Testy opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2:
2018
Auto Bild Sportcars
245/30 R20
wzorowa
2
2015
Auto Zeitung
255/40 R18
wzorowa
-
Auto Bild Sportcars
255/35 R19
wzorowa
3
Auto Zeitung
225/40 R18
Zwycięzca testu
1
2014
ACE
225/45 R17
szczególnie polecana
-
Auto Bild Sportcars
255/40 R19
dobry
2
2013
Sport Auto
225/40 R18
szczególnie polecana
3
ADAC
225/45 R17
dobra
2
2012
Gute Fahrt
225/40 R18
dobra
-
2011
Auto Zeitung
225/45 R17
szczególnie polecana
2
Skala not:
najwyższa
najniższa
Model Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 to opona klasy premium, która oferuje znakomite parametry nawet najbardziej wymagającym kierowcom. Model przeznaczony jest do pojazdów osobowych, sportowych i o aut sportowym charakterze, które odznaczają się dużą mocą silnika. W oponach Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 wykorzystano asymetryczny, zoptymalizowany bieżnik, który pozwala zachować pełną kontrolę nad samochodem nawet przy dużych prędkościach.
Ten model odznacza się stałym kontaktem z nawierzchnią i znaczną powierzchnią styku, co pozwala w pełni korzystać z możliwości pojazdów wyposażonych w mocne silniki bez obaw o utratę panowania nad autem. Dodatkowym atutem tych opon jest nowoczesny wzór bieżnika, który zapobiega poślizgom na mokrym podłożu. Skuteczne, efektywne odprowadzanie wody z powierzchni opony sprawia, że znacząco spada ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu. Dzięki zastosowaniu tych rozwiązań opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 zapewniają pewną i bezpieczną jazdę w każdych warunkach.
Dodatkową zaletą tego modelu są udoskonalenia, które poprawiają komfort akustyczny podczas jazdy. Do produkcji opon użyto zaawansowanej mieszanki gumowej, która wydajnie skraca drogę i czas hamowania. To kolejna zaleta modelu Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, który pozwala jednocześnie cieszyć się szybką, dynamiczną jazdą, jak i bezpiecznym, sprawnym hamowaniem w razie potrzeby. Opony dzięki swojej konstrukcji są również trwałe oraz pozwalają ograniczyć zużycie paliwa.
Model Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 to nie tylko wysokiej klasy opona premium, ale również praktyczne rozwiązanie, które zapewnia długi czas użytkowania z zachowaniem wysokich parametrów oraz zauważalną oszczędność paliwa. Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 były w przeszłości wykorzystywane podczas wyścigów np. NASCAR czy Formuła 1, co świadczy o ich zaawansowaniu technologicznym i podkreśla wartości oraz parametry, którym warto zaufać.
W 1839 roku Charles Goodyear opracował technologię produkcji gumy. Pięć lat później opatentował też metodę wulkanizacji kauczuków. Zmarł w 1860 roku, jednak Frank Seiberling postanowił nie zatracać pamięci o tym wynalazcy i nazwać jego imieniem założoną przez siebie w 1898 r. firmę. Goodyear zajmował się nie tylko produkcją opon, ale też różnych gumowych materiałów. Ciekawostką jest to, że firma niemal od zawsze związana była ze sportem motorowym. Zawodnikom udało się zdobyć wiele tytułów mistrzowskich w różnych zawodach właśnie na oponach Goodyear. Dzisiaj do amerykańskiego koncernu Goodyear należą takie marki jak: Dębica, Sava, Fulda czy Dunlop.