Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Uniroyal MS Plus 66 195/65 R15 91 T

Rozmiar opony:
195/65 R15
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks ładowności:
91 = max 615 kg
Sezon:
Zimowe
Typ:
Osobowe
  • Dostawa gratis Wysyłka w 3 dni
    Wysyłka w 3 dniOznacza to, że opony są dostępne u producenta i zostaną wysłane w przeciągu 3 dni od złożenia zamówienia.

    Dostawa zawsze gratis już od 1 sztuki.
  • Możliwość ubezpieczenia
    Ubezpieczenie opon Ubezpieczasz opony już od 12zł/szt. W razie uszkodzenia dzwonisz na numer 22 563 12 87.

    Organizujemy Ci pomoc na trzy sposoby:
    -Pomagamy wymienić koło na miejscu
    -Transportujemy auto do najbliższego warsztatu
    -Zwracamy koszt opony jeśli nie nadaje się do naprawy

    Ubezpieczenie możesz dodać do zamówienia w koszyku.
Ilość:
238
Kup

Ten produkt został kupiony wczoraj o godzinie 05:42

Ocena: Godna polecenia

5,0 111110 273 opinie

Etykieta:
E C 71 dB
E C 71 dB
Więcej informacji
  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu
  • Etykieta

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 5,0 273 opinie

Opona godna polecenia
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 1111800 4,8
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 11111000 5,0
  • Właściwości szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 111110 5,1

Dodaj opinię o oponie

273 osoby wystawiły ocenę

  • 6 71 osób
  • 5 154 osoby
  • 4 36 osób
  • 3 10 osób
  • 2 1 osoba
  • 1 1 osoba

94% użytkowników poleca tę oponę

Informacje o oponie zbierane są od 2530 dni. W tym czasie zebraliśmy 273 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 2418000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: mokra nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • józef lsd
    Ocena: 5,2 1111120

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    92 Osoby 70 Osób

    Będzie już chyba 4 zima a bieżnika o dziwo bite 6 mm. Są to świetne opony zarówno w warunkach ekstremalnie górskich: podjazdy, parkingi skute lodem, zaspy, świezy śnieg - jak i w mieście. W miescie objawia się to tym, że samochód parkuje praktycznie byle gdzie, nawet przodem (FWD) w najgłebszej zaspie - zawsze wyjeżdzam bez problemu.Pieknie odprowadzają wodę czyli w warunkach jesiennych i przedwiosennych spełniają swoją rolę. Dodam, że raz będąc u naszych południowych sasiadów w Spindlu wpakowałemsię (półlegalnie) przez wąski zasniezony mostek, tam gdzie kiedyś był parking i był on najbliżej wyciągu. Po przejechaniu mostu auto z mozołem ale bardzo pewnie i bez zatrzymania ciągnęło pod górę po świezym śniegu pod którym znajdował się stary wyślizgany lód - wiecie o co chodzi to taki najbardziej zdradliwy i śliski typ. Jadę , jade i dziwię się że nie ma żadnych śladów opon. W koncu dojechałem. W miejscu gdzie był parking jest obecnie tylko wypożyczalnia i serwis nart. Pod serwisem stało Subaru Impreza, wiadomo co za trakcja :) Gościu wyleciał jak oparzony i dziwił się bardzo że ja tam w ogóle wjechałem bo macał śnieg, pokazywał coś na swoje auto i oglądał moje opony. Żadnych łańcuchów. Tylko Uniroyale 66 plus i było to trzeciej zimy ich uzytkowania! Naprawdę świetne gumy za niewielkie pieniądze. Polecam z czystym sumieniem!
  • Wojtek
    Ocena: 4,9 1111900

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    10 Osób 0 Osób

    Opony Uniroyal MS Plus 66 zakupiłem po konsultacji z oponeo.pl i muszę przyznać że póki co jestem bardzo zadowolony z zakupu. Opony użytkuję co prawda dopiero 1 sezon za to mam możliwość testowania ich codziennie w ponadstandardowych warunkach: w 30 cm śniegu, przy podjazdach i zjazdach na wzniesienia o kącie nachylenia 20-35 stopni, drogach szutrowych, etc. Niemal w każdej sytuacji opony zachowują się poprawnie lub dobrze. Dodam, że samochód jest z napędem 4x4 ale nie zauważyłem "uciekania" podczas jazdy któregoś z kół. Nie radzą sobie nieco na głębokim błocie i błocie pośniegowym szczególnie na zakrętach. Przy dużym oblodzeniu szaleństwo nie jest wskazane również - ale nie ma co żądać niemożliwego. Nie zauważyłem póki co nadmiernego ścierania.
  • fk
    Ocena: 5,3 1111120

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    25 Osób 27 Osób

    Te gumy to mega hit. Kosztują tyle co Barumy i opony z niższych półek a działają nie gorzej od najlepszych. Jak na razie, widzę same zalety: kapitalny komfort (bardzo miękka mieszanka, pewnie się będzie szybko drzeć, co zresztą wynika z testu ADAC), świetne prowadzenie na błocie pośniegowym (jeździłem w ostatnie śnieżyce w W-wie i w ogóle nie odczuwałem, że jest ślisko, inna sprawa, że to Subarak). Opony mają bardzo miękkie boki i sądziłem, że na suchym będzie kicha, ale nie jest. Wypadają nie gorzej niż Yokohamy AVS Winter, które miałem poprzednio, ale które hamowały o wiele gorzej, zwłaszcza na mokrym. Tak, na wodzie Uniroyale są super. Aquaplaning prawie nie istnieje, te gumy tną wodę, że szok. I naprawdę mało się ślizgają. Za 370 zł to była mega okazja. Polecam każdemu. Nie wydawajcie o połowę więcej kasy na Conti, Micheliny, Goodyeray czy nawet Bridgestony, bo to nie ma sensu! Inna sprawa, że, jeśli zużycie okaże się szybkie, to inwestycja może nie być tak rewelacyjna, jak to wynika z ceny.
  • rds
    Ocena: 4,7 1111700

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    26 Osób 25 Osób

    Kupiłem na podstawie opinii z tego portalu, zresztą nie pierwszy raz. Założyłem je do samochodu żony z przeznaczeniem do jazdy głównie po mieście więc bez ekstremalnych prędkości autostradowych. Sam czasem jeżdżę jej samochodem i zrobiłem na nich ok. 1500 km. Opona po prostu trzyma doskonale! W moim mondeo mam Pirelli SnowSport już drugi komplet, raczej z przyzwyczajenia. Nie wiem jak by było przy dużych prędkościach za miastem (bo tam pirelki są ok) ale w warunkach mieszanych i zmiennej nawierzchni Uniroyalki są po prostu w innej lidze (wyższej). Próbowałem różnych rzeczy, mocne hamowanie na wprost, w zakrętach, szybkie łuki, ostre ruszanie - po prostu bajka- bez względu na to, czy to mokra nawierzchnia czy śnieg, czy błoto pośniegowe, nie puszczają. Zdecydowanie polecam. Teraz na lato założyłem jej Nokiany H, również w oparciu o opinie na tym portalu - wrażenia opiszę po lecie.
  • Robert
    Ocena: 5,1 111110

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    25 Osób 26 Osób

    Długo zastanawiałem się nad wyborem dobrych zimówek za rozsądna cenę i wybrałem właśnie Uniroyal MS Plus 66 195/65R15 91 T, przejechałem nimi już jeden sezon zimowy i spisały się rewelacyjnie (zima 2009). Warto było w nie zainwestować, passat działał na tych oponkach jak pług, wyjeżdżałem z najgorszych opresji (pokrywa ok. 35 cm śniegu i pod górkę) ma na pewno na to też wpływ model auta. Po sezonie opony jak nowe - nie widać zużycia. Super sprawdzają się na błocie pośniegowym. Dziwie się niektórym opinią twierdzących, że źle spisują się na śliskiej nawierzchni - trzeba po prostu jeździć z głową bo żadna opona ani najlepsza marka auta nie zapewni bezpieczeństwa na lodzie, więc traktujmy to z przymrużeniem oka. Kup a na pewno nie pożałujesz!

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Uniroyal MS Plus 66 195/65 R15 91 T

Opona zimowa Uniroyal MS Plus 66 zaliczana jest do klasy średniej, czyli charakteryzuje się najlepszym stosunkiem ceny do jakości.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 195/65 R15.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 15 do 18 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości T - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.
Opona posiada indeks nośności 91 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 615 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), C (przyczepność na mokrej nawierzchni), 71 dB (poziom hałasu).

Marka należy do koncernu: Continental.

Bieżnik: kierunkowy – przypomina kształtem literę V, jest to najczęściej stosowana rzeźba bieżnika w oponach zimowych.

Przeznaczenie: samochody osobowe klasy średniej i wyższej.

Testy opony:

2012: test ADAC w rozmiarze 205/55 R16 - polecana,

2011: test "Auto Bild" w rozmiarze 225/45 R17 - 5. miejsce, polecana,

2011: test "Motor" w rozmiarze 195/65 R15 91T - 2. miejsce,

2010: test ADAC: opony zimowe 225/45 R17 H - polecana,

2009: test ADAC w rozmiarze 205/55 R16 H - polecana,

2008: test ADAC w rozmiarze 195/65 R15 T - polecana,

2007: test ADAC w rozmiarze 205/55 R 16 H - polecana.

Informacje o producencie: Uniroyal to marka z ponad 130-letnią tradycją produkcji materiałów gumowych. Pochodzi z Belgii, obecnie należy do koncernu Continental, globalnego lidera branży oponiarskiej. Uniroyal dostarcza ogumienie dla samochodów osobowych, z napędem na cztery koła, dostawczych i ciężarowych. Specjalizuje się w produkcji opon przeznaczonych na sezon jesienny i zimowy.

Opis technologii: Uniroyal MS Plus 66 to opony zimowe przeznaczone dla samochodów osobowych klasy średniej i wyższej. Należą do klasy średniej, odznaczając się najlepszym stosunkiem jakości do ceny. Omawiane ogumienie zostało wyposażone w kierunkowy bieżnik o V-kształtnym układzie rowków. Taka konstrukcja pozwala na szybkie odprowadzanie wody i błota pośniegowego spod kół podczas jazdy na mokrej lub ośnieżonej nawierzchni. To zaś pozwala na zachowanie najwyższego poziomu bezpieczeństwa, ponieważ zapobiega zjawisku aquaplaningu. Omawiane opony są także bardzo wytrzymałe, wyprodukowane z elastycznej i trwałej mieszanki gumowej, nie ulegają odkształceniom, a także przedwczesnemu zużyciu. Równomierne rozłożenie nacisku gwarantuje, że bieżnik ściera się powoli i miarowo.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta

Opona Uniroyal MS Plus 66 w rozmiarze 195/65 R15 91 T, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

  • E
  • C
  • 71 dB
E C 71 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Informacje o plikach cookies