Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Dębica Frigo Directional 145/70 R13 71 T

Rozmiar opony:
145/70 R13
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks ładowności:
71 = max 345 kg
Sezon:
Zimowe
Data produkcji:
lipiec 2013 *
Kraj produkcji:
Polska
Typ:
Osobowe
  • Dostawa gratis W poniedziałek 01.09.2014
    Czas doręczeniaDotyczy wyłącznie przesyłek kurierskich na adres klienta w Polsce, z płatnością za pobraniem. W pozostałych przypadkach wysyłka w 24h robocze od złożenia zamówienia lub otrzymania płatności.

    Dostawa zawsze gratis już od 1 sztuki.
  • Opcja montażu w serwisie
    Możliwy montaż Odbierz i zamontuj opony w jednym z serwisów na terenie całego kraju. Dostawa gratis - płacisz tylko za opony i montaż!
  • Możliwość ubezpieczenia
    Ubezpieczenie opon Ubezpieczasz opony już od 12zł/szt. W razie uszkodzenia dzwonisz na numer 22 563 12 87.

    Organizujemy Ci pomoc na trzy sposoby:
    -Pomagamy wymienić koło na miejscu
    -Transportujemy auto do najbliższego warsztatu
    -Zwracamy koszt opony jeśli nie nadaje się do naprawy

    Ubezpieczenie możesz dodać do zamówienia w koszyku.
*Prezentowana data produkcji jest przybliżona.
Faktyczna data produkcji opon może się nieznacznie różnić.
Dostępność:
Ponad 11 sztuk w magazynie
Ilość:
111
Kup

Ten produkt został kupiony wczoraj o godzinie 20:37

Ocena: Dobra

4,5 1111400 964 opinie

Etykieta:
E E 67 dB
E E 67 dB
Więcej informacji
Kup na raty

Czy chcesz zmienić wysokość Twojej raty?

Kalkulator rat Dowiedz się więcej
Kup na raty
  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu
  • Etykieta

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 4,5 964 opinie

Opona dobra
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 1111200 4,2
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 1111200 4,2
  • Właściwości szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 1111600 4,6

Dodaj opinię o oponie

964 osoby wystawiły ocenę

  • 6 55 osób
  • 5 446 osób
  • 4 390 osób
  • 3 59 osób
  • 2 10 osób
  • 1 4 osoby

84% użytkowników poleca tę oponę

Informacje o oponie zbierane są od 4433 dni. W tym czasie zebraliśmy 964 opinie.

Nasi klienci przejechali łącznie 13054000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: jazda po śniegu i lodzie.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się wszędzie.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • lord
    Ocena: 4,3 1111300

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    21 Osób 19 Osób

    W rzeczywistości miałem rozmiar 186/60 R14, ale takiego tu do wyboru nie ma. Nie wiem czemu. Może ze względu na to, że jest już nie produkowana. Zdaję sobie sprawę, że istnieją lepsze opony. Jednak Frigo nie jest taka zła. Na świeżym, ubitym śniegu i błocie pośniegowym dawała sobie radę. Na mokrym i suchym też tragedii nie było. Bardzo często jeżdżę trasą katowicką między śląskiem a stolicą. Praktycznie w każdych warunkach dało się na nich jechać 120-130 km/h. Lubiłem wtedy oglądać wyprzedzanych "mistrzów kierownicy" jadących 90-100 km/h wypasionymi furami z drogimi zimówkami. Miałem je założone na Vectrze A GT z dwulitrowym silnikiem. Jak to mówią, lepiej jechać kiepskim samochodem na 100%, niż dobrym na 20% ;) Opony nigdy mnie nie zawiodły i byłem z nich zadowolony.
  • saphire
    Ocena: 4,5 1111500

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    5 Osób 2 Osoby

    Oponki bardzo dobre na kopnym śniegu a w mojej okolicy zimą tylko taki jest przechodzący w kaszę i błoto pośniegowe więc trzeba mieć opony co dobrze zobie radzą w takich warunkach - te były ok - jeździłem na nich 3 sezony i nie raz z najgorszego zakopania wyciągały i mnie i inne auta na sznurku:-). Jedyna wada to że na mokrym słabe hamowanie i trzeba uważać na mokrych zakrętach bo może zrobić uślizg. Dość miękkie więc raz przy ostrym awaryjnym hamowaniu (bez ABS) późną wiosną ostro je zdarłem i musiałem przody na tył dać bo zaczęły dudnić (potem się dotarły i było ok) niemniej wyhamowałem i kontakt ze zwierzakiem który wtargnął na jezdnię z przydrożnego rowu skończył się jedynie pogiętą tablicą rejestracyjną (a mogło być duzo gorzej). Podsumowując - na głęboki kopny snieg bardzo dobre, na mokrym przeciętne, na suchym w normie. Do autka wielkości Corsy raczej ok, choć pewnie nowszy model tej opony będzie lepszy.
  • Kolow
    Ocena: 4,9 1111900

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    4 Osoby 0 Osób

    Dalem tej oponie 6 na sniegu i mysle ze slusznie w tej klasie i cenia to naprawde jedna z najlepszych na osniezone drogi na lodzie to wiadomo jak to na lodzie bez kolcow, nie ma mocnych jedzie jak chce. Na mokym dosc dobrze, moze troche zawyzona ocena ale to dlatego ze na moich letnich to po deszczu strach bylo hamowac. Jezdzilem na nich 2,5 sezonu po ok 30000 km nadal wygladaly dosc dobrze ale czulem juz roznice zwlaszcza na sliskich nawierzchniach, nieco przesadzilem z profilem bo gdy lapala odwilz a wieczorem mroz to tak mialem nabite nadkola ze na dolkach tarlo ale za to nie darlem podlogi od spodu w glebokich koleinach:). Opony slychac ale jak na zimowki to da sie wytrzymac - moj tesc mial Kormoranki o ludzie masakra! W sumie dobra polska opona na dobra polska zime i cena dobra na polski rynek. Auto sprzedalem wraz z oponami a teraz po dlugim namysle kupilem Frigo 2.
  • Berd
    Ocena: 4,8 1111800

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Miałem okazję korzystać z opony w ciężkich zimowych warunkach - na drogach całkowicie pokrytych śniegiem z przebłyskami lodu gdzieniegdzie. Miałem pewne obawy czy uda mi się wjechać pod dość mocne wzniesienie w tych warunkach, jednak okazało się że dla tych opon nie było to dużym wyzwaniem. Co do jazdy na suchej nawierzchni - czuję się pewnie. W przypadku mokrej, to mocniejsze naciśnięcie hamulca (wybiegła kuna czy jakieś inne zwierzę) koła dość szybko straciły przyczepność. Mimo to, polecam w tej cenie. Ciężko mi porównać z innymi oponami, wcześniej używałem jedynie zimówek Fuldy w innym aucie, ale też nie miałem specjalnych zastrzeżeń.
  • Krzysiek
    Ocena: 4,7 1111700

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    1 Osoba 4 Osoby

    Typowe opony zimowe, czyli bardzo dobre na śniegu i gorsze na mokrej nawierzchni. Jestem z nich zadowolony, zobaczymy jak będą dalej się sprawowały. Są wykonane z miękkiej mieszanki i mają liczne nacięcia lamelkowate, stąd też ich gorsze zachowanie na mokrej nawierzchni. Ale właśnie jej miękkość i bieżnik z kolei gwarantują bardzo dobre zachowanie na śniegu. Generalnie opona godna polecenia osobom świadomym jej ograniczeń (mokra nawierzchnia), a chcących w trudnych śnieżnych warunkach mieć komfort i bezpieczeństwo jazdy (jeżeli o takowych można mówić przy jeździe po śniegu:)). Co do jej ścieralności to ciężko mi tę właściwość ocenić po 10000 km. Nie zauważyłem szczególnie dużego zużycia. W zasadzie wyglądają jak nowe.

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Dębica Frigo Directional 145/70 R13 71 T

Opona zimowa Dębica Frigo Directional zaliczana jest do klasy ekonomicznej, czyli charakteryzuje się najbardziej korzystną ceną i dobrymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 145/70 R13.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarze 13 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości T - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.
Opona posiada indeks nośności 71 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 345 kg.
Data i miejsce produkcji opony to: lipiec 2013, Polska.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), E (przyczepność na mokrej nawierzchni), 67 dB (poziom hałasu).

Typ: zimowa.

Klasa: ekonomiczna – dobre osiągi w niskiej cenie.

Marka należy do koncernu: Goodyear.

Bieżnik: kierunkowy – przypomina kształtem charakterystyczną jodełkę (podobny do litery V).

Przeznaczenie: małe samochody osobowe (miejskie i kompaktowe).

Rozmiary: opona dostępna rozmiarach 13 i 14 cali.

Informacje o producencie: Dębica to polska marka opon, która od 1995 roku należy do amerykańskiego koncernu Goodyear (jednego z największych producentów opon na świecie). Historia podkarpackiego przedsiębiorstwa sięga jednak znacznie dalej. Powstało ono w 1937 roku, a obecnie jest zaliczane do grona największych polskich eksporterów. W fabrykach należących do Dębicy powstają też inne marki opon należące do Goodyeara - Dunlop, Fulda i Sava. Opony Dębicy trafiają m. in. do Niemiec, Słowenii, Wielkiej Brytanii, Turcji, a nawet Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Opis technologii: Dębica Frigo Directional to doskonała propozycja dla właścicieli małych aut (głównie miejskich i kompaktowych), którzy poszukują wysokich osiągów w trudnych zimowych warunkach. Model umożliwia tanie podróżowania i zachowanie wysokiej przyczepności na śliskiej nawierzchni. Opona Dębica Frigo Directional została wyposażona w kierunkowy bieżnik z systemem rowków poprzecznych i obwodowych, którego zaletą jest wydajne odprowadzanie śniegu, błota pośniegowego i wody spod opony. Efektem jest stabilność auta i pewne manewrowanie. Model zmniejsza również ryzyko wystąpienia zjawiska aquaplaningu. Konstrukcja modelu i mieszanka, z jakiej został wykonany stanowią gwarancję odporności na zużycie. Dębica Frigo Directional to doskonała propozycja dla kierowców poszukujących dobrych opon w niskiej cenie.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta

Opona Dębica Frigo Directional w rozmiarze 145/70 R13 71 T, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

  • E
  • E
  • 67 dB
E E 67 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Informacje o plikach cookies