Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Dunlop SP SportMaxx RT 205/55 R16 91 Y MFS V1

Rozmiar opony:
205/55 R16
Indeks prędkości:
Y = max 300 km/h
Indeks ładowności:
91 = max 615 kg
Sezon:
Letnie
Data produkcji:
marzec 2014 *
Kraj produkcji:
Niemcy
Typ:
Osobowe
  • Dostawa gratis W środę 30.07.2014
    Czas doręczeniaDotyczy wyłącznie przesyłek kurierskich na adres klienta w Polsce, z płatnością za pobraniem. W pozostałych przypadkach wysyłka w 24h robocze od złożenia zamówienia lub otrzymania płatności.

    Dostawa zawsze gratis już od 1 sztuki.
  • Opcja montażu w serwisie
    Możliwy montaż Odbierz i zamontuj opony w jednym z serwisów na terenie całego kraju. Dostawa gratis - płacisz tylko za opony i montaż!
  • Możliwość ubezpieczenia
    Ubezpieczenie opon Ubezpieczasz opony już od 12zł/szt. W razie uszkodzenia dzwonisz na numer 22 563 12 87.

    Organizujemy Ci pomoc na trzy sposoby:
    -Pomagamy wymienić koło na miejscu
    -Transportujemy auto do najbliższego warsztatu
    -Zwracamy koszt opony jeśli nie nadaje się do naprawy

    Ubezpieczenie możesz dodać do zamówienia w koszyku.
*Prezentowana data produkcji jest przybliżona.
Faktyczna data produkcji opon może się nieznacznie różnić.
Dostępność:
Ponad 11 sztuk na magazynie
Ilość:
305
Kup

Ten produkt został kupiony dziś o godzinie 14:03

Ocena: Rewelacyjna!

5,4 1111140 114 opinii

Etykieta:
E A 67 dB
E A 67 dB
Więcej informacji
Kup na raty

Czy chcesz zmienić wysokość Twojej raty?

Kalkulator rat Dowiedz się więcej
Kup na raty
  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu
  • Etykieta

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 5,4 114 opinii

Opona rewelacyjna!
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 1111800 4,8
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 1111140 5,4
  • Właściwości szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 1111160 5,6

Dodaj opinię o oponie

114 osób wystawiło ocenę

  • 6 61 osób
  • 5 46 osób
  • 4 6 osób
  • 3 0 osób
  • 2 1 osoba
  • 1 0 osób

92% użytkowników poleca tę oponę

Informacje o oponie zbierane są od 798 dni. W tym czasie zebraliśmy 114 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 959000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • Michał - Kraków
    Ocena: 5,6 1111160

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    23 Osoby 38 Osób

    Polecam wszystkim te opony, którzy jeszcze się nie zdecydowali. Przejechałem dopiero niecałe 5 tys km, ale na pierwszych zakrętach dało się zaobserwować jak auto się zachowuje. Samochód jedzie jak po szynach, zdecydowanie najlepsze opony z tej klasy, a jeździłem naprawdę na wielu oponach z klasy premium. Nie mam się do czego przyczepić, Na mokrej nawierzchni również świetnie sobie radzą. Następnym razem nawet nie będę eksperymentował, bo nie wydaje mi się żeby jakakolwiek opona była lepsza od SportMax RT. Wrócę do niej na bank jeśli te zużyję. Daję słowo niezdecydowanym, kupujcie bo złego słowa nie da się na te oponki powiedzieć, wręcz przeciwnie można je zachwalać godzinami :)
  • Biedron - Szczecin
    Ocena: 6,0 111111

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    51 Osób 54 Osoby

    Opony kupione przez internet wiosną 2013 roku. Wyprodukowane w 5 tygodniu. Opory toczenia na poziomie - C Przyczepność na poziomie - A Zewnętrzny hałas toczenia na poziomie - 67 dB. Rewelacyjne ogumienie! Długo zastanawiałem się nad kupnem. Przede wszystkim najbardziej zależało mi na niskim poziomie hałasu i oszczędności paliwowych. Nie rozczarowałem się. Przy oszczędnej jeździe mój Leon II 1.9 TDI 105KM spala poniżej 5.0 l/100km! Samochód trzyma sie drogi jak bolid niezależnie czy jest sucho czy mokro. No i ta cisza za kółkiem. Dunlop Sp Sport Maxx RT to topowa liga! Trzecie miejsce w rankingu ADAC 2013 mówi sama za siebie. Polecam z ręką na sercu.
  • Darek M
    Ocena: 5,7 1111170

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    21 Osób 32 Osoby

    Przed zmianą starych Michelin Primacy HP długo się wahałem nad zakupem nowych opon. Wybór padł na Dunlopy. Po zmianie byłem bardzo miło zaskoczony. Nie narzekałem na stare opony Michelin, ale nowe Dunlop Sport Maxxx RT biją je o klasę. Na suchej nawierzchni ciche, oszczędne no i kleją się do drogi jak po sznurku, a jeżdżę ostro i agresywnie w długie trasy na zachód Europy - generalnie rewelacja. Jednak wartość opony dostrzegam na mokrej nawierzchni w warunkach ulewnych deszczy - można jeździć jak po suchym z zachowaniem zdrowego rozsądku oczywiście - odprowadzanie wody rewelacja, przyszczepność również, auto klei się do drogi. Jeżdżę bardzo dużo i kilka kompletów opon już zdarłem - nie żałuję wydanych pieniędzy, bo naprawdę warto zainwestować w przyjemność i pewność prowadzenia Audi A4 w każdych warunkach (poza oczywiście zimowymi).
  • blondi77
    Ocena: 5,3 1111130

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Stosunek jakości do ceny ok, trwałości (ścierania) do ceny już nie tak ok. Oponka miękka, dobrze się trzyma w zakrętach, na mokrym rewelacyjna, zużycie paliwa też ok (naprawde można oszczędzić). opny mają jeden duży mankament - szybko się zużywają, po jednym kursie z północy polski na południe i z powrotem i reszta po mieście zauważyłem, że ponad dwa mm już się starły z opony. Może zbyt agresywnie jeździłem, ale poprzedni jeżdziłem na bridgestone turanza na jednej osi - wrażenie inne - bardzo twarde, extra przyczepność i jeżeli chodzi o ścieranie to dwa razy wolniej niż na dunlopach. Na drugiej osi były hankooki evo 12 - ścierały się podobnie jak Dunlopy obecne, a były z klasy średniej. Ogólnie oceniam, że opona jest godna do polecenia, mamy coś za coś, super przyczepność na mokrym za szybsze zużywanie się opony.
  • KOLA
    Ocena: 5,7 1111170

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Bardzo dobra opona! Spełniająca chyba wszystkie oczkiwania kierowców. Jestem z niej bardzo zadowolony, były momenty awaryjnego hamowania na suchym na szczescie opony nie zawiodly, jeden jedyny raz przy szybkim łuku autko mi delikatnie uciekało ale podejżewam że to wina rozkładu masy a niżeli opon. Nie mogę ocenic opony pod kontem mokrej nawierzchni ponieważ zdażyło sie prowadzić podczas deszczu ale bez "fajerwerków". Na tą chwilę czeka mnie podróż po Europie, więc mam nadzieje że oponki pokażą się z możliwie jak najlepszej strony.

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Dunlop SP SportMaxx RT 205/55 R16 91 Y MFS V1

Opona letnia Dunlop SP SportMaxx RT zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 205/55 R16.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 16 do 22 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości Y - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h.
Opona posiada indeks nośności 91 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 615 kg.
Data i miejsce produkcji opony to: marzec 2014, Niemcy.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), 67 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada ochraniacz felgi (oznaczenie tego typu opon jest zależne od ich producenta).

Typ: opona letnia.

Klasa: premium – najwyższa jakość i poziom osiągów.

Marka należy do koncernu: Goodyear.

Bieżnik: asymetryczny – wysoki poziom bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni i wyjątkowa stabilność przy agresywnym stylu jazdy. Zewnętrza część bieżnika odpowiada za stabilność podczas jazdy na wprost i w zakręcie, a część wewnętrzna za wydaje odprowadzanie wody spod opony.

Przeznaczenie: samochody sportowe i limuzyny o dużej mocy.

Rozmiary: od 16 do 22 cali.

Testy opony:

2014: test opon letnich „Auto Zeitung” w rozmiarze 225/50 R17: 2. miejsce.

2013: test ADAC w rozmiarze 225/45 R17 W/Y: ocena dobra.

Informacje o producencie: Dunlop jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych producentów opon na świecie. Obecnie marka należy do koncernu Goodyear. Na oponach Dunlop pobijano pierwsze rekordy prędkości jeszcze przed II wojną światową. Modele tej firmy słyną z nowoczesnych rozwiązań i są wyróżniane w prestiżowych testach przeprowadzanych przez specjalistyczne organizacje i znane czasopisma motoryzacyjne. Od początku swojego istnienia marka jest obecna w sportach motorowych i odnosi duże sukcesy na tym polu. Firma specjalizuje się w produkcji wysokiej klasy opon HP i UHP, które cechują się doskonałą jakością i maksymalnymi osiągami w każdych warunkach.

Opis technologii:Dunlop SP SportMaxx RT jest następcą modelu Sport Maxx TT. Cechuje się lepszymi osiągami z zakresu hamowania i skręcania, a dzięki zastosowaniu unowocześnionej mieszanki auto szybciej reaguje na ruchy kierownicą. Za doskonałą stabilność podczas pokonywania zakrętów oraz dużych prędkości odpowiada masywna ściana boczna. System rowków bieżnika skutecznie odprowadza wodę i chroni przed wystąpieniem aquaplaningu.

Do produkcji modelu użyto specjalnej sportowej mieszanki, która pomaga w dostosowaniu się opony do różnych rodzajów nawierzchni. Dzięki równomiernemu rozłożeniu tworzywa oraz aerodynamicznym bokom opony zmniejszają się opory toczenia, co pociąga za sobą niższe spalanie i redukcję emisji Co2 do atmosfery.

Konstruktorzy zadbali także o maksymalne osiągi opony – przy jej wytwarzaniu użyto technologii Racing która podwyższyła komfort jazdy i zapewniła większy poziom bezpieczeństwa oraz lepszą precyzję jazdy w stosunku do innych opon tej samej klasy. Oprócz tego samochód doskonale reaguje nawet na najdrobniejsze korekty kierownicą, co poprawia stabilność prowadzenia i sprawia, że jazda staje się przyjemnością.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta

Opona Dunlop SP SportMaxx RT w rozmiarze 205/55 R16 91 Y, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

  • E
  • A
  • 67 dB
E A 67 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Informacje o plikach cookies