Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Dunlop SP SportMaxx RT 205/55 R16 91 Y MFS V1

Aktualnie ten produkt oglądają 3 Osoby

Rozmiar opony:
205/55 R16
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks ładowności:
91 = max 615 kg
Sezon:
Letnie
Data produkcji:
styczeń 2015 *
Kraj produkcji:
Niemcy
Typ:
Osobowe
  • Dostawa gratis Zamów teraz a otrzymasz we wtorek 03.03.2015
    Czas doręczeniaDotyczy wyłącznie przesyłek kurierskich na adres klienta w Polsce, z płatnością za pobraniem. W pozostałych przypadkach dostawa w 24h robocze od złożenia zamówienia lub otrzymania płatności.

    Dostawa zawsze gratis już od 1 sztuki.
  • Możliwość ubezpieczenia
    Ubezpieczenie opon Ubezpieczasz opony już od 17zł/szt. W razie uszkodzenia dzwonisz na numer 22 563 12 87.

    Organizujemy Ci pomoc na trzy sposoby:
    -Pomagamy wymienić koło na miejscu
    -Transportujemy auto do najbliższego warsztatu
    -Zwracamy koszt opony jeśli nie nadaje się do naprawy

    Ubezpieczenie możesz dodać do zamówienia w koszyku.
  • Z wymianą w wybranym przez Ciebie serwisie
    Możliwy montaż Odbierz i zamontuj opony w jednym z serwisów na terenie całego kraju. Dostawa gratis - płacisz tylko za opony i montaż!
*Prezentowana data produkcji jest przybliżona.
Faktyczna data produkcji opon może się nieznacznie różnić.
Dostępność:
Ponad 11 sztuk w magazynie
Ilość:
292

Wcześniej: 323 zł

Kup

Ten produkt został kupiony dziś o godzinie 15:22

Ocena: Rewelacyjna!

5,5 1111140 209 opinii

Etykieta:
E A 67 dB
E A 67 dB
Więcej informacji
Kup na raty

Czy chcesz zmienić wysokość Twojej raty?

Kalkulator rat Dowiedz się więcej
Kup na raty
  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu
  • Prezentacja wideo
  • Etykieta

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 5,5 209 opinii

Opona rewelacyjna!
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 1111900 4,9
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 1111140 5,4
  • Właściwości szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 1111160 5,6

Dodaj opinię o oponie

209 osób wystawiło ocenę

  • 6 115 osób
  • 5 85 osób
  • 4 8 osób
  • 3 0 osób
  • 2 1 osoba
  • 1 0 osób

95% użytkowników poleca tę oponę

Informacje o oponie zbierane są od 1012 dni. W tym czasie zebraliśmy 209 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 1872000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • Darek M
    Ocena: 5,7 1111170

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    27 Osób 55 Osób

    Przed zmianą starych Michelin Primacy HP długo się wahałem nad zakupem nowych opon. Wybór padł na Dunlopy. Po zmianie byłem bardzo miło zaskoczony. Nie narzekałem na stare opony Michelin, ale nowe Dunlop Sport Maxxx RT biją je o klasę. Na suchej nawierzchni ciche, oszczędne no i kleją się do drogi jak po sznurku, a jeżdżę ostro i agresywnie w długie trasy na zachód Europy - generalnie rewelacja. Jednak wartość opony dostrzegam na mokrej nawierzchni w warunkach ulewnych deszczy - można jeździć jak po suchym z zachowaniem zdrowego rozsądku oczywiście - odprowadzanie wody rewelacja, przyszczepność również, auto klei się do drogi. Jeżdżę bardzo dużo i kilka kompletów opon już zdarłem - nie żałuję wydanych pieniędzy, bo naprawdę warto zainwestować w przyjemność i pewność prowadzenia Audi A4 w każdych warunkach (poza oczywiście zimowymi).
  • Arkadiusz Z.
    Ocena: 5,6 1111160

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    8 Osób 12 Osób

    Jedna z lepszych opon. Dzięki szerokości 225 dobrze klei się do drogi i nawet w ostrym zakręcie samochód jedzie jak po torach. W warunkach deszczowych świetnie odprowadza wodę. Przejazdy przez większe kałuże nie są dla tej opony problemem. Niestety przy feldze 17" i niskim profilu komfort jazdy nie jest już taki wysoki szczególnie na wszelkiego rodzaju nierównościach (w moim przypadku przejazdach tramwajowych). Ale kto planuje kupić oponę 17" o niskim profilu wie na co się pisze. Opona prezentuje się świetnie i przykuwa uwagę zwłaszcza kiedy potraktuje się ją profesjonalnymi nabłyszczaczem. Trwałości nie ocenię ponieważ przejechałem zbyt krótki dystans. Polecam zarówno do spokojnej jaki i dynamicznej jazdy.
  • KOLA
    Ocena: 5,7 1111170

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    4 Osoby 6 Osób

    Bardzo dobra opona! Spełniająca chyba wszystkie oczkiwania kierowców. Jestem z niej bardzo zadowolony, były momenty awaryjnego hamowania na suchym na szczescie opony nie zawiodly, jeden jedyny raz przy szybkim łuku autko mi delikatnie uciekało ale podejżewam że to wina rozkładu masy a niżeli opon. Nie mogę ocenic opony pod kontem mokrej nawierzchni ponieważ zdażyło sie prowadzić podczas deszczu ale bez "fajerwerków". Na tą chwilę czeka mnie podróż po Europie, więc mam nadzieje że oponki pokażą się z możliwie jak najlepszej strony.
  • Miwa
    Ocena: 5,5 1111140

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    10 Osób 40 Osób

    Opony posiadam od Maja 2013 do tej pory mogę napisać,że świetnie sprawdzają się na suchej jak i mokrej nawierzchni. W czerwcu podczas bardzo dużych opadów deszczów(wręcz nawałnicy) nad Warszawą hamowanie na tych oponach było bardzo szybkie, nie odczułem żadnego uciekania na wodzie. Po części też jest to spowodowane sportowymi tarczami i klockami. Ogólnie oponę mogę polecić każdemu. Z zimowych wybrałem też komplet Dunlopa (SP Winter Sport 4D 205/55r16 91 H) Samochód to Mazda Protege5 2.0
  • Łukasz
    Ocena: 5,8 1111180

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    4 Osoby 5 Osób

    Bardzo fajne opony. Po przesiadce z chińskich już zawsze będą opony klasy premium.. W aucie niesamowita cisza, przy wyższych prędkościach słychać silnik i szum powietrza ale nie opony :) Rewelacyjnie trzymają na zakrętach zarówno na suchym jak i mokrym Tylko zdrowy rozsądek powstrzymuje przed sprawdzeniem granicy przyczepności na łuku :) Opory toczenia trochę mniejsze w porównaniu do poprzednich. Z czystym sumieniem polecam. Chciałem opony ciche i przyczepne na zakrętach i takie dostałem.

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Dunlop SP SportMaxx RT 205/55 R16 91 Y MFS V1

Typ: opona letnia.

Klasa: premium – najwyższa jakość i poziom osiągów.

Marka należy do koncernu: Goodyear.

Bieżnik: asymetryczny – wysoki poziom bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni i wyjątkowa stabilność przy agresywnym stylu jazdy. Zewnętrza część bieżnika odpowiada za stabilność podczas jazdy na wprost i w zakręcie, a część wewnętrzna za wydaje odprowadzanie wody spod opony.

Przeznaczenie: samochody sportowe i limuzyny o dużej mocy.

Rozmiary: od 16 do 22 cali.

Testy opony:

2014: test opon letnich „Auto Zeitung” w rozmiarze 225/50 R17: 2. miejsce.

2013: test ADAC w rozmiarze 225/45 R17 W/Y: ocena dobra.

Informacje o producencie: Dunlop jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych producentów opon na świecie. Obecnie marka należy do koncernu Goodyear. Na oponach Dunlop pobijano pierwsze rekordy prędkości jeszcze przed II wojną światową. Modele tej firmy słyną z nowoczesnych rozwiązań i są wyróżniane w prestiżowych testach przeprowadzanych przez specjalistyczne organizacje i znane czasopisma motoryzacyjne. Od początku swojego istnienia marka jest obecna w sportach motorowych i odnosi duże sukcesy na tym polu. Firma specjalizuje się w produkcji wysokiej klasy opon HP i UHP, które cechują się doskonałą jakością i maksymalnymi osiągami w każdych warunkach.

Opis technologii:Dunlop SP SportMaxx RT jest następcą modelu Sport Maxx TT. Cechuje się lepszymi osiągami z zakresu hamowania i skręcania, a dzięki zastosowaniu unowocześnionej mieszanki auto szybciej reaguje na ruchy kierownicą. Za doskonałą stabilność podczas pokonywania zakrętów oraz dużych prędkości odpowiada masywna ściana boczna. System rowków bieżnika skutecznie odprowadza wodę i chroni przed wystąpieniem aquaplaningu.

Do produkcji modelu użyto specjalnej sportowej mieszanki, która pomaga w dostosowaniu się opony do różnych rodzajów nawierzchni. Dzięki równomiernemu rozłożeniu tworzywa oraz aerodynamicznym bokom opony zmniejszają się opory toczenia, co pociąga za sobą niższe spalanie i redukcję emisji Co2 do atmosfery.

Konstruktorzy zadbali także o maksymalne osiągi opony – przy jej wytwarzaniu użyto technologii Racing która podwyższyła komfort jazdy i zapewniła większy poziom bezpieczeństwa oraz lepszą precyzję jazdy w stosunku do innych opon tej samej klasy. Oprócz tego samochód doskonale reaguje nawet na najdrobniejsze korekty kierownicą, co poprawia stabilność prowadzenia i sprawia, że jazda staje się przyjemnością.

Opona letnia Dunlop SP SportMaxx RT zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 205/55 R16.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 16 do 22 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.
Opona posiada indeks nośności 91 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 615 kg.
Data i miejsce produkcji opony to: styczeń 2015, Niemcy.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), 67 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta

Opona Dunlop SP SportMaxx RT w rozmiarze 205/55 R16 91 Y, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

  • E
  • A
  • 67 dB
E A 67 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).