Menu
Kup
418 / szt.
Klasa premium certyfikowany sprzedawca

Vredestein Snowtrac 3 185/70 R14 88 T

certyfikowany sprzedawca
opon Vredestein
418 / szt.
Zapytaj o dostępność
Kup

Transport GRATIS

14 dnina zwrot

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks nośności:
88 = max 560 kg
Gwarancja:
3 lata od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
E E 68dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opinie
118 osób wystawiło ocenę
  • 6 49 osób
  • 5 56 osób
  • 4 9 osób
  • 3 4 osoby
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób
Ocena łączna: 5,3 118 opinii Opona Rewelacyjna!
  • Sucha nawierzchnia: 5,4
  • Mokra nawierzchnia: 5,2
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,4
92% użytkowników poleca tę oponę
92%

Informacje o oponie zbierane są od 4383 dni. W tym czasie zebraliśmy 118 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 1054000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Vredestein Snowtrac 3

    Qsa
    Rozmiar: 185/70 R14

    Ocena: 5,0

    Bardzo dobra opona zimowa - polecam wszędzie poza lodem, ale po kolei. Przejechalem 1 pełny sezon z 5 tys. km, było wszystko. Założone około października zdjęte około kwietnia. Przy zakupie przeżylem troche szok i zwątpilem, wybralem bo były zawsze wysoko w kilku testach opon. Dlaczego szok - bo mocno sie zdziwiłem jak mechanik z magazynu niósł 4 opony na jednej ręce a był raczej postury patyczaka. Wziąłem tą oponę do ręki i o ile bieżnik w porządku to boki grubości papieru, opona faktycznie bardzo lekka i mocno zwątpilem w sens tego zakupu, ale gwarancja 3 lata to nie może byc dno, przynajmniej tak sobie tlumaczylem. Pierwszy weekend już się sprawdziły, to był pierwszy atak zimy, jeżdżę dużo po polnych drogach a na drogach głębokie błoto pośniegowe, muszę przyznać, że przesadziłem z prędkościa, krótko mówiąc jechałem za szybko do dość ciężkich warunków, na błocie dostałem uślizgu, musiałbyć lód na jezdni i znosiło mnie z jedni w rów. Zacząłem tylko patrzeć gdzie drzewa, ale nagle opona zlapała pobocza tam było troche śniegu i uratowalem auto. Myślę, że zakup w tym momencie w pełni mi sie zwrócił. później jeszcze parę razy mi pomogły. Bardzo dobrze wgryzają się w śnieg. Do twardego ubitego śniegu wg mnie idealne. Na sypki trochę gorzej trzeba wtedy jednak w miarę szybko jechać. Zaspy na chodniku i o ile atrapa wytrzyma nie stanowią za dużego problemu, też przyzwoicie spisują się w czasie dużych opadów deszczu, na sucho tu każda opona jest dobra, może trochę głośna. Co do lodu poprostu mam wrażenie, że są słabsze niż moje poprzednie opony, wiem ze na lód żadna opona poza kolcami, ale subiektywnie po lodzie slisko :), no i nie zakladać łańcuchów do tej opony.

    Podsumowanie: Polecan na błoto, twardy i miekki snieg, gorzej lod

    Czy opinia jest pomocna?

  • Perez25
    Rozmiar: 185/70 R14

    Ocena: 5,6

    Przejechałem na tych oponkach 2 sezony w różnych warunkach i z czystym sumieniem mogę je polecić !!! Oponki nigdy mnie nie zawiodły !!! Na suchej i mokrej nawierzchni oraz na śniegu spisują się doskonale... Na lodzie też nie jest najgorzej... Oponki bardzo miękkie, komfortowe i ciche - głośność na poziomie opon letnich... To prawda, że na mokrym wydają charakterystyczny świst, ale jak dla mnie jest to plus, bo dzięki temu wiem, kiedy nawierzchnia jest mokra, a kiedy oblodzona... Opory toczenia trochę wyższe niż w letnich Yokohamach... Odnośnie ścieralności to po 2 sezonach i 12000 km brak widocznego zużycia (oczywiście wiele zależy od stylu jazdy), więc myślę że 6 sezonów jeszcze na nich przejeżdżę... WSZYSTKIM NIEZDECYDOWANYM JESZCZE RAZ POLECAM !!!

    Podsumowanie: Najlepsza opona zimowa !!!

    Czy opinia jest pomocna?

  • dozi
    Rozmiar: 185/65 R15

    Ocena: 4,5

    Witam oponki ładniej wyglądają na felgach niż na zdjęciach w sklepach. Przyznam że na świeżym śniegu spisują się rewelacyjnie, na ubitym przy większych wzniesieniach zdarzyło mi się że koło traciło kontakt z nawierzchnią (czułem że koło się ślizga) ale wyjechałem zawsze. Zawiodły mnie tylko raz na grubej warstwie rozmoczonego śniegu po opadach deszczu po prostu zakopałem się. Na asfalcie suchym jak i mokrym oponki zachowują się całkiem przyzwoici, jedynie może drażnić spory hałas na mokrej nawierzchni. Odprowadzanie wody jak i niewielkich ilości błota całkiem dobre, autko jedzie stabilnie.

    Czy opinia jest pomocna?

  • zvision
    Rozmiar: 205/55 R16

    Ocena: 4,6

    Wczesniej jeździlem na Pirelli i Dunlopach - te na śniegu są znacznie lepsze - nie ma śniegu, z ktorego by nie wyjechaly. Natomiast potwierdzam to, co zauwazyli inni - maja slabsze trzymanie boczne - na zakrętach z wiekszą predkością czuć, że lubią trochę uciekać.

    Podsumowanie: bardzo dobra opona na snieg

    Czy opinia jest pomocna?

  • mVin
    Rozmiar: 175/65 R14

    Ocena: 5,2

    Zasadniczo opona ma 2 tryby pracy: 1) spokojny, gdy inni ubijają śnieg pod oponami by wyjechać z zaspy, te opony po porstu z niej wyjeżdżają, no czasem od święta trzeba rozbujać auto... 2) mój ulubiony - GAZU! czasem w dużym mokrym śniegu, auto po prostu nie chce parkować, stoi w miejscu gdy pod zderzakiem zaspa, więc wtedy dajesz gazu i w tumanach wzbijanego śniegu/błota, wskakujesz na swoje miejsce :) Rewela!! nie ma dnia zaśnieżonego, żeby mnie nie zaskoczyły, mróz, ziąb, a Ty wsiadasz i po prostu wyjeżdżasz ze śniegu po progi... Jeśli idzie o hamowanie, ABS nie mam, ale pulsacyjne, bardzo dobrze sobie radzą. Przy hamulcu wciśniętym, nie ma efektu sanek, po prostu się zatrzymasz, co prawda poślizg jest, ale mały. Na łukach, przy 50 w ubitym śniegu, wciąż jest kontrola i brak uślizgu, bardzo mi się to podoba... Uślizg pojawia się przy "depnięciu" ale to chyba normalne. Zdarzyło mi się raz, że nie mogłem ruszyć na ludzie wyślizganym przez inne samochody, ale wrzuciłem 2 i się udało w miarę sprawnie, więc... kolejny +. Fakt trochę szumią na asfalcie, przy 110 zaczyna być słyszalny szum, na początku nie wiedziałem skąd to... ale po chwili zrozumiałem, że to Vredki sobie szumią... ale bez przesady...Reasumując- Mam nowe ze sklepu i jeśli się zużyją kupie nowe, takie same, bo nie wiem czego można jeszcze wymagać bez opony bez kolców?!

    Podsumowanie: Bomba!

    Czy opinia jest pomocna?

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Vredestein Snowtrac 3

Prezentowana opona posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake). Oznacza to, że spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych. Symbol jest przyznawany po dokładnym przetestowaniu danego modelu pod kątem przyczepności na śniegu.

Testy opony Vredestein Snowtrac 3:

2014: test ADAC w rozmiarze 175/65 R14; nota: zadowalająca;
2013: test ACE/GTÜ w rozmiarze 185/60 R15; nota: polecana;

Bieżnik: kierunkowy – układa się w kształt litery V, przypomina charakterystyczną jodełkę – taka rzeźba bieżnika zapewnia doskonałe odprowadzanie wody i błota pośniegowego spod opony, a w efekcie bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.

Przeznaczenie: samochody osobowe.

Testy opony:

2013: test ADAC w rozmiarze 185/60 R15 T - opona polecana,

2013: test ACE/GTÜ w rozmiarze 185/60 R15 - opona godna polecenia,

2012: test ADAC w rozmiarze 205/55 R16 H - opona polecana,

2012: test ADAC w rozmiarze 165/70 R14 T - opona polecana,

Informacje o producencie: Vredestein to holenderska marka produkująca opony, z siedzibą w mieście Enschede. Dostarcza ogumienie klasy premium, a więc najwyższej, przeznaczone dla samochodów osobowych, komercyjnych i maszyn. Posiada fabryki w kilku krajach Europy, poza Holandią jest to m. in. Rosja. Dzięki wysokiej jakości produktom, a także nowoczesnym metodom produkcji marka cieszy się rosnącą popularnością na Starym Kontynencie.

Opis technologii: Vredestein Snowtrac 3 to opony zimowe, przeznaczone dla samochodów osobowych. Jak większość produktów marki należą do klasy premium, a więc charakteryzują się najwyższą jakością, ponadprzeciętnymi parametrami i fantastyczną wytrzymałością. Zostały wyposażone w kierunkowy bieżnik o V-kształtnym wzorze rowków. Taka konstrukcja, jak dowodzą testy, sprawdza się najlepiej podczas jazdy na mokrej oraz ośnieżonej drodze. Omawiane opony szybko odprowadzają wodę spod kół, zapewniając przyczepność i stabilność najwyższej klasy. Dodatkowym atutem jest ultranowoczesna mieszanka gumowa za dodatkiem krzemionki. Materiał ten jest wysoce odporny na rozmaite uszkodzenia, w tym spowodowane oddziaływaniem niskich temperatur. Dzięki temu okres użytkowania opon Vredestein Snowtrac 3 jest bardzo długi.

Opona zimowa Vredestein Snowtrac 3 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 185/70 R14.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 14 do 16 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości T - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.
Opona posiada indeks nośności 88 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 560 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), E (przyczepność na mokrej nawierzchni), 68 dB (poziom hałasu).

Zobacz także inne opony zimowe 14 cali

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Etykieta opony Vredestein Snowtrac 3:

E E 68 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Gwarancja na opony Vredestein Snowtrac 3

Pełna treść gwarancji
  • producent zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie swoich opon przy użytkowaniu ich zgodnie z przeznaczeniem,
  • okres gwarancji wynosi 3 lata i jest liczony od daty zakupu produktu lub do momentu osiągnięcia całkowitego zużycia opony (zależy co nastąpi wcześniej),
  • gwarancja obejmuje opony z wadami konstrukcyjnymi, materiałowymi i wykonawczymi,
  • nowy produkt otrzymasz, jeżeli wada produktu ujawni się w okresie pierwszego roku użytkowania wadliwej opony,
  • przy wadzie ujawnionej po upływie pierwszego roku użytkowania wadliwej opony otrzymasz rekompensatę w wysokości zależnej od stopnia zużycia reklamowanych opon.
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Vredestein

  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

    Większość naszych produktów możemy dostarczyć do serwisu
    w Twoim sąsiedztwie.

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

    Jeżeli dokonasz zakupu do godziny 14:00, montaż możesz umówić już na następny dzień.

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!

    Wystarczy, że pojawisz się w umówionym terminie, a specjaliści zamontują je w atrakcyjnej cenie!

Oponeo na świecie
Belgique
(français)
België
(nederlands)
Česká republika
Deutschland
Éire
España
France
Italia
Magyarország
Nederland
Österreich
Slovenská republika
United Kingdom