* Przeprowadzone przez TÜV SÜD na zlecenie Bridgestone w październiku-listopadzie 2018 roku w zakładzie ATP Papenburg (Niemcy) w celu przeprowadzenia testów na mokro i sucho, w TÜV SÜD Product Service (Niemcy) w celu przeprowadzenia testów hałasu, komfortu i testów laboratoryjnych oraz w ARCTIC FALLS (Szwecja) w celu przeprowadzenia testów na śniegu i lodzie, z VW Golf 7, na oponach o rozmiarze 195/65 R15. Blizzak LM005 w porównaniu do osiągów głównych konkurentów w tym samym segmencie: Continental WinterContact TS860, Michelin Alpin 6, Goodyear UltraGrip 9, Pirelli Cinturato Winter. Annex Report No. [713139853-03] Śnieżna droga hamowania (40 km/h do 5 km/h) w metrach: Bridgestone LM005 (16.6), Continental WinterContact TS860 (16.1), Goodyear UltraGrip 9 (17.0), Pirelli Cinturato Winter (17.0), Michelin Alpin 6 (17.2) Przyśpieszenie/ trakcja na śniegu (10 km/h do 35 km/h) w kilka sekund: Bridgestone LM005 (3,53), Continental WinterContact TS860 (3,49), Michelin Alpin 6 (3,56), Pirelli Cinturato Winter (3,59), Goodyear UltraGrip 9 (3,63) Droga hamowania na lodzie (20 km/h do 5 km/h) w metrach: Bridgestone LM005 (10,6), Michelin Alpin 6 (10,3), Pirelli Cinturato Winter (10,7), Continental WinterContact TS860 (10,8), Goodyear UltraGrip 9 (11,0) Droga hamowania na mokrej nawierzchni (80 km/h do 20 km/h) w metrach: Bridgestone LM005 (27,2), Continental WinterContact TS860 (29,5), Goodyear UltraGrip 9 (30,0), Pirelli Cinturato Winter (30,3), Michelin Alpin 6 (30,7) Stabilność przyczepności bocznej na mokrej nawierzchni (pokonywanie zakrętów) w metrach na sekundę 2: Bridgestone LM005 (6,53), Continental WinterContact TS860 (6,34), Goodyear UltraGrip 9 (6,30), Pirelli Cinturato Winter (6,23), Michelin Alpin 6 (6,18).