Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Pn-Pt: 7-22Sb-Nd: 8-16

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty.

W tym miejscu znajdziesz produkty dodane do porównania. Przejdź do zakupów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt

Opony Vredestein

Ocena producenta
5,0
na podstawie 1371 opinii
Wybierz szerokość
Wybierz profil
Wybierz średnicę
Wybierz markę auta
Wybierz model auta

Jeśli powstałby ranking opon według wyglądu, to Vredestein zająłby z pewnością pierwsze miejsce. Modele tej marki premium są projektowane we współpracy z Giorgetto Giugiaro, który w 1999 roku zdobył główną nagrodę w plebiscycie na najlepszego projektanta samochodów XX wieku. Bieżniki opon Vredestein prezentują się niezwykle dynamicznie i stylowo.


W parze z atrakcyjnym wyglądem opon Vredestein idą też doskonałe osiągi. Dowodem mogą być czołowe pozycje w testach ADAC zajmowane między innymi przez model Sportrac 5.


W ofercie Vredestein znajdują się opony do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, a także do aut z napędem na 4 koła i rowerów. Jako jeden z niewielu producentów, Vredestein cały czas produkuje nowe opony do samochodów retro.


Ciekawostki:


Początki Vredesteina sięgają roku 1909. Na początku z fabryki wyjeżdżały głównie piłki tenisowe, gumowe pokrycia podłóg, buty i tym podobne artykuły. W 1934 roku spłonęła fabryka firmy, a po jej odbudowie rozpoczęto produkcję opon rowerowych.


Po II wojnie światowej Vredestein nawiązał współpracę z amerykańskim BFGoodrich, a siedziba nowej spółki została założona w Enschede. Model opony Profilux sprzedawano w papierowych opakowaniach, by podkreślić jego wyjątkowość. To miało być coś więcej niż tylko zwykła opona.


W latach 50. opony marki reklamowała rysunkowa modelka nazwana Profilientje i odziana w tradycyjny holenderski strój. Gdy na rynku pojawił się model Masterlux, modelka została zastąpiona przez smukłą Masterlientje biegnącą do przodu w odważnym, dopasowanym kombinezonie. Był to symbol dokonującego się wówczas skoku cywilizacyjnego.


Marka Vredestein jest obecnie częścią koncernu Apollo Tyres. Warto wiedzieć, że tradycje zostały zachowane i jej opony w dalszym ciągu produkowane są w Enschede.

Historia marki Vredestein

Poznaj bliżej producenta najbardziej designerskich opon na światowym rynku. Sprawdź jak rozwijała się popularność marki Vredestein i co może ona zaoferować swoim klientom.   Początki firmy sięgają pierwszej dekady dwudziestego wieku. W 1908 roku w miejscowości Enschede rozpoczęła się eksperymentalna produkcja opon do samochodów osobowych. Wtedy po raz pierwszy na rynku pojawiła się marka Vredestein. Po kilkunastu latach działalności, firma zaczęła jednak przynosić straty i dokładnie w 1925 roku wycofała się z branży. Gdy zaraz po drugiej wojnie światowej Vredestein wracał do gry w przemyśle oponiarskim, było to przedsięwzięcie pod każdym względem wymagające. Po pierwsze, po ponad dwudziestu latach rynek zmienił się diametralnie, toteż planowana reaktywacja przedsiębiorstwa sprowadzała się de facto do jego powtórnego założenia od podstaw. Po drugie, działania wojenne odcisnęły bolesne piętno na wielu dziedzinach przemysłu. Stworzenie nowej fabryki w Enschede było wspólnym projektem Holendrów z amerykańskim koncernem BF Goodrich. Pierwsza seria opon, które zeszły z taśmy zakładów Vredestein Banden powstała właśnie na licencji BFG. Ogumienie typu Stateside, które cieszyło się sporym wzięciem za oceanem nie do końca sprawdziło się na europejskich drogach. Holenderscy inżynierowie opracowali więc swój autorski model, dostosowany do określonych wymagań kierowców ... Czytaj dalej >

Opinie naszych klientów:
  • Tomas125 4,3

    Vredestein Quatrac 3

    Opony: Vredestein Quatrac 3 <> Goodyear Vector 4Seasons Przejechałem na oponach Vredestein Quatrac 3 ok. 6 tys km, napęd przedni Peugeot 206, a na oponach Goodyear Vector 4Seasons - ok. 60 tys km. Moje uwagi odnośnie Vredestein Quatrac 3 w porównaniu do Goodyear Vector 4Seasons: - mieszanka tworzywa opony Vredestein: miękka, bardziej elastyczna - opony mają objaw jeżdżenia na "żelkach" (trochę zbyt elastyczne); powoduje to podczas jazdy niestabilność toru jazdy auta, przy przyspieszaniu oraz prędkościach pow. 80 km/h (temperatury pow. 25 stC) auto znosi na lewo lub prawo (jeździ na boki - co powoduje obniżenie bezpieczeństwa); jednak na dziurach - tłumienie nierówności jest trochę lepsze Więcej > od GoodYear z powodu większej elastyczności żelkowej; - w parametrach opony opisano niższy hałas toczenia (ok. 68dB) w porównaniu z GoodYear (71 dB); moje doświadczenie pokazuje, że Vredestein robi większy hałas z powodu poprzecznych lamelek - jest drażniące rzępolenie (opony działają trochę jak skrzynia rezonasowa np. w gitarze - słychać wzmocnienie hałasu przez ścianki opony wypełnionej powietrzem/ azotem); trochę przypomina jazdę traktorem - w GoodYear nie było tego (bieżnik V kształtny); - opory toczenia się Vredestein Quatrac 3 są wyraźnie większe w odniesieniu do Goodyear Vector 4Seasons (auto jedzie wolniej - dla maksymalnej prędkości jazdy, wolniej przyspiesza); dałbym większe zużycie benzyny o ok. 0,5 litra/100 km); - odprowadzenie wody spod kół na oponach Vredestein Quatrac 3 jest gorsze (mniej wydajne/ mniej skuteczne) w porównaniu z Goodyear Vector 4Seasons. Wielu użytkowników ocenia te opony jako trochę lepsze od GoodYear, ale moje doświadczenie pokazuje, że Goodyear Vector 4Seasons są lepszymi oponami (szczególnie jeśli chodzi o komfort jazdy).
  • tetro 4,9

    Vredestein Quatrac 3

    Vredestein Quatrac 3 to produkt, który spędza sen z powiek zakładom oferującym przekładki opon. Jest bardzo dobra, ścieralność niewielka, ale też styl mojej jazdy należy do umiarkowanych. Nie jestem emerytem - lubię szybką jazdę, ale dostosowuję ją do warunków na drodze. To nie jest opona dla ludzi pędzących 200 km/h lewym pasem, ale spokojnie 130 km/h prawym :) W deszczu nie jest taka jak Uniroyal RainExpert, ale spokojnie 100 km/h prawym też pojedziesz. Troszkę głośna przy ponad 100 km/h, ale nie jest to aż tak odczuwalne żeby denerwowało. Dobrze amortyzuje nierówności na drodze. Latem da się odczuć miękkość mieszanki, ale w niczym to nie przeszkadza, w zakrętach jest stabilna. Jeszcze Więcej > nigdy nie włączył mi się abs, a nieraz trzeba było ostro hamować. Zapiszczały kilka razy podczas ruszania, ale przy temperaturze plus 30 stopni i to przy gwałtownym ruszaniu. Polecam wszystkim myślącym, nie dającym się nabrać na slogany "zmieniaj opony". Polecam ludziom z umiarkowanym stylem jazdy, nie emerytom bo uwierzcie szkoda wtedy kasy na taki markowy produkt, ale rajdowcom też nie, bo to nie opona dla Was.
  • IrishSanFran 4,3

    Vredestein Quatrac 3

    Są naprawdę dobrymi oponami na suchy, mokrym i na śniegu/błocie pośniegowym. Mają tendencję do hałasowanie na drogach asfaltowych, ale na drogach szutrowych nie slychać nic oprócz szutru. Mają tendencję do uślizgu na zakrętach, ale nie jest to zauważalne na tyle by korygować tor jazdy. Dobra droga hamowania. Używam ich na wszystkich naszych samochodach przez cały rok i są naprawdę dobrymi oponami na mokrym, suchym i lekkim śniegu/błocie pośniegowym, mają tendencję do ścierania sie w okolicy 35-40 tys. km. co jest ich jedyną wadą, ale to zależy od rozmiaru/wagi auta w którym są zamontowane. Na co dzień uzywam malego auta, ale większego gdy zawożę dzieci. W małym samochodzie wytrzymują około Więcej > 48 tys. km podczas gdy w dużym ok. 35 tys. km więc to zależy od stylu jazdy i ciężaru pojazdu.
  • irekplwr 5,0

    Vredestein Quatrac 3

    Uważam, że opony są super. świetnie się spisują w warunkach zimowych jak i letnich. Na nawierzchniach suchych i mokrych. Wjechałem kiedyś na A4 z prędkością ok 80 km/h z nawierzchni suchej w błoto pośniegowe, kierownica nawet nie drgnęła przy ewidentnym odczuciu oporu jaki stawia nawierzchnia. Opony godne polecenia. Bez ściemy nie dawajmy zarobić firmom, które wmawiają nam, że tylko opony dedykowane (letnie/zimowe) gwarantują komfort, bezpieczeństwo, ekonomię jazdy. Ostatnio przejechałem dystans Wrocław Bydgoszcz (tam i z powrotem 660 km - średnia prędkość 50 km/h -zużycie paliwa 6,74 l/100 km). Część drogi jechałem w ulewnym deszczu 70km/h, samochód prowadził się jak po sznurku. Żadnych Więcej > problemów z przyczepnością. Honda Accord 1,8ES 2000r.