Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Pn-Pt: 7-22Sb-Nd: 8-20
  • Mam już konto
  • Nie mam konta
Mam już konto
Korzyści z konta w oponeo.pl
  • Szybkie zamawianie dzięki automatycznemu wypełnianiu formularza
  • Możliwość szybkiej zmiany danych adresowych
  • Podgląd statusu zamówienia
  • Dostęp do historii zakupów
  • Powiadomienia o promocjach
  • Informacje o rabatach
Nie mam konta
Korzyści z konta w oponeo.pl
  • Szybkie zamawianie dzięki automatycznemu wypełnianiu formularza
  • Możliwość szybkiej zmiany danych adresowych
  • Podgląd statusu zamówienia
  • Dostęp do historii zakupów
  • Powiadomienia o promocjach
  • Informacje o rabatach
Załóż konto

Załóż konto

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty.

W tym miejscu znajdziesz produkty dodane do porównania. Przejdź do zakupów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt

Opony Dunlop

Ocena producenta
5,0
na podstawie 7235 opinii
Wybierz szerokość
Wybierz profil
Wybierz średnicę
Wybierz markę auta
Wybierz model auta
certyfikowany sprzedawca
opon Dunlop

Opony Dunlop zaliczane są do klasy premium i wielu kierowcom kojarzą się ze sportami motorowymi. To lata doświadczeń zebranych w najtrudniejszych warunkach, czyli na torach wyścigowych. Modele marki charakteryzują się bardzo wysokimi osiągami i korzystają z najnowszych zdobyczy technologicznych, a Ty możesz cieszyć się bezpieczną i wygodną jazdą.


Opony Dunlop mają w sobie sportowe DNA, dlatego nie powinno dziwić, że Mercedes-AMG wybrał tę firmę jako oficjalnego partnera w zakresie technologii stosowanej w sportach motorowych. Inne marki premium, takie jak Audi, VW, BMW, Renault czy Jaguar, również wybierają Dunlopa, aby poprawić osiągi swoich luksusowych samochodów. Możliwości opon Dunlop są docenianie w testach przeprowadzanych przez czołowe organizacje motoryzacyjne.


Opony Dunlop przypadną do gustu kierowcom, którzy lubią jeździć dynamicznie i oczekują od opon czegoś więcej niż tylko niezawodności. Jeśli lubisz poczuć sportowy dreszczyk emocji podczas jazdy samochodem, a jego prowadzenie jest dla Ciebie prawdziwą pasją, to oferta opon Dunlop jest dla Ciebie.


Ciekawostki:


Początek firmie dał John Boyd Dunlop, który jako pierwszy opatentował oponę pneumatyczną, czyli wypełnianą powietrzem dla poprawy komfortu jazdy. Początkowo w takie opony wyposażone były rowery.


Na początku lat 60. inżynierowie Dunlopa odkryli zjawisko aquaplaningu, co umożliwiło opracowanie opony szybko odprowadzającej wodę i znacznie poprawiło bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.


Innym z wyjątkowych osiągnięć Dunlopa jest technologia 3S, która umożliwia opracowanie opon jednocześnie bezpiecznych, komfortowych i odpornych na zużycie. Rozwiązanie to wyznaczyło nowy standard w produkcji opon.


Dunlop opracował jedną z pierwszych opon umożliwiających jazdę po przebiciu – był to model Denovo wyposażony w system DSST i wprowadzony w latach 70.


Dunlop może pochwalić się długą serią wygranych w morderczym wyścigu Le Mans 24 h, a także ośmioma tytułami mistrzowskimi i 82 wygranymi w Grand Prix Formuły 1.

Najczęściej wybierane przez naszych klientów

Dunlop Sport Maxx RT 2
Dunlop Sport Maxx RT 2
Opona na sezon letni.
Dunlop Sport Maxx RT 2
Zobacz ofertę
Dunlop Winter Sport 5
Dunlop Winter Sport 5
Opona na sezon zimowy.
Dunlop Winter Sport 5
Zobacz ofertę

Historia marki Dunlop

Opowieść o autoinspiracji Dunlopa do zaangażowania się w produkcję ogumienia brzmi dziś jak legenda i to co najmniej ta o Archimedesie i jego "Eurece". Logo marki Dunlop. Od rowerka do imperium Opowieść o autoinspiracji Dunlopa do zaangażowania się w produkcję ogumienia brzmi dziś jak legenda i to co najmniej ta o Archimedesie i jego "Eurece". W 1888 roku Irlandczyk obserwował swojego synka jeżdżącego koło domu po wyboistym bruku na trójkołowym rowerku. Był on wyposażony w twarde, gumowe opony, co przeszkadzało malcowi w rozwijaniu większych prędkości, a także w zwykłej wygodzie jazdy. Idąc mu z pomocą, obkleił koła pojazdu cienką warstwą gumy, którą następnie napompował przy pomocy pompki do piłki nożnej. Funkcję zaworu pełniła… górna część butelki dla niemowląt! Twórca pierwszej opony pneumatycznej - J. B. Dunlop. Z tej niewinnej zabawy wykluł się jeden z najważniejszych wynalazków w historii przemysłu oponiarskiego. John B. Dunlop stworzył podstawy pierwszej opony pneumatycznej. Zaledwie rok później wynalazek weterynarza z Belfastu wykorzystano w tradycyjnym, dwukołowym rowerze. Jadący nim mało znany cyklista odniósł kilka pewnych zwycięstw w serii wyścigów kolarskich. Tajemnica sukcesu? Opony pneumatyczne. Rzecz jasna Dunlop natychmiast opatentował swoje dzieło (31 października 1888 roku), a w 1889 roku, razem z kilkoma ... Czytaj dalej >

Opinie naszych klientów:
  • Konrad 5,8

    Dunlop SP Sport Bluresponse

    Moje dotychczasowe Dunlop SP Sport Max doczekały się wymiany. Wybór był ciężki. Chciałem opon komfortowych z dobrym trzymaniem. W związku z tym, że z poprzednich byłem zadowolony i na zapasówce została mi także opona Dunlop więc i teraz zamówiłem dunlopy. Mimo masy pozytywnych komentarzy na ich temat to jednak z początku byłem sceptycznie nastawiony do nich. Myślałem, że to chwyt marketingowy i pewnie nic ciekawego mnie nie czeka. A tu proszę. Po zmianie z zimowych Kleber okazuje się, że opona jest bardziej miękka bardziej komfortowa niż zimówka, a zarazem lepiej trzyma się drogi. Jazda sztywnym jak na VW przyszło samochodem stała się dość przyjemna nawet na nierównościach. VW dobrze tłumi Więcej > nierówności, nie tłucze stał się "komfortowy" jak na samochód tej klasy, a zarazem z pewnym trzymaniem się drogi -trzyma się wręcz rewelacyjnie. Ciężko sprawić by trakcja miała co robić. Bez różnicy czy to ruszając czy hamując samochód trzyma się drogi. Ciasne łuki nie robią wrażenia. Samochód jedzie jak przyklejony. Oczywiście można wypaść z drogi ale tylko robiąc to świadomie. Opony są ciche i nie było trzeba ich w żaden sposób docierać. Nie ślizgały się wyjeźdżając z wulkanizacji ani nie piszczały jak niektóre tańsze. Mimo, że na tych dunlopach widnieje napis made in poland, a nie jak na fabrycznych, które były od nowości made in germany nie jest to powód do wstydu. Koleiny pełne wody, dynamiczna szybka jazda na suchym i mokrym, nie są wyzwaniem dla tych opon. Jestem pozytywnie zaskoczony- choć to dopiero pierwsze 900km. Jeśli tak ma być dalej to będzie to naprawdę produkt doskonały.
  • przemek 5,4

    Dunlop SP Sport Bluresponse

    Oponę Blueresponse zakupiłem w maju 2013. Po półrocznym użytkowaniu i przejechaniu niemal 20000km na tej oponie mogę śmiało napisać, że był to strzał w dziesiątkę. Jest to najlepsza opona dla oszczędnej jazdy na trasach z jaką miałem do czynienia. Zakup kompletu dzięki oszczędności na paliwie zwróci mi się już za pół roku. Jeździłem w innym aucie także na innej, równie dobrej oponie: Michelin EnergySaver, lecz Dunlop Blueresponse jest odrobinę lepsza jeśli chodzi o oszczędność. Zaskoczyła mnie również zachowaniem w deszczu. Ta opona na prawdę świetnie hamuje w deszczu (moje poprzednie sprawiały, że auto przy gwałtownym hamowaniu w dużym deszczu wpadało w lekki poślizg i tańczyło w koleinach Więcej > - tu tego efektu nie ma a droga hamowania jest krótsza). Najistotniejszą jednak zaletą tej opony jest oszczędność jaką można uzyskać na trasie. Jeżdżę bardzo zrównoważenie i w trasie najbardziej zależy mi na uzyskaniu jak najniższego spalania ponieważ trasa to dla mnie czysty koszt. Spalanie: na tych oponach moja octavia kombi 1.9 4x4 spala na przeciętnej trasie 500km łącznie z jazdą przez miasta średnio 4.6, a czasem 4.5 litra przy total średniej prędkości 72km/h co było nie do osiągnięcia kiedyś, gdy normą dla komputera było 5.1-5.5 (opony dunlop sport sp 01). Podejrzewam, że w klasycznym hatchbacku z dieslem te wyniki będą oscylować w okolicach 3.6l/100km przy podobnym stylu jazdy. W mieście niestety nie uświadczycie żadnych pozytywnych efektów pod tym względem. Samochód pali 7-8litrów na krótkich eskapadach do sklepu i z powrotem tak jak wcześniej. To jest opona do tras, gdzie wykorzystuje się jej niski opór toczenia co w mieście jest arcytrudne do wykorzystania ze względu na nieustanne postoje. Opona jest także bardzo cicha (w porównaniu do moich poprzednich dunlop SP 01, których nie polecam ecodriverom...). Podsumowując: jeśli jeździsz agresywnie i szybko ta opona NIC ci nie da. Jeśli jeździsz przewidywalnie, ze stałą prędkością bez niepotrzebnych manewrów uświadczysz nawet do 10% mniejszego spalania względem standardowej opony letniej premium. Jeśli zaś już masz inne opony o niskim oporze toczenia (np micheliny energy saver) to raczej nie spodziewaj się rewolucji. Max co uzyskasz to 0.1-0.2 l/100km o ile w ogóle.
  • Damian 5,7

    Dunlop SP Sport Bluresponse

    Zakupiłem opony Dunlop SP SportBluresponse w rozmiarze 205/55/R16 w tym roku. Zrobiłem już kilka tys. km na nich i jestem zdziwiony jak i zadowolony z wyboru. Zdziwiony ponieważ opona która w opisie ma przydomek sport jest zaskakująco komfortowa, cicha jak i oszczędna! Poruszam się głownie po trasie i po zmianie opon nie poznaje swojego auta. Auto prowadzi się na tych oponach jak po szynach, prowokuje do wchodzenia szybciej w zakręt nie tracąc przy tym przyczepności. Do tego komfort zarówno tłumienia nierówności jak i akustyczny jest fenomenalny! Poprzednio miałem wysłużone już opony Michelin i po zmianie jest naprawdę diametralna różnica oczywiście na korzyść Dunlop. Auto poprzednio w Więcej > trasie przy prędkościach rzędu 150-170 paliło 8,2l/100 teraz ta sama trasa ( mieszkam w Niemczech także trasa: Niemcy - Polska i z powrotem) i spalanie wynosi na dzień dzisiejszy 7,3! W deszczu auto sprawuje się bardzo pewnie nie czuje niepewności przy wyższych prędkościach podczas opadów na autostradzie. Co do zużycia nie mogę się jeszcze wypowiadać ale na tą chwilę nie widzę ani uszkodzeń ani jakiegokolwiek zużycia. Podsumowując opona łącząca sportowe trzymanie w zakrętach z komfortem podróżowania na długich trasach i do tego lepiej obchodząca się z paliwem :) Niedługo planuje zakup drugiego, większego samochodu i bez wątpienia jak nie będzie jeszcze następcy ponownie sięgnę do sklepu Oponeo po opony od Dunlopa ;) Polecam, naprawdę warto.
  • Maniek 5,5

    Dunlop SP Sport Bluresponse

    Do zakupu namówił mnie konsultant Oponeo i muszę przyznać, że wybór okazał się bardzo dobry. Na oponach przejechałem już ponad 12000km i nie mam żadnych uwag. Mój styl jazdy - zmienny - raczej większe niż mniejsze prędkości, a długości pokonywanych odcinków od punktu A do punktu B około 50km. Opony bardzo dobrze zachowują się zarówno na suchej jak i mokrej powierzchni - hamowanie pierwsza klasa, w łukach trzymają tak jak powinny. Opony są faktycznie ciche choć trudno wychwycić to na naszych drogach powiatowych i gminnych - dopiero na autostradzie mogłem to stwierdzić. Po przejechaniu ww. kilometrów nie stwierdziłem nadmiernego ścierania się opon mimo, że guma jest miękka, amortyzują dobrze. Więcej > Najistotniejsza rzecz którą zauważyłem to obniżenie spalania o około 0,3l na 100km w porównaniu do poprzednich opon-Continental EcoContact3 co ma dla mnie duże znaczenie. Jak na właściwości jezdne opony cena jest rozsądna więc jak najbardziej polecam.