Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Wybierz profil
Wybierz średnicę

Nie jesteś pewien?: Wybierz swoje auto

Bridgestone

Zastosuj

zwiń

rozwiń wszystkie Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Zakres cenowy

0 0
   

x Zaznacz i zobacz tylko te opony, które możemy
dostarczyć do serwisu montażowego.

Jeśli zamówisz do 15:00, możesz zarezerwować montaż nawet jutro!

Dostarczamy opony do serwisów wymiany. Do wyboru masz 812 warsztatów w całym kraju. Dostawa gratis w wybranym przez Ciebie terminie - rezerwujesz dzień i godzinę montażu. Wymiana wg cennika serwisu.

Więcej o usłudze

x Opony wzmacniane

Każda opona posiada przypisaną do swojego rozmiaru wartość nośności. Indeks ten regulowany jest postanowieniami Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Opon i Felg. Opony wzmacniane mają nośność większą, niż standardowe produkty. Dzięki temu mogą one lepiej spełniać wymagania stawiane przed oponami używanymi w pojazdach, które wymagają wyższej nośności.

x Opony Run on flat

Opony Run Flat umożliwiają dalszą jazdę bez powietrza. Jazda na przebitej oponie Run Flat jest możliwa średnio przez 80 km z prędkością nie większą niż 80 km/h.

Opony Bridgestone

Opony Bridgestone

Bridgestone Corporation to istniejący od 1931 roku azjatycki koncern. Firma posiada 178 zakładów produkcyjnych w 25 krajach na całym świecie.

W skład korporacji wchodzą takie marki jak m.in.: Firestone, Bridgestone, Seiberling, Road King, Gillette, Peerless czy Dayton.

Do sztandarowych produktów Bridgestone należą opony klasy premium. W ofercie znajdziemy opony osobowe, dostawcze, 4x4, motocyklowe, wyścigowe, ciężarowe, rolnicze i inne.

Firma współpracuje z takimi producentami jak Honda, Toyota oraz Yamaha. Koncern znany jest ze współpracy z organizatorami i uczestnikami licznych wyścigów, w tym Formuły 1. W latach 2007 – 2010 koncern był wyłącznym dostawcą opon do tych prestiżowych zawodów. Bridgestone zdobył siedem mistrzostw wraz z zespołami West McLaren – Mercedes i Ferrari.

Ranking opon letnich Bridgestone

Ranking opon letnich to zestawienie najwyżej ocenionych opon letnich. Oceny tworzone są na podstawie opinii naszych uzytkowników. Obecnie zebraliśmy już ponad 50 tysięcy opinii. Poniżej prezentujemy opony, które zyskały największą przychylność kierowców.

opona letnia Ocena 6,0 111111 (1 opinia)
opona letnia Ocena 6,0 111111 (1 opinia)
opona letnia Ocena 5,9 1111180 (1 opinia)
opona letnia Ocena 5,8 1111180 (3 opinie)
opona letnia Ocena 5,7 1111160 (1 opinia)
opona letnia Ocena 5,4 1111140 (3 opinie)
opona letnia Ocena 5,3 1111120 (6 opinii)
opona letnia Ocena 5,3 1111120 (128 opinii)
opona letnia Ocena 5,2 1111120 (85 opinii)
opona letnia Ocena 5,2 1111120 (3 opinie)

Ranking opon zimowych Bridgestone

Ranking opon zimowych to zestawienie najwyżej ocenionych opon zimowych. Oceny tworzone są na podstawie opinii naszych uzytkowników. Obecnie zebraliśmy już ponad 50 tysięcy opinii. Poniżej prezentujemy opony, które zyskały największą przychylność kierowców.

opona zimowa Ocena 5,1 111110 (176 opinii)
opona zimowa Ocena 5,0 111110 (13 opinii)
opona zimowa Ocena 5,0 111110 (22 opinii)
opona zimowa Ocena 5,0 11111000 (14 opinii)
opona zimowa Ocena 4,9 1111900 (12 opinii)
opona zimowa Ocena 4,9 1111800 (122 opinii)
opona zimowa Ocena 4,8 1111800 (114 opinii)
opona zimowa Ocena 4,7 1111700 (255 opinii)
opona zimowa Ocena 4,7 1111600 (4 opinie)
opona zimowa Ocena 4,3 1111300 (2 opinie)

Najnowsze produkty

Najnowsze opony Bridgestone w ofercie OPONEO.PL. Nowoczesne modele opon Bridgestone, w których zastosowano najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne.

  • Bridgestone Turanza T001
    Bridgestone Turanza T001

    Typ: opona letnia. Bieżnik: asymetryczny – składa się z dwóch części: część wewnętrzna ...

  • Bridgestone Blizzak LM32
    Bridgestone Blizzak LM32

    Typ: opona zimowa. Bieżnik: kierunkowy – doskonałe zachowanie na mokrej nawierzchni. ...

Bestsellery

Bestsellery to najpopularniejsze wsród użytkowników, najlepiej sprzedające się opony Bridgestone. Są to modele marki Bridgestone, które łączą w sobie dobrą jakość, osiągi i cenę.

Historia marki

Bridgestone jest uznawany za największego producenta opon i artykułów gumowych na świecie. Dowiedz się więcej na temat tego japońskiego koncernu. Gdy na początku lat trzydziestych ubiegłego stulecia Shojiro tworzył podwaliny pod przyszłą światową potęgę oponiarską, wiedział, że kluczowa będzie jej nazwa. Ponieważ w tamtych czasach produkty rodem ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii cieszyły się doskonałą renomą, Ishibashi zastosował dość przebiegły fortel. Dosłownie przetłumaczył swoje nazwisko na język angielski, a w wyrażeniu "stone bridge", które otrzymał, przestawił oba wyrazy i… voila! Narodził się Bridgestone. Shojiro Ishibashi - założyciel firmy Bridgestone. Zanim Shojiro zdecydował się na inwestycję w przemyśle oponiarskim, razem z bratem prowadził w mieście Kurume na wyspie Kyushu nieźle prosperujący interes, w ramach którego produkował Tabi, tradycyjne japońskie obuwie. Ishibashi zbił pokaźny majątek wprowadzając na rynek w 1925 roku gumowe podeszwy. Kilka lat później znów wykazał się znakomitą intuicją w interesach. W 1930 roku wyprodukował swoją pierwszą oponę, a rok później założył Bridgestone Tire Co. Ltd. Stał się w ten sposób pierwszym japońskim producentem ogumienia dla raczkującej wówczas w Japonii motoryzacji. Produkcja opon odbywała się w nowej fabryce. Aby jednak sprostać rosnącemu popytowi na nie w okolicach ... Więcej

Ostatnio dodane opinie

opony letnie Bridgestone

opona Letnie Bridgestone ER300

Bardzo dobra opona do codziennej, bardzo agresywnej jazdy!
Ocena Jarek_135: 5,4 1111140

Opona ma + i -, jak każda inna. Moje opony kupiłem w lutym 2010, data produkcji z początku stycznia 2010, opony świeżutkie! Moje auto posiada bardzo twardy, obiżany zestaw KONI, tuleje na poliuretanie, zestaw stabilizatorów i rozpórek. Auto jest do tego lekkie i ostatecznie w zakrętach bardzo przyjemnie się tym lata, przydałby się jeszcze Torsen... Mój styl jazdy jest taki, jak tylko się da, to łuki przejechać na maxa. Opony mają bardzo ciężki żywot, ruszam też dynamicznie, ale staram się nie piszczeć, tak na granicy, z hamowaniem podobnie, ale ABS'u brak i czasem oczywiście je przyblokuję! Opony Są zrobione z twardszej mieszanki, przez co to już wiele mówi o oponie: - Opona nie kładzie się tak w zakręcie, jak inne, miększe gumy, rant jest mocniejszy. Logicznie też na twardszej gumie przy naszych dziurach ciężej o balona < - w każdym sensie. - Na zimno trzyma dobrze na suchym, średnio na mokrym, ale po rozgrzaniu trzyma rewelacyjnie na suchym i dobrze na mokrym. - Po rozgrzaniu ( szybka jazda ) - opona cały czas pięknie klei, czy hamujesz, czy ruszasz, czy łuku. Jak dla mnie jest przy tym średnio łatwa do wyczucia granica przyczepności, ale to w dużej mierze może być wina "auta"... - Bedzie ona zdecydowanie trwalsza od innych, bardziej miękkich opon. Poza tym po agresywnej jeździe widać, jak opony to znoszą. - Jeśli porównywać do zwykłej codziennej jazdy dla śmiertelnika, to niech sobie odpuści ten model, bo zacznie pisać, że mu nie trzyma, że to, że tamto. Przy zwykłej jeździe nie uzyska "Kowalski" odpowiedniej temperatury i faktycznie będzie średnio. Po prostu przy takiej jeździe bardziej miękkie opony będą się według mnie spisywać lepiej. Ja takie twarde opony wybrałem specjalnie, bo tak jeźdzę i wiem, jak się wkurzałem, jak na poprzednich w łukach auto się kładło, jak opona piszczała przy ruszaniu i hamowaniu. W wakacje przy wysokiej temperaturze zawsze przy hamowaniu opony bardzo piszczały, jakby je ktoś zarzynał, a nawet jakoś specjalnie nie szalałem. Na tym Er300 jest zupełnie inaczej. Nie rozgrzane będą po prostu gorzej trzymać, po rozgrzaniu po prostu brak mi słów. Tylko trzeba podejść do tegoz głową, bo o ile w lecie o rozgrzanie przy małym ruchu jest po prostu łatwo, to przy deszczu już tak kolorowo nie jest. W jesień i wiosnę w deszczu będzie jeszcze gorzej. Do tego jeszcze ja mam potwornie mocne to zawieszenie i ostatecznie opona ma co robić, dużo większe siły musi utrzymywać, przez co łatwiej mnie ją rozgrzać, niż np. kierowcy komfortowego auta. Opona jest asymetryczna, wcześniej miałem kierunkowe, zdecydowanie uważam, że kierunkowe sa dużo lepsze na odprowadzanie wody, aquapaling, w zakręcie na wodzie też takie IMO lepiej pojadą. Za to te asymetryczne lepiej hamują, ruszają i lepiej na suchym w łuku trzymają. Jednak ostatecznie jestem bardzo zadowolony z tych opon. Na spokojnie da się nimi jeździć, ale w razie potrzeby, czy po prostu bacząc na warunki za oknem, nasz styl jazdy, trzeba je odpowiednio użytkować. Ale w sumie to się tyczy każdej opony, bo inne gumy, bardziej miękkie trzeba brać poprawkę na bardzo ciepłe dni, albo w wakacje w trasie. Przy zdecydowanej jeździe w trasie takia Er300 spokojnie nabierze temp, jak i każda inna, ale ta nie będzie się ciągnąć po asfalcie jakby była opona wielosezonową czy też zimową, bo takie ja miłem odczucia na miękkich gumkach. Ja mam głośną i wyjącą Hondę, do tego praktycznie nie wygłuszoną ( tzn. jest seryjne wnętrze, ale jest, jakie jest, wydech - seria ), jednak przy nawet tych 3000 RPM na równej drodze są one dla mnie niesłyszalne, ale ostatecznie dają ocenę, jaką daję. Opona twardsza, więc komfort na pewno ma niższy niż opony miększe, ja tego nie czuję, ale ja mam tak twarde zawieszenie, że nie robi różnicy. Pod tym względem czuję, że opona się tak nie kładzie, więc na dziurkach na pewno bardziej zawieszenie wytłucze, niż na miękkiej gumie. Widze, jak opona straciła na wdzięku po sezonie i według mnie jest to bardzo trwała guma

opona Letnie Bridgestone ER300

Autor:ZIBI
Ocena ZIBI: 5,1 111110

Ogólnie O.K. Ale są dwie rzeczy, które mnie irytują od samego początku użytkowania. Pierwsza to podwyższony hałas w aucie. Przy czym wraz ze wzrostem prędkości jest mniej słyszalny, ale to dlatego, że miesza się z hałasem opływającego nadwozie powietrza. Auto na zimowych Goodyear'ach jest zdecydowanie cichsze. Druga sprawa to niższy komfort podróży. Zauważyłem wzrost sztywności zawieszenia, autko stało się "twardsze". Moje opony mają profil 60, a ja odnoszę wrażenie jakby to było 30-40! Jeśli ktoś preferuje komfort to raczej nie polecam, ale jeśli nie ma on dla kogoś znaczenia to kupując te opony dokona właściwego wyboru. Prowadzenie świetne, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. W zakrętach super, na prostych też, nawet koleiny nie sprawiają problemów. ścieralności nie oceniam, jak się zużyją kupi się nowe. Ale czy będą to ER 300 to się zastanowię. Jestem zadowolony, ale do zachwytu droga daleka. To właśnie przez niski komfort.

opony zimowe Bridgestone

opona Zimowe Bridgestone Blizzak LM30

Bardzo dobra opona, na śniegu i błocie pośniegowym radzi sobie naprawdę zakomicie
Ocena Mazdafun: 5,2 1111120

Zdecydowałem się na zakup opon Bridgestone. Jeżdżę głównie po mieście, chociaż zdarza mi się wyjechać za miasto (drogi o małym priorytecie odśnieżania)/ Na śniegu i błocie pośniegowym miodzio. Na lodzie wiadomo- żadna opona nie będzie dobra. Blizzaki radziły sobie całkiem całkiem. Na zasypanych drogach po których zdarzało mi się tego roku jeździć spisywały się wyśmienicie. Gwałtowne hamowanie na ubitym śniegu też nie są dużym wyzwaniem dla Bridgestownów. Na suchym jest ok, hałasują "dopiero" przy 130 (w Dębicach w poprzednim aucie przy 90 wszystko biło i hałasowało). Opony nie są twarde, jedzie się na nich przyjemnie. Jazda po łukach ok, gorzej hamowanie na mokrym- droga hamowania jest ciut dłuższa. Podsumowując: Opony idealne na świeży i ubity śnieg, błoto pośniegowe i lód, przyzwoite na suchym i przeciętne na mokrym (jak większość zimówek). Polecam! Nie warto kupować jakiejś dębicy, kormorana czy chińskiego g. Warto dopłacić trochę i mieć czyste sumienie i spokojną jazdę.

opona Zimowe Bridgestone Blizzak LM32

Niesamowite poczucie bezpieczeństwa.
Ocena Tomek: 5,5 1111140

Opona sprawia że auto rewelacyjnie zachowuje się na śniegu/błocie pośniegowym a także na mokrym asfalcie. Jeżdżę głównie trasy z czego ok 60km dziennie po słabo odśnieżonych drogach. Oponki trzymają rewelacyjnie nawet przy wjechaniu w kałużę akwaplanacja minimalna. Wcześniej jeździłem na Nokianach i mogę jedynie powiedzieć że warto dopłacić za Bridgestony te kilka złotych, żeby zapomnieć jak wygląda zapalająca się lampka kontroli trakcji. Hałas i opory toczenia dosyć wysokie (spalanie podskoczyło o ok 1-2l/100km), ale wiedziałem o tym przed zakupem opon. Szczerze polecam. Jak na razie przejechałem na nich tylko 5000km także nie oceniam trwałości.

Modele opon Bridgestone

Wszystkie modele opon marki Bridgestone dostepne w naszej ofercie. Możesz tu wybrac dany model opony Bridgestone spośród opon letnich, opon zimowych lub opon całorocznych.

Opony letnie

Zobacz ofertę opon letnich Bridgestone. Opony letnie przeznaczone są do użytkowania od wiosny do jesieni. Wybierz odpowiednią dla siebie oponę letnią Bridgestone.

Opony całoroczne

Sprawdź ofertę opon całorocznych Bridgestone. Opony całoroczne to kompromisowe połączenie osiągów opon letnich i zimowych. Wybierz najlepszą dla siebie oponę całoroczną Bridgestone.

Sezon

Przejrzyj ofertę opon letnich, zimowych i całorocznych marki Bridgestone. Każda z opon Bridgestone dostosowana jest do róznych sezonów i warunków atmosferycznych.

Producent

Zobacz wszystkie opony marki Bridgestone. Wybierz najlepsze dla siebie opony Bridgestone.