Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Filtrowanie listy
  • Bridgestone (2426)

Opony letnie: Bridgestone

Poniżej prezentujemy zestawienie najbardziej popularnych opon letnich wśród naszych użytkowników

Popularne modele - opony letnie Bridgestone

Wszystkie modele opon letnich

Ostatnio dodane opinie

opona Letnie
Bridgestone ER300
Bardzo dobra opona do codziennej, bardzo agresywnej jazdy!
Ocena Jarek_135: 5,4 1111140

Opona ma + i -, jak każda inna. Moje opony kupiłem w lutym 2010, data produkcji z początku stycznia 2010, opony świeżutkie! Moje auto posiada bardzo twardy, obiżany zestaw KONI, tuleje na poliuretanie, zestaw stabilizatorów i rozpórek. Auto jest do tego lekkie i ostatecznie w zakrętach bardzo przyjemnie się tym lata, przydałby się jeszcze Torsen... Mój styl jazdy jest taki, jak tylko się da, to łuki przejechać na maxa. Opony mają bardzo ciężki żywot, ruszam też dynamicznie, ale staram się nie piszczeć, tak na granicy, z hamowaniem podobnie, ale ABS'u brak i czasem oczywiście je przyblokuję! Opony Są zrobione z twardszej mieszanki, przez co to już wiele mówi o oponie: - Opona nie kładzie się tak w zakręcie, jak inne, miększe gumy, rant jest mocniejszy. Logicznie też na twardszej gumie przy naszych dziurach ciężej o balona < - w każdym sensie. - Na zimno trzyma dobrze na suchym, średnio na mokrym, ale po rozgrzaniu trzyma rewelacyjnie na suchym i dobrze na mokrym. - Po rozgrzaniu ( szybka jazda ) - opona cały czas pięknie klei, czy hamujesz, czy ruszasz, czy łuku. Jak dla mnie jest przy tym średnio łatwa do wyczucia granica przyczepności, ale to w dużej mierze może być wina "auta"... - Bedzie ona zdecydowanie trwalsza od innych, bardziej miękkich opon. Poza tym po agresywnej jeździe widać, jak opony to znoszą. - Jeśli porównywać do zwykłej codziennej jazdy dla śmiertelnika, to niech sobie odpuści ten model, bo zacznie pisać, że mu nie trzyma, że to, że tamto. Przy zwykłej jeździe nie uzyska "Kowalski" odpowiedniej temperatury i faktycznie będzie średnio. Po prostu przy takiej jeździe bardziej miękkie opony będą się według mnie spisywać lepiej. Ja takie twarde opony wybrałem specjalnie, bo tak jeźdzę i wiem, jak się wkurzałem, jak na poprzednich w łukach auto się kładło, jak opona piszczała przy ruszaniu i hamowaniu. W wakacje przy wysokiej temperaturze zawsze przy hamowaniu opony bardzo piszczały, jakby je ktoś zarzynał, a nawet jakoś specjalnie nie szalałem. Na tym Er300 jest zupełnie inaczej. Nie rozgrzane będą po prostu gorzej trzymać, po rozgrzaniu po prostu brak mi słów. Tylko trzeba podejść do tegoz głową, bo o ile w lecie o rozgrzanie przy małym ruchu jest po prostu łatwo, to przy deszczu już tak kolorowo nie jest. W jesień i wiosnę w deszczu będzie jeszcze gorzej. Do tego jeszcze ja mam potwornie mocne to zawieszenie i ostatecznie opona ma co robić, dużo większe siły musi utrzymywać, przez co łatwiej mnie ją rozgrzać, niż np. kierowcy komfortowego auta. Opona jest asymetryczna, wcześniej miałem kierunkowe, zdecydowanie uważam, że kierunkowe sa dużo lepsze na odprowadzanie wody, aquapaling, w zakręcie na wodzie też takie IMO lepiej pojadą. Za to te asymetryczne lepiej hamują, ruszają i lepiej na suchym w łuku trzymają. Jednak ostatecznie jestem bardzo zadowolony z tych opon. Na spokojnie da się nimi jeździć, ale w razie potrzeby, czy po prostu bacząc na warunki za oknem, nasz styl jazdy, trzeba je odpowiednio użytkować. Ale w sumie to się tyczy każdej opony, bo inne gumy, bardziej miękkie trzeba brać poprawkę na bardzo ciepłe dni, albo w wakacje w trasie. Przy zdecydowanej jeździe w trasie takia Er300 spokojnie nabierze temp, jak i każda inna, ale ta nie będzie się ciągnąć po asfalcie jakby była opona wielosezonową czy też zimową, bo takie ja miłem odczucia na miękkich gumkach. Ja mam głośną i wyjącą Hondę, do tego praktycznie nie wygłuszoną ( tzn. jest seryjne wnętrze, ale jest, jakie jest, wydech - seria ), jednak przy nawet tych 3000 RPM na równej drodze są one dla mnie niesłyszalne, ale ostatecznie dają ocenę, jaką daję. Opona twardsza, więc komfort na pewno ma niższy niż opony miększe, ja tego nie czuję, ale ja mam tak twarde zawieszenie, że nie robi różnicy. Pod tym względem czuję, że opona się tak nie kładzie, więc na dziurkach na pewno bardziej zawieszenie wytłucze, niż na miękkiej gumie. Widze, jak opona straciła na wdzięku po sezonie i według mnie jest to bardzo trwała guma więcej

opona Letnie
Bridgestone ER300
Autor:ZIBI
Ocena ZIBI: 5,1 111110

Ogólnie O.K. Ale są dwie rzeczy, które mnie irytują od samego początku użytkowania. Pierwsza to podwyższony hałas w aucie. Przy czym wraz ze wzrostem prędkości jest mniej słyszalny, ale to dlatego, że miesza się z hałasem opływającego nadwozie powietrza. Auto na zimowych Goodyear'ach jest zdecydowanie cichsze. Druga sprawa to niższy komfort podróży. Zauważyłem wzrost sztywności zawieszenia, autko stało się "twardsze". Moje opony mają profil 60, a ja odnoszę wrażenie jakby to było 30-40! Jeśli ktoś preferuje komfort to raczej nie polecam, ale jeśli nie ma on dla kogoś znaczenia to kupując te opony dokona właściwego wyboru. Prowadzenie świetne, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. W zakrętach super, na prostych też, nawet koleiny nie sprawiają problemów. ścieralności nie oceniam, jak się zużyją kupi się nowe. Ale czy będą to ER 300 to się zastanowię. Jestem zadowolony, ale do zachwytu droga daleka. To właśnie przez niski komfort. więcej

Lista wszystkich opon letnich

Opony zimowe: Bridgestone

Poniżej prezentujemy zestawienie najbardziej popularnych opon zimowych wśród naszych użytkowników

Popularne modele - opony letnie Bridgestone

Wszystkie modele opon zimowych

Ostatnio dodane opinie

opona Zimowe
Bridgestone Blizzak LM32
Bardzo dobre opony na temperaturę poniżej 5 stopni.
Ocena Falar: 5,3 1111120

Opony sprawdzają się bardzo dobrze w tylnonapędowym aucie na każdej nawierzchni poza lodowiskiem. Na świeżym/ubitym/przymarzniętym śniegu, błocie pośniegowym, mokrej nawierzchni to do tej pory najlepsze opony na jakich jeździłem. Nie ma problemu z awaryjnym hamowaniem ani przy ruszaniu. NA LODZIE droga hamowania jest względnie dobra (w porównaniu do innych zimówek), ale przy ruszaniu i na zakrętach przyczepności nie ma (jak na każdych oponach bez kolców). Na suchej nawierzchni przyczepność jest rewelacyjna, jednak tylko w niskiej temperaturze. Przy dynamicznej jeździe w temp +5 i powyżej (to nadal zima), opony zużywają się w zastraszającym tempie i śmierdzą. Coś za coś, przyczepność albo brak zużycia. Mają rant ochronny, ale bardzo mały więc przy mocniejszym przytarciu i tak uszkodzimy felgę. Bok opony nie jest miękki (przynajmniej w moim rozmiarze), nie kładą się na zakrętach, ale też nie są bardzo twarde. Tłumienie nierówności na średnim poziomie. Opory toczenia dosyć duże, jak w każdych porządnych zimówkach, ale za to są bardzo ciche. więcej

opona Zimowe
Bridgestone Blizzak LM32
świetne opony zimowe
Ocena SAWDfan: 5,1 111110

Jako posiadacz auta marki Subaru uważam, że warunki zimowe nie są mi straszne na żadnych oponach nawet letnich. Moje Subaru seryjnie zostało wyposażone w opony wielosezonowe Yokohama Geolandar na których również miałem okazje jeździć w śniegu. Blizzaki kupiłem w sumie przez przypadek, gdyż zamierzałem kupić opony klasy średniej. Blizzaki były w promocji kosztowały prawie tyle samo co opony klasy średniej innych firm. Różnica pomiędzy jazda na seryjnych geolandarach a blizzakach w śniegu jest kolosalna. Subaru na Blizzakach w warunkach mocno zimowych wjeżdża jak czołg pod każdą mocno ośnieżoną górkę czy podjazd bez ingerencji esp. Co więcej blizzaki skutecznie przeszkadzają mi w kręceniu bączków na śniegu ( oczywiście z wyłączonym esp) Auto zamiast wpadać w poślizg utrzymuje trakcje. Byłem pozytywnie zaskoczony hamowaniem na śniegu - ABS włączał się tylko przy bardzo mocnym naciśnięciu pedału hamulca. Oczywiście nie ma róży bez kolców. Opony znacząco podwyższają spalanie - o około 2l/100km w porównaniu z seryjnymi geolandarami. Są głośne przy prędkościach powyżej 120km/h ( szerokość opony 225) Podsumowując: opony świetne ale warto je zakładać dopiero jak spadnie śnieg bo inaczej zwiększone spalanie czy głośność tych opon irytują więcej

Opony całoroczne: Bridgestone

Poniżej prezentujemy zestawienie najbardziej popularnych opon całorocznych wśród naszych użytkowników

Popularne modele opon całorocznych Bridgestone

Wszystkie modele opon całorocznych

Ostatnio dodane opinie

opona Całoroczne
Bridgestone Weather Control A001
Polecam
Ocena Joanna: 4,9 1111800

Bardzo dobre opony w bardzo dobrej cenie. Polecam. Zamierzam kupić następny komplet do swojego drugiego samochodu. więcej

opona Całoroczne
Bridgestone Weather Control A001
Polecam
Ocena Herflig: 5,9 1111180

Polecam wszystkim zakup tych opon. Przed zakupem przypuszczałem że opona będzie miała dobre parametry przy złych warunkach atmosferycznych ( z uwagi na kształt bieżnika typowo zimowy), to się sprawdziło. Opony idealne trzymanie na śniegu i błocie sprawdziłem w zeszłym tygodniu przy dużych opadach śniegu. Muszę przyznać że opony mnie zaskoczyły pozytywnie z uwagi hałas. Według oznaczeń opony miały być głośne i stawiać duży opór co powinno odbić się niekorzystnie na spalaniu. I tu pełne zaskoczenie, są o wiele bardziej ciche od poprzednio używanych, przeze mnie opon letnich sportowych firmy Danlop. Spalanie jest takie samo bez zmian. Przy jeździe 170km/h samochód prowadzi się pewnie nie pływa ani nie zachowuje się nerwowo na koleinach jak w przypadku poprzednich opon. Ogólnie można powiedzieć że ideał, zobaczymy jak z trwałością na poprzednich oponach zrobiłem 90000km. Zobaczymy ile pojeżdżą te, na razie przejechałem 17000 km i żadnych oznak zużycia nie widać. więcej

Lista wszystkich opon całorocznych