Kup opony Michelin
i odbierz kartę przedpłaconą!
ZASADY:

Kup komplet (4 szt.) całorocznych lub zimowych opon marki Michelin w okresie kampanii.

Odbierz kartę przedpłaconą do wykorzystania na stacjach benzynowych*!

Wartość nagrody uzależniona jest od rozmiaru zakupionego kompletu opon Michelin:

Zapoznaj się ze szczegółami promocji dostępnymi w regulaminie.

* Karta przedpłacona do wykorzystania na stacjach benzynowych posiadających terminal płatniczy akceptujący transakcje kartami Mastercard.

Poznaj opony MICHELIN!

MICHELIN ALPIN 6

STWORZONE, BY ZAPEWNIĆ
DŁUGOTRWAŁE BEZPIECZEŃSTWO
W TRUDNYCH WARUNKACH ZIMOWYCH
OPONA ZIMOWA / OSOBOWE

*dla większości rozmiarów

Sprawdź ofertę

ZNAKOMITE BEZPIECZEŃSTWO
I TRAKCJA ZIMĄ NA NAWIERZCHNI MOKREJ(2) I ZAŚNIEŻONEJ(3)

  • Droga hamowania na mokrej nawierzchni
    krótsza o 6%, a na śniegu o 8% w porównaniu z oponą MICHELIN Alpin 5(5).

DŁUGOTRWAŁE OSIĄGI W ZAKRESIE HAMOWANIA I PRZYCZEPNOŚCI NA ŚNIEGU

  • Technologie MICHELIN EverWintergrip zapewniają hamowanie i przyczepność na śniegu od pierwszego(2) do ostatniego kilometra(1).

NR 1 W ZAKRESIE TRWAŁOŚCI(4)

(1) Od nowości do zużycia opona MICHELIN ALPIN 6 w rozmiarze 205/55 R16 91H przewyższa próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ. Certyfikat 3PMSF dla nowej opony i znakomita trakcja na śniegu po zużyciu do dopuszczalnego poziomu. Testy przyspieszania/trakcji na śniegu przeprowadzone przez TÜV SÜD w grudniu 2017 r. Zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (ECE R30r03f). We wszystkich przypadkach należy przestrzegać lokalnych przepisów dotyczących opon zimowych. Do ostatniego kilometra, czyli do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm).

(2) MICHELIN Alpin 6 posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.

(3) MICHELIN Alpin 6 posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF).

(4) MICHELIN Alpin 6 zajęła 1. miejsce w porównawczym teście trwałości na suchej nawierzchni przeprowadzonym przez Auto Bild na oponach w rozmiarze 225/45 R17, którego wyniki opublikowano 26 września 2019 r.

(5) Na podstawie wyników testów porównawczych hamowania na mokrej nawierzchni i śniegu opon MICHELIN Alpin 6 i MICHELIN Alpin 5 przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin w grudniu 2017 r. i styczniu 2018 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91H zamontowanych w VW Golf 7.

Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych.

Michelin Pilot ALPIN 5

STWORZONE, BY ZAPEWNIĆ
DŁUGOTRWAŁĄ KONTROLĘ ZIMĄ
OPONA ZIMOWA / SPORTOWE
I WYSOKICH OSIĄGÓW

KONTROLA I PRECYZJA TORU JAZDY

  • Większa przyczepność na mokrej drodze i śniegu(1).

BEZPIECZEŃSTWO W KAŻDYCH
WARUNKACH DROGOWYCH ZIMĄ

  • Krótsza droga hamowania na każdej nawierzchni
    w warunkach zimowych (droga sucha, mokra, zaśnieżona) i większa odporność na aquaplaning(1).

NIŻSZE ZUŻYCIE PALIWA(1)
I NAJWYŻSZA TRWAŁOŚĆ(2)

  • Zoptymalizowany opór toczenia
  • Największy przebieg w porównaniu z oponami głównych konkurentów(2).

UZNANA PRZEZ PRODUCENTÓW SAMOCHODÓW KLASY PREMIUM

  • Homologowana przez Audi, AMG Mercedes,
    BMW i Porsche.

(1) Na podstawie wyników przeprowadzonych przez TÜV SÜD od stycznia 2018 r. do marca 2018 r. testów porównawczych opon MICHELIN Pilot Alpin 5 i opon poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Alpin 4 w rozmiarze 225/40 R18 92V XL zamontowanych w VW Golf 7 2.0 TDI. Testowano czas okrążenia i przyczepność poprzeczną na nawierzchni mokrej i zaśnieżonej, odporność na aquaplaning (na prostej i na zakrętach), przyspieszanie i hamowanie na śniegu opon nowych i z bieżnikiem o głębokości 2 mm oraz zużycie paliwa.

(2) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w marcu i kwietniu 2018 r. z oponami CONTINENTAL WinterContact TS850P, DUNLOP Winter Sport 5, GOODYEAR UltraGrip Performance Gen-1, PIRELLI Winter Sottozero3 w rozmiarze 225/40 R18 zamontowanymi w VW Golf 7 oraz testów przeprowadzonych przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w lutym i marcu 2019 r. na oponach CONTINENTAL WinterContact TS850P i CONTINENTAL WinterContact TS860S w rozmiarze 235/45 R18 zamontowanych w VW Passat. Na podstawie wyników porównawczych testów oporu toczenia przeprowadzonych przez TÜV SÜD w 2018 r. na oponach MICHELIN Pilot Alpin 5 i MICHELIN Pilot Alpin 4 w rozmiarze 225/40 R18 92V XL oraz testów wewnętrznych przeprowadzonych przez Michelin na oponach MICHELIN Pilot Alpin 5 pod kątem regulaminu nr 117 EKG ONZ.

Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych.

Michelin CROSSCLIMATE 2

MICHELIN CROSSCLIMATE 2, EKSPERT
W KATEGORII OPON CAŁOROCZNYCH(1)
OPONA CAŁOROCZNA / OSOBOWE

LIDER POD WZGLĘDEM OSIĄGÓW NA
MOKREJ I ZAŚNIEŻONEJ NAWIERZCHNI
PRZY DOPUSZCZALNYM POZIOMIE
ZUŻYCIA(2-4) Z ZACHOWANIEM
DŁUGOTRWAŁEGO BEZPIECZEŃSTWA

LIDER POD WZGLĘDEM HAMOWANIA
I TRAKCJI NA ŚNIEGU(2-3)

LIDER POD WZGLĘDEM HAMOWANIA NA
SUCHEJ NAWIERZCHNI(5)

ZNAKOMITA TRWAŁOŚĆ(6)

NIŻSZE ZUŻYCIE PALIWA(7)

(1) Równowaga osiągów potwierdzonych w testach przeprowadzonych w 2020 i 2021 r. w zakresie hamowania na suchej nawierzchni opon nowych, hamowania na mokrej nawierzchni opon nowych i przy dopuszczalnym zużyciu, hamowania na śniegu opon nowych i przy dopuszczalnym zużyciu, trakcji na śniegu opon nowych i przy dopuszczalnym zużyciu, oporu toczenia i trwałości – patrz szczegółowe informacje o testach w notach prawnych 2, 3, 4, 5, 6, 7. Na 9 przeprowadzonych testów opona MICHELIN CrossClimate2 zajęła czołowe miejsce w sześciu z nich.

(2) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021 r.) testów hamowania na śniegu od 30 km/h do 10 km/h opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości 2 mm (zużycie) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% – zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 95% – zużycie: 88,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 92,4% – zużycie: 70,9%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 99,5% – zużycie: 96,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 97,6% – zużycie: 94,1%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 81,9% – zużycie: 77%).

(3) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021 r.) testów trakcji na śniegu opon nowych i z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości 2 mm (zużycie) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% – zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate+ (nowa: 95,1% – zużycie: 87,5%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 84,6% – zużycie: 65,2%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 95,6% – zużycie: 91,9%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 94,6% – zużycie: 90,6%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 72% – zużycie: 54,2%).

(4) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (październik 2020 – kwiecień 2021 r.) testów hamowania na mokrej nawierzchni od 80 km/h do 20 km/h opon nowych i o dopuszczalnym poziomie zużycia („dopuszczalny poziom zużycia” oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (ECE R30r03f)) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (nowa: 100% – zużycie: 100%), MICHELIN CrossClimate + (nowa: 98,2% – zużycie: 101,1%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nowa: 103,2% – zużycie: 99,5%), CONTINENTAL AllSeasonContact (nowa: 94,9% – zużycie: 96,1%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nowa: 95% – zużycie: 93,5%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (nowa: 96,7% – zużycie: 89%).

(5) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin (luty 2021 r.) testów hamowania na suchej nawierzchni od 100 km/h do 0 km/h opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (100%), MICHELIN CrossClimate+ (96,2%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (98,1%), CONTINENTAL AllSeasonContact (92,4%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (89,9%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (89,4%).

(6) Wyniki przeprowadzonych przez TÜV SÜV Product Service na zlecenie Michelin (grudzień 2020 r.) testów trwałości opon w rozmiarze 205/55 R16 94V XL zamontowanych w VW Golf 7. Testowane opony: MICHELIN CrossClimate2 (100%), CONTINENTAL AllSeasonContact (100,8%), GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (108,4%), BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (69,7%), PIRELLI Cinturato All Season Plus (96,9%). Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego rzeczywistego użytkowania (D50) na dystansie 14 460 km z ekstrapolacją wyników do zużycia bieżnika do 1,6 mm.

(7) Testy oporu toczenia przeprowadzone na maszynie przez Applus Idiada na zlecenie Michelin (sierpień 2020 r.). Porównanie opon MICHELIN CrossClimate2 (7,30 kg/t) i MICHELIN CrossClimate+ (8,20 kg/t) w rozmiarze 205/55 R16 94V XL. Ekoodpowiedzialna jazda zależy w głównej mierze od stylu prowadzenia, pojazdu i ciśnienia w oponach.

(a) Klasa efektywności paliwowej (od A do E). (b) Klasa przyczepności na mokrej nawierzchni (od A do E). (c) Klasa zewnętrznego hałasu toczenia i wartość zmierzona w decybelach (dB). (d) Oznaczenie opony zatwierdzonej do użytku w trudnych warunkach zimowych na śniegu.

Znajdź swoje
opony w promocji
Szukaj opon