Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot, wymiana i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Pn-Pt: 7-22Sb-Nd: 8-20

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty.

W tym miejscu znajdziesz produkty dodane do porównania. Przejdź do zakupów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt

Czy znalazłeś informacje, których szukałeś?

Opony przemysłowe Michelin

Michelin

Dokładnie miało to miejsce w roku 1959. Rok 1977 przyniósł otwarcie, w hiszpańskiej miejscowości Almeria, pierwszego na świecie centrum technologicznego, w którym opracowywano nowe projekty i technologie na potrzeby rynku opon przemysłowych. W roku 2001 wielkie ciężarówki otrzymały pierwszą oponę niskoprofilową XDR B. Do dziś Michelin produkuje największe opony tego typu (rozmiar 59/80 R 63), mogące udźwignąć ciężary o wadze 104 ton.

Produkcja opon przemysłowych w Michelin jest w stanie rozwoju. Właśnie dlatego w 2007 roku otwarto w Brazylii fabrykę Campo Grande, której roczna zdolność produkcyjna to 40 tysięcy ton. Również Polska ma swój udział w tym segmencie rynku. Znajdująca się w Olsztynie fabryka Michelin jest jedynym na świecie zakładem, w którym wytwarza się rolniczo-przemysłową oponę Michelin XMCL.Opona przemysłowa Michelin XDR


Maj 2009 roku to debiut nowej opony przeznaczonej do ładowarek kołowych. Model Michelin XHA2 ma o 9 % dłuższą żywotność niż poprzedni Michelin XHA. Oprócz tego charakteryzuje się trzema nowymi rozwiązaniami:
- boki opony zostały wzmocnione specjalnym żebrem oraz dodatkowym pasem gumy co daje w trudnych warunkach dodatkową ochronę,
- zastosowano mieszankę gumy, która obniża prawdopodobieństwo rozszerzania pęknięć na bocznych częściach opony,
- zwiększono odporność na uszkodzenia przez zastosowanie szerszego czoła opony oraz głębszego bieżnika.

Jako oryginalne wyposażenie, opona Michelin XHA2 będzie wprowadzona w 2010 roku.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Napisz komentarz
Dodaj komentarz
Komentarze (1)
Maniek 2015-10-29
To nie sztuka stworzyć taką oponę, zdecydowanie to jest sprzęt "do zadań specjalnych", biorąc pod uwagę to jak te wszystkie urządzenia działają. Przy mniejszym, ale równie ważnym zapotrzebowaniu, np do wózków widłowych, również potrzebny jest bardzo solidny produkt. Odpowiedz