Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Zobacz godziny pracy
Poniedziałek 8 - 18
Wtorek nieczynna
Środa 7 - 22
Czwartek 7 - 22
Piątek 7 - 22
Sobota 8 - 20
Niedziela 8 - 20

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty i możliwość ich porównania.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Opony Dunlop

Ocena producenta
5,0
na podstawie 7109 opinii
Wybierz rozmiar opon
Wybierz profil
Wybierz średnicę
Zobacz opony
Dunlop

Dunlop Tyres powstał w 1985 roku. Przedsiębiorstwo jest kontynuacją istniejącej od 1889 roku firmy Dunlop Rubber.

Firma należy w 75% do Goodyear Tire and Rubber Company. Pozostałe 25% należą do Sumitomo Rubber Industries.

Dunlop to jeden z wiodących producentów opon. Firma cieszy się doskonałą renomą wśród klientów. W ofercie przedsiębiorstwa znajdują się wysokiej jakości opony klasy medium, HP i UHP. Przedsiębiorstwo ma na swoim koncie liczne sukcesy w niezależnych testach opon.

Opony Dunlop znajdują się na oryginalnym wyposażeniu samochodów takich marek jak np.: Alfa Romeo, Audi, AMG, Aston Martin, BMW, Honda, Jaguar, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Seat, Skoda, Toyota i Volkswagen.

Dunlop był w latach 2003-2006 dostawcą opon do wyścigów British Touring Car Championship. Od 2002 dostarcza ogumienie dla ekip startujących w V8 Supercars Championship. Poza tym, firma współpracuje z uczestnikami Deutsche Tourenwagen Masters i American La Mans Series.

Dunlop SP SportMaxx RT
Najlepsza ocena
Dunlop SP SportMaxx RT
Opona na sezon letni.
Dunlop SP SportMaxx RT
Dunlop SP Sport Bluresponse
Super sprzedaż
Dunlop SP Sport Bluresponse
Opona na sezon letni.
Dunlop SP Sport Bluresponse

Historia marki Dunlop

Opowieść o autoinspiracji Dunlopa do zaangażowania się w produkcję ogumienia brzmi dziś jak legenda i to co najmniej ta o Archimedesie i jego "Eurece". Logo marki Dunlop. Od rowerka do imperium Opowieść o autoinspiracji Dunlopa do zaangażowania się w produkcję ogumienia brzmi dziś jak legenda i to co najmniej ta o Archimedesie i jego "Eurece". W 1888 roku Irlandczyk obserwował swojego synka jeżdżącego koło domu po wyboistym bruku na trójkołowym rowerku. Był on wyposażony w twarde, gumowe opony, co przeszkadzało malcowi w rozwijaniu większych prędkości, a także w zwykłej wygodzie jazdy. Idąc mu z pomocą, obkleił koła pojazdu cienką warstwą gumy, którą następnie napompował przy pomocy pompki do piłki nożnej. Funkcję zaworu pełniła… górna część butelki dla niemowląt! Twórca pierwszej opony pneumatycznej - J. B. Dunlop. Z tej niewinnej zabawy wykluł się jeden z najważniejszych wynalazków w historii przemysłu oponiarskiego. John B. Dunlop stworzył podstawy pierwszej opony pneumatycznej. Zaledwie rok później wynalazek weterynarza z Belfastu wykorzystano w tradycyjnym, dwukołowym rowerze. Jadący nim mało znany cyklista odniósł kilka pewnych zwycięstw w serii wyścigów kolarskich. Tajemnica sukcesu? Opony pneumatyczne. Rzecz jasna Dunlop natychmiast opatentował swoje dzieło (31 października 1888 roku), a w 1889 roku, razem z kilkoma ... Czytaj dalej >

Opinie naszych klientów:
  • Konrad 5,8

    Dunlop SP Sport Bluresponse

    Moje dotychczasowe Dunlop SP Sport Max doczekały się wymiany. Wybór był ciężki. Chciałem opon komfortowych z dobrym trzymaniem. W związku z tym, że z poprzednich byłem zadowolony i na zapasówce została mi także opona Dunlop więc i teraz zamówiłem dunlopy. Mimo masy pozytywnych komentarzy na ich temat to jednak z początku byłem sceptycznie nastawiony do nich. Myślałem, że to chwyt marketingowy i pewnie nic ciekawego mnie nie czeka. A tu proszę. Po zmianie z zimowych Kleber okazuje się, że opona jest bardziej miękka bardziej komfortowa niż zimówka, a zarazem lepiej trzyma się drogi. Jazda sztywnym jak na VW przyszło samochodem stała się dość przyjemna nawet na nierównościach. VW dobrze tłumi Więcej > nierówności, nie tłucze stał się "komfortowy" jak na samochód tej klasy, a zarazem z pewnym trzymaniem się drogi -trzyma się wręcz rewelacyjnie. Ciężko sprawić by trakcja miała co robić. Bez różnicy czy to ruszając czy hamując samochód trzyma się drogi. Ciasne łuki nie robią wrażenia. Samochód jedzie jak przyklejony. Oczywiście można wypaść z drogi ale tylko robiąc to świadomie. Opony są ciche i nie było trzeba ich w żaden sposób docierać. Nie ślizgały się wyjeźdżając z wulkanizacji ani nie piszczały jak niektóre tańsze. Mimo, że na tych dunlopach widnieje napis made in poland, a nie jak na fabrycznych, które były od nowości made in germany nie jest to powód do wstydu. Koleiny pełne wody, dynamiczna szybka jazda na suchym i mokrym, nie są wyzwaniem dla tych opon. Jestem pozytywnie zaskoczony- choć to dopiero pierwsze 900km. Jeśli tak ma być dalej to będzie to naprawdę produkt doskonały.
  • przemek 5,4

    Dunlop SP Sport Bluresponse

    Oponę Blueresponse zakupiłem w maju 2013. Po półrocznym użytkowaniu i przejechaniu niemal 20000km na tej oponie mogę śmiało napisać, że był to strzał w dziesiątkę. Jest to najlepsza opona dla oszczędnej jazdy na trasach z jaką miałem do czynienia. Zakup kompletu dzięki oszczędności na paliwie zwróci mi się już za pół roku. Jeździłem w innym aucie także na innej, równie dobrej oponie: Michelin EnergySaver, lecz Dunlop Blueresponse jest odrobinę lepsza jeśli chodzi o oszczędność. Zaskoczyła mnie również zachowaniem w deszczu. Ta opona na prawdę świetnie hamuje w deszczu (moje poprzednie sprawiały, że auto przy gwałtownym hamowaniu w dużym deszczu wpadało w lekki poślizg i tańczyło w koleinach Więcej > - tu tego efektu nie ma a droga hamowania jest krótsza). Najistotniejszą jednak zaletą tej opony jest oszczędność jaką można uzyskać na trasie. Jeżdżę bardzo zrównoważenie i w trasie najbardziej zależy mi na uzyskaniu jak najniższego spalania ponieważ trasa to dla mnie czysty koszt. Spalanie: na tych oponach moja octavia kombi 1.9 4x4 spala na przeciętnej trasie 500km łącznie z jazdą przez miasta średnio 4.6, a czasem 4.5 litra przy total średniej prędkości 72km/h co było nie do osiągnięcia kiedyś, gdy normą dla komputera było 5.1-5.5 (opony dunlop sport sp 01). Podejrzewam, że w klasycznym hatchbacku z dieslem te wyniki będą oscylować w okolicach 3.6l/100km przy podobnym stylu jazdy. W mieście niestety nie uświadczycie żadnych pozytywnych efektów pod tym względem. Samochód pali 7-8litrów na krótkich eskapadach do sklepu i z powrotem tak jak wcześniej. To jest opona do tras, gdzie wykorzystuje się jej niski opór toczenia co w mieście jest arcytrudne do wykorzystania ze względu na nieustanne postoje. Opona jest także bardzo cicha (w porównaniu do moich poprzednich dunlop SP 01, których nie polecam ecodriverom...). Podsumowując: jeśli jeździsz agresywnie i szybko ta opona NIC ci nie da. Jeśli jeździsz przewidywalnie, ze stałą prędkością bez niepotrzebnych manewrów uświadczysz nawet do 10% mniejszego spalania względem standardowej opony letniej premium. Jeśli zaś już masz inne opony o niskim oporze toczenia (np micheliny energy saver) to raczej nie spodziewaj się rewolucji. Max co uzyskasz to 0.1-0.2 l/100km o ile w ogóle.
  • Damian 5,7

    Dunlop SP Sport Bluresponse

    Zakupiłem opony Dunlop SP SportBluresponse w rozmiarze 205/55/R16 w tym roku. Zrobiłem już kilka tys. km na nich i jestem zdziwiony jak i zadowolony z wyboru. Zdziwiony ponieważ opona która w opisie ma przydomek sport jest zaskakująco komfortowa, cicha jak i oszczędna! Poruszam się głownie po trasie i po zmianie opon nie poznaje swojego auta. Auto prowadzi się na tych oponach jak po szynach, prowokuje do wchodzenia szybciej w zakręt nie tracąc przy tym przyczepności. Do tego komfort zarówno tłumienia nierówności jak i akustyczny jest fenomenalny! Poprzednio miałem wysłużone już opony Michelin i po zmianie jest naprawdę diametralna różnica oczywiście na korzyść Dunlop. Auto poprzednio w Więcej > trasie przy prędkościach rzędu 150-170 paliło 8,2l/100 teraz ta sama trasa ( mieszkam w Niemczech także trasa: Niemcy - Polska i z powrotem) i spalanie wynosi na dzień dzisiejszy 7,3! W deszczu auto sprawuje się bardzo pewnie nie czuje niepewności przy wyższych prędkościach podczas opadów na autostradzie. Co do zużycia nie mogę się jeszcze wypowiadać ale na tą chwilę nie widzę ani uszkodzeń ani jakiegokolwiek zużycia. Podsumowując opona łącząca sportowe trzymanie w zakrętach z komfortem podróżowania na długich trasach i do tego lepiej obchodząca się z paliwem :) Niedługo planuje zakup drugiego, większego samochodu i bez wątpienia jak nie będzie jeszcze następcy ponownie sięgnę do sklepu Oponeo po opony od Dunlopa ;) Polecam, naprawdę warto.
  • Maniek 5,5

    Dunlop SP Sport Bluresponse

    Do zakupu namówił mnie konsultant Oponeo i muszę przyznać, że wybór okazał się bardzo dobry. Na oponach przejechałem już ponad 12000km i nie mam żadnych uwag. Mój styl jazdy - zmienny - raczej większe niż mniejsze prędkości, a długości pokonywanych odcinków od punktu A do punktu B około 50km. Opony bardzo dobrze zachowują się zarówno na suchej jak i mokrej powierzchni - hamowanie pierwsza klasa, w łukach trzymają tak jak powinny. Opony są faktycznie ciche choć trudno wychwycić to na naszych drogach powiatowych i gminnych - dopiero na autostradzie mogłem to stwierdzić. Po przejechaniu ww. kilometrów nie stwierdziłem nadmiernego ścierania się opon mimo, że guma jest miękka, amortyzują dobrze. Więcej > Najistotniejsza rzecz którą zauważyłem to obniżenie spalania o około 0,3l na 100km w porównaniu do poprzednich opon-Continental EcoContact3 co ma dla mnie duże znaczenie. Jak na właściwości jezdne opony cena jest rozsądna więc jak najbardziej polecam.