Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Pn-Pt: 7-22Sb-Nd: 8-20

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty.

W tym miejscu znajdziesz produkty dodane do porównania. Przejdź do zakupów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt

Reklamacja

Wady produktów są rzadkie, ale czasami się zdarzają.
W OPONEO gwarantujemy szybkie załatwienie każdej sprawy.

Jak przebiega proces reklamacji?

Kontakt

Zgłoś nam reklamację telefoniczne dzwoniąc na 52 341 88 98 lub napisz na reklamacje@oponeo.pl

Odbiór

Umówimy kuriera, który odbierze od Ciebie reklamowany towar.

Ekspertyza

Specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie opony.

Decyzja

W ciągu 14 dni nastąpi wydanie decyzji, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.

Decyzja pozytywna

Wymiana

Decydując się na wymianę towaru na nowy, oczekuj jego przesyłki w ciągu 2-3 dni roboczych*.

Zwrot

Decydując się na zwrot środków finansowych, otrzymasz je na konto, lub na kartę, z której dokonywano płatności.

Decyzja negatywna

Utylizacja

Masz do wyboru zniszczenie produktu w serwisie,

Zwrot

lub zwrot, za który nie poniesiesz żadnych kosztów.

*W przypadku sprowadzania towaru z magazynu zewnętrznego okres oczekiwania może się wydłużyć.

Co może być podstawą reklamacji?

Reklamacji podlegają wady ujawnione podczas odbioru i użytkowania towaru. Zareklamować możesz również przebieg procesu dostawy i problemy z usługami dodatkowymi.

Jakich uszkodzeń nie obejmuje gwarancja?

Każdy producent określa warunki gwarancji i to od nich jest uzależnione jej uznanie. Wszystkie gwarancje producentów są umieszczone na naszej stronie.

Gwarancje dotyczące opon najczęściej nie obejmują:

  • Opon zużytych.
  • Opon naprawianych.
  • Opon z nacinanym czołem bieżnika.
  • Opon bieżnikowanych poza ich producentem.
  • Uszkodzeń mechanicznych.
  • Opon z nieczytelnym lub uszkodzonym numerem DOT,
    numerem fabrycznym lub datą produkcji.
  • Opon, które nie posiadają europejskiej homologacji.
  • Opon uszkodzonych z powodu przeciążenia.

W przypadku felg gwarancja nie obejmuje:

  • Uszkodzeń mechanicznych.
  • Niewłaściwej eksploatacji (np. użytkowanie niewłaściwych środków eksploatacyjnych).
  • Zanieczyszczeń (niewłaściwej konserwacji lub jej braku) użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.
  • Dokonywania nieautoryzowanych napraw.
  • Stosowania innych niż dostarczone przez sprzedawcę śrub i nakrętek (chyba że użyto nakrętek lub śrub z fabrycznego wyposażenia auta).
  • Dokonywania zmian konstrukcyjnych.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona w momencie odbioru?

Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie jest ona uszkodzona lub czy opakowanie nie było otwierane. Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera stwierdzisz, że przesyłka jest uszkodzona, spisz w jego obecności protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier). Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji.

Kto ocenia czy produkt nadaje się do reklamacji?

Badanie reklamowanych opon jest przeprowadzane przez specjalistyczny punkt obsługi gwarancyjnej i to on stwierdza czy produkt posiada wadę fabryczną. W wyjątkowych sytuacjach producent może podjąć decyzję na podstawie przesłanej fotografii uszkodzonego produktu

Czy z reklamacją wiążą się opłaty?

Bez względu na wynik reklamacji jakościowej, nie ponosisz żadnych kosztów transportowych i badania wykonanych przez specjalistyczny punkt obsługi gwarancyjnej.

Skąd wziąć protokół reklamacyjny?

Pobierz protokół reklamacyjny, wypełnij i odeślij na adres reklamacje@oponeo.pl

Platforma ODR

Będąc Konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR. Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.

Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.

Europejska platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której, będąc Konsumentem, możesz złożyć swoją skargę.
Łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/consumers/odr

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się naszymi specjalistami odpowiedzialnymi za zwroty i reklamacje.
Zadzwoń na 52 341 88 98 lub napisz na reklamacje@oponeo.pl

Dział zwrotów i interwencji - Agnieszka Jankowska
Agnieszka Jankowska
Dział zwrotów i interwencji - Jacek Grześkowiak
Jacek Grześkowiak
Dział zwrotów i interwencji - Radosław Muszyński
Radosław Muszyński
Dział zwrotów i interwencji - Natalia Wiktorowska-Myk
Natalia Wiktorowska-Myk
Dział zwrotów i interwencji - Paulina Murawska
Paulina Murawska
Dział zwrotów i interwencji - Piotr Woźniak
Piotr Woźniak
Dział zwrotów i interwencji - Tobiasz Walenciak
Tobiasz Walenciak
Dział zwrotów i interwencji - Szymon Morlewski
Szymon Morlewski
Dział zwrotów i interwencji - Cezary Biskupski
Cezary Biskupski
Dział zwrotów i interwencji - Przemysław Krygier
Przemysław Krygier
Dział zwrotów i interwencji - Jacek Jackowski
Jacek Jackowski
Dział zwrotów i interwencji - Karolina Gajowniczek
Karolina Gajowniczek
Dział zwrotów i interwencji - Robert Gnisz
Robert Gnisz
Dział zwrotów i interwencji - Paweł Gomulak
Paweł Gomulak

Prawne regulacje zwrotu produktu znajdziesz w Regulaminie zakupów.