Menu
Klasa średnia

Kleber KRISALP HP 2 205/50 R17 93 H XL

BRAK

Przepraszamy. Produkt
jest obecnie niedostępny.

Możesz skorzystać z porady naszego specjalisty, który pomoże Ci zamówić podobny produkt.

Tel.: 52 341 88 00
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Tel.: 801 11 43 43
(koszt połączenia z telefonów stacjonarnych - 0,29 zł + VAT)

Testy opony

Zobacz wyniki
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Rozmiar:
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks nośności:
93 = max 650 kg
Inne:
Wzmacniane
Gwarancja:
5 lat od daty zakupu szczegóły
Etykieta UE:
E E 72dB szczegóły
  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja
Opinie
585 osób wystawiło ocenę
  • 6 128 osób
  • 5 316 osób
  • 4 101 osób
  • 3 29 osób
  • 2 10 osób
  • 1 1 osoba
Ocena łączna: 4,9 585 opinii Opona Godna polecenia
  • Sucha nawierzchnia: 5,2
  • Mokra nawierzchnia: 4,9
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 4,9
92% użytkowników poleca tę oponę
92%

Informacje o oponie zbierane są od 4504 dni. W tym czasie zebraliśmy 585 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 5407000 km.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako

umiarkowany.

  • Opinie o oponach Kleber KRISALP HP 2

    Marcin
    Rozmiar: 205/50 R17

    Ocena: 4,7

    Witam, na tych oponach wyjechało auto od dealera i powiem szczerze, że dla mnie ta opona to tragedia. O ile pod względem trzymania na drodze, jazdy po mokrym czy po śniegu absolutnie nie mogę nic im zarzucić, to jednak hałas jaki generują wewnątrz pojazdu przy prędkościach 80-100 km/h jest dla mnie aspektem, który dyskwalifikuje te opony. Na tyle głośno buczą ze wróciłem do dealera, będąc pewnym, iż któreś z łożysk jest wadliwe albo po prostu opony są jakieś trefne, mimo tego ze są nowe. Co się okazało, technik stwierdził, że ta opona tak ma- po prostu jest taka głośna na asfalcie...Dla pewności odwiedziłem jeszcze serwis oponiarski w okolicy, gdzie potwierdzono tą diagnozę. Jeżeli ktoś mieszka w okolicy gdzie jest zimą dużo śniegu na drogach to pewnie będzie zadowolony, lecz przy obecnych słabych zimach gdzie przez większość czasu asfalt jest czarny to kierowcom, którzy cenią sobie w miarę cichą(jak na zimowe opony) pracę kół poleciłbym coś innego bo te na prawdę są bardzo głośne.

    Podsumowanie: Głośność dyskwalifikuje te oponę

    Czy opinia jest pomocna?

  • radek
    Rozmiar: 195/65 R15

    Ocena: 4,1

    Witam. Zakupiłem te opony w tym roku nowe. Wahałem się pomiędzy nimi a Barum Polaris 2 i powiem szczerze, że jestem rozczarowany. Opony są głośne, od prędkości 80km/h słychać je głośno i wyraźnie!!! Co do trakcji też mam mieszane uczucia, mimo agresywnego bieżnika opony średnio radzą sobie w śniegu. Zdecydowanie odradzam zakup tych opon.

    Podsumowanie: Ogólnie odradzam zakup opon

    Czy opinia jest pomocna?

  • Michał S.
    Rozmiar: 215/55 R16

    Ocena: 4,8

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Przy codziennej jeździe wokół komina (w promieniu 30 km od domu) są odpowiednio ciche, komfortowe i dobrze sobie radzą na rożnych rodzajach nawierzchni. Niestety przy wysokich prędkościach autostradowych wyraźnie nasila się hałas i tam gdzie na letnich oponach da się swobodnie rozmawiać (do 160 km/h), to zimówki są zdecydowanie głośniejsze (od około 145 km/h). Niemniej jednak samochód na suchym zmrożonym asfalcie był stabilny nawet przy 180km/h. W kopnym śniegu nie radzą sobie tak dobrze jak dębica frigo 2, ale za to zachowanie w błocie pośniegowym i na oblodzonej nawierzchni jest zdecydowanie bardziej przewidywalne, a samochód łatwiej kontrolować. Opona charakteryzuje się również całkiem niezłą pracą w deszczu, choć tutaj opony stricte deszczowe są jednak lepsze. Nie oceniłem trwałości, gdyż po jednej zimie nie widać po nich śladów nadmiernego zużycia. W gruncie rzeczy wolałbym, żeby opona zużywała się bardziej, ale miała lepszą przyczepność, ale należy to traktować to jako stwierdzenie ogólne do wszystkich opon, a nie konkretnego produktu. Jeśli chodzi o tłumienie nierówności, to wiadomo, że przy tak dużym profilu opony są całkiem komfortowe, ale gdyby były kupowane do mojego samochodu na większą o cal lub 2 cale felgę, to mogłoby być już róznie. Generalnie trzeba przyznać, że Kleberki były bardzo dobrym i wystarczającym wyborem na zimę jeśli chodzi o moje potrzeby.

    Podsumowanie: Świetny wybór łączący ekonomię i prestiż/jakość w swojej klasie cenowej

    Czy opinia jest pomocna?

  • AraSz
    Rozmiar: 195/60 R15

    Ocena: 4,1

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    ciężko się tylko kleją gdy wkręt przyprawił mnie o wydatek i zmartwienie, ogólnie nie są złe, reklamowane są ze maja małą ścieralność ale u mnie na przodzie to już nie to samo co pył, dość duża różnica, poza tym nie mam co narzekać, dobre hamowanie to chyba największy plus tej opony, na błocie pośniegowym jak każda inna

    Podsumowanie: oponki całkiem całkiem, nie mam co narzekać, dobre jak na ten przedział cenowy

    Czy opinia jest pomocna?

  • Kris
    Rozmiar: 195/60 R15

    Ocena: 4,2

    Wiarygodna opinia Potwierdzona zakupem

    Po przejechaniu dystansu 8000 km mogę powiedzieć tak: na śniegu przyczepność dobra, autko trzyma się toru pewnie, ruszanie bez problemu, błoto pośniegowe ok, na mokrej nawierzchni również dobrze, ścieralność-minimalna. Oponę testuje po raz pierwszy i jestem zadowolony. Rekomenduję i polecam.

    Podsumowanie: Opona plasuje się między dobrą a b.dobrą, godna polecenia.

    Czy opinia jest pomocna?

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Kleber KRISALP HP 2

Prezentowana opona posiada symbol 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake). Oznacza to, że spełnia wymagania Unii Europejskiej dotyczące opon zimowych. Symbol jest przyznawany po dokładnym przetestowaniu danego modelu pod kątem przyczepności na śniegu.

Testy opony Kleber KRISALP HP 2:

2016: test Auto Bild w rozmiarze 205/55 R16; nota: zadowalająca;
2015: test ADAC w rozmiarze 205/55 R16; nota: zadowalająca;






Kleber Krisalp HP2 to jedna z najbardziej popularnych opon zimowych klasy średniej. Konstrukcja opony charakteryzuje się kierunkowym wzorem bieżnika wyposażonym w gęstą sieć nacięć i rowków, których zadaniem jest zapewnienie maksymalnej trakcji w trudnych warunkach drogowych. Model pojawił się na rynku w miejsce Klebera Krisalp HP1 i w porównaniu do poprzednika posiada zwiększoną liczbę lameli (o 42%), które mocno wgryzają się w śnieg zapewniając najwyższą precyzję prowadzenia auta. Sieć rowków obwodowych i poprzecznych ma z kolei wpływ na bardzo wydajne odprowadzanie wody spod opony. Efektem jest odporność na aquaplaning i wysokie bezpieczeństwo na mokrej drodze. Do produkcji opony Kleber Krisalp HP2 została wykorzystana nowoczesna mieszanka gumowa, która poprawia przyczepność podczas jazdy i skraca drogę hamowania.



Kleber


Kleber to francuska marka opon, która należy do jednego z liderów branży oponiarskiej, czyli koncernu Michelin. Ta istniejąca od 1910 roku marka jest obecnie jedną z najczęściej wybieranych przez europejskich kierowców. Opony Kleber polecane są zarówno do samochodów osobowych, jak i dostawczych. Opony marki są bardzo często montowane na pierwsze wyposażenie wielu popularnych aut, do których zalicza się między innymi Renault.

Opona zimowa Kleber KRISALP HP 2 zaliczana jest do klasy średniej, czyli charakteryzuje się najlepszym stosunkiem ceny do jakości.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 205/50 R17.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 13 do 16 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości H - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 210 km/h.
Opona posiada indeks nośności 93 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 650 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), E (przyczepność na mokrej nawierzchni), 72 dB (poziom hałasu).
Oglądana przez Ciebie opona:
  • posiada wzmocnioną konstrukcję (jest bardziej odporna na obciążenia niż standardowy model).

Zobacz także inne opony zimowe 17 cali

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta UE

Etykieta opony Kleber KRISALP HP 2:

E E 72 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Gwarancja

Gwarancja na opony Kleber KRISALP HP 2

Pełna treść gwarancji
  • gwarancja obejmuje użytkowanie opon przez 5 lat od daty zakupu lub do momentu całkowitego zużycia,
  • gwarancja obejmuje wady materiałowe i produkcyjne,
  • jeśli w momencie uznanej reklamacji stopień zużycia opony nie przekracza 20% to opona zostanie wymieniona na nową,
  • w przypadku uznanej reklamacji opony o większym zużyciu, wysokość rekompensaty jest zależna od stopnia zużycia reklamowanej opony.
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowoczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    40 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Dostawa z montażem

Zobacz jakie to proste

  • Kup

    i wybierz dostawę
    z montażem

  • Zarezerwuj

    termin montażu po złożeniu
    zamówienia

  • Zamontuj

    opony w wybranym
    serwisie!