Menu

Opony BFGoodrich

Ocena producenta
4,9
na podstawie 1614 opinii
Popularne rozmiary:
BFGoodrich 205/55 R16BFGoodrich 195/65 R15BFGoodrich 225/45 R17BFGoodrich 175/65 R14BFGoodrich 185/65 R15 Rozwiń listę rozmiarów Zwiń listę rozmiarów

BfGoodrich to amerykański producent opon należący do klasy średniej. Jest on jednocześnie częścią francuskiego koncernu Michelin, będącego obecnie jednym z liderów w branży. Za datę rozpoczęcia działalności firmy uznaje się rok 1870, w którym powstała fabryka kauczuku, założona przez doktora Benjamina Franklina Goodricha. 150 lat na rynku pozwoliło na rozszerzenie oferty o modele opon wyposażone w nowe technologie. Obecnie marka jest jednym z wiodących producentów dostarczających kierowcom na całym świecie ogumienie bardzo dobrej jakości.

Opony z pasją do jazdy
BFGoodrich to najstarszy amerykański producent opon, który może poszczycić się 150-letnim doświadczeniem w branży. Wiedza zbierana przez lata pozwala firmie tworzyć opony odpowiadające wymaganiom nawet najbardziej wymagających kierowców. Ogumienie BFGoodrich produkowane jest przede wszystkim z myślą o osobach pragnących pokonywać kolejne kilometry, ciesząc się komfortem jazdy. To także świetna propozycja dla wszystkich zmotoryzowanych żądnych nowych przygód. Marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, starając się stale ulepszać najważniejsze parametry opon, takie jak: kontrola nad pojazdem i przyczepność podczas jazdy, wszystko dla zapewnienia bezpieczeństwa na drodze.

Pasja do jazdy to główne źródło inspiracji dla amerykańskiego producenta BFGoodrich. W asortymencie marki znajduje się przede wszystkim ogumienie przeznaczone do samochodów osobowych. Z kolei opony terenowe BF Goodrich uznawane są za jedne z najlepszych modeli na rynku należących do klasy premium. W ofercie marki znajdziemy ogumienie zarówno letnie, zimowe, jak i całoroczne.

Gdzie produkowane są opony BFGoodrich?

Amerykański koncern posiada swoją fabrykę w Stanach Zjednoczonych, w miejscu, w którym została założona firma. Ogumienie produkowane jest również w Wielkiej Brytanii oraz w Polsce.

Najczęściej wybierane przez naszych klientów

Opony BFGoodrich opinie

W wyborze odpowiedniego modelu pomóc mogą opinie o oponach BFGoodrich. Sprawdź co na ich temat sądzą nasi klienci, którzy mieli okazję przetestować ich zachowanie na drodze, ekonomię oraz komfort jazdy.

  • Cybek 4,5

    BFGoodrich G-Force Profiler

    Opony jeździły w dwóch samochodach (Fabia 1.9 TDI i BMW E30 325i). Generalnie w Fabi zrobiły pierwsze 80000 km i teraz zostały założone do BMW, żeby polatać na nich bokiem itd. itp. i tu już skończą swój żywot ;). Konkrety: opony jak dla mnie bardzo odporne na ścieranie, dość twarda mieszanka, bardzo dobra przyczepność na suchym asfalcie, w zakrętach, przy ostrych manewrach bardzo dobrze trzymają! Fabia nie była podsterowna, nie ślizgała się, bardzo dobre prowadzenie, na deszczu też dają radę, choć wiadomo, że nie jest to typowa opona deszczowa i odprowadzanie wody wg mnie wygląda trochę gorzej niż np. w goodyer'ach, michelin'ach czy dunlop'ach, na których miałem okazję jeździć w innych Więcej > służbowych samochodach, ale wiadomo, że to inna półka cenowa. Za te pieniążki (w 2008 r. 150zł/szt.) poleeeeecam z czystym sumieniem.
  • Bartizu 5,0

    BFGoodrich Profiler 2

    Kupiłem te opony głównie ze względu na opinie w internecie i atrakcyjną cenę. Po przejechaniu 45 000 km w ciągu 2 sezonów wiosna - jesień mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że był to udany zakup. Opona świetna zarówno na suchej nawierzchni (stabilność, przyczepność, poziom hałasu), jak i na mokrej (poczucie kontroli nad pojazdem na mokrym podłożu). Jedyne minusy, które zauważyłem to ich głośność (szumy) w czasie jazdy w deszczu oraz miękkie ranty, na które trzeba nakładać więcej wulanizacyjnego smaru przy zakładaniu na obręcz. Mimo miękkiej mieszanki po przejechaniu 45 000 km ciężkim kombi stan bieżnika oscyluje w granicach 4,2 - 4,6 mm. Co do śniegu i lodu te opony nie są do nich w ogóle Więcej > przystosowane - zamarzająca mrzawka powoduje buksowanie kół przy starcie i załączanie ABS'u przy hamowaniu, przy pierwszych opadach śniegu koniecznym staje się przekładka na coś bardziej zimowego. Ogólnie polecam niezdecydowanym.
  • przemek 4,4

    BFGoodrich Touring

    przejechalem na tych oponkach prawie 100000 przez 5 sezonów - i jeszcze bym przejechal ze 20 tys ale latka leca a na bezpieczenstwie sie nie oszczedza. Ogólnie opona nowa jest swietna ale w miare uplywu czasu parametry sie pogarszaja i staje sie bardzo glosna i hamujac trzeba uwazac, ale przeciez tak jest z kazda opona - trwalosc ok - poprzednie firestony f580 przy tym przebiegu to tragedia popekane i na jednej dziura - jednak teraz zmieniam na fulde eco - control - jesli wyjdzie nowy model moze wróce do tego producenta - za ta cene nie sa zle - jak sprawdze fulde to napisze porównanie - lepiej dolozyc kilka zlotych i nie zabic sie na czyms z olsztyna lub debicy - ogólnie nigdy mnie nie Więcej > zawiodly i wiekszych zastrzezen nie mam. a ci co pisza ze opony dziadowskie i nie wyhamowali niech zaczná jezdzic z glowa - nic samochodu w miejscu nie zatrzyma
  • Marcin 4,7

    BFGoodrich Touring G

    Opony przejeździły od nowości już 3 sezony i jak na razie spisują się nieźle. Zdecydowałem się na zakup tych opon po tym jak polecił mi je serwis michelina, (wcześniej miałem pneumanty - tragedia). Zarówno na suchym jak i mokrym dobrze trzymają się drogi. Doskonale spisują się w zakrętach nawet przy dużej predkości i mokrej drodze nie tracą przyczepności. Kilka razy uratowały mnie z opresji podczas gwałtownego hamowania. Zdarzają się czasem minimalne uślizgi kół przy ostrym hamowaniu i to mimo ABSu ale to raczej efekt stanu naszych super równych dróg:) Więcej >