Wróć do listy tematów

Moja przesyłka jest uszkodzona

Jeżeli podczas odbioru zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, w obecności kuriera sporządź protokół szkody. Jeżeli kurier uniemożliwia sprawdzenie towaru w jego obecności lub spisanie protokołu szkody, spisz jego dane osobowe i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta - drogą mailową na adres reklamacje@oponeo.pl lub telefonicznie pod numerem 52 341 88 98. 

Kontakt z Oponeo

Dziś 8 - 20
  • Piątek 10.05 8 - 20
  • Sobota 11.05 8 - 16
  • Niedziela 12.05 nieczynna
  • Poniedziałek 13.05 8 - 20
  • Wtorek 14.05 8 - 20
  • Środa 15.05 8 - 20
Czat z doradcą
Napisz do nas
52 341 88 00