Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Zobacz godziny pracy
Poniedziałek 7 - 22
Wtorek nieczynna
Środa 7 - 22
Czwartek 7 - 22
Piątek 7 - 22
Sobota 8 - 20
Niedziela 8 - 20

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty i możliwość ich porównania.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Opony Vredestein

Ocena producenta
5,0
na podstawie 1290 opinii
Wybierz rozmiar opon
Wybierz profil
Wybierz średnicę
Zobacz opony
Vredestein

Vredestein Banden B.V. to holenderska firma powstała w 1946 roku, chociaż doświadczenie przedsiębiorstwa w produkcji asortymentu gumowego sięga 1909 roku.

W 2006 przedsiębiorstwo stało się częścią grupy Amtel-Vredestein. W 2009 roku firma została zakupiona przez Apollo Tyres Ltd.

W ofercie firmy znajdują się opony osobowe, dostawcze, 4x4, rolnicze, retro, ciężarowe i rowerowe.

Fabryki opon samochodowych Vredestein znajdują się w Holandii. Ogumienie rolnicze oraz rowerowe jest produkowane w Indiach, Tajlandii i Indonezji.

Firma znana jest ze współpracy ze słynnym włoskim studiem Giugiaro Design, które zajmuje się projektowaniem opon Vredestein.

Firma to jeden z nielicznych producentów opon do aut zabytkowych.

Produkty Vredestein charakteryzują się wysokimi parametrami oraz wyjątkowym wyglądem.

Historia marki Vredestein

Poznaj bliżej producenta najbardziej designerskich opon na światowym rynku. Sprawdź jak rozwijała się popularność marki Vredestein i co może ona zaoferować swoim klientom.   Początki firmy sięgają pierwszej dekady dwudziestego wieku. W 1908 roku w miejscowości Enschede rozpoczęła się eksperymentalna produkcja opon do samochodów osobowych. Wtedy po raz pierwszy na rynku pojawiła się marka Vredestein. Po kilkunastu latach działalności, firma zaczęła jednak przynosić straty i dokładnie w 1925 roku wycofała się z branży. Gdy zaraz po drugiej wojnie światowej Vredestein wracał do gry w przemyśle oponiarskim, było to przedsięwzięcie pod każdym względem wymagające. Po pierwsze, po ponad dwudziestu latach rynek zmienił się diametralnie, toteż planowana reaktywacja przedsiębiorstwa sprowadzała się de facto do jego powtórnego założenia od podstaw. Po drugie, działania wojenne odcisnęły bolesne piętno na wielu dziedzinach przemysłu. Stworzenie nowej fabryki w Enschede było wspólnym projektem Holendrów z amerykańskim koncernem BF Goodrich. Pierwsza seria opon, które zeszły z taśmy zakładów Vredestein Banden powstała właśnie na licencji BFG. Ogumienie typu Stateside, które cieszyło się sporym wzięciem za oceanem nie do końca sprawdziło się na europejskich drogach. Holenderscy inżynierowie opracowali więc swój autorski model, dostosowany do określonych wymagań kierowców ... Czytaj dalej >

Opinie naszych klientów:
  • pattrixon 4,5

    Vredestein Quatrac 3

    Kupiłem pod koniec lata 2012. Drugi raz na pewno kupiłbym bez zastanowienia, dają radę zimą jak normalne zimówki (nie jak te najlepsze, ale nie mam z nimi problemów, ale jak ślisko to z głową, zresztą na szklance żadna zimówka się nie nada), trochę gwiżdżą na mokrym asfalcie, ale nie na każdym rodzaju nawierzchni (dla mnie to nawet pomaga, żeby uważać na drodze). W suche dni idealnie daja radę jak dobre letnie opony. POLECAM SZCZERZE! Nie wydawajcie pieniedzy na dwa komplety, kupcie te Vred.. a nie pożałujecie. A i najważniejsze - niejedną dużą dziurę zaliczyłem i nie ma bąbla ( jak w przypadku niektórych, nawet droższych!!!) Więcej >
  • tetro 4,9

    Vredestein Quatrac 3

    Vredestein Quatrac 3 to produkt, który spędza sen z powiek zakładom oferującym przekładki opon. Jest bardzo dobra, ścieralność niewielka, ale też styl mojej jazdy należy do umiarkowanych. Nie jestem emerytem - lubię szybką jazdę, ale dostosowuję ją do warunków na drodze. To nie jest opona dla ludzi pędzących 200 km/h lewym pasem, ale spokojnie 130 km/h prawym :) W deszczu nie jest taka jak Uniroyal RainExpert, ale spokojnie 100 km/h prawym też pojedziesz. Troszkę głośna przy ponad 100 km/h, ale nie jest to aż tak odczuwalne żeby denerwowało. Dobrze amortyzuje nierówności na drodze. Latem da się odczuć miękkość mieszanki, ale w niczym to nie przeszkadza, w zakrętach jest stabilna. Jeszcze Więcej > nigdy nie włączył mi się abs, a nieraz trzeba było ostro hamować. Zapiszczały kilka razy podczas ruszania, ale przy temperaturze plus 30 stopni i to przy gwałtownym ruszaniu. Polecam wszystkim myślącym, nie dającym się nabrać na slogany "zmieniaj opony". Polecam ludziom z umiarkowanym stylem jazdy, nie emerytom bo uwierzcie szkoda wtedy kasy na taki markowy produkt, ale rajdowcom też nie, bo to nie opona dla Was.
  • wojtek 4,4

    Vredestein Quatrac 3

    zdecydowanie lepsze niz zimówki za 200 zl. sprawdzałem je w zimowych warunkach w ubiegłym roku kiedy drogi były zasypane. Oczywiście szaleństwa nie ma ale w końcu to nie łańcuchy. Auto trzymało się drogi bez problemów. ABS na odcinku 100 km właczył mi się tylko 2 razy, kiedy hamowałem na światłach. Latem opony są ciche i nie piszczą jak zimówki. Jak oglądam programy w których policjanci apelują o zamontowanie zimowych opon to mam wrażenie, ze nie korzystali z tych opon i gadają farmazony ogólnie dostepne. Więcej >
  • irekplwr 5,0

    Vredestein Quatrac 3

    Uważam, że opony są super. świetnie się spisują w warunkach zimowych jak i letnich. Na nawierzchniach suchych i mokrych. Wjechałem kiedyś na A4 z prędkością ok 80 km/h z nawierzchni suchej w błoto pośniegowe, kierownica nawet nie drgnęła przy ewidentnym odczuciu oporu jaki stawia nawierzchnia. Opony godne polecenia. Bez ściemy nie dawajmy zarobić firmom, które wmawiają nam, że tylko opony dedykowane (letnie/zimowe) gwarantują komfort, bezpieczeństwo, ekonomię jazdy. Ostatnio przejechałem dystans Wrocław Bydgoszcz (tam i z powrotem 660 km - średnia prędkość 50 km/h -zużycie paliwa 6,74 l/100 km). Część drogi jechałem w ulewnym deszczu 70km/h, samochód prowadził się jak po sznurku. Żadnych Więcej > problemów z przyczepnością. Honda Accord 1,8ES 2000r.