Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Dębica Frigo 2 175/65 R14 82 T

Rozmiar opony:
175/65 R14
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks ładowności:
82 = max 475 kg
Sezon:
Zimowe
Data produkcji:
wrzesień 2013 *
Kraj produkcji:
Polska
Typ:
Osobowe
  • Dostawa gratis W czwartek 24.07.2014
    Czas doręczeniaDotyczy wyłącznie przesyłek kurierskich na adres klienta w Polsce, z płatnością za pobraniem. W pozostałych przypadkach wysyłka w 24h robocze od złożenia zamówienia lub otrzymania płatności.

    Dostawa zawsze gratis już od 1 sztuki.
  • Opcja montażu w serwisie
    Możliwy montaż Odbierz i zamontuj opony w jednym z serwisów na terenie całego kraju. Dostawa gratis - płacisz tylko za opony i montaż!
  • Możliwość ubezpieczenia
    Ubezpieczenie opon Ubezpieczasz opony już od 12zł/szt. W razie uszkodzenia dzwonisz na numer 22 563 12 87.

    Organizujemy Ci pomoc na trzy sposoby:
    -Pomagamy wymienić koło na miejscu
    -Transportujemy auto do najbliższego warsztatu
    -Zwracamy koszt opony jeśli nie nadaje się do naprawy

    Ubezpieczenie możesz dodać do zamówienia w koszyku.
*Prezentowana data produkcji jest przybliżona.
Faktyczna data produkcji opon może się nieznacznie różnić.
Dostępność:
Ponad 11 sztuk na magazynie
Ilość:
149
Kup

Ten produkt został kupiony wczoraj o godzinie 12:42

Ocena: Dobra

4,6 1111600 3030 opinii

Etykieta:
E F 70 dB
E F 70 dB
Więcej informacji
Kup na raty

Czy chcesz zmienić wysokość Twojej raty?

Kalkulator rat Dowiedz się więcej
Kup na raty
  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu
  • Etykieta

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 4,6 3030 opinii

Opona dobra
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 1111400 4,4
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 1111400 4,5
  • Właściwości szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 1111700 4,7

Dodaj opinię o oponie

3030 osób wystawiło ocenę

  • 6 355 osób
  • 5 1537 osób
  • 4 925 osób
  • 3 185 osób
  • 2 17 osób
  • 1 11 osób

88% użytkowników poleca tę oponę

Informacje o oponie zbierane są od 3178 dni. W tym czasie zebraliśmy 3030 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 33219000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: jazda po śniegu i lodzie.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się wszędzie.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • Ralf222
    Ocena: 4,7 1111700

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    28 Osób 49 Osób

    OPONA pod względem ceny do jakości moim zdaniem nie ma sobie równych. Jak wiedzą wtajemniczeni kiedyś bieżnik ten występował w oponach UG5 (które również posiadałem - stąd ponowny zakup). Przejściowo jeździłem również na innych oponach w tym przereklamowanych FIRESTONACH WINTERHAWK 2, które zarówno słabo hamują jak i ruszają - PORAŻKA !!! Zakopałem się kilkakrotnie w małym śniegu, a opony były NOWE!!! Z Dębicą FRIGO 2 nie ma takich problemów. Bieżnik znakomicie "wgryza" się w śnieg i kopie aż do piachu :) Wyjeżdżanie nią z 30cm śniegu to bułka z masłem. Opona wg mnie jest typową oponą śniegową. Zachowanie na błocie pośniegowym OK. Polecam szczególnie osobom, które co jakiś czas poruszają się po nieodśnieżonych drogach i w głębokim śniegu. Ale jak wiadomo, wszystko ma swoje słabe punkty i tak FRIGO 2 ma dwie, które obniżają jej notę, a mianowicie zachowanie na mokrym asfalcie w okolicach 0-3'C - droga hamowanie niebezpiecznie się wydłuża i elektronika zaczyna dawać znać o sobie. Kolejnym, ale już mniejszym problemem jest jej zachowanie, gdy temp. przekroczy 10'C - opona baaaardzo "pływa" po asfalcie, ale by opona była dobra na śnieg musi być miękka, więc ciężko szukać jakiegoś kompromisu. Warto również wspomnieć, iż doskonale amortyzuje nierówności i pomimo jej miękkości nie zużywa się szybko. Podsumowując mogę śmiało ją polecić i na pewno kupię ją ponownie jeśli będzie jeszcze dostępna za 3 lata.
  • Wojtek Kielce
    Ocena: 4,7 1111600

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    3 Osoby 3 Osoby

    Wg mnie to jest wystarczająco dobra opona. Nie wiem czego tu chcieć więcej na śnieg. Zimówka to zimówka jak to mówi mój ojciec i musi być właśnie głównie na śnieg. Oponka ta wyciąga z każdej opresji, ciągnie na śniegu i błocie bardzo dobrze, można powiedzieć - jak czołg. Na suchym i mokrym nie stwierdziłem jakiejś tragedii - normalna dobra opona. Spoko się jeździ. Reasumując: na śniegu bardzo dobrze ciągnie, na błocie/ciapie też dobrze. Na lodzie nie za dobrze, bo na lodzie dobrze spisuje się tylko ta co ma kolce... Nie ma co przepłacać... Jeździmy na takich w 3 osoby bo znajomi też sobie takie kupili do swoich aut i jakoś nie narzekamy, jesteśmy zadowoleni. Polecam śmiało każdemu normalnemu kierowcy (sportowcy niech sobie szukają cudów na kiju). Zwłaszcza polecam jak ktoś się wybiera w góry na śnieg to inne opony mogą się wg mnie okazać droższe i gorsze. Fajne jest samopoczucie w zimie na śniegu faktycznie czuć, że ma się ten komfort wyjazdu z wielu opresji, czuć pewność. Ogólnie to jestem bardzo zadowolony z tej opony i polecam ją każdemu. Trochę hałasuje, ale nie jest to coś przykrego po prostu słychać kostkę (wiadomo - to nie letnia). Następnym razem też je kupię.
  • garfield
    Ocena: 4,9 1111800

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    8 Osób 6 Osób

    Właśńie je zdjałem i założyłem letnie. 4 msce użytkowania i 12 tys km pozwoliło mi wyrobić obiektywną opinię na temat tych opon. Wiedziałem że Frigo1 jest dobre miałem okazje pojeździć i początkowo wybrałem się na giełde z myślą o zakupie właśnie ich jednak gdy zobaczyłem niewielką róznice w cenie wybrałem Frigo2 i nie zawiodłem się. Jeśli chodzi o śnieg to nie wiem czy może być jeszcze lepiej, dla mnie doskonałe i to nie tylko w mieście przy nagłych opadach ale również na zasypanych i nieodśnieżanych wiejskich drogach. Na mokrym radziłbym uważać pare ostrych hamowań spowodowało że moje zaufanie do nich nieco spadło. Na lodzie wiadomo być może są lepsze ale nie sądze że za te pieniądze. Na suchym bezproblemowo nawet hamowanie z większej prędkości nie stanowi problemu, jednak przy dodatniej temperaturze stają się jakby troche miękkie, na zakrętach mimo że trzymają świetnie mam wrażenie że wóz się wychyla. Jeśli chodzi o hałas to śmiało polecam dla mnie są ciche jedynka jest sporo głośniejsza. Zauważyłem niewielkie ślady zużycia spokojnie jeszcze dwa trzy sezony.
  • 156
    Ocena: 4,8 1111800

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    61 Osób 41 Osób

    Po prostu dobra opona, sprawdza sie w każdych warunkach, ale nie polecam jazdy na nich w temp. pow. 10*C - są zbyt miękkie (i z tego powodu 2 już "przyhamowałem"). Za to przy mrozach super, mają bardzo dobry ciąg i trzymanie, a o śliskiej nawierzchni informują dopiero przy hamowaniu jak się włączy ABS. Na suchej i mokrej nawierzchni podobno wypadły w testach kiepsko (test Aś), ale szczerze powiedziawszy na mokrym trzymają zdecydowanie lepiej niż letnie P6000 i Continentale (4 mm bieżnika). Nie odczułem jakichkolwiek wad przy jeżdzie na suchej nawierzchni (nie hamuję z piskami), zachowują się normalnie. Pewnie, że są lepsze opony, ale na pewno nie w tej klasie cenowej. Dla mnie najważniejsze było zachowanie opon na śliskich nawierzchniach, gdy potrzebna jest jak najlepsza przyczepność. Miałem już kiedyś te opony, ostatnio miałem Fuldy (porażka - mimo że w testach Aś lepsza) i zdecydowałem się do nich wrócić mając na uwadze ich znakomitą trakcję na śniegu. Spokojnie da się na nich jeździć bezpiecznie po śniegu o 30 km/h szybciej niż inni:-)
  • sEBA
    Ocena: 4,9 1111800

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    1 Osoba 0 Osób

    Na początku byłem troche sceptycznie nastawiony do opon DĘBICA FRIGO 2 ponieważ mam samochód klasy C myślałem, że te opony jednak nie poradzą sobie z tym jak na swoją klase dużym samochodem, jednak jazda różnych warunkach zimowych ku mojejmu zaskoczeniu po przejechaniu około 3000 tys km była całkiem- POZYTYWNA! Co dobrze rokuje temu producentowi i marce na przyszłość.Warunki: Mokra nawierzchnia- dobrze się trzymają i efektywnie odprowadzają wode +,Śnieg- na śniegu świerzym rewelacja start jak i hamownie na 5+, Lód- wiadoma sprawa nie ma idealnej opony na tą nawierzchnie (oprócz dodatkowych kolców do opony) mogę przyznać jedno ta szerokośc opony czyli 205 świetnie sie dopasowuje do powierzchni co czyni je bardzo stabilnymi oponami nawet na lodzie. Co tu duzo gadać jeśli masz wywalac na opony innych marek nie ma sensu kupisz drogie opony i będziesz rozczarowany kupując opony DĘBICA FRIGO 2 zaoszczędzisz pieniądze i na pewno nie będziesz rozczarowany ich zaletami i OSIĄGAMI! POLECAM GORĄCO!

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Dębica Frigo 2 175/65 R14 82 T

Opona zimowa Dębica Frigo 2 zaliczana jest do klasy ekonomicznej, czyli charakteryzuje się najbardziej korzystną ceną i dobrymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 175/65 R14.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 13 do 16 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości T - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.
Opona posiada indeks nośności 82 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 475 kg.
Data i miejsce produkcji opony to: wrzesień 2013, Polska.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), F (przyczepność na mokrej nawierzchni), 70 dB (poziom hałasu).

Typ: opona zimowa.

Klasa: ekonomiczna - opony o dobrych osiągach dostępne w niskiej cenie.

Marka należy do koncernu: Goodyear.

Bieżnik: kierunkowy – układa się w kształt litery V, przypomina charakterystyczną jodełkę – doskonałe osiągi na śniegu i mokrej nawierzchni.

Przeznaczenie: samochody osobowe klasy miejskiej, kompaktowej i średniej.

Rozmiary: 13 - 16 cali.

Testy opony:

2011: test "Motor" w rozmiarze 195/65 R15 - najlepsza na śniegu,

2010: test "Motor" w rozmiarze 195/65 R15 - najlepsze osiągi na śniegu,

2009: test Autocentre.ua w rozmiarze 175/65 R14 - dobra na suchej nawierzchni i odporna na aquaplaning.

Informacje o producencie: Za produkcję opony Dębica Frigo 2 odpowiada amerykański koncern Goodyear, który jest właścicielem polskiej firmy od 1995 roku. Mieszczące się na Podkarpaciu przedsiębiorstwo powstało w 1937 roku i zaliczane jest do grona największych polskich eksporterów. W fabrykach Dębicy powstają też inne marki należący do Goodyeara, np. Dunlop, Fulda i Sava. Opony produkowane przed Dębicę trafiają m. in. do Niemiec, Słowenii, Wielkiej Brytanii, Turcji, a nawet Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Opis technologii: Dębica Frigo 2 to jedna z najbardziej popularnych opon zimowych. Do produkcji modelu została wykorzystana mieszanka gumowa, która zapewnia elastyczność w temperaturach najczęściej panujących w naszym kraju w okresie jesienno-zimowym. Poprawia to przyczepność opony i chroni ją przed przyspieszonym zużyciem.

Kierunkowy bieżnik opony Dębica Frigo 2 został wyposażony w system rowków, które zapewniają doskonałą trakcję na śniegu i błocie pośniegowym. Ruszanie na zaśnieżonym parkingu czy nagłe hamowanie przed światłami jest bezproblemowe i bezpieczne. Samochód zachowuje się wówczas pewnie i przewidywalnie.

Zaawansowany system rowków obwodowych i poprzecznych to z kolei ochrona przed utratą stabilności na mokrej drodze. Bieżnik opony Dębica Frigo 2 zbiera wodę z powierzchni drogi i skutecznie odprowadza ją na boki.

Warto wiedzieć, że bieżnik opony Dębica Frigo 2 został zapożyczony z modelu Goodyear UltraGrip 5 wielokrotnie nagradzanego w testach i chętnie wybieranego przez kierowców z całego świata.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta

Opona Dębica Frigo 2 w rozmiarze 175/65 R14 82 T, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

  • E
  • F
  • 70 dB
E F 70 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Informacje o plikach cookies