certyfikowany sprzedawca

Michelin CrossClimate+

Miniatura 1
Miniatura 2
Miniatura 3
certyfikowany sprzedawca
Model dostępny
w wielu rozmiarach
Od 345 szt.
Wybierz rozmiar opony
Sprawdź cenę
Szukaj wg auta Sprawdź cenę

Dostawa od 24h

14 dnina zwrot

Dostawa GRATIS

Możliwość montażu w serwisie

Zakupyna raty

4,7

1624 opinie

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu
Kup opony Michelin i otrzymaj kod na paliwo oraz skorzystaj z rat 10 x 0%

Promocja Michelin

Kup opony Michelin - otrzymaj kod na paliwo oraz skorzystaj z Rat 10 x 0%

Kup opony Michelin i otrzymaj kod na paliwo oraz skorzystaj z rat 10 x 0%

Zasady:

Kup komplet (4 szt.) całorocznych lub letnich opon marki Michelin w okresie kampanii.

Otrzymaj kod QR do wykorzystania na paliwo na stacjach benzynowych*.

Wartość nagrody uzależniona jest od rozmiaru zakupionego kompletu opon Michelin:

Odbierz kod na paliwo o wartości 60 zł

Opony w rozmiarze 16” i 17”

Odbierz kod na paliwo o wartości 120 zł

Opony w rozmiarze 18” i większe

Zapoznaj się ze szczegółami promocji dostępnymi w regulaminie.

Opony biorące udział w promocji oznaczone są poniżej w zakładce oferta
  • Opis produktu
  • Opinie
  • Oferta
  • Raty
  • Gwarancja
  • Certyfikat
Opis produktu
Opis produktu

Michelin CrossClimate+

Testy opony Michelin CrossClimate+:

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2021
Auto Zeitung 205/55 R16 szczególnie polecana -

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2020
Auto Bild 225/45 R17 wzorowa 1
Auto Bild 205/55 R16 wzorowa 4
Auto Bild 215/60 R16 wzorowa 5
Auto Bild 205/55 R16 szczególnie polecana -
ADAC 235/55 R17 wystarczająca 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2019
Auto Bild 225/45 R17 wzorowa 1
TCS 185/65 R15 polecana 3
ÖAMTC 185/65 R15 polecana 3
ACE/GTÜ 205/60 R16 polecana -
ADAC 185/65 R15 zadowalająca 3

Test

Rozmiar

Nota

Miejsce

2018
Auto, Motor und Sport 225/45 R17 polecana 3
ACE/ARBÖ/GTÜ 165/65 R15 polecana 3
ACE/GTÜ 185/65 R15 polecana 3
Auto Bild 195/65 R15 dobra -
Skala not: najwyższa najniższa

Michelin CrossClimate+

Michelin CrossClimate+

Większa trwałość bieżnika oznacza więcej kilometrów przyjemnej jazdy – tego właśnie możesz spodziewać się po całorocznych oponach osobowych MICHELIN CrossClimate+. Model opracowany został z myślą o wysokiej trwałości[5], długotrwałych osiągach i dużym przebiegu. Certyfikowany jako opona zimowa (3PMSF)[4].

Dostosowujące się do warunków technologie EverGrip firmy MICHELIN sprzyjają wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa, dzięki czemu dotrzesz do celu bez obaw, niezależnie od pogody (sucha, mokra i ośnieżona nawierzchnia) od pierwszego do ostatniego kilometra[1][2][3][4]. Wybierz najlepiej sprzedającą się w Europie oponę całoroczną[8]: MICHELIN CrossClimate+.

Model przeznaczony jest do samochodów osobowych, kompaktowych i średnich SUV-ów, aut elektrycznych oraz sportowych sedanów.

Opona Michelin CrossClimate Plus
  • Opona całoroczna michelin

    Opona całoroczna
    • Wysoki poziom bezpieczeństwa niezależnie od pogody
    • Doskonała przyczepność na suchej i mokrej drodze[2][3]
    • Znakomita trakcja na śniegu (3PMSF)[4]
  • Przedłużona trwałość

    Przedłużona trwałość
    • Długotrwałe osiągi[1] i duży przebieg[5] zapewniające bardzo dużą trwałość
Cudzysłów

Jakość potwierdzona przez kierowców

  • Opony bardzo fajne. Użytkowane głównie w mieście. Na suchym i mokrym nie widać różnicy między letną oponą. Hałas być może trochę większy, ale są cichsze niż stare zimówki Klebera, które miałem. Na śniegu ok, miałem kilka sytuacji, w których inne auta się zakopały, a ja wyjechałem prawie bez problemu. Super sprawa, że nie muszę wymieniać opon i auto zawsze gotowe na każde warunki. W drugim aucie na pewno warto. Co do samochodu rodzinnego - ja nie zauważyłem różnicy między oponą zimową, ale w podstawowym samochodzie, którym jeździ się na urlop w zaśnieżone góry doradzam kupić zimówki, ale bardziej dla własnego spokoju niż przewagi, bo naprawdę wyglada na to, że różnica między tą całoroczną a zimówką nie jest duża.

    Konrad

  • Samochód pewnie trzyma się drogi na błocie i śniegu. Nawet podjazd pod górkę nie stanowi problemu. Na suchym jest przyzwoicie, na tym samym ostrym odcinku drogi osiągam podobne zakresy prędkości co w klasowych letnich. Pełnego lata jeszcze nie było, więc dopiero się przekonam, jak zachowują się w wysokiej temperaturze. Opona stabilna podczas ostrego manewru - wzmocnienie robi swoje. Opona niestety jest stosunkowo głośna, duże szumienie podczas jazdy. Mimo iż posiada wspołczynnik głośnościi 68db. Natura pokazuje, że jest głośniejsza w szumach od opon, które testowo mają wyższy współczynnik głośności. Proszę oglądajcie testy niezależne przed zakupem. Reasumując - znakomite właściwości jezdne, średni komfort.

    Adriano

  • Podchodziłem z dystansem na bazie opinii eksperckich "opona całosezonowa nie może byc tak dobra jak zimowa zimą i tak dobra jak letnia latem" ale zaryzykowałem i oceniam, że CrossClimate+ są genialne. Jeżdżę na nich od października na suchej i mokrej nawierzchni od +20 do -15 (ostatni tydzień) i sprawują się genialnie. W tym tygodniu przetestowałem na śniegu kopnym, śniegu ubitym i błocie śniegowym i naprawdę nie widzę żadnej różnicy pomiędzy oponami zimowymi premium i CrossClimate+; wszystkie 4 auta prywatne przerzucam na te opony od kolejnego sezonu.

    Maciej W

  • Jeżdżę dopiero kilka miesięcy, ale opony sprawują się naprawdę super. Czy to autostrada (beton), czy asfalt, cieplej, zimno - jest OK. Są ciche, na tym mi zależało. Ale sprawdzałem też, jak się zachowają przy wjeździe do kałuży i muszę powiedzieć, że odprowadzanie wody też super. Oczywiście nie robiłem tego przy 120 km/h, tylko przy normalnej spokojnej jeździe. Ostatnio mieliśmy trochę zimy i mrozu i też muszę powiedzieć, że mam bardzo pozytywne doświadczenia. Opona cały czas jest miękka i dobrze trzyma się nawierzchni. Czekam jeszcze na lato i wysokie temperatury, czy nie zacznie mi "pływać" na drodze. Jak tutaj się sprawdzi, to naprawdę zostaję przy wielosezonówkach. W tym roku pierwszy raz się zdecydowałem na opony wielosezonowe. Pozdrawiam wszystkich kierowców i mogę z czystym sumieniem polecić te michelinki :)

    Arek

o360
Charakterystyka techniczna
Szerokość: 165 - 255
Wysokość: 35 - 65
Średnica: 15" - 19"
Symbol prędkości: T-Y
Hamowanie na mokrej i suchej nawierzchni

HAMOWANIE NA MOKREJ I SUCHEJ NAWIERZCHNIInnowacyjna, zapewniająca bardzo wysoką przyczepność mieszanka firmy MICHELIN poprawia elastyczność i przyczepność na mokrej nawierzchni[3], dzięki czemu kierowca oraz pasażerowie podróżują bezpiecznie i komfortowo, niezależnie od temperatury. Dodatkowo, specjalnie zaprojektowane sztywne klocki bieżnika ze sfazowanymi krawędziami odpowiadają za doskonałą przyczepność i skuteczność hamowania na suchych drogach[2].

Trakcja na śniegu

TRAKCJA NA ŚNIEGUDbaj o bezpieczeństwo w każdą pogodę, używając opon MICHELIN CrossClimate+. Samoblokujące się, trójwymiarowe lamele oraz wzór bieżnika w kształcie litery V zapewniają wysokie parametry trakcji i hamowania na śniegu przez cały okres eksploatacji[1]. Opony te posiadają certyfikat do eksploatacji na śniegu (3PMSF)[4], dzięki czemu doskonale radzą sobie w okresie zimowym.

Długotrwałe bezpieczeństwo

DŁUGOTRWAŁE BEZPIECZEŃSTWOWysoki poziom bezpieczeństwa i trwałości od pierwszego do ostatniego kilometra dzięki innowacyjnym technologiom EverGrip firmy MICHELIN. W oponach opartych na tych technologiach zastosowano lamele w kształcie kropli wody i o pełnej głębokości oraz specjalną mieszankę z krzemionką[1][3].

Znakomita trwałość

ZNAKOMITA TRWAŁOŚĆDzięki dużej sztywności rzeźby bieżnika, która zwiększa jego trwałość, używając całorocznych opon do samochodów osobowych MICHELIN CrossClimate+, zyskasz o 28% większy przebieg. Oznacza to, że możesz korzystać z tego samego kompletu jeden rok dłużej[6].

Prezentacja opony

Logo Michelin Firma Michelin wprowadza innowacje od 1889 r., dążąc do zapewnienia bezpieczniejszej, ekologicznej i bardziej efektywnej mobilności ludzi i towarów. Wyznaczamy poziom odniesienia dla konkurencji w zakresie wszelkich rozwiązań dotyczących opon oraz na rynkach związanych z podróżowaniem. Michelin to jedna z czołowych światowych marek, a głównym celem jej istnienia jest oferowanie wszystkim lepszych rozwiązań w zakresie mobilności.

  1. (1)Ostatni kilometr w rozumieniu do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm). Dopuszczalny poziom zużycia oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f) opony MICHELIN CROSSCLIMATE+ w rozmiarze 205/55 R16 91H przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. Maksymalne dopuszczalne zużycie bieżnika może być różne w poszczególnych krajach.
  2. (2)MICHELIN CrossClimate+ zajęła 2. miejsce w teście porównawczym hamowania na suchej nawierzchni przeprowadzonym przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, którego wyniki opublikowano 27 września 2018 r.
  3. (3)MICHELIN CrossClimate+ posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
  4. (4)MICHELIN CrossClimate+ posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać homologację 3PMSF, opony muszą spełniać wymogi poziomu bezpieczeństwa i mobilności na śniegu.
  5. (5)MICHELIN CrossClimate+ zajęła 1. miejsce w teście porównawczym trwałości przeprowadzonym przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, którego wyniki opublikowano 27 września 2018 r.
  6. (6)Opona MICHELIN CrossClimate+ zapewnia przebieg dłuższy o 17 011 km w porównaniu z przeciętnymi konkurentami według badania porównawczego przeprowadzonego przez AutoBild na oponach w rozmiarze 195/65 R15, opublikowanego 27 września 2018 r., przy średnim przebiegu 13 194 km/rok (w kilometrach na pojazd), tj. 1099 km/miesiąc. Badanie 2017 Insee dotyczące Francji (https://www.insee.fr/fr/statistiques/2045167).

Kopiowanie treści surowo wzbronione.

Zobacz konsekwencje prawne
Opinie
Opinie

Michelin CrossClimate+

4,7 Średnia ważona poszczególnych osiągów
  • 4,8/5 Sucha nawierzchnia
  • 4,3/5 Śnieg i błoto pośniegowe
  • 4,6/5 Mokra nawierzchnia
98%
98% klientów poleca tę oponę
1624 ocen
  • 5
    1192
  • 4
    411
  • 3
    20
  • 2
    1
  • 1
    0
Więcej statystyk Mniej statystyk

Zbieramy informacje o tej oponie od
2525 dni

W tym czasie zebraliśmy aż
1624 opinie

Nasi klienci przejechali na tej oponie 20467000 km

Dominujący styl jazdy

umiarkowany

  • Wyniki : 1624 z 1624 opinii

    225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Posiadam Michelin Cross Climate Plus. Nie mam porównania do innych opon wielosezonowych, ale opowiem swoje odczucia. Przesiadłam się na opony Michelin i nie widzę konieczności powrotu do dwóch kompletów opon lato-zima. Tym bardziej w takim miejskim aucie, jakim jest Civic 😉 Mam spokój z przekładaniem i przechowywaniem. Od zakupu przejechałam na nich około 10 tys. kilometrów, głównie miasto z weekendowymi wypadami za miasto i do teściów, którzy też są zadowoleni, że jesteśmy zawsze na czas mimo złych warunków pogodowych. Nie jeżdżę wolno, a w zimę nie zauważyłam, że nie mam zimówek. W czasie deszczu auto bardzo dobrze trzyma się drogi. Śnieg im również niestraszny. Do drugiego Civica w rodzinie także kupiłam te opony. Osobiście polecam każdemu z czystym sumieniem. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda Civic Hatchback IX FL 1.8 i-VTEC (104kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 5

    Paulina

    2 lata temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Pytanie, które nurtowało mnie przed zakupem tych opon, to jak będą zachowywać się na śniegu i błocie pośniegowym? W końcu nadeszła zima i spadł biały puch. Moim zdaniem, opony można porównać do Goodyear Vector 4Seasons G2, w zimę zachowują się podobnie. Przy ruszaniu na śniegu koła buksują, ale odpychają się i wyjazd z zaspy nie stanowi problemu. Na błocie pośniegowym przy przepisowej prędkości trzymają tor jazdy, a przy hamowaniu na śliskiej nawierzchni ABS szaleje i trzeba jechać rozważnie. W lecie na suchej i mokrej nawierzchni biją konkurentkę z USA. Jakością dorównują oponom letnim, ale do typowych zimówek mają jeszcze daleką drogę. Jedyny minus - to cena, w mojej ocenie jest stanowczo za wysoka. Ale generalnie polecam zakup Michelin CrossClimate+ :) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Opel Adam Hatchback I 1.2 (51kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 0

    Piotrek

    2 lata temu
  • 175/65 R14

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Kupiłem opony żonie. Z zakupem opon w firmie "Oponeo" nie miałem żadnych problemów. Zamówienie firma zrealizowała następnego dnia, dostarczając opony marki Goodyear Vector 4 Seasons Gen- 185/60 R 14 86 H XL do warsztatu samochodowego AUTO_RENO_LAK w Bydgoszczy ul. Wojska Polskiego 42, gdzie założono nowe opony. Po pierwszej jeżdzie na trasie Bydgoszcz-Gdańsk żona stwierdziła, że jazda na tych nowych oponach, w porównaniu do starych, to niebo a ziemia.To stwierdzenie żony było dopingiem dla mnie. Miesiąc póżniej kupiłem do mojego Forda Fiesty opony Michelin Cross Climate+ 175/65 R 14 86 H XL Historia się powtórzyła. Jeżdżę na wspaniałych oponach. Gorąco polecam bydgoskie " Oponeo " z ul. Podleśnej 17, będziecie obsłużeni fachowo i profesjonalnie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Ford Fiesta Hatchback V 1.25 16V (70KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Jerzy Zawadzki

    pół roku temu
  • 195/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony REWELACYJNE, kupione na auto hybrydowe w rozmiarze 195/65/15. Na mokrej nawierzchni jadą jak "przyklejone" do podłoża, a na suchej suną, jak po torach. Największym atutem jednak jest cisza, to są chyba najcichsze opony, jakie kiedykolwiek miałem. Moment, kiedy moja hybryda przełącza się w zasilanie z baterii, powoduje, że samochód jest w zasadzie bezgłośny. Nie mogę ocenić właściwości opony na śniegu / błocie pośniegowym, ponieważ zima w tym roku w Polsce w zasadzie nie istniała w centralnej części kraju, ale z tego, co widziałem na niezależnych recenzjach wideo, to niejednokrotnie przebijała właściwościami dużo droższe opony premium zimowe. Ogólnie MEGA polecam dla każdego, kto chce mieć stabilne opony do normalnej jazdy. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Hyundai IONIQ Liftback I 1.6 GDI Hybrid (77kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    68 16

    Artur

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Dobrze wykonana i dobrze sprawujaca się opona w codziennym użytkowaniu w typowym daily o niewielkiej mocy silnika. Dobre parametry zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchnii. Opona dość cicha (biorac pod uwage fakt, iz samochody m-ki Skoda, nie slyna z dobrego wygłuszenia wnetrza). W obecnych warunkach pogodowych średnie zużycie paliwa na 100km porównywalne z moimi poprzednimi oponami m-ki Uniroyal, które de facto były oponami letnimi. Dotychczas zrobilem na oponach okolo 3000-4000 km i nie widac na nich praktycznie żadnego śladu zużycia. Auto pewnie przyspiesza i pewnie trzyma się na zakretach, nie uswiadczam uślizgu kół na osi przednej. Za te parametry i przy tej cenie opony mogę z czystym sumieniem polecić. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    50 14

    Marcin Jarosz

    ponad 2 lata temu
  • 195/50 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony bardzo fajne. Użytkowane głównie w mieście. Na suchym i mokrym nie widać różnicy między letną oponą. Hałas być może trochę większy, ale są cichsze niż stare zimówki Klebera, które miałem. Na śniegu ok, miałem kilka sytuacji, w których inne auta się zakopały, a ja wyjechałem prawie bez problemu. Super sprawa, że nie muszę wymieniać opon i auto zawsze gotowe na każde warunki. W drugim aucie na pewno warto. Co do samochodu rodzinnego - ja nie zauważyłem różnicy między oponą zimową, ale w podstawowym samochodzie, którym jeździ się na urlop w zaśnieżone góry doradzam kupić zimówki, ale bardziej dla własnego spokoju niż przewagi, bo naprawdę wyglada na to, że różnica między tą całoroczną a zimówką nie jest duża. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Fiesta Hatchback VI 1.25 (60kW) (82KM)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Konrad

    rok temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Samochód pewnie trzyma się drogi na błocie i śniegu. Nawet podjazd pod górkę nie stanowi problemu. Na suchym jest przyzwoicie, na tym samym ostrym odcinku drogi osiągam podobne zakresy prędkości co w klasowych letnich. Pełnego lata jeszcze nie było, więc dopiero się przekonam, jak zachowują się w wysokiej temperaturze. Opona stabilna podczas ostrego manewru - wzmocnienie robi swoje. Opona niestety jest stosunkowo głośna, duże szumienie podczas jazdy. Mimo iż posiada wspołczynnik głośnościi 68db. Natura pokazuje, że jest głośniejsza w szumach od opon, które testowo mają wyższy współczynnik głośności. Proszę oglądajcie testy niezależne przed zakupem. Reasumując - znakomite właściwości jezdne, średni komfort. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Fiat Tipo Hatchback II 1.4 T-Jet (88kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    21 9

    Adriano

    ponad 2 lata temu
  • 215/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Samochód kupiłem na oponach letnich i przed sezonem zimowym miałem dylemat tak jak wielu kierowców: kupować opony zimowe czy wielosezonowe. Posiłkując się opiniami użytkowników postawiłem na opony całoroczne Michelin CrossClimate+ w wersji 215/45 R17W 91 XL. Nie są to tanie opony, ale postanowiłem dołożyć i zakupić właśnie opony klasy premium. Nie zawiodłem się. Opony są bardzo ciche. Zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni samochód prowadzi się rewelacyjnie. Jakby to były opony letnie. W śniegu i na śliskiej nawierzchni też nie mam im nic do zarzucenia. Jak na polskie zimy to te opony są rewelacyjne. Zapewniają przez cały rok super przyczepność i bezpieczeństwo. Jak najbardziej polecam ich zakup. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Toyota Corolla Sedan XI FL 1.6 (97kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    36 6

    Mariusz

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Zakup opon Michelin CrossClimate+ to był najlepszy wybór wśród opon wielosezonowych. Zakupiłem je na początku stycznia kiedy zima pokazała swoje oblicze i opony sprawdziły się znakomicie. Śnieg, lód, błoto pośniegowe i ciężkie warunki zimowe nie były przeszkodą dla tych opon. Sprawdziły się znakomicie i trzymały drogi jak przyklejone. Jazda na nich to czysta przyjemność. Także teraz gdy robi się coraz cieplej opony dalej sprawują się wyśmienicie. Są ciche, komfortowe w jeździe i nie powodują zwiększenia zużycia paliwa. Bieżnik przez te kilka miesięcy gdzie pokonałem już trochę km wygląda jak nowy. Opony prezentują się genialnie. To najlepszy wybór wśród dostępnych opon wielosezonowych. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Opel Astra Kombi H 1.8 (5/110)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    18 4

    Przemek Grochólski

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Długozastanawiałem się nad kupnem opon całorocznych. Miałem poważne wątpliwości czy w przypadku srogiej zimy będę w stanie w ogóle poruszać się po mieście. Ostatnie lata pokazały, że srogich zim mamy w Polsce coraz mniej wiec ostatecznie przełamałem się i pojąłem decyzję o zakupie. Po założeniu nowych kapciuszków do mojej Hondy przeżyłem szok opony bardzo ciche w porównaniu do moich poprzednich Klebergów , przyczepność rewelacyjna pierwszy śnieg pokazał, ze moje obawy były bezpodstawne. Samochód 100x lepiej radził sobie z błotem i śniegiem niż 6 letnie opony zimowe których do tej pory używałem. Jestem mega zadowolony i z czystym sumieniem mogę polecić te opony. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda Civic Hatchback VIII 1.4 (73kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Sebastian S.

    2 lata temu
  • 215/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Na mokrej nawierzchni — świetne. W kałużach i na zalanych ulicach — tak samo, bez problemu, nic nie ściąga przez aquaplaning, raczej jak w pełni kontrolowany skuter wodny :) Genialnie sobie radzą na kiepskiej nawierzchni (dziury, żwir, błoto, szuter itp.). Na suchej w lecie troszkę bardziej miękkie niż zwykłe opony letnie, ale dalej bardzo dobrze. Na mondeo w zimie nie sprawdzałem jeszcze, ale mam je także na drugim aucie — i tam na średnio ośnieżonych drogach z błotem, wodą ciapą itp. - świetne. Na lodzie i wyślizganym śniegu trochę gorzej niż opony typowo agresywnie zimowe. Ale takimi to też gorzej się jeździ na autostradzie w zimie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Ford Mondeo Kombi IV 2.0 TDCi

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 1

    Michał

    2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Szczerze mówiąc kupiłem je z lekkim niedowierzaniem.... ale muszę przyznać, że naprawdę dają radę w każdych warunkach... Ogólnie bardzo ciche, jak na wielosezon. Przyczepność na suchej extra (ale to wiadomo, trudno żeby nie...) na mokrej też bardzo dobrze, na śniegu o dziwo też się trzymają drogi - nie testowane w górach tylko na normalnej drodze, ale jeżeli ktoś liczy, że same nawet "zimówki" przy napędzie tylko na przód w górach wystarczą, to powodzenia... Moim zdaniem warte swojej ceny, biorąc pod uwagę oszczędność na wymianie i fakt, że co 3-4 lata ma się znowu nowe opony, a nie jeździ na starych kapciach... to NAPRAWDĘ WARTO! :) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Jarek B.

    2 lata temu
  • 215/60 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Witam! Użytkuje te opony od października 2019 roku. Przede wszystkim te opony są MEGA ciche! Praktycznie zero szumów zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Na suchym i mokrym podłożu trzymają się rewelacyjnie. Błoto pośniegowe też nie stanowi problemu. Natomiast na śniegu trzymają się gorzej niż typowe opony zimowe premium, jakie miałem. Nie poleciłbym ich do agresywnej zimowej jazdy ani dla kierowców bez obycia i doświadczenia w zimowych warunkach. Ale jeśli spędziłeś już chwile za kółkiem i chcesz mieć pewne opony całoroczne, to nie ma lepszych. Po tych kilku miesiącach zero śladów zużycia wiec myślę, że długo posłużą. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Nissan Qashqai SUV I 1.6 dCi (96kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    25 3

    Wojtek

    ponad 2 lata temu
  • 205/60 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Właściwości na suchej czy mokrej nawierzchni super, ale... Ogólnie opon niestety nie mogę polecić. Po około 12 tys. km. (4 miesiące użytkowania) zaczęło strasznie rzucać samochodem. Po sprawdzeniu wielu rzeczy okazało się, że winne są opony (dwie sztuki). Problem z biciem wykazał test drogowy na maszynie Hunter - koszt ponad 200 zł... Opony co prawda wymienione, ale delikatne bicie nadal pozostało przy prędkości 40-70 km/h. Obecnie opony zrobiły ponad 30 000 km. Tych opon na pewno ponownie nie kupię. Może trafiłem na kiepską partię, ale żeby dwie opony były jednocześnie uszkodzone, to nie przystoi klasie PREMIUM. Pozdrawiam. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Nie polecam tej opony

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Renault Grand Scenic Van II FL 1.6 dCi (96kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    52 11

    Maciej Jakubowski

    ponad 2 lata temu
  • 175/65 R14

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony spisują się bardzo dobrze zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. Najbardziej obawiałem się warunków zimowych. Po ostatnich opadach śniegu jestem jednak pozytywnie zaskoczony. Mieszkamy na terenach podmiejskich, a auto jest użytkowane przez żonę do codziennych dojazdów do pracy. Testowałem opony na śniegu i mogę napisać, że jest nieźle. W kategorii opon zimowych dałbym im 7/10. Wiadomo, nie będą się spisywały tak jak opony zimowe dedykowane na te warunki, ale jak na opony całoroczne spisują się na prawdę dobrze. Wystarczy świadomy użytkownik, który ma odrobinę oleju w głowie i warunki zimowe nie będą straszne. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Ford Fiesta Hatchback VI 1.4 (97KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 1

    Michał

    4 miesiące temu
  • 185/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To jest już mój drugi komplet całorocznych opon firmy Michelin, na poprzednim przejechałem ponad 90 tys.km. Opony są świetne zarówno w zimie, jak i w lecie, na suchej jak i mokrej nawierzchni oraz na śniegu i błocie pośniegowym. Ja wybrałem opony jak najcichsze i takie w rzeczywistości są. GORĄCO POLECAM WSZYSTKIM. Oprócz świetnych parametrów technicznych, zakup opon całorocznych to jest jednorazowy wydatek nie zmuszający do dwukrotnego w roku stania w kolejce do wymiany opon za którą też trzeba zapłacić plus opłata za przechowanie opon. Wszystko to powoduje, że relacja ceny do wartości użytkowej jest bardzo dobra. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Hyundai i30 Hatchback I 1.6 (FD) (116KM)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 1

    Wojtek

    pół roku temu
  • 185/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Wahałem się na początku. Przekonały mnie filmy na YouTube oraz doradca z Oponeo. Opona świetna, dobrze trzyma i jest bardzo cicha. Warta zakupu pod warunkiem, że trafi się na promocję. O trwałości się nie wypowiadam, bo to dopiero pierwszy sezon. Deszcz, koleiny, ani błoto pośniegowe nie robią na niej wrażenia, nie zdarzyło mi się zerwać przyczepności na prostych i w zakręcie. Na suchym trzyma jak przyspawana, polecam. Super serwis, wszystko przez telefon, opony dotarły po 20 godzinach, koniec ze staniem w kolejkach na zmianę kół, pojadę tylko na dowarzanie raz na kilka tys. km, gdy szał zmiany sezonowej opadnie. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Peugeot 301 Sedan I 1.6 VTi (85kW)

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    118 47

    Michal Warmbier

    ponad 2 lata temu
  • 225/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opona bardzo cicha, komfortowa i doskonale tłumiąca nierówności. Niestety, co za tym idzie bardzo miękka, powodująca, że pojazd traci precyzję prowadzenia (szczególnie przy jeździe na wprost), mocno uginająca się na zakrętach. Niezłe zachowanie na śniegu, nienajgorsze na lodzie, przeciętne w błocie pośniegowym i słabe w deszczu. Podatna na aquaplaning i słabo trzymająca w zakrętach. Byłem świadomy, że decydując się na kompromis jakim są opony całoroczne, nie dostanę opony idealnej i gdyby nie zachowanie na deszczu, w pełni bym ją polecał. Uważam, że dla jeżdżących spokojnie po mieście opona jest wystarczająca. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi A4 Avant B8 2.0 TDI Quattro (130kW)

    Ocena łączna:

    3,6

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 2/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    52 21

    MiloToma

    ponad 2 lata temu
  • 215/60 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Zdecydowanie warte swojej ceny. Opony zmienione w środku zimy na terenie górzystym. Poprzednie całoroczne (klasa średnia całoroczne) auto nie podjechało pod górkę, trzeba było pchać. To był nasz prywatny test i trzeba było pchać. Godzinkę później te same warunki atmosferyczne i nowiutkie Micheliny - auto wjeżdza jak na łańcuchach, normalnie jak w reklamie. A teraz wiosenne klimaty opony sprawują sie jak letnie. Dla mnie po prostu ideał. W ciagu kilku lat to kolejne u mnie opony CROSS CLIMATE. I teraz juz wiem, nigdy więcej żadnego kompromisu. Opon nie słychać, swoje robią bardzo dobrze. Oczywiście polecam Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    VW Passat Sedan B8 1.4 TSI (92kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Robert

    ponad 2 lata temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Ponownie zakupiłem po 6 latach dokładne te sam opony całoroczne Michelin CrossClimate+ ponieważ jestem bardzo zadowolony. W pełni spełniły moje oczekiwania co do opon całorocznych. Idealne na deszcz i na suchą nawierzchnię. Dobre jeśli chodzi o lód (ale na lód to trzeba mieć łańcuchy) i drze radzą sobie ze śniegiem. Biorąc pod uwagę, że NIE mieszkam w górach tylko w mieście więc 99% jeżdżę po suchym lub deszczu. Opony wybrane świadomie i ich ponowny zakup w Oponeo tych SAMYCH opon (nie kupiłem ver. 2 bo te mam sprawdzone w 100%). SZCZERZE POLECAM. I do tego nie muszę ponosić kosztów wymiany :-) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mercedes Klasa A Hatchback W169 Hatchback 170 (116KM)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Robert N

    5 miesięcy temu
  • 225/60 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    MOJE AUTO TO TOYOTA SIENNA 2008 3,5 l 280 KM w opisie brak takiego auta wiec wybrałem inne podobne masą. Używam 4 sezony CrossClimate oraz 3 sezony opony na UV SHARAN i 4 opony CrossClimate+ na Toyocie Siennie. Na + - opona jest miękka 7/10; - trzymanie boczne 7/10; - miękkość dobrze wpływa na przyczepność podczas deszczu 9/10; - Aquaplaning nie występuje nawet podczas wjechania w dużą ilość wody, układ rowków świetnie radzi sobie z wodą; - opona dobrze radzi sobie podczas śniegu i błota śniegowego 9/10; - opona przy wysokich temperaturach radzi sobie pozytywnie 7/10. Na - - opona jest bardzo głośna, opis z naklejki to teoria, nie jest adekwatny do realiów; - opona jest zbyt miękka, przez co szybko się zużywa, każdy 1 mm zużycia powoduje pogorszenie jej trakcji, to utrata właściwości na poziomie 20% przy zużyciu w granicach 3 mm, opona w zimir nie nadaje się na wycieczkę w góry, śmiem twierdzić, że takie opony radzą sobie koszmarnie na śniegu (autem nie da się ruszyć z miejsca przy załadowanym 7 osobami pojeździe); - opona jest bardzo delikatna, na bokach jakby zbyt mało drutu, już dwa razy uszkodziłem oponę na boku; - wysoka cena. Ogólnie mam 6 aut i na wszystkich od wielu lat mam opony wielosezonowe. Kupiłem Michelin CrossClimate+, bo lubię dobre i bezpieczne produkty. Pomimo kilku mankamentów wybiorę po raz kolejny ten produkt, opony na aucie powinny być regularnie przerzucane najlepiej z ruchem wskazówek zegara. Nie ma ideałów, ale ta opona to bezpieczny kompromis dla mojego rodzinnego auta, które do 100 km /h przyspiesza w 8 sec. Pamiętaj, że opona wielosezonowa to w obecnym klimacie najbezpieczniejszy produkt, jazda na zimówkach przy temperaturze 15 stopni możne okazać się śmiertelna, a co jeśli jedziesz na zachód, gdzie temp. jest na poziomie 17 stopni? Dlatego opona wielosezonowa jest idealnym rozwiązaniem. Ogólna ocena 8 / 10 Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    19 21

    Marcin T

    ponad 2 lata temu
  • 235/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Używam opon Crossclimate+ od ponad dwóch lat. Kupiłem je za pośrednictwem Oponeo.pl. W zasadzie byłem zadowolony tak latem jak i zimą. Do niedawna mógłbym je polecić. Sytuacja uległa zmianie kiedy musiałem jedną oponę reklamować. Pękł w niej drut i opona straciła kształt. Od zawsze jeżdżę na Michelinach wierząc, że to marka premium. Oczekiwałem zatem obsługi gwarancyjnej na poziomie premium. Tu pojawia się rysa na krysztale i blask firmy Michelin nieco blednie. Według badań rzeczoznawcy Michelin opona była użytkowana z niewłaściwym, za niskim ciśnieniem, to spowodowało nierównomierne wytarcie bieżnika i pęknięcie druta wewnątrz opony. Zgodnie z zaleceniem producenta auta którym jeżdżę, standardowo opony powinny być pompowane do 2,3 atmosfery. Przy jeździe ekonomicznej Volvo zaleca 2,6 atmosfery. Jestem zwolennikiem spokojnej, ekonomicznej jazdy, wiec zawsze utrzymywałem wysokie ciśnienie. Opinia rzeczoznawcy zdaje się temu przeczyć. Zatem zostałem z oponami za 680 zł. za sztukę, bez gwarancji. Narracja rzeczoznawcy to kpina i farsa, czy znów kupię Crossclimate? Nie za drogie, żeby po dwóch latach wyrzucać je na śmietnik. Za te same pieniądze można kupić 3 komplety „chińczyków”, każdego roku wymieniać, a stare wyrzucać. Przy tym samym nakładzie finansowym starcza na dłużej, a gwarancja? Chyba nie gorsza niż w Michelin. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Nie polecam tej opony

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Volvo V60 Kombi I FL D4 (133kW)

    Ocena łączna:

    3,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 0

    Bartlomiej Gorski

    rok temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Śmiem twierdzić że opony Micheline Crossclimate+ są najlepszymi oponami, z jakimi miałem do czynienia. A z pewnością w ścisłej czołówce. Robię około 25 tyś km rocznie więc siłą rzeczy opony zużywają się dość szybko. Ale przejdźmy do konkretów. 1) Zachowanie na suchej nawierzchni. Opona wgryza się w asfalt niczym normalna letnia opona PREMIUM zaznaczam PREMIUM. Jedyny minusik jaki zauważyłem w swoim egzemplarzu to przy skręcaniu przy małych prędkościach rzędu 25-30 km/h czuć na kierownicy coś na kształt (łamiących się w zakręcie lameli) czuć to na kierownicy i z początku myślałem że może jakiś kamień wdarł się do środka. Ale ten typ tak ma. 2) Zachowanie na mokrej nawierzchni Opona zachowuje się fenomenalnie, jest to najlepsza opona na nawet ulewne deszcze jaką miałem przyjemność testować. Ogranicza nas już zasadniczo tylko własna psychika. Bo kiedy ja myślę że opona zaraz wpadnie w Aquaplaning. Ona tylko podśmiechuje i mknie dalej. Nic dodać nic ująć. 3) Zachowanie w zimowych warunkach Niestety jeszcze nie uświadczyłem ww warunków. 4) Plusy : -Adekwatna Cena -Świetne właściwości mokro/sucho -Wysoka żywotnośc 5) Minusy : -Wspomniane wcześniej uginanie lameli odczuwalne na kierownicy Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Citroen C4 Hatchback II 2.0 HDi 150 (110kW)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 3/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    129 57

    Friczu

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Większość ludzi jak słyszy opony wielosezonowe to się w czoło klepie, że Panie to do niczego się nie nadaje. Ja na swoich Michelinach przejechałem już ponad 10000 km i nie chcę już innych opon. Najpierw zacznijmy od suchej nawierzchni — tutaj opony spisują się rewelacyjnie, są ciche, przyjemnie się prowadzą i świetnie hamują. Na mokrym to już zaczyna się rewelacja, a w naszym kraju przeważnie pada, więc to już bajka. Opony zapewniają niesamowity margines bezpieczeństwa, świetnie odprowadzają wodę i rewelacyjnie hamują — porównam je do Uniroyal Rainsport 3, chyba mistrza na mokrym, z tym że opona typowo deszczowa — moje poprzednie letnie ogumienie. Jeśli chodzi o zimę to oponki czy w śniegu, czy na błocie radzą sobie zaskakująco dobrze. Nie jest to może Michelin Alpine czy Wintercontact od Continentala, ale nie dużo im ustępuje. Jeździłem na wielu oponach wieloma samochodami i w warunkach zimowych spisują się jak opona klasy średniej z lekkim przechyłem w stronę premium. Ogólnie jestem mega zadowolony z opon, kolejny samochód tez zostanie w nie wyposażony. A cena? Hmm liczyłem to kilka razy i się opłaca! Pamiętaj, że nie zmieniasz co sezon opon, więc 200 zł zostaje w kieszeni! Polecam! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Honda Civic Hatchback VIII 1.8 (103kW)

    Ocena łączna:

    4,8

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    67 12

    grn_dude88pl

    ponad 2 lata temu
  • 225/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jestem bardzo zadowolony z całorocznych opon Michelin CrossClimate+( 225/45R17 94 W XL, FSL). Kupiłem je podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem sklepu OPONEO, który niezwykle kompleksowo , i jak się w eksploatacji okazało , bardzo rzetelnie, przedstawił mi atuty tych opon. Korzystając z okazji, bardzo dziękuję Mu za życzliwość i kompetencje w doradztwie. Zatem do rzeczy, opony charakteryzują się niezwykle niskim poziomem hałasu wewnątrz auta, są praktycznie niesłyszalne, a ich niskie opory toczenia przekładają się na mniejsze spalanie , co mnie niewątpliwie cieszy. Doskonale sprawują się na powierzchni suchej jak i mokrej, rewelacyjnie tłumią nierówności, świetnie trzymając się drogi, niczym przyklejone do niej, co daje poczucie bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Jeżdżę głównie po mieście i stwierdzam, że opony te są doskonałym rozwiązaniem na polskie warunki klimatyczne , a ich atrakcyjny wygląd - choć z pewnością nie jest to najważniejsze, aczkolwiek miłe - cieszy dodatkowo. Szczerze polecam opony Michelin CrossClimate+ - wiem , co mówię - bo jeździłem wcześniej na innych oponach klasy premium. Opony Michelin wydają mi się bezkonkurencyjne. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Toyota Corolla Sedan XII 1.6 VVT-i (97kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Joachim Fryca

    ponad 2 lata temu
  • 205/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Co mogę powiedzieć o oponach Michelin Cross Climate? Że była to najlepsza decyzja w doborze opon, jaka mogłem podjąć. Wczoraj byłem w Bieszczadach gdzie śniegu, lodu, błota pośniegowego nie brakowało opony spisywały się świetnie! Żeby sprowokować auto do poślizgu lub buksowania kołami musiałem naprawdę się postarać nawet po wyłączeniu systemu ESP, długo czekałem na ten wyjazd, ponieważ tylko tam można spotkać śnieg :) i się nie zawiodłem! Oponki są bardzo ciche, super kleją na mokrym i na suchym dają bardzo duże poczucie bezpieczeństwa, droga hamowania naprawdę jest fenomenalna. Są to już drugie opony wielosezonowe, jakie kupiłem wcześniej jeździłem na BF Goodrich All Season i wrażenie z ich użytkowania były znakomite więc decydując się na Michelin bylem przekonany w 100%, że poradzą sobie w każdej sytuacji. Na oponach zdążyłem zrobić już ponad 9 tys. km w różnych warunkach a zużycia wg nie widać i nie czuć. Z czystym sumieniem polecam wszytkim opony Michelin Cross Climate jest to najlepszy wybór pod względem ekonomicznym, jakościowym, bezpieczeństwa i pod każdym innym. Jestem pewny, że przy następnej wymianie opon będą to Michelin Cross Climate! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Mondeo 4/5 drzwi III 2.5 V6 24V

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 1

    Bartłomiej

    ponad 2 lata temu
  • 215/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Przyznam szczerze, że byłem sceptycznie nastawiony do wielosezonowych opon. Zamontowałem je przed zimą. Miałem okazję jeździć przy 10-15 st. na suchej nawierzchni i trzymają się świetnie. Do tego są bardzo ciche. Była okazja protestować opony na mokrej nawierzchni i trzymają się naprawdę świetnie. Musiałem awaryjnie hamować w deszczu i praktycznie stawałem w miejscu. Wjechanie w wielką kałużę deszczu to też nie jest problem - rozbija na boki, a samochód trzymał się i jechał prosto. Zima... Tutaj mnie najbardziej zaskoczyło. Nie było problemów z wyjechaniem z miejsca zaśnieżonego. Na lodzie się ślizgały, ale jak złapały miejsce z kawałkiem śniegu albo lekko wyżłobione, to samochód szedł dalej. Hamowanie na lodzie nie było problemem dla opon. Fajnie się kleją do nawierzchni. Miałem też (z mojej winy) ostre hamowanie na śniegu z 90km/h i do tego ucieczka w śnieg na pobocze. Samochód pięknie dał się sterować właśnie tam, gdzie chciałem. Uratowałem tym samym 3 samochody od niepotrzebnych kosztów. Nie wiem jedynie jak się opony zachowują w 30 st. upale. Jak się ktoś jeszcze zastanawia, to z czystym sumieniem polecam :) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Citroen C3 Aircross III 1.2 PureTech 110 (81kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Jakub

    ponad 2 lata temu
  • 215/60 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony są rewelacyjne! Zamówiłem je z dostawą do warsztatu, gdzie po przybyciu na umówioną godzinę właściciel stwierdził, że lepszych wybrać już się nie dało! Wniosek - fachowcy podzielają bardzo dobrą opinię. Opony świetnie trzymają się drogi, ani razu nie straciłem przyczepności, bez względu na warunki. Gdy inni mówili, że na drodze jest ślisko, ja byłem zaskoczony, bo w ogóle tego nie odczułem. Auto jechało jak przyklejone do jezdni. Dzięki takim właściwościom CrossClimate+ dają duże poczucie bezpieczeństwa, a przecież ono jest najważniejsze. Dodatkowo opony są ciche, a przez rok użytkowania nie ubyło z nich ani trochę powietrza. Opony są przełomowe! Kończą z opiniami na temat kiepskiego ogumienia całorocznego. Udowadniają, że możliwe jest stworzenie świetnych opon na KAŻDE warunki. A konkurencję zostawiają daleko z tyłu. Michelin CrossClimate+ są warte swojej ceny. Tym bardziej, że w pakiecie otrzymujemy czas i pieniądze zaoszczędzone na braku wymiany opon dwa razy w roku. Polecam wszystkim zdecydowanie! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Nissan Qashqai SUV I 2.0 4x4

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Kamil

    ponad 2 lata temu
  • 185/65 R14

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    To moje drugie opony wielosezonowe. Kupiłem je ze względu na wygodę użytkowania i po to, aby uniknąć zmieniania opon 2x w roku. To jest nasz drugi samochód w rodzinie, używany głównie do jazd lokalnych i nie ma wielkich przebiegów. Konieczność umawiania się dwa razy do roku na wymianę, pilnowania temperatury - jechać teraz czy jeszcze zaczekać, czekanie na wolny termin - miałem tego serdecznie dość i dlatego postawiłem na opony wielosezonowe. Opony zmieniłem na jesieni i jestem mega zadowolony. Trzymanie na suchym i mokrym w niskich temperaturach - bardzo dobre, na śniegu i błocie pośniegowym tak samo. Z tego co wyczytałem, dłuższa jest droga hamowania latem na suchym i obawiałbym się trochę aquaplaningu, aczkolwiek rowki wzdłuż bieżnika wyglądają tak jak na letniej oponie więc powinno być spoko. O tej oponie piszą że jest to "letnia opona dostosowana do warunków zimowych", więc jeśli tak jest naprawdę to mega! bo w prowadzeniu w warunkach zimowych nie odczuwam różnicy w porównaniu do klasycznych zimówek. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Focus Hatchback II 1.6

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Paweł

    2 lata temu
  • 215/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Korsarkę kupiłam na letnich kapciuszkach. Wg mojej opinii nie były już bezpieczne do poruszania się po drogach i postanowiłam wymienić. To są moje pierwsze butki o niskim profilu. Trochę się obawiałam o komfort jazdy, a o bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych z powodu opony wielosezonowej. Moje obawy były zupełnie niepotrzebne. Opony użytkuję od sierpnia, czyli miałam okazję jeździć jeszcze podczas upałów, następnie jesień i niby zima. W warunkach leżącego śniegu i błota pośniegowego na terenie Czech jazda również była przyjemnością. Cały ten czas jestem bardzo zadowolona, pięknie trzymają się drogi w każdych warunkach, prowadzenie auta z takim ogumieniem jest przyjemnością. Są bardzo ciche, ekonomiczne (biorąc pod uwagę zużycie paliwa), bieżnik po paru miesiącach użytkowania nie ma żadnych oznak zużycia. Dla tych, którzy lubią mieć czarne buty, mogę potwierdzić, że ich czerń jest czarna nie szara. Polecam każdemu, kto chce ogumienie bezpieczne i jednocześnie dobrze komponujące się z autem. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Opel Corsa Hatchback D 1.4

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 1

    RenataŁ

    ponad 2 lata temu
  • 195/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Mam Crossclimate +, kupiłem je w tamtym roku, samochód z quattro. W tamtym roku było ok, od czasu do czasu słyszałem jak 4x4 działa i wyrównuje mi przeniesienie napędu na jakieś koło, byłem naprawdę zadowolony. Ale tegoroczna zima. Zrobiłem na nich 20 000, samochód na śniegu i lekkim lodzie kompletnie się nie słucha, dzisiaj cały czas wyprowadzałem go gazem z poślizgów. Najgorsza była sytuacja, której w ogóle się nie spodziewałem, droga całkowicie odśnieżona, przede mną zaczyna się lekkie błoto pośniegowe, najeżdżam na błoto i tracę panowanie nad autem przy 80 km/h. Wyprowadziłem na szczęście samochód, a zaraz wyprzedził mnie ford ka, który szedł po śniegu jak czołg. Po dzisiejszym dniu nie wyobrażam sobie dalszej jazdy na tych oponach. Podkreślam, że mam dodatkowo napęd 4x4 i na drugą zimę auto nie daje rady. Nie polecam, żałuję, że je kupiłem, na przyszłą zimę kupuję klasyczne zimówki, a Micheliny zajeżdżę przez sezony letnie, bo na mokrej i suchej nawierzchni są bardzo dobre. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Nie polecam tej opony

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi A4 Avant B5 1.9 TDI Quattro (81kW)

    Ocena łączna:

    4,3

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 2/5

    Czy opinia jest pomocna?

    93 27

    Dozer

    ponad 2 lata temu
  • 225/55 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    W ciągu 3 miesięcy od zakupu pokonałem na oponach Michelin CrossClimate+ około 5000 km. Tempo ich zużywania się jest według mnie w normie, bez odchyleń na plus lub minus. Zima w tym sezonie była wyjątkowo łagodna i nie dane mi było sprawdzić, jak opony zachowają się w głębokim śniegu i błocie pośniegowym, dlatego ten aspekt zostawiam bez oceny. Natomiast zarówno ujemne temperatury, szczątkowy śnieg, jak i miejscowo przymarznięte górskie drogi nie stanowiły żadnego wyzwania dla tych gum. Na suchej nawierzchni zachowanie jest wzorowe, ale można się było tego spodziewać po oponie tej klasy i w zasadzie letniej (z homologacją zimową). Na mokrej nawierzchni również nie doświadczyłem problemów z trakcją, gumy zachowują się bardzo przewidywalnie i stabilnie. Na niekorzyść opon niestety trzeba wspomnieć o poziomie generowanego przez nie hałasu, który jest zauważalnie większy niż w porównywalnej klasy oponach letnich. Mimo tego z czystym sumieniem polecam zakup. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Chrysler 300M Sedan I 3.5 V6

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    13 1

    Marcin Ociepa

    ponad 2 lata temu
  • 225/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Kupiłem opony w listopadzie 2020 r. To moje drugie doświadczenie z oponami wielosezonowymi. Jazda po suchej nawierzchni to czysta przyjemność, kiedy trafiłem na deszcz jechałem bardziej rozważnie, ale w niczym nie odczuwałem dyskomfortu jedyne co zauważyłem to zwiększony hałas to normalne zjawisko na mokrym. Muszą dobrze odprowadzać wodę, bo nie odczułem uślizgu , a kontrolka trakcji nie zaświeciła się. Pierwszy kontakt z dużym śniegiem okazał się bardzo pozytywny. Opony wgryzały się w śnieg, żadnych poślizgów. Ruszałem na ubitym śniegu jak z asfaltu. Zakręty wybierały łagodnie, podczas całej tej aury zimowej ani razu nie zapaliła się kontrola trakcji. Na wyślizganym śniegu czy lodzie jest niestety kiepsko tylko rozwaga i rozsądek pomoże przy hamowaniu i pokonywaniu zakrętów. Sumując moje przygoda z tymi oponami to duży komfort, poczucie bezpieczeństwa i niezawodność w prawie każdych warunkach. Kolejnym zestawem jaki kupie będzie Michelin. Polecam Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    5 0

    Artur7272

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo dobra opona. W porównaniu do opon zimowych, które miałem wcześniej - Continental bodajże model bliżej nieznany, ale na pewno coś tam-snow albo ice-coś tego, auto prowadzi się dużo pewniej. Co do letnich to się okaże. Bardzo pozytywnie nastraja fakt, że jak podjechałem z tymi oponami do serwisu ogumienia to Panowie nie potrafili przechwalić. Przybliżony dialog: - Jacek pacz, wielosezony. - Te Miśki z plusę? - No. - No i to są solidne gumy. (Odwraca sie do mnie) - Będzie Pan zadowolony. No i co tu dużo mówić, widać, że Panowie specjalisty niejedną gumę widziały... bo jestem zadowolony. A już niezwykle cieszy mnie fakt, że nie będę się odbijał od "gumiarzy" na wiosnę żeby raptem na 3-4 miesiące zmienić oponę. Bo przecież najniższa temeratura powyżej 8 stopni Celsjusza to pojawia się ostatnimi czasy dopiero w maju, a później spada szybciutko poniżej tych samych 8 stopni zaraz na początku września. A jak wiemy zmienić wtedy mus. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Fiat Bravo Hatchback II 1.4 16V (66kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    6 6

    Łukasz

    2 lata temu
  • 195/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Są tak głośne, że można zwariować! Ja 50 lat jeżdżę już autami i jako kierowca zawodowy jeździłem autami napędzanymi przez motory, mające kilkaset koni, jak chociażby "wozidła" Kockums na budowie huty Katowice i nigdy jeszcze nie czułem takiego dyskomfortu. Ludzie, jak nie chcecie codziennie rano być ********* po zapuszczeniu silnika waszego auta, to szerokim łukiem omijajcie opony całoroczne. Byłem w waszym punkcie montażu opon i zapytałem, co z tym mam zrobić? Gość wsiadł do auta i pojechał ze mną - po czym powiedział: Ja wiem że opony całoroczne sa z reguły dość głośne, ale czegoś takiego nigdy bym się nie spodziewał po oponach tej marki. KONIEC CYTATU. Przełożyli mi opony z tyłu do przodu i na odwrót, ale to nic nie dało. Albo se kupię zaraz komplet opon na lato i komplet opon na zimę. Albo niedługo zwariuję. Nie chcę nic od was wygrać ..... - chcę tylko ostrzec tych, którym się marzy kupno opon całorocznych. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Nie polecam tej opony

    Przejechany dystans:
    poniżej 2000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Citroen C3 Hatchback II FL 1.4 VTi 95 (70kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    3 10

    Kazimierz

    2 lata temu
  • 195/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Komplet opon 4 szt. zakupione do Octavii Tour Classic (110 km) bardzo dobrze spisują się w codziennej eksploatacji. Od dróg miejskich po drogi krajowe, autostrady zarówno na mokrej, jak i deszczowej nawierzchni perełka - aquaplanning praktycznie niweluje do zera, dzięki dobremu odprowadzaniu wody prowadzi się pewnie i bezpiecznie przy każdej dopuszczalnej prędkości na drodze. Podczas hamowania przyczepna - nie pamiętam żeby kiedykolwiek podczas hamowania czy przyspieszania załączyły się ABS, czy ASR. W obliczu tendencji ocieplania się klimatu opona idealna świetnie sprawdza się - nie potrzebna opona zimowa, a kilka dni z opadami śniegu w ciągu roku nie stanowi dla niej problemu. Na nawierzchni suchej, szczególnie latem trochę szumi, ale wiadomo coś kosztem czegoś. Zużycie bieżnika praktycznie niezauważalne, ale zrobione na nich dopiero 12 tys. km. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Skoda Octavia Kombi I 1.9 TDI (81kW)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    11 2

    Maciej

    ponad 2 lata temu
  • 195/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Najlepsze opony wielosezonowe, jakie miałem szansę dotychczas użytkować. Czytałem dużo opinii, że będą głośne i nie tak komfortowe w użytkowaniu, jak konkurencyjne opony zimowe czy letnie, że zmienią się właściwości jezdne. Zmian nie zauważyłem, przy umiarkowanej i rozsądnej jeździe różnice są niezauważalne. Najlepsze opony, jakie można dostać w tej cenie. Są ciche, trwałe, a i przy potrzebie szybkiego przyspieszenia czy nagłego hamowania nie tracą przyczepności. To już mój drugi komplet opon Michelin CrossClimate+, poprzednie użytkowałem w miejskim compakcie, zadowolenie 100%, opony nigdy mnie zawiodły ani w zimie, ani na powierzchni suchej, ani na mokrej. Polecam każdemu użytkownikowi, który zastanawia się, czy warto. Polecam z czystym sumieniem, nie będą państwo zawiedzeni. W tej cenie nic lepszego państwo nie kupią. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Seat Toledo Sedan II 1.9 TDI (81kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    13 0

    Dzubis

    ponad 2 lata temu
  • 235/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jeżdżę dopiero kilka miesięcy, ale opony sprawują się naprawdę super. Czy to autostrada (beton), czy asfalt, cieplej, zimno - jest OK. Są ciche, na tym mi zależało. Ale sprawdzałem też, jak się zachowają przy wjeździe do kałuży i muszę powiedzieć, że odprowadzanie wody też super. Oczywiście nie robiłem tego przy 120 km/h, tylko przy normalnej spokojnej jeździe. Ostatnio mieliśmy trochę zimy i mrozu i też muszę powiedzieć, że mam bardzo pozytywne doświadczenia. Opona cały czas jest miękka i dobrze trzyma się nawierzchni. Czekam jeszcze na lato i wysokie temperatury, czy nie zacznie mi "pływać" na drodze. Jak tutaj się sprawdzi, to naprawdę zostaję przy wielosezonówkach. W tym roku pierwszy raz się zdecydowałem na opony wielosezonowe. Pozdrawiam wszystkich kierowców i mogę z czystym sumieniem polecić te michelinki :) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    spokojny
    Samochód:
    Ford Mondeo 4/5 drzwi IV 2.0 TDCi

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Arek

    ponad 2 lata temu
  • 215/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony ciut głośniejsze od letnich, które zmieniłem, ale jest to odczuwalne tylko na suchej nawierzchni latem. Poza tym zmieniłem świadomie na całoroczne ze względu na pogody, jakie mamy. Tu gdzie mieszkam zima raczej bardziej mokra niż mroźna i śnieżna. Opony dość drogie, ale myślę, że warte wydania każdej złotówki. Auto prowadzi się pewnie, opona wygląda super, ma również rant zabezpieczający felgę. Co do trwałości bieżnika nie mogę nic powiedzieć. Ogólnie polecam, z tym że trzeba dokonać wyboru świadomie (mam na myśli moc auta, styl jazdy jak i warunki, jakie panują tam, gdzie będziesz je użytkował). Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Volvo V60 Kombi I FL D4 (133kW)

    Ocena łączna:

    4,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe /5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 0

    Maciej V60 d4

    ponad 2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Jazdę na świeżym, padającym śniegu mogę ocenić pozytywnie ( zbliżone do jazdy na budżetowej opinie zimowej). Błoto pośniegowe i roztopy wypada jeszcze lepiej. Na mokrej i suchej nawierzchni rewelacja. Nie sprawdzone jeszcze podczas lata i upałów, ale skoro jest to opona wielosezonowa na bazie letniej to również wypadnie dobrze. Zużycie bieżnika jest niewiadomą, ale czas pokaże. Szczerze mogę polecić niezdecydowanym( sam nim byłem). Do umiarkowanej jazdy w większości w mieście, nie ma nad czym się zastanawiać. Dodam że mój Focus ma 182km i te opony dzielnie łączą go z każdą nawierzchnią. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Focus Hatchback III FL 1.5 EcoBoost (134kW)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    9 2

    Michał

    ponad 2 lata temu
  • 215/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Polecam dla mieszczuchów. Idealne rozwiązanie, nie męczysz się z wymianami, nie czekasz w kolejkach do wulkanizy. Jeżeli mieszkasz na przedmieściach to wolałbym zimówki, ale w mieście kiedy zdarza się dosłownie 1-2 ze śniegiem na ulicach w roku to nie ma sensu. Wiosna lato i Jesień sprawują się tak jak wysokiej klasy opona letnia, świetne trzymanie i super cicho. W zimie jest podobnie. Tylko na kopnym śniegu mam wrażenie, że jest gorzej niż zimówka, ale ciężko to zweryfikować musiałbym przełożyć opony i sprawdzić. Nie jeżdżę w takie dni wolniej niż inni, ale jestem ostrożny. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Volvo V60 Kombi I FL D4 (133kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Zedek

    ponad 2 lata temu
  • 215/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony kupiłem z ciekawości, chciałem przekonać się jak spisują się opony całoroczne. Miałem okazję sprawdzić je w każdych warunkach i mogę je polecić dla osób, które robią krótkie roczne przebiegi. Opony wykorzystujemy też w lecie, przez co szybciej je zużywamy, a im mniej bieżnika, tym słabiej będą sobie radziły w zimie. Dla samochodów mających do 200KM nie ma wielkiej różnicy, czy jest to dobra opona całoroczna, czy też zimowa/letnia w zależności od warunków. CrossClimate+ spisywał się bardzo dobrze i nigdy nie obawiałem się śniegu lub błota pośniegowego na tych oponach. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Ford Focus Sedan III 2.0 EcoBoost ST (184kW)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Dawid

    2 lata temu
  • 185/65 R15

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Takie same opony CrossClimate+ przejechały około 120-140 tys. km...... serio - to mój rekord. Bieżnika nawet było jeszcze sporo ponad wskaźniki, ale jakoś dziwnie zaczęły się ślizgać przy ruszaniu, więc uznałem że to koniec. Mają same zalety, ale jedną wadę - gdy robi się naprawdę ciepło, to w czerwcu/lipcu potrafią męczyć, bo jakoś zaczynają bujać - przy temperaturach powyżej 30 są zbyt elastyczne. Poza tym zimą i przede wszystkim wiosną/jesienią są rewelacyjne. Na śniegu w górach wjeżdżałem tam, gdzie inni nie dali rady, pomimo że były już dość zmęczone przebiegiem. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    brak informacji o pojeździe

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    1 0

    Sebastian

    rok temu
  • 225/40 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Siema, w Leonie mam 160hp, rydwan szybkości to nie jest, ale jak się da w ..... to jedzie nieźle, bo lekkie :D To już drugi komplet tych opon, jeżdżę dynamicznie (więcej miasto), poprzednie zjeździły 50 tys km, pod koniec już ślizgały się mocniej nawet na mokrym, ale przy normalnej jeździe to sprawowały się dalej dobrze. Ja zmieniłem na nowy komplet, bo lubię miec większą przyczepność jak się trochę zaszaleje :D Generalnie polecam oponki serio, nie są też jakieś głośne, myśle ze zaryzykowałbym i pojechał w góry (oczywiście z łańcuchem w bagażniku w razie w :D ) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    10000 - 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Seat Leon Hatchback III 1.5 TSI ACT (110kW)

    Ocena łączna:

    3,7

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 3/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Dr Pablito

    2 lata temu
  • 205/55 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo dobra opona wielosezonowa. Sprawdzona w warunkach upalnego lata (wycieczka do Włoch) i w głębokim śniegu (Zakopane i wysoki śnieg). Jest to bardzo dobry wybór dla osób, które chcą odczuwać na drodze bezpieczeństwo i komfort. Nigdy nie lubiłem Michelinów, głównie ze względu na hałas - te są dobre i nie zamieniłbym ich na inne. Od kilku lat użytkuję je również na innym aucie i sprawdzają się znakomicie. Zapomniałem o sezonowej wymianie. Wyważam raz do roku. Użytkuję na Xsara Picasso i C4. Proszę pamiętać, że nie jest to opona do uskuteczniania rajdów ;-) Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Citroen C4 Hatchback I 1.4i 16V

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    32 11

    Maciej

    ponad 2 lata temu
  • 235/45 R18

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Podchodziłem z dystansem na bazie opinii eksperckich "opona całosezonowa nie może byc tak dobra jak zimowa zimą i tak dobra jak letnia latem" ale zaryzykowałem i oceniam, że CrossClimate+ są genialne. Jeżdżę na nich od października na suchej i mokrej nawierzchni od +20 do -15 (ostatni tydzień) i sprawują się genialnie. W tym tygodniu przetestowałem na śniegu kopnym, śniegu ubitym i błocie śniegowym i naprawdę nie widzę żadnej różnicy pomiędzy oponami zimowymi premium i CrossClimate+; wszystkie 4 auta prywatne przerzucam na te opony od kolejnego sezonu. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    dynamiczny
    Samochód:
    Ford Mondeo Kombi V 2.0 TDCI Bi-Turbo (154kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    2 3

    Maciej W

    ponad 2 lata temu
  • 205/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Bardzo podoba mi się koncept opon całorocznych. Wygoda i oszczędność z powodu braku konieczności zmian sezonowych, co rekompensuje nieco wyższą cenę (tak myślałem). Właściwości jezdne bardzo dobre - naprawdę nie odczułem żadnych minusów, szczególnie w porównaniu z oponami letnimi. Micheliny zachowywały się latem nawet lepiej od fabrycznych Dunlopów, szczególnie na wilgotnej nawierzchni. Jedyna, za to dość przykra niespodzianka: po roku i może 25 tys. kilometrów opony z osi napędowej nadawały się do pilnej wymiany. Co prawda kupiłem znów to samo (2 szt. tylko), ale oszczędności na wymianie sezonowej nie odczułem. Z powodu mniejszej trwałości te opony są nawet jeszcze droższe niż na to wskazuje cena! Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    powyżej 15000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Mazda 5 Van II 2.0 MZR (110kW)

    Ocena łączna:

    4,5

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    4 0

    Jan

    ponad 2 lata temu
  • 215/45 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opona dobrze trzyma się nawierzchni w każdych warunkach. Niezależnie od pory roku. Nie zauważyłem żadnych przewag opon sezonowych nad całorocznymi oponami klasy premuium. Posiadanie opon całorocznych w pospolitym użytkowaniu ma bardzo wiele zalet, tj. ciągła gotowość do nagłej zmiany warunków w Polskim klimacie, bark uciążliwych kolejek do zmiany opon. Przy oponach całorocznych trzeba tylko pamiętać o serwisowaniu koła przynajmniej raz w roku - potrzebne jest wyważanie kół, zmian przyd tyła dla równego wycierania, sprawdzanie zbieżności. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Toyota Corolla Sedan XI FL 1.6 (97kW)

    Ocena łączna:

    5,0

    Sucha nawierzchnia 5/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 5/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Max

    2 lata temu
  • 205/60 R16

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Świetne opony. Kupiłem je już drugi raz. Na poprzednim zestawie przejechałem 100 tys. kilometrów przez 4 lata. Cały czas zachowywały świetne właściwości jezdne na suchym i mokrym. Jedynie ostatnia zima (po przebiegu około 80 tys) była już nieco gorsza - słabsza przyczepność na sniegu. Byłem na tych oponach kilka razy w Chorwacji przy upałach +40 oraz w Szwajcarii w górach -20. Nigdy nie zawiodły ani nie piszczały. Nawet po podwyżce cen to jedno z najekonomiczniejszych rozwiązań. Załączone zdjęcie pokazuje opony po 4 latach użytkowania. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    5000 - 10000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Toyota Avensis Wagon III 2.0 D-4D (93kW) (127KM)

    Ocena łączna:

    4,2

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 4/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 4/5

    Czy opinia jest pomocna?

    0 0

    Szrach

    pół roku temu
  • 225/50 R17

    Opinia
    potwierdzona zakupem

    Opony użytkuję pół roku, kupiłem w lipcu w upały, przejeździłem jesienne deszcze, a teraz testowałem na świeżym śniegu, zamrożonym i na chlapie. Na deszcz są wręcz rewelacyjne, na zamrożony śnieg/lód są w porządku, ledwo odczuwalna różnica w porównaniu do zimówek. Ciężko ocenić zużycie po kilku tysiącach kilometrów, na razie zapowiada się bardzo dobrze, oczekuje, że uda się wyciągnąć z nich co najmniej 30 tys. km. Poziom hałasu wyśmienity - dosłownie zero hałasu. To moje pierwsze wielosezonówki i na pewno nie ostatnie. Przekonałem się. Czytaj więcej Zwiń

    Podsumowanie: Polecam tę oponę

    Przejechany dystans:
    2000 - 5000km
    Styl jazdy:
    umiarkowany
    Samochód:
    Audi A4 Avant B8 2.0 TDI (105 kW)

    Ocena łączna:

    4,6

    Sucha nawierzchnia 4/5

    Mokra nawierzchnia 5/5

    Śnieg i błoto pośniegowe 3/5

    Czy opinia jest pomocna?

    10 2

    Raptor

    ponad 2 lata temu
Oferta
Oferta
Ceny i rozmiary Michelin CrossClimate+

Zastosuj

Zastosuj

Dostępne rozmiary i warianty
13" 1 dostępny rozmiar
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 442

420 zł
Kup
14" 7 dostępnych rozmiarów
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji: 2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 582

362 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 588

370 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 610

358 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 577

359 zł
Kup

Dostawa 1-2 dni robocze

Cena katalogowa 785

523 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 629

380 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 715

429 zł
Kup
Zobacz więcej
15" 6 dostępnych rozmiarów
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji: 2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 707

410 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 920

617 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 811

514 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 626

391 zł
Kup
Rok produkcji: 2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 678

414 zł
Kup
Rok produkcji: 2024

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 850

531 zł
Kup
Zobacz więcej
16" 3 dostępne rozmiary
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:

Dostawa 2-3 dni robocze

Cena katalogowa 850

590 zł
Kup
Akcja promocyjna
Rok produkcji: 2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 739

485 zł
Kup
Akcja promocyjna
Rok produkcji: 2024

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 970

599 zł
Kup
Akcja promocyjna
Rok produkcji: 2024

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 1 124

648 zł
Kup
Zobacz więcej
17" 2 dostępne rozmiary
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Akcja promocyjna
Rok produkcji: 2024

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 1 157

714 zł
Kup

Dostawa 10 dni roboczych

1 662 zł
Kup
18" 3 dostępne rozmiary
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Akcja promocyjna
Rok produkcji: 2023

Doręczymy w poniedziałek!

Cena katalogowa 1 011

609 zł
Kup

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 1 280

898 zł
Kup

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 1 372

889 zł
Kup
19" 3 dostępne rozmiary
  • Nazwa opony:
  • Rok produkcji:
  • Dostawa:
  • Cena za szt:
  • Ilość:
Rok produkcji: 2021

Doręczymy w poniedziałek!

787 zł
Kup

Ostatnia 1 szt. Następne od 0 zł/szt.

Rok produkcji: 2021

Doręczymy w poniedziałek!

957 zł
Kup

Ostatnie 2 szt. Następne od 0 zł/szt.

Dostawa 10 dni roboczych

Cena katalogowa 1 830

1 208 zł
Kup
Cena katalogowa – cena wyznaczona przez producenta, przed zastosowaniem rabatów, stanowi kalkulację ceny pomiędzy producentem a dystrybutorem. Nie jest to cena sprzedaży dla konsumenta. Cena katalogowa dostępna tylko dla wybranych produktów.
Raty
Raty
Gwarancja
Gwarancja

Gwarancja na opony Michelin CrossClimate+

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
Certyfikat
Certyfikat

Jesteśmy certyfikowanym sprzedawcą opon marki Michelin

Certyfikat Michelin

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste
  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!