Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Wybierz profil
Wybierz średnicę

Nie jesteś pewien?: Wybierz swoje auto

Dunlop

Zastosuj

zwiń

rozwiń wszystkie Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Wszystkie

Zastosuj

Zakres cenowy

0 0
   

x Oszczędzaj czas i nie brudź rąk.
Połącz dostawę z montażem!

OPONEO.PL dostarcza opony do serwisów partnerskich w całym kraju. Masz do dyspozycji 761 stacji montażowych i rezerwację dokładnej daty i godziny montażu już w trakcie składania zamówienia.

Zaznacz i zobacz tylko te opony, które możemy dostarczyć do serwisu montażowego.

Więcej o usłudze

x Opony wzmacniane

Każda opona posiada przypisaną do swojego rozmiaru wartość nośności. Indeks ten regulowany jest postanowieniami Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Opon i Felg. Opony wzmacniane mają nośność większą, niż standardowe produkty. Dzięki temu mogą one lepiej spełniać wymagania stawiane przed oponami używanymi w pojazdach, które wymagają wyższej nośności.

x Opony Run on flat

Opony Run Flat umożliwiają dalszą jazdę bez powietrza. Jazda na przebitej oponie Run Flat jest możliwa średnio przez 80 km z prędkością nie większą niż 80 km/h.

Opony Dunlop

Opony Dunlop

Dunlop Tyres powstał w 1985 roku. Przedsiębiorstwo jest kontynuacją istniejącej od 1889 roku firmy Dunlop Rubber.

Firma należy w 75% do Goodyear Tire and Rubber Company. Pozostałe 25% należą do Sumitomo Rubber Industries.

Dunlop to jeden z wiodących producentów opon. Firma cieszy się doskonałą renomą wśród klientów. W ofercie przedsiębiorstwa znajdują się wysokiej jakości opony klasy medium, HP i UHP. Przedsiębiorstwo ma na swoim koncie liczne sukcesy w niezależnych testach opon.

Opony Dunlop znajdują się na oryginalnym wyposażeniu samochodów takich marek jak np.: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Skoda, Toyota i Volkswagen.

Dunlop był w latach 2003-2006 dostawcą opon do wyścigów British Touring Car Championship. Od 2002 dostarcza ogumienie dla ekip startujących w V8 Supercars Championship. Poza tym, firma współpracuje z uczestnikami Deutsche Tourenwagen Masters i American La Mans Series.

Ranking opon letnich Dunlop

Ranking opon letnich to zestawienie najwyżej ocenionych opon letnich. Oceny tworzone są na podstawie opinii naszych uzytkowników. Obecnie zebraliśmy już ponad 50 tysięcy opinii. Poniżej prezentujemy opony, które zyskały największą przychylność kierowców.

opona letnia Ocena 6,0 111111 (1 opinia)
opona letnia Ocena 5,6 1111160 (1 opinia)
opona letnia Ocena 5,5 1111150 (2 opinie)
opona letnia Ocena 5,4 1111140 (454 opinii)
opona letnia Ocena 5,4 1111140 (205 opinii)
opona letnia Ocena 5,3 1111120 (12 opinii)
opona letnia Ocena 5,2 1111120 (1 opinia)
opona letnia Ocena 5,1 111110 (25 opinii)
opona letnia Ocena 5,1 111110 (315 opinii)
opona letnia Ocena 5,0 111110 (306 opinii)

Ranking opon zimowych Dunlop

Ranking opon zimowych to zestawienie najwyżej ocenionych opon zimowych. Oceny tworzone są na podstawie opinii naszych uzytkowników. Obecnie zebraliśmy już ponad 50 tysięcy opinii. Poniżej prezentujemy opony, które zyskały największą przychylność kierowców.

opona zimowa Ocena 5,4 1111140 (81 opinii)
opona zimowa Ocena 5,2 1111120 (152 opinii)
opona zimowa Ocena 5,2 1111120 (1 opinia)
opona zimowa Ocena 5,1 1111110 (2 opinie)
opona zimowa Ocena 5,1 111110 (215 opinii)
opona zimowa Ocena 5,0 11111000 (510 opinii)
opona zimowa Ocena 4,8 1111800 (563 opinii)
opona zimowa Ocena 4,6 1111600 (6 opinii)
opona zimowa Ocena 4,5 1111400 (105 opinii)

Najnowsze produkty

Najnowsze opony Dunlop w ofercie OPONEO.PL. Nowoczesne modele opon Dunlop, w których zastosowano najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne.

  • Dunlop SP Sport MAXX
    Dunlop SP Sport MAXX

    Typ: opona letnia. Bieżnik: kierunkowy – zapewnia doskonałe osiągi na mokrej nawierzchni. ...

  • Dunlop SP Sport 01
    Dunlop SP Sport 01

    Typ: opona letnia. Bieżnik: asymetryczny – składa się z dwóch części: część wewnętrzna ...

Bestsellery

Bestsellery to najpopularniejsze wsród użytkowników, najlepiej sprzedające się opony Dunlop. Są to modele marki Dunlop, które łączą w sobie dobrą jakość, osiągi i cenę.

  • Dunlop SP Sport Bluresponse
    Dunlop SP Sport Bluresponse

    Typ: opona letnia. Bieżnik: asymetryczny – składa się z dwóch części, część wewnętrzna ...

  • Dunlop SP SportMaxx RT
    Dunlop SP SportMaxx RT

    Typ: opona letnia. Bieżnik: asymetryczny – składa się z dwóch części, z których każda ...

Historia marki

Opowieść o autoinspiracji Dunlopa do zaangażowania się w produkcję ogumienia brzmi dziś jak legenda i to co najmniej ta o Archimedesie i jego "Eurece". Logo marki Dunlop. Od rowerka do imperium Opowieść o autoinspiracji Dunlopa do zaangażowania się w produkcję ogumienia brzmi dziś jak legenda i to co najmniej ta o Archimedesie i jego "Eurece". W 1888 roku Irlandczyk obserwował swojego synka jeżdżącego koło domu po wyboistym bruku na trójkołowym rowerku. Był on wyposażony w twarde, gumowe opony, co przeszkadzało malcowi w rozwijaniu większych prędkości, a także w zwykłej wygodzie jazdy. Idąc mu z pomocą, obkleił koła pojazdu cienką warstwą gumy, którą następnie napompował przy pomocy pompki do piłki nożnej. Funkcję zaworu pełniła… górna część butelki dla niemowląt! Twórca pierwszej opony pneumatycznej - J. B. Dunlop. Z tej niewinnej zabawy wykluł się jeden z najważniejszych wynalazków w historii przemysłu oponiarskiego. John B. Dunlop stworzył podstawy pierwszej opony pneumatycznej. Zaledwie rok później wynalazek weterynarza z Belfastu wykorzystano w tradycyjnym, dwukołowym rowerze. Jadący nim mało znany cyklista odniósł kilka pewnych zwycięstw w serii wyścigów kolarskich. Tajemnica sukcesu? Opony pneumatyczne. Rzecz jasna Dunlop natychmiast opatentował swoje dzieło (31 października 1888 roku), a w 1889 roku, razem z kilkoma ... Więcej

Ostatnio dodane opinie

opony letnie Dunlop

opona Letnie Dunlop SP Sport Bluresponse

Bardzo dobra opona letnia. Sprawdza się w każdych warunkach.
Ocena subarufan: 5,3 1111120

Przejechałem na tych oponach około 10 tys kilometrów, zamontowane były w Subaru Impreza 2.0, rocznik 1999. Przyczepność podczas jazdy na suchym jest bardzo dobra, gdy popada deszcz opona jest w swoim żywiole. Na mokro jest po prostu znakomita. W trakcie jazdy mocno odczuwa się stabilność opon oraz ich szybką reakcję na ruchy kierownicy i nagłe manewry. Górskie serpentyny to z Dunlopami czysta przyjemność. Zapewniają łatwą kontrolę na łukach nawet przy wysokich prędkościach. Cały czas i niezależnie od warunków na drodze są bardzo przewidywalne. Spotkałem się z opiniami, że Blueresponsy mają duże opory toczenia, u mnie jest bez zmian w porównaniu do poprzednich Vredesteinów Sporttrack3. Samochód pali mniej więcej tyle samo. O hałasie ciężko mi się wypowiedzieć, bo moja Impreza ze sportowym wydechem ogólnie robi go na tyle dużo, że odgłosy toczących się opon to raczej margines. Ogólnie przy oponach z segmentu premium ciężko o jakieś większe wady i Dunlopy nie są w tym momencie wyjątkiem. Jedyne co zauważyłem to słaba przyczepność na trawie i w błocie, w związku z tym, że często zjeżdżam z utwardzonych dróg to zauważyłem, że na stromych wzniesieniach mają minimalnie gorszą trakcję od poprzednich opon jakich używałem od Vredesteina i Goodyeara. Ale już patrząc na sam bieżnik widać, że nie może być inaczej. Wiadomo, że po oponach do samochodu osobowego nie ma co oczekiwać dobrych właściwości terenowych ale konkurencja potrafi być trochę lepsza. Po 10tys km. zostało mi na obu osiach w granicach 5,5-6mm bieżnika. Nie jest to może rewelacyjny wynik i mogłyby zużywać się nieco wolniej ale biorąc pod uwagę ich osiągi i to, że czasem lubię trochę docisnąć gazu to jestem zadowolony z takiej ścieralności. Moje poprzednie Vredesteiny zużywały się dość podobnie. Plus za produkcje w Polsce, choć koncern zagraniczny ale zawsze to fabryka u nas więc kupując je trochę popychamy do przodu naszą leciwą gospodarkę. Cenowo też są bardzo atrakcyjne, przynajmniej w małych rozmiarach. Do starej Imprezy który jeździ jeszcze na 14" felgach, jedną oponę można dostać za nie wiele ponad 200zł. Różnica między segmentem premium a średnią czy niską klasą przy najmniejszych rozmiarach jest już na tyle nie wielka, że według mnie nie ma co się zastanawiać nad zakupem tańszych i gorszych opon. Aktualnie przesiadłem się już na zimowe kapcie, po dobrych doświadczeniach z Dunlopem skusiłem się na Winterresponsy, mam nadzieję, że będą równie dobre co ich letni odpowiednik.

opona Letnie Dunlop SP Sport Bluresponse

Polecam dla oszczędzających
Ocena przemek: 5,4 1111140

Oponę Blueresponse zakupiłem w maju 2013. Po półrocznym użytkowaniu i przejechaniu niemal 20000km na tej oponie mogę śmiało napisać, że był to strzał w dziesiątkę. Jest to najlepsza opona dla oszczędnej jazdy na trasach z jaką miałem do czynienia. Zakup kompletu dzięki oszczędności na paliwie zwróci mi się już za pół roku. Jeździłem w innym aucie także na innej, równie dobrej oponie: Michelin EnergySaver, lecz Dunlop Blueresponse jest odrobinę lepsza jeśli chodzi o oszczędność. Zaskoczyła mnie również zachowaniem w deszczu. Ta opona na prawdę świetnie hamuje w deszczu (moje poprzednie sprawiały, że auto przy gwałtownym hamowaniu w dużym deszczu wpadało w lekki poślizg i tańczyło w koleinach - tu tego efektu nie ma a droga hamowania jest krótsza). Najistotniejszą jednak zaletą tej opony jest oszczędność jaką można uzyskać na trasie. Jeżdżę bardzo zrównoważenie i w trasie najbardziej zależy mi na uzyskaniu jak najniższego spalania ponieważ trasa to dla mnie czysty koszt. Spalanie: na tych oponach moja octavia kombi 1.9 4x4 spala na przeciętnej trasie 500km łącznie z jazdą przez miasta średnio 4.6, a czasem 4.5 litra przy total średniej prędkości 72km/h co było nie do osiągnięcia kiedyś, gdy normą dla komputera było 5.1-5.5 (opony dunlop sport sp 01). Podejrzewam, że w klasycznym hatchbacku z dieslem te wyniki będą oscylować w okolicach 3.6l/100km przy podobnym stylu jazdy. W mieście niestety nie uświadczycie żadnych pozytywnych efektów pod tym względem. Samochód pali 7-8litrów na krótkich eskapadach do sklepu i z powrotem tak jak wcześniej. To jest opona do tras, gdzie wykorzystuje się jej niski opór toczenia co w mieście jest arcytrudne do wykorzystania ze względu na nieustanne postoje. Opona jest także bardzo cicha (w porównaniu do moich poprzednich dunlop SP 01, których nie polecam ecodriverom...). Podsumowując: jeśli jeździsz agresywnie i szybko ta opona NIC ci nie da. Jeśli jeździsz przewidywalnie, ze stałą prędkością bez niepotrzebnych manewrów uświadczysz nawet do 10% mniejszego spalania względem standardowej opony letniej premium. Jeśli zaś już masz inne opony o niskim oporze toczenia (np micheliny energy saver) to raczej nie spodziewaj się rewolucji. Max co uzyskasz to 0.1-0.2 l/100km o ile w ogóle.

opony zimowe Dunlop

opona Zimowe Dunlop SP WINTER SPORT 3D

Autor:Andrzej
Ocena Andrzej: 5,3 1111130

Bardzo dobre opony. Wygląd, wykonanie i właściwości jezdne bez zarzutu (made in Germany). Bardzo dobrze radzą sobie w temperaturach od zera do plus kilkunastu stopni na suchej nawierzchni a takie warunki też się nam w Polsce w okresie "zimy" zdarzają i to coraz częściej. Zachowują się wtedy prawie jak letnie opony w tym rozmiarze, można rozwijać duże prędkości nawet 160 km na drodze szybkiego ruchu, trakcja, stabilność, przyczepność wyśmienite. W warunkach zimowych, temperatury ujemne też bardzo dobrze, jeżdże na tych oponach już drugi sezon. Na świeżym śniegu lub na dużej ilości śniegu i ubitego śniegu opony radzą sobie na 6 wgryzają się fantastycznie i pewnie prowadzą samochód. Na błocie pośniegowym też bez zarzutu ale do pewnej prędkości tj. 80 - 90 km. Przy szybkim wyprzedzaniu na błocie pośniegowym na drodze szybkiego ruchu przy prędkości 120 km wyczuwalne przewidywalne uślizgi więc nie polecam, może to także kwestia wagi auta. Opona warta zakupu, daje pewność w praktycznie każdych warunkach zimowych jeżeli zachowa się umiar w rozwijanych prędkościach i nie będzie szarżować na lodzie na lód tylko łyżwy! Polecam!

opona Zimowe Dunlop SP WINTER SPORT M3

Autor:Saturn
Ocena Saturn: 5,2 1111120

wcześniej użytkowałem je na szybkiej Toyocie, teraz na Mondeo kombi V6 z '95 i naprawdę nie mam prawie do nich zastrzeżeń. Na śniegu rewelacja. Na suchym także nieźle, może jedynie nieznacznie pływają na zakrętach (może to być moje subiektywne odczucie w stosunku do szerszych letnich). Najgorzej jest po deszczu, bo potrafią zrywać przyczepność przy ruszaniu (tylko trzeba pamiętać, że V6 ma 170 KM i spory moment). Znakomicie sobie radzą z typowym w polskich warunkach błotem pośniegowym. Nieźle się zachowują na koleinach i dziurach. Jestem mile zaskoczony wolnym zużyciem, które jest najczęsciej słabą stroną opon Dunlopa. Jak na zimówki są także naprawdę ciche! Gorąco polecam.

Modele opon Dunlop

Wszystkie modele opon marki Dunlop dostepne w naszej ofercie. Możesz tu wybrac dany model opony Dunlop spośród opon letnich, opon zimowych lub opon całorocznych.

Opony zimowe

Zapoznaj się z ofertą opon zimowych Dunlop. Opony zimowe powinny być używane, gdy temperatura powietrza spada regularnie poniżej 7°C. Dobierz dla siebie najodpowiedniejszą oponę zimową Dunlop.

Opony całoroczne

Sprawdź ofertę opon całorocznych Dunlop. Opony całoroczne to kompromisowe połączenie osiągów opon letnich i zimowych. Wybierz najlepszą dla siebie oponę całoroczną Dunlop.

Sezon

Przejrzyj ofertę opon letnich, zimowych i całorocznych marki Dunlop. Każda z opon Dunlop dostosowana jest do róznych sezonów i warunków atmosferycznych.

Producent

Zobacz wszystkie opony marki Dunlop. Wybierz najlepsze dla siebie opony Dunlop.