Menu

Opony FirstStop

Ocena producenta
4,5
na podstawie 2 opinii
Wybierz szerokość
Wybierz profil
Wybierz średnicę
Popularne rozmiary:
FirstStop 245/45 R18 Rozwiń listę rozmiarów Zwiń listę rozmiarów
Wybierz markę auta
Wybierz model auta

FirstStop to marka założona na początku lat 90. w Wielkiej Brytanii przez doskonale znany wszystkim kierowcom koncern Bridgestone. Modele brytyjskiego producenta wpisują się w kategorię tzw. opon budżetowych premium, oferujących wysokiej jakości ogumienie w bardzo przystępnych cenach.

Marka FirstStop mniej obeznanym kierowcom kojarzyć się może przede wszystkim z funkcjonującymi w całej Europie punktami serwisowymi. Łącznie jest ich już ponad 1000. Firma zajmuje się również projektowaniem i sprzedażą ogumienia klasy ekonomicznej.

Opony produkowane są w całości w zakładach Bridgestone, którego renoma może być dla kierowców gwarantem solidności wykonania i ponadprzeciętnej trwałości. FirstStop wykorzystuje produkcyjne technologie japońskiego giganta przy dostosowywaniu wyrobów do panujących w Europie warunków pogodowych. Szczególną popularnością cieszą się modele zimowe.

Opony FirstStop na sezon zimowy

Historia marki FirstStop

FirstStop to dziecko japońskiego koncernu Bridgestone - światowego potentata na globalnym rynku ogumienia. Oprócz sieci sprzedaży i usług, była to także nazwa budżetowej marki opon. Logo marki FirstStop. Pomysł Bridgestone Twórców marki FirstStop właściwie nie trzeba przedstawiać. Bridgestone to największy na świecie koncern oponiarski – jego dzieje sięgają lat dwudziestych minionego stulecia, gdy założyciel firmy, Shōjirō Ishibashi rozkręcał interes, produkując tradycyjne japońskie obuwie. W 1930 roku w jego fabryce powstały pierwsze w Japonii egzemplarze opon, zaś rok później Ishibashi założył Bridgestone Tire Co. Ltd. Jego przedsiębiorstwo od początku było synonimem innowacyjności – w 1962 roku wyprodukowało premierową japońską oponę radialną do samochodów ciężarowych i autobusów. Dwa lata później powstał analogiczny model do aut osobowych. Bridgestone posiada dziś ponad 50 fabryk ogumienia na całym świecie, w tym dwie zlokalizowane w Polsce – w Poznaniu i Stargardzie Szczecińskim. Zatrudnia ponad 140 tys. ludzi, a jej roczna sprzedaż grubo przekracza 3 biliony jenów, czyli ponad 27 miliardów dolarów (całkowity przychód, obejmujący inne obszary działalności koncernu wynosi ponad 36 miliardów dolarów). W portfolio japońskiego giganta znajdziemy kilka bardziej i mniej znanych, pomniejszych marek opon, pozycjonowanych na konkretnych rynkach i ... Czytaj dalej >

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
Türkiye
United Kingdom
USA