaw KONI, tuleje na poliuretanie, zestaw stabilizatorów i rozpórek. Auto jest do tego lekkie i ostatecznie w zakrętach bardzo przyjemnie się tym lata, przydałby się jeszcze Torsen... Mój styl jazdy jest taki, jak tylko się da, to łuki przejechać na maxa. Opony mają bardzo ciężki żywot, ruszam też dynamicznie, ale staram się nie piszczeć, tak na granicy, z hamowaniem podobnie, ale ABS'u brak i czasem oczywiście je przyblokuję! Opony Są zrobione z twardszej mieszanki, przez co to już wiele mówi o oponie: - Opona nie kładzie się tak w zakręcie, jak inne, miększe gumy, rant jest mocniejszy. Logicznie też na twardszej gumie przy naszych dziurach ciężej o balona < - w każdym sensie. - Na zimno trzyma dobrze na suchym, średnio na mokrym, ale po rozgrzaniu trzyma rewelacyjnie na suchym i dobrze na mokrym. - Po rozgrzaniu ( szybka jazda ) - opona cały czas pięknie klei, czy hamujesz, czy ruszasz, czy łuku. Jak dla mnie jest przy tym średnio łatwa do wyczucia granica przyczepności, ale to w dużej mierze może być wina "auta"... - Bedzie ona zdecydowanie trwalsza od innych, bardziej miękkich opon. Poza tym po agresywnej jeździe widać, jak opony to znoszą. - Jeśli porównywać do zwykłej codziennej jazdy dla śmiertelnika, to niech sobie odpuści ten model, bo zacznie pisać, że mu nie trzyma, że to, że tamto. Przy zwykłej jeździe nie uzyska "Kowalski" odpowiedniej temperatury i faktycznie będzie średnio. Po prostu przy takiej jeździe bardziej miękkie opony będą się według mnie spisywać lepiej. Ja takie twarde opony wybrałem specjalnie, bo tak jeźdzę i wiem, jak się wkurzałem, jak na poprzednich w łukach auto się kładło, jak opona piszczała przy ruszaniu i hamowaniu. W wakacje przy wysokiej temperaturze zawsze przy hamowaniu opony bardzo piszczały, jakby je ktoś zarzynał, a nawet jakoś specjalnie nie szalałem. Na tym Er300 jest zupełnie inaczej. Nie rozgrzane będą po prostu gorzej trzymać, po rozgrzaniu po prostu brak mi słów. Tylko trzeba podejść do tegoz głową, bo o ile w lecie o rozgrzanie przy małym ruchu jest po prostu łatwo, to przy deszczu już tak kolorowo nie jest. W jesień i wiosnę w deszczu będzie jeszcze gorzej. Do tego jeszcze ja mam potwornie mocne to zawieszenie i ostatecznie opona ma co robić, dużo większe siły musi utrzymywać, przez co łatwiej mnie ją rozgrzać, niż np. kierowcy komfortowego auta. Opona jest asymetryczna, wcześniej miałem kierunkowe, zdecydowanie uważam, że kierunkowe sa dużo lepsze na odprowadzanie wody, aquapaling, w zakręcie na wodzie też takie IMO lepiej pojadą. Za to te asymetryczne lepiej hamują, ruszają i lepiej na suchym w łuku trzymają. Jednak ostatecznie jestem bardzo zadowolony z tych opon. Na spokojnie da się nimi jeździć, ale w razie potrzeby, czy po prostu bacząc na warunki za oknem, nasz styl jazdy, trzeba je odpowiednio użytkować. Ale w sumie to się tyczy każdej opony, bo inne gumy, bardziej miękkie trzeba brać poprawkę na bardzo ciepłe dni, albo w wakacje w trasie. Przy zdecydowanej jeździe w trasie takia Er300 spokojnie nabierze temp, jak i każda inna, ale ta nie będzie się ciągnąć po asfalcie jakby była opona wielosezonową czy też zimową, bo takie ja miłem odczucia na miękkich gumkach. Ja mam głośną i wyjącą Hondę, do tego praktycznie nie wygłuszoną ( tzn. jest seryjne wnętrze, ale jest, jakie jest, wydech - seria ), jednak przy nawet tych 3000 RPM na równej drodze są one dla mnie niesłyszalne, ale ostatecznie dają ocenę, jaką daję. Opona twardsza, więc komfort na pewno ma niższy niż opony miększe, ja tego nie czuję, ale ja mam tak twarde zawieszenie, że nie robi różnicy. Pod tym względem czuję, że opona się tak nie kładzie, więc na dziurkach na pewno bardziej zawieszenie wytłucze, niż na miękkiej gumie. Widze, jak opona straciła na wdzięku po sezonie i według mnie jest to bardzo trwała guma

opona Letnie Bridgestone ER300

Autor:ZIBI
Ocena ZIBI: 5,1 111110

Ogólnie O.K. Ale są dwie rzeczy, które mnie irytują od samego początku użytkowania. Pierwsza to podwyższony hałas w aucie. Przy czym wraz ze wzrostem prędkości jest mniej słyszalny, ale to dlatego, że miesza się z hałasem opływającego nadwozie powietrza. Auto na zimowych Goodyear'ach jest zdecydowanie cichsze. Druga sprawa to niższy komfort podróży. Zauważyłem wzrost sztywności zawieszenia, autko stało się "twardsze". Moje opony mają profil 60, a ja odnoszę wrażenie jakby to było 30-40! Jeśli ktoś preferuje komfort to raczej nie polecam, ale jeśli nie ma on dla kogoś znaczenia to kupując te opony dokona właściwego wyboru. Prowadzenie świetne, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. W zakrętach super, na prostych też, nawet koleiny nie sprawiają problemów. ścieralności nie oceniam, jak się zużyją kupi się nowe. Ale czy będą to ER 300 to się zastanowię. Jestem zadowolony, ale do zachwytu droga daleka. To właśnie przez niski komfort.

opony zimowe Bridgestone

opona Zimowe Bridgestone Blizzak LM32

Obona bardzo dobra, a jak za tą cene to rewelacyjna
Ocena Igor: 5,4 1111140

Rozmiar opony 185/65/15. Opona bardzo dobrze zachowuje się na śniegu. Bez problemu można przejechać przez 30 cm zaspy, dobrze rusza się ze świateł, tył samochodu jest przewidywalny (żeby wykręcić "bączka" to trzeba użyć ręcznego, bo sam się nie nadrzuci). Jedyne co mogę zasugerować, to lepiej podnieść ciśnienie. Wulkanizator dał mi 2,2 atm na przód i tył, co było zdecydowanie za mało. Samochód był bardzo "pływający" (mondeo mk2 2.0 Zetec ), ostatecznie podniosłem ciśnienie do 2,8 atm przód, 2,5 tył i teraz jest bardzo dobrze. Do 100km/h praktycznie ich nie słychać. Od 120 zaczyna już lekko buczeć - ale przecież każda zimówka tak ma.

opona Zimowe Bridgestone Blizzak LM32

świetne opony zimowe
Ocena SAWDfan: 5,1 111110

Jako posiadacz auta marki Subaru uważam, że warunki zimowe nie są mi straszne na żadnych oponach nawet letnich. Moje Subaru seryjnie zostało wyposażone w opony wielosezonowe Yokohama Geolandar na których również miałem okazje jeździć w śniegu. Blizzaki kupiłem w sumie przez przypadek, gdyż zamierzałem kupić opony klasy średniej. Blizzaki były w promocji kosztowały prawie tyle samo co opony klasy średniej innych firm. Różnica pomiędzy jazda na seryjnych geolandarach a blizzakach w śniegu jest kolosalna. Subaru na Blizzakach w warunkach mocno zimowych wjeżdża jak czołg pod każdą mocno ośnieżoną górkę czy podjazd bez ingerencji esp. Co więcej blizzaki skutecznie przeszkadzają mi w kręceniu bączków na śniegu ( oczywiście z wyłączonym esp) Auto zamiast wpadać w poślizg utrzymuje trakcje. Byłem pozytywnie zaskoczony hamowaniem na śniegu - ABS włączał się tylko przy bardzo mocnym naciśnięciu pedału hamulca. Oczywiście nie ma róży bez kolców. Opony znacząco podwyższają spalanie - o około 2l/100km w porównaniu z seryjnymi geolandarami. Są głośne przy prędkościach powyżej 120km/h ( szerokość opony 225) Podsumowując: opony świetne ale warto je zakładać dopiero jak spadnie śnieg bo inaczej zwiększone spalanie czy głośność tych opon irytują

Modele opon Bridgestone

Wszystkie modele opon marki Bridgestone dostepne w naszej ofercie. Możesz tu wybrac dany model opony Bridgestone spośród opon letnich, opon zimowych lub opon całorocznych.

Opony letnie

Zobacz ofertę opon letnich Bridgestone. Opony letnie przeznaczone są do użytkowania od wiosny do jesieni. Wybierz odpowiednią dla siebie oponę letnią Bridgestone.

Opony całoroczne

Sprawdź ofertę opon całorocznych Bridgestone. Opony całoroczne to kompromisowe połączenie osiągów opon letnich i zimowych. Wybierz najlepszą dla siebie oponę całoroczną Bridgestone.

Sezon

Przejrzyj ofertę opon letnich, zimowych i całorocznych marki Bridgestone. Każda z opon Bridgestone dostosowana jest do róznych sezonów i warunków atmosferycznych.

Producent

Zobacz wszystkie opony marki Bridgestone. Wybierz najlepsze dla siebie opony Bridgestone.