Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Zobacz godziny pracy
Poniedziałek 7 - 22
Wtorek nieczynna
Środa 7 - 22
Czwartek 7 - 22
Piątek 7 - 22
Sobota 8 - 20
Niedziela 8 - 20

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty i możliwość ich porównania.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Opony do Mitsubishi Carisma

Mitsubishi – logo marki

Wybierz rodzaj nadwozia oraz lata produkcji Mitsubishi Carisma

Model Carisma

Mitsubishi Carisma to samochód segmentu D produkowany równolegle z bliźniaczym Volvo S40 w holenderskiej fabryce NedCar. Samochód występował w wersji sedan i hatchback. Nadwozie jest stonowane i w miarę eleganckie. Delikatnego smaczku dodaje kształt pokrywy silnika zachodzącej na grill. Wnętrze nie zaskakuje odważnym designem i prezentuje poziom samochodów z lat 90-tych. Zastosowane tworzywa nie są najwyższej jakości, ale nie należą też do najgorszych. Deska rozdzielcza jest ergonomiczna i uporządkowana, wszelkie kontrolki i zegary są na swoim miejscu. Bagażnik sedana ma pojemność 460 l, a w wersji hatchback 430 litrów. W ówczesnej ofercie znajdowała się całkiem spora gama silników benzynowych i wysokoprężnych. Niestety większość diesli to francuskie konstrukcje Renault nie grzeszące bezawaryjnością. Podobnie jest z nowoczesną, jak na tamte czasy, jednostką GDI, która była po prostu zbyt skomplikowana. Zastosowane zawieszenie dobrze sprawdza się na polskich drogach. Samochód zachowuje się pewnie i zapewnia dobry poziom bezpieczeństwa. Nadwozie nie ma tendencji do zbyt dużych przechyłów. W standardzie znalazły się cztery poduszki powietrzne, ABS, elektryczne szyby i lusterka, centralny zamek, dzielona kanapa i system audio. Projektantom modelu należy również przyznać punkt za dobre wyciszenie wnętrza. Konstrukcja samochodu zastała wykorzystana do budowy Protona Waja. Carisma była względnie udanym samochodem, jednak z czasem została zastąpiona przez coraz większego Lancera.

W zależności od wersji producent przewidział fabryczny montaż opon w rozmiarach: 175/65 R14, 185/65 R14, 195/60 R15, 235/45 R17.
Rozmiary opcjonalne do modelu Mitsubishi Carisma to 195/60 R14 i 195/55 R15.