Kormoran SNOWPRO

Opony Kormoran SNOWPRO

Kormoran
  • Producent: Kormoran
  • rodzaj: Osobowe
  • Sezon: Zimowe
Wybierz rozmiar opony

z odpowiednim indeksem nośności oraz indeksem prędkości.

Ocena opony
Ocena łączna

3,6

1116000 (ilość opinii: 486)
opinie o oponie Kormoran SNOWPRO

opony Kormoran SNOWPRO

Kormoran Snowpro to opony klasy ekonomicznej na sezon zimowy. Kormoran jest marką z siedzibą w Olsztynie, która wchodzi w skład koncernu Michelin. Opona gwarantuje odpowiednią trakcję na każdym rodzaju zimowej nawierzchni, zarówno na śniegu, lodzie czy na mokrym podłożu. Gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu nawet podczas jazdy na nierównej nawierzchni.

Opona Kormoran Snowpro został przystosowana do typowo polskich warunków zimowych. Gwarantuje przyczepność i kontrolę trakcji. Ponadto nie nadwyręża domowego budżetu. Do produkcji bieżnika opony Kormoran Snowpro zastosowano specjalnie skomponowaną mieszankę gumową. Jest ona odporna na niskie temperatury, dzięki czemu nie traci elastyczność. Zapewnia lepszą przyczepność szczególnie na mokrej drodze. Ponadto charakteryzuje się długą żywotnością. Aby zagwarantować dobre parametry jazdy podczas opadów deszczu i śniegu zastosowano szeroki kanał obwodowy umieszczony w centralnej części opony, połączony z rowkami bocznymi. Rzeźba zapewnia skuteczne usuwanie wody i błota pośniegowego oraz zmniejsza ryzyko wystąpienia poślizgu hydrodynamicznego na warstwie wody i śniegu. Bieżnik ma stały i bezpośredni kontakt z podłożem, co również przyczynia się do poprawy kierowalności. Powierzchnia opony została gęsto pokryta lamelkami. Zapewniają one efekt wbijania się w podłoże, co szczególnie przydatne jest podczas hamowania i nagłego ruszania na śliskiej, oblodzonej nawierzchni. Dodatkowo, ostre krawędzie klocków i bloków działają jak kolce śnieżne, dzięki czemu opona nie traci przyczepność nawet podczas pokonywania ostrych zakrętów. Dla poprawy stabilności zastosowano solidne bloki na barkach, które gwarantują odpowiednie utrzymanie toru jazdy. Poprawiają również rozłożenie nacisków. Aby zapewnić płynne sterowanie zastosowano zaokrąglone krawędzie bieżnika, które sprawdzają się nawet podczas jazdy w koleinach.

Kormoran Snowpro przeznaczona jest do samochodów z klasy średniej takich, jak: Ford Mondeo, Volkswagen Passat, Citroen C5, Honda Accord, Peugeot 407, Renault Laguna, Toyota Avensis, Opel Vectra, Fiat Croma. Należy bezwzględnie pamiętać o tym, że Kormoran Snowpro jest oponą kierunkową, o ustalonym kierunku obracania się i w związku z tym, powinna być montowana ściśle według wskazówek producenta.

Ostatnio dodane opinie o Kormoran SNOWPRO

Prezes 2007-11-08
Ocena: 4,0 111100

Opony kupiłem w październiku. Jak do tej pory nie mam szczególnie się do czego się przyczepić, a dużo jeżdzę ponad 100 km dziennie. Zachowanie na suchym asfalcie jest w normie, podobno opony miały być głośne ale ja nic takiego nie stwierdziłem. Na mokrym asfalcie oponki robią niezłą fonatnnę jak wpadam w koleiny na trasie. Auto idzie jak po szynach. Jedyne co mnie denerwowało na początku to to że auto troszeczkę inaczej się prowadzi w porównaniu z poprzednimi oponami ale kwestia przyzwyczajenia. Póki co zimy nie było wiec nie wiem jak na śniegu się zachowują ale polecam te oponki jeżdzącym normalnie, nie polecam dla jeżdzących zdecydowanie za szybko jak na nasze drogi - im to nawet najlepsze opony nie pomogą. Zdecydowałem sie na ponowny zakup Kormorana - poprzednio miałem model Winter. Byłem bardzo zadowolony, żadnych problemów na śniegu itp. Mam nadzieje ze ten model bedzie sie spisywa tak samo albo lepiej.


Tomek 2005-12-20
Ocena: 4,0 111100

Rozpoczynam 4 sezon użytkowania tych opon - cały czas ten sam komplet (wiem, to już zbyt długo! - za kilka dni mam zamiar pozbyć się ich, choć wygląd bieżnika jeszcze "nie jest najgorszy"). W pierwszym sezonie były, jak dla mnie, bardzo dobrym zakupem - jeżdżę często na narty - nie miałem żadnych problemów z pokonywaniem zaśnieżonych i oblodzonych "górek". W drugim sezonie również mnie nie zawiodły. Trzeci sezon, to już początki kłopotów na drodze, trudności z utrzymaniem się na niej (na oblodzonych i zaśnieżonych trasach). Początek czwartego sezonu - strach w oczach! wściekłość, że blokuję ruch nawet przy niewielkim wzniesieniu! W warunkach deszczowych, na suchej nawierzchni, przy dodatnich temperaturach - spisują się cały czas przyzwoicie. Podsumowanie - nie są drogie, wystarczą w zupełności na 2 sezony. Dla osób mieszkajacych na terenach innych niż podgórskie czy górzyste tereny, będzie to bardzo dobry wybór. Do tego, przy stanie polskich dróg, szkoda wydawać większe kwoty - po 2 latach i tak opony będą do wymiany.


Pablo 2007-04-12
Ocena: 4,0 111100

Biorąc pod uwagę że to dolna półka mile zaskoczyła mnie ta oponka. Auto świetnie trzma się drogi na mokrej i ośnieżonej nawierzchni nawet przy ostrzejszej jeździe. Zastrzeżenia można mieć do jazdy po lodzie i to szczególnie przy przyspieszaniu koła notorycznie tracą przyczepność nawet przy delikatnym posługiwaniu się gazem, hamowanie na "trójkę" z plusem. Opona jest faktycznie dość głośna, ale nie jakoś uciążliwie. Jeśli chodzi o szybkość zużycia to po 26 tys km nie widać, aby ubyło bieżnika choć odrobinę. Wciąż wygląda i sprawuje się jak nowa po 3 sezonach, mimo tego że użytkuję ją od pierwszych jesiennych deszczy w temperaturach 10 - 12'C. Bo niestety w tych warunkach moja letnia Passio wypada już tragicznie.


Robert 2006-08-30
Ocena: 4,0 111100

Miałem je przez jeden sezon i sprzedałem z autem. Dobre na śniegu nawet wysokim, na ubitym też, ja nie miałem żadnych problemów, a po sezonie wyglądały prawie jak nowe. Coś wam powiem, jeżeli człowiek prowadzi w zimie auto rozsądnie, a nie wyprzedza na zakrecie lub hamuje gwałtownie ze 120 km/h w cieżkich warunkach, to polecam. Gdy o oponie wypowiada się "pirat" lub amator za kierownicą to niech nie narzeka, bo go najlepsza opona nie zadowoli i nie uratuje przed stłuczką. Trzeba jechać w zimie rozsądnie i wolniej o 30% a Kormoran działa wtedy jak trzeba. Jeszcze jedno, trzeba trenować ruszanie i zatrzymanie, a nie bedzie niespodzianek na drodze i narzekania na oponę co jest zła.


Frank 2007-11-12
Ocena: 4,0 111100

Jak dla mnie oponki bomba! Przelatałem na nich cały sezon zimowy 2006/2007 i ani razu mnie nie zawiodły a nie jeżdże jak przysłowiowy "emeryt". Warto dodać, że mieszkam w górach a tutaj to mamy takie zaspy i śnieżyce, że mieszczuchy (przpraszam jak kogoś obraziłem) nie mają pojęcia np. jak nie schowasz auta do grażu to ranem czasami łopata i odkopujesz bo zasypany po dach. Mniejsza o to. Wracając do opon to bardzo dobrze trzymają na śniegu jak i błocie śnieżnym a i na mokrej nawierzchni dają radę. W zakrętach przy jeżdzie z wyobraźnią każdego doproawdzą do celu. Za tą kasę wątpię, że znajdziecie coś lepszego albo przynajmniej z tak dobrą realcją cena- j akość. Polecam


WYSIOR 2005-12-16
Ocena: 3,0 111000

Kupiłem je niedawno i mam tylko na tylnej osi (napędowej). Obecnie mogę podzielić sie jedynie pierszymi wrażeniami, dotyczącymi głownie jazdy po mokrym. Moim zdaniem jest całkiem nieźle! Dosyć długo miałem na kołach letnie (mimo niskich temperatur) i na mokrym te zachowują się zdecydowanie lepiej niż moje mocno zużyte FIRESTONE 680. Nie zauważyłem też wzrostu głośności czy oporów toczenia, jest ok, ale zastrzegam że zimą jeżdzę spokojnie i dotychczas nie próbowałem ich w kopnym śniegu - więc napiszę ponownie. Aha, wbrew częstym opiniom ta opona - przynajmniej w moim rozmiarze 195 - dobrze trzyma na boki - w BMW to sie czuje ze względu na tylni napęd...


Mirek 2008-10-28
Ocena: 4,0 111100

Do tej pory przejechałem ponad 60000 km na jednym komplecie (6 sezonów zimowych, w różnych warunkach). Bieżnik praktycznie prawie do przyjęcia przednia oś ponad 4 mm, tylna ponad 6 mm. Zdecydowałem się na zakup kolejnej pary na oś napędową. Jestem zadowolony z parametrów i osiągów opony. świadomie zakupiłem kolejną parę i prawdopodobnie wkrótce zakupię kolejne dwie na oś tylną. Nie bez znaczenia jest też bardzo przystępna cena.


wysior 2006-09-02
Ocena: 3,0 111000

W warunkach stricte zimowych jest bardzo średnia, w mojej ocenie jej mankamentem jest to że kiepsko zabiera śnieg przy ruszaniu - może to kwestia tylnego napędu. Przyzwoicie na mokrej nawierzchni. Dobrze spisuje się jako opona całoroczna - wiem bo miałem je na tylnej osi latem - ku memu zaskoczeniu typowo letnim oponom (Barum Bravuris - z przedniej osi) wyrażnie ustępowały latem jedynie na mokrym asfalcie. Nawet latem są odporne na ścieranie. Zwracam uwagę, że w węższych rozmiarach ma mniej "pasów z klockami bieżnika" co niewątpliwie wpływa na jej właściwości.


davis 2006-01-18
Ocena: 3,0 111000

opony kupiłem w 2002 roku i na poczatku zachowywały się idealnie! po zimie zdjąłem je w stanie rowniez idealnym, nawet w wulkanizatorni smiali sie ze chyba na nich zrobiłem 10 km a zrobiłem sporo bo kursowalem na trasach szczecin - warszawa, szczecin - szklarska poreba, wiec mialy sie gdzie i jak wykazac, bo przejechalem ta trase w najwieksze opady sniegów jakie nawiedziło polske w zime 2001/02. nastepne lata to juz permanentnie pogorszajace sie warunki jazdy. teraz jezdze na barumach polaris i na pocztek zachowuja sie ok...co dalej to za rok cos napisze


Andrzej 2006-04-27
Ocena: 4,0 111100

Wszyscy, którzy narzekają na te opony chyba nie potrafią dobrać ich do swego auta. Cztery sezony eksploatacji w Polonezie (165/70R13) po obszarach gdzie jest dużo sniegu zadecydowały o zakupie do Toyoty Camry (185/70R14). opony spisują się rewelacyjnie. Jazda Polonezem po sypkim śniegu z predkościami 100 - 120 km/h to żaden problem, to samo Toyota (dwie zimy). Ani razu nie zawiodły w zaspach, czy na polodowej brei. Osobiście polecam. Jeszcze jedno - to są opony kierunkowe, może zamiast narzekać warto sprawdzić kierunek toczenia?


po13 2005-12-28
Ocena: 2,0 110000

Opony dostałem na wymianę bo w cudownych S100 popękały mi druty, mają zaledwie 2 sezon (około 7000 km) i już planuje je zmienić na Goodyear ULTRA GRIP 7. Jazda na tych oponach to samobójstwo, zarówno przy niewielkich prędkościach jak i znacznych, opony może i nadają się na zimę ale dla osób które nie przekraczają 30 km/h jadąc w niedziele się pomodlić. Dla mnie to jest tragedia i stanowczo odradzam zakup tej opony, niby cena niska ale blacharka kosztuje sporo i nie zgadzam się z wieloma tu opiniami o tym że opona jak na swoją cenę znakomita. Dziś jadąc po ubitym śniegu kiedy troszkę mi się śpieszyło tańczyłem piruety na drodze, opony całkowicie straciły przyczepność a już nie wspomnę o ruszaniu pod górę, naprawdę koszmar, lepiej dołożyć przysłowiowe parę groszy i przeczytać o kilka komentarzy więcej o różnych markach. Pozdrawiam i szerokiej drogi.


cyber human 2006-03-31
Ocena: 4,0 111100

Mam je już 4 sezon. Założyłem do Omegi A (2.0 8v) teraz mam 2 sezon na B (2.0 16v automat). Jeżdżą 2 osoby (ja spokojniej, kobieta dynmiczniej:-)). Pomimo ich złej opinii i fatalnych testach w prasie, jestem więcej niż zadowolony. Faktycznie, przy zdrowym rozsądku na śniegu bardzo poprawnie. Jeżdżę służbowymi na zimowych Conti i Pirelli (Focus) i subiektywnie moja ciężka Oma rewelacyjnie porusza się na gumach Kormorana. ścieralność bardzo dobra, na pewno 5 sezon zrobią. Oczywiście na śniegu i lodzie łatwo jest tylnym napędem zarzucać, ale hamowanie jest przyzwoite jeśli nie nawet dobre. Jechałem na nich pamiętnej zimy (chyba 2002 albo 2003) nad morze (25 grudzień) w kopnym śniegu i dojechałem. Fakt, prędkość 55 km/h była granicą, no ale warunki były fatalne. Wyprzedały mnie tylko 4x4:-) Kupiłem nawet łańcuchy, ale nigdy nie założyłem (niech ktoś spróbuje to zrobić w Omie A stojąc w zaspie!). Myślę, że główną przyczyną mojego zadowolenia jest duża masa auta (1400 kg). W małych autach może być gorzej. Czy kupię raz jeszcze? Jeśli będę miał fundusze na lepsze, to pewnie spróbuję czegoś innego, ale jeśli chce się wydać minimum, to kupiłbym raz jeszcze. Aha: zauważyłem, że po ustawienie geometrii nie wyeliminowało ściągania w prawo. Zaraz zakładam letnie, nowe, zobaczymy, czy mechanik zawinił, czy Michelin. W deszczu da się jechać 180 km/h i więcej bez stresu.


realista 2011-11-17
Ocena: 5,0 111110

bardzo dobra opona do małych aut - ja mam fieste 1.3, nie widze sensu wydawać ponad 100 zł więcej na jedną opone jak można mieć to samo za małe pieniądze, opona rewelacyjna na śniegu- ciągnie jak parowóz, oczywiście można kupić najnowszą technologie za 300 zł - ale czy w normalnym użytkowaniu widać tą różnice ? chyba nie , chyba że ktoś na torze wyścigowym się ściga to wtedy sekundy się liczą, ale jak ktoś jeździ przepisowo i nie ryzykuje to polecam tą oponę - ale z tego co wiem ludzie zabijają sie w nowych bmw z napędem na 4 koła i oponami za 500 zł od sztuki.... więc badając te oponie pomyślcie że zrobiliście to tylko przez marketing i wmawianie ludziom że jedna opona jest taka, a druga taka - to samo co z proszkami do prania - czy proszek z przed 10 lat inaczej prał niż ten co dzisiaj kupujesz ? zastanów się ... te pieniądze lepiej przeznacz na żonę :D chyba że masz ich za dużo


przemek 2006-12-18
Ocena: 4,0 111100

Zbyt mala sila ciagu, slabe trzymanie boczne i hamowanie na sniegu, ogólnie hamowanie lepsze niz w debica frigo. Dobra na bloto posniegowe i mokra droge. ogólnie warto dolozyc troszke i kupic cos lepszego. Jak na razie trwalosc rewelacyjna - juz trzeci sezon ale za rok bez wzgledu na stan kupie inne - ogólnie na bezpieczenstwie nie ma co oszczedzac. Nigdy nie kupujcie Debicy, moze mialem szczescie do Kormoranów, nie moge na ta firme narzekac ale jednak polskie opony sa daleko z tylu za nieco drozszymi zagranicznymi.


rioda 2009-02-12
Ocena: 4,0 111100

kupowałem stopniowo po 2 szt. bo 2 zimówki kupiłem z autem jakieś tyfoon ale twarde sie zrobiły. teraz czuje różnice w dotyku bieżnika rocznik 2006 - przód - mięciutki a rocznik 2001 - tył. zgadzam się że przy bardzo agresywnej jeżdzie sie uginają w zakretach ale nie wyrzucają auta z zakrętu. wybrałem wyższy profil niż zalecany 70 zamiast 65. najbardziej cieszy mnie że się prawie w ogóle nie ścierają choć jeżdze od 1 listopada do 1 maja i że nie dostają jaja jak dębica frigo furio i vivo.


janobo 2008-02-22
Ocena: 5,0 111110

opony godne polecenia - "cudze chwalicie swego nie znacie", na tych oponach można swobodnie jeździć i na sypkim śniegu jak i w błocie pośniegowym, bez problemu ruszysz na ubitym śniegu jak i lodzie, trochę gorzej z hamowaniem i bocznym trzymaniem na lodzie dlatego czwórka, ale jeżeli ktoś chce szaleć na lodzie to niech się zaopatrzy w opony z kolcami!, warunki zimowe nie wybaczają brawury i braku wyobraźni, jeszcze raz: opony godne polecenia nigdy mnie nie zawiodły.


Adam J 2008-02-04
Ocena: 4,0 111100

Myślę że za te pieniądze.... nie można chcieć więcej. Bardzo dobra na wodę, błoto. Na ,,luźnym" śniegu - sprawia się dobrze. Na lodzie myślę że żadna opona nie radzi sobie lepiej.. - chyba że ma metalowe kolce! Na minus - trochę jest głośna - ale bez przesady... Mam je już drugą zimę i na trzecią - na pewno ich wystarczy... Jak na razie, żadnych pęknięć, czy innych problemów! Na pewno kupię ją jeszcze raz - zamiast za nieco mniej używaną z wyższej półki!


Bunsen 2007-04-02
Ocena: 3,0 111000

Kupiłem auto z tymi oponami i w prawdziwie zimowych warunkach nie miałem możliwości przetestowania. W każdym razie w temp. bliskich 0 stopni na suchej nawierzchni sprawują się super, nawet w ciasnych szybko pokonywanych zakrętach utrzymują tor jazdy. Hamowanie też ok. Przy ruszaniu czasem tracą przyczepność (jak się chce szybciej ruszyć). Dość wyraźnie szumią, ale nie jakoś uciążliwie. Przy mokrej nawierzchni jest podobnie lub niewiele gorzej.


pshemo_s 2009-03-10
Ocena: 4,0 111100

Mieszkam w Wałbrzychu, a więc w górach gdzie często jak spadnie śnieg to potrafi poleżeć aż kilka tygodni. Opony są dobre, na sypki śnieg - bardzo ładnie się przebijają i trzymają tor jazdy. Na mokrym tzw. "błocie pośniegowym" bywa trochę gorzej, na lód nie ma mocnych. ogólnie mogę powiedzieć, że nie zawiodły mnie, i szczerze mogę polecić tym którzy nie chcą wydawać zbyt dużo pieniędzy a pragną poczuć się bezpiecznie i komfortowo.


johny 2008-11-21
Ocena: 1,0 100000

Opony w ogóle nie nadają się na zimę (brak przyczepności na śniegu - poślizg nawet przy pokonywaniu delikatnych zakrętów oraz problemy z trakcją gdy przy małej prędkości wjeżdżamy pod górę - koła kręcą się w miejscu). Moim zdaniem oceniane opony nie nadają się do jazdy w zimie ponieważ ich charakterystyka bliższa jest najtańszym oponom letnim. Na Kormoranach jeździłem dwa sezony - pozbyłem się ich z powodu obawy o utratę "czyjegoś życia" i wróciłem do poprzednich, a więc Fuld (model: Kristal Montero), które prezentują o wiele lepszy poziom niż Kormorany Snow Pro. OPON KORMORAN SNOW PRO NIE POLECAM I SZCZERZE ODRADZAM. Pozdrawiam i szerokiej drogi życzę


drozdzik 2006-11-14
Ocena: 4,0 111100

Jak na pierwsze 1000 kilometrow moje wrazenia sa jak najbardziej pozytywne (Ja nie potrzebuje opon cichych, pieknych, bajeranckich i drogich - tylko takich, ktore zapewnia mi kierowalnosc i przyczepnosc w najbardziej trudnych warunkach) nie mialem jeszcze okazji sprawdzic tych opon w naprawde ciezkich warunkach, ale jak tylko spadna wieksze sniegi to po dzicze troche i podziele sie pozniej z Wami swoja opinia


snak 2006-07-14
Ocena: 5,0 111110

Bardzo dobre opony. Dzieki nim nikt już mnie nie przekona, że można jeździć zimą na oponach "uniwersalnych". Przekonalem się w praktyce, nie dzięki reklamie, że to Polska właśnie. Parafrazując powiedzenie M.Reja "a Polacy nie gęsi swoje opony mają" oddam chociaż w części finezję produkcji. Dzięki za moje i mojej rodziny bezpieczeństwo. Pozdrawiam życząc dalszych sukcesów - Stanislaw Nakonieczny.


mate34 2007-04-17
Ocena: 4,0 111100

Nie zawsze cena idzie z jakością. Te oponki cenowo kształtują na samym dole a ich jakość na to nie wskazuje. Jeździłem na nich w różnych warunkach i naprawde nie ma na co narzekać. Kumpel w takim samym aucie miał założone opony Continental i miał wielki problemy podczas jazdy gdzie ja sobie na kormorankach za smieszną cene radziłem znacznie lepij. Na pewno kupie takie same opony.


Mike 2008-04-15
Ocena: 3,0 111000

Opony zdecydowanie na śnieżną zimę. Dość często jeżdżę na wieś do staruszków, a tam zimą z odśnieżaniem bywa różnie, a oponki nigdy nie zawiodły. Wadą jest zachowanie na mokrej nawierzchni zwłaszcza jak zaliczamy kałuże, strasznie ściąga:(. Dosyć głośne, ale o tym powiedziano mi w miejscu gdzie je nabyłem. Podsumowując za tą cenę naprawdę dobre opony na śnieżne zimy.


Mirosław Malicki 2008-03-14
Ocena: 3,0 111000

W warunkach typowej śnieżnej zimy były ok i pewnie byłbym z nich bardzo zadowolony, gdyby nie to, że zimy ostatnio były raczej mokre niż śnieżne. Lubiły aż na mocno tracić przyczepność na mokrej nawierzchni, w szczególności gdy się chciało szybko ruszyć. Z hamowaniem też bywało różnie - łatwo traciły przyczepność zwłaszcza po przejechaniu dłuższego odcinka (a tak głównie były używane). Reasumując: dobra alternatywa dla kupna używanych, jeżeli się dysponuje ograniczonymi środkami finansowymi, w każdym innym przypadku lepiej zainwestować w coś lepszego.


Wojti 2009-04-27
Ocena: 2,0 110000

Najgorsze zimówki jakie miałem!!! Użytkowane wraz ze starym modelem Kormoran Winter S-100. Efekty? 12letni Winter założony na przód a Snowpro na tył: autem mogę swobodnie podjechać pod każdą górę, ruszyć pod górkę ze świateł, sprawnie poruszać się po śniegu i błocie pośniegowym bez większych obaw o to że nie uda mi się wyhamować natomiast tyłem rzuca jakby był opętany!!! Przy prędkości 40 km/h przód reaguje posłusznie na ruchy kierownicą podczas gdy tył tylko czeka na okazję żeby wymknąć się spod kontroli. Myślałem że to może tylko taka zimowa natura mojego Golfa więc zamieniłem oponki - na przód poleciał Snowpro a na tył stare poczciwe Wintery. I co? Tył ani drgnie (oczywiście przy rozsądnych prędkościach) podczas gdy przód... Masakra! Jezdnię muszę obserwować z daleka bo droga hamowania jest przeraźliwie długa, podobnie muszę uważać na wszelkie podjazdy bo o ile na tamtych ruszyć można było prawie w każdych warunkach tak w tych udaje się to rzadko. Opony testowane na Samarze, Golfie MK2 i Astrze Classic. Wszędzie takie samo zachowanie. Dałem je bratu na zamianę za S-100 i już po tygodniu zdecydował że założy jednak z powrotem stare. Szczerze polecić je mogę tylko samobójcom.


Piasek 2007-01-20
Ocena: 3,0 111000

No przewaliłem na tych oponach kilka kilometrów i tak: zachowanie na śniegu, błocie pośniegowym i suchym OK, ale jazda po mokrym asfalcie... szkoda gadać. Każde gwałtowniejsze wciśnięcie hebla kończy się blokadą kół. Kompletna porażka. Do tego sama trwałość opon to loteria. Jedna zdarła się to zera po 30 tyś km (na tyle). Druga po zdarciu ok 3 mm bieznika zgubiła go! Klocek został - lamelki zniknęły! Mam zdjecie jak by co. Pozostałe dwie pomimo takiego przebiegu mają jeszcze ok 50 % bieznika ale... znaczna część nacięć, rowków i lamalek zniknęła co sprawia że opony mają tylko klocki bieznika... nic poza tym... Czyli tania opona zimowa pod warunkiem jeżdżenia w zimę nie więcej jak 3 tyś km. Po dwóch sezonach opony bardzo pokruszały (jaby conajmniej z 10 lat miały), duża liczba pęknięć i innych drobnych śladów wskazujących na szybkie starzenie się opony. Jedyna zaleta - w przypadku uszkodzenia na dziurze np. tani zakup kolejnej - no bo droga nie jest ale dla kogoś kto na prawdę dużo jeździ i oczekuje od opony przede wszystkim bezpieczeństwa - odradzam. Warto wydać tą stówę więcej za sztukę i zakup czegoś lepszego...


Wkurzony Jerzy 2006-02-16
Ocena: 2,0 110000

Ludziska, nie ryzykujcie! Do momentu jak nie ma prawdziwej zimy to jest nieźle, ale po opadach to proponuję czekać do wiosny. Po nocnym opadzie (+/- 15 cm świeżego śniegu) nie byłem w stanie ruszyć na prostej drodze. Inni śmigali aż miło. O podjazdach należy w ogóle zapomnieć. Generalnie, na śniegu rzuca, ABS działa prawie przy każdym hamowaniu. Zdecydowanie nie polecam. Dobrze i tanio nie idą w parze (przynajmniej nie w przypadku Kormoranów). Szkoda że w opcji "sposób zakupu" nie ma wariantu "przez głupotę". Na asfalcie jest ok no ale przecież nie na tym polega zima.


paradoks 2009-03-27
Ocena: 2,0 110000

Opony zdecydowanie nie polecam. Zalety - gdy były nowe jakoś można było pojeżdzić, 1-szy sezon i tylko tyle. Wady: Opony mają już 6-sty sezon lecz bieżnik jest zdarty dopiero w połowie a nacięcia na bieżniku już znikły. Przy niewielkich opadach śniegu ABS często pracuje, bardzo często. Jazda w góry na narty to prawdziwy koszmar dobrze że mieszkam w Katowicach. Ludzie za tę cenę można kupić naprawdę coś, co do końca swoich dni będzie przypominało oponę zimową, a nie terenową.


DonVito 2006-11-13
Ocena: 3,0 111000

Opony kupione trochę przypadkowo (konieczność szybkiej zmiany na opony w rozsądnej cenie zamiast używek z zagranicy). Opona niezła na suchym i mokrym. Na śniegu - jak dla mnie porażka. Uciąg na sniegu to dla tej opony termin cokolwiek obcy. Jeździłem na tych oponach przez 3 sezony i raczej ich juz nie kupię (teraz już do zmienionego auta). Poza "śnieżną tragedią" opony są dosyć niestabilne. Odczuwalne jest to jako coś w rodzaju "ciastowatości" układu kierowniczego. Po skręcie kierownica auto jakby się zastanawiało kiedy i w jakim zakresie zakręcić. Na letnich (a używałem michelin oraz nokian) takiego efektu nie było.


chlopasek 2007-03-26
Ocena: 4,0 111100

Mam te oponki juz drugi sezon, staly sie troche glosne ale nie na tyle zeby to bylo uciazliwe, w koncu to zimowki. Bardzo dobre na deszcz, w sniegu troche sie kopaly, ale to moze dlatego ze sa waskie 175 w audi80 b3, w zakretach dobrze trzymaja, nie sa sliskie, nie mam wiekszych zastrzerzen do tych opon, sa ok.


adasiulko 2006-11-08
Ocena: 3,0 111000

Kupiłem przed sezonem zimowym 2002 roku, popełniłem błąd że kupiłem w tym samym rozmiarze w jakim mam letnie, trzeba było kupić węższe, na suchej nawierzchni ok, na mokrej też, na śniegu gorzej, problemy z ruszaniem, komfort jazdy w porządku, na suchym asfalcie są cichsze niż poprzedniczki, wygląd i tak nie ma znaczenia liczą się właściwości oponki i jak się spisuje w warunkach bojowych, na plus można zaliczyć cenę, drugi raz na 99% nie kupię, lepiej trochę dołożyć i kupić opony lepsze np. Barum Polaris 2.


Andrzej 2002-12-08
Ocena: 1,0 100000

Pan Jurek ma racje. (patrz opina niżej), a kto twierdzi inaczej to poprostu się na oponach nie zna i już :)


Krzysiek 2006-03-31
Ocena: 3,0 111000

Bez przesady z tym wieszaniem psów. Jeździłem ja, teraz jeździ żona. Już piąty sezon i jeszcze pojeździ pewnie ze dwa najmniej. W kopnym śniegu też daje radę, prawie jej wtedy nie widać:-) W błotku miesza do przodu. Na trudne warunki jest naprawdę ok. Mając na względzie jeszcze kasę, można polecić.


krzysio 2006-05-09
Ocena: 3,0 111000

Nie rozumiem tych frustratów co się czepiają tych opon. Założy sobie 195/65 na zimę i myśli że będzie dobrze. Niech sobie od razu spych na przód założy. Na zimę opony jak najwęższe i wyższym profilu i wtedy kormoran będzie się spisywał. Niektórzy to myslą, że zimą można popylać jak latem.


dawid 2006-07-05
Ocena: 4,0 111100

Opony nadają się do aut o raczej słabych silnikach (do 100 KM), bez problemu radziły sobie w kopnym świeżym śniegu na nieprzetartych trasach jak i na błocie pośniegowym na naszych drogach. Posiadam także te opony na aucie służbowym (Panda) i także jestem z nich zadowolony.


Maciek 2002-11-13
Ocena: 2,0 110000

Znakomita opona... do bryczki, furmanki, wozu drabiniastego, wózków widłowych i ładowarek z wymiennym osprzętem. To ma być opona ???!!! Nie potrafię zrozumieć niektórych ludzi, którzy zachwalając tutaj ten szajs doradzają innym zakup czegoś, czego z pewnością żałują, że kupili ale żeby sobie poprawić samopoczucie doradzają innym aby popełnili ten sam błąd. Nie dajcie się ludzie zrobić w konia i kupcie zdecydowanie coś innego. Ja niestety posłuchałem kumpla i kupiłem, ale wszystkim szczerze odradzam. Nie chce mi się tutaj pisać o wadach (bo zalet-brak) tej opony bo jest ich tak dużo, że zajęło by to całą stronę albo więcej. Dobrze radze: NIE KUPOWAĆ !!!


SEBI 2002-12-11
Ocena: 4,0 111100

Dobra opona w swojej klasie cenowej, trochę jeżdziłem na GOOD YEAR-ach w samochodzie tej samej marki i myślę że nie jest to jakaś rewelacja w porównaniu do SNOWPRO-owszem są trochę lepsze ale i dwa razy droższe. Na kormoranach byłem w zeszłym roku na Pś w skokach w zakopanem(w nocy -15 i śnieg) i spisywały się bardzo dobrze a na lodzie to nie pomogą nawet gąsienice. Nie wszyscy jeżdżą mercedesami i na oponach po 600 zł za sztukę. Polecam dla ludzi z umiarkowanym portfelem!!!


Eigeniusz 2002-12-03
Ocena: 3,0 111000

Nie chce popadac w skrajnoci, ale raczej nie polecałbym tych opon dobremu znajomemu czy rodzinie. Są bardzo niepewne na śliskiej i mokrej nawierzchni, szczególnie na zakrętach nie ma się pewności, że się nie straci panowania nad samochodem. Na śniegu też jedynie przeciętnie. Mają jednak jedną zaletę - są naprawde ciche. Drugi raz ich jednak nie kupie. Taka moja rada i opinia. Zrobicie jak chcecie. Pozdrawiam.


Hans 2010-09-15
Ocena: 3,0 11100000

Nie kupujcie tych opon !!! Jeździłem na nich 5 sezonów i co roku chciałem je wymienić ale zawsze szkoda było kasy. Nie raz wypadłem na nich z ronda. Ruszanie z miejsca na skrzyżowaniu pod lekką górkę to jakiś koszmar, wszyscy pojadą a wy będziecie stać !!! Jedyny plus to cicha i fajnie amortyzuje nierówności. Poprzednio miałem Dębice Frigo i byłem zadowolony.


Robert 2002-11-12
Ocena: 3,0 111000

Ocena w porównaniu do GoodYear UltraGrip5. Niepewne zachowanie - jak poślizg to płynie. Słaby start i niestabilne na błocie śniegowym. W śniegu (Bielsko i narty) słabo. Zbyt łatwo się zakopują. 30%słabsze trzymanie wszelkiej nawierzchni w stos do UG5. Gorsze teraz (0stC)15% od letnich Michelinów - patrz ocena UltraGrip5


bm 2008-02-25
Ocena: 5,0 111110

Wysoka ocena ale i zimy ostatnio nie ma więc trudno sprawdzić opony w ekstremalnych warunkach. W połączeniu z ABS lód i śnieg to nie problem nawet dla początkującego kierowcy. W porównaniu do montowanych fabrycznie Hankook'ów są dwukrotnie lepsze.


Sławek Banaszek 2002-11-19
Ocena: 4,0 111100

Ogólnie niezłe. Bdb trzymanie boczne. Może ciut mało precyzyjne kierowanie, ale bez przesady. Za te pieniądze OK. Polecam


szycha 2002-11-28
Ocena: 4,0 111100

wcześniej mialem Vikingi. Kormoranki są dużo lepsze i zdecydowanie cichsze. Polecam zkup.


Adiran (Nowy Targ) 2002-11-13
Ocena: 1,0 100000

Miernota


Mariusz 2007-04-21
Ocena: 2,0 110000

Opona niebezpieczna nawet w warunkach letnich. Kupiłem je tylko dlatego że poprzednie kormoranki zimowe T100 były całkim porządne. Ludzie którzy je chwalą chyba sobie chcą poprawić samopoczucie, że kupili coś dobrego. Powinno się zabronić sprzedarzy tych opon.


Marek 2005-12-07
Ocena: 3,0 111000

Używałem tych opon w dwóch samochodach Subaru - stosunkowo ciężki 4x4 i mitsubishi colt - mały i lekki. Niestety w stosunku do S100 porażka. "Prawdziwe" opony zimowe - na snieg i nic wiecej. Zimą na oponach letnich z głebokim bieżnikiem po odśnieżonych drogach jeździ sie o niebo lepiej. Nie trzymają na mokrym - na mokrej kostce gorzej niż letnie na lodzie. Powyżej 130 - 140 km/h (sucha, odśnieżona droga) wrażenie braku kontoli nad autem. 0! - trzymania bocznego. Niby ładny bieżnik, a opona do niczego Nie polecam.


Grzech 2007-11-30
Ocena: 2,0 110000

To najgorsze opony zimowe jakie miałem. Na śniegu po prostu koszmar, opony zachowują się na śniegu niewiele lepiej jak letnie. O dziwo całkiem dobrze zachowują się na suchym i mokrym ale nie od tego są zimówki! W lecie do skończenia i na następną zimę zakup nowych ale nigdy więcej Kormoranów. Co gorsze mam je w drugim samochodzie na szczęście tylko 2.


maniek 82 2006-03-01
Ocena: 4,0 111100

Według mnie najlepsza polska zimówka na rynku! Korzystam już trzeci sezon! Jestem zadowolony, wczesniej mialem continetala, podobne właściwości! Cena też nie jest duża! Polecam! Szkoda tylko ze do 190 km/h hihi! warto kupić, przede wzsytskim są żywotne! Pozdrawiam


Iwona 2007-06-01
Ocena: 2,0 110000

Opony na suchej powierzchi zachowują się nienagannie, są miekkie i nie świszczą na zakrętach, komfort jazdy dobry lecz niestety dosyć głośne. Na powierzchni mokrej trzymają się jezdni ale przy niedużej ilości wody. Na lodzie i śniegu nie mialam okazji sprawdzić.


Tomek 2007-03-03
Ocena: 4,0 111100

Opony dosyć głośne najbardziej na suchej nawierzchni, bardzo dobrze jeździ się po śniegu, po lodzie już gorzej, (chyba nie ma opon które trzymały by się lodu, jedynie te z kolcami) mam je drugi sezon i na razie zużycia nie widać.


E 2007-11-14
Ocena: 4,0 111100

Całkiem dobre oponki prawie z każdego sniegu da się wyjechac, trochę gorzej na mokrym przy wiekszych prędkosciach. Ogolnie dziwne wrazenie jakby auto mialo miekkie nogi ale to pewnie z powodu duzej wysokosci opony.


Sylwi 2005-12-20
Ocena: 4,0 111100

Opony niezłe. Negatywne komentarze trochę nie na miejscu. Jeśli ktoś nie potrafi dobrać odpowiedniej opony do swojego samochodu to już jego problem. A co do powyższych negatywnych bzdur to "najgorsza zimówka" jest lepsza od "najlepszej letniej".


diablo_00 2007-05-11
Ocena: 5,0 111110

mialem opony pirelli drozsze i duze gorsze. Kormoranki sie sprawdzily w gorach takich miejscach gdzie ludzie z lańcuchami jezdzili. Ja w TDI tez dalem rade. Nie bede szukał lepszych opon, bo moge nie znalesc:) Polecam.


mrzywy 2006-06-29
Ocena: 4,0 111100

Latem nie można przesadzać z prędkościami >120 km/h, bo przy ostrym hamowaniu zaczynają pływać, ale za to odprowadzenie wody b.dobre, dużo lepsze jak przy letnich Continentalch Super Contact z lat 2001, 2002.


WD 2006-11-22
Ocena: 2,0 110000

Zdecydowanie zgadzam się z trafną opinią o "ciastowatości" tej opony na suchym asfalcie, natomiast na śniegu absolutny niewypał - jeździłem na różnych oponach (teoretycznie gorszych) ale ta opona ze względu na cenę i rok w którym weszła do produkcji powinna być lepsza na śniegu i na mokrej, co najmniej o dwa punkty. Zdecydowanie nie polecam!


Markuss 2005-12-05
Ocena: 2,0 110000

Kupilem oponki, bo wyczytalem ze na Polskie warunki sa dobre, a cena takze niewygorowana. To byl wielki blad, opony sa kiepskie, na sniegu sypkim jeszcze ciagnie, na rozjezdzonym, wlasnie takim "polskim" kaszana, brak kontroli nad pojazdem, na lodzie brak slow! Odradzam, po 2500 km (jeden sezon), zmienilem na Continentale i jest OK.


tus 2007-01-28
Ocena: 4,0 111100

Nie zgadzam się z niskimi ocenami - całkiem dobrze spisują się na śniegu, bardzo dobrze na suchej nawierzchni, na lodzie natomiast jest żle - trzeba uważać. Przy moim stylu jazdy - spokojnym - bardzo polecam


rafal Jalenia Góra 2006-10-10
Ocena: 3,0 111000

Na lodzie zero przyczepności. Fatalna przyczepność na zakrętach. Poprawne zachowanie przy hamowaniu, dobra na podjazdy, głęboki śnieg, chlapę. Nadaje się na damską oponę do bardzo spokojnej jazdy.


urbik 2006-11-22
Ocena: 3,0 111000

Szczególnie poprzednia zima była doskonałym testem dla zimówek i oceniana opana spisała sie na 3+. Nie jest rewelacją ale tez nie ma sie szczególnie do czego czepiać. Stosunek ceny do jakośći ok.


malyzk 2007-07-15
Ocena: 2,0 110000

to mój 2 komentarz. Tym razem po 25 tyś. podwyższyłem ocenę ścieralności (to jedna z niewielu zalet). Zdjąłem radykalnie z zachowania na mokrym - porażka. Każde hamowanie przyprawia mnie o palpitacje. Co tu gadać Pirelli wielosezonowe na golfie II zachowaniem na śniegu biją ją na głowę. Pozdrawiam "szczęśliwych" posiadaczy (szczęśliwych bo muszą mieć dużo szczęścia).


Marek z Łańcuta 2006-12-22
Ocena: 3,0 111000

Bardzo sie cieszę, że zima jest taka jaka jest (bezśnieżna). To moja 5 zima na tych oponach. Trochę szczęścia i niezwykła moja ostrożnośc pozwalają mi chyba szcześliwie te zimy przejeżdzić na tych niebezpiecznych oponach. Myśle że to moja ostania zima na nich, szkoda że mają dość dobrą trwałość jeżeli chodzi o ścieralność.


Grzech 2008-10-05
Ocena: 2,0 110000

Początkowo byłem z nich b. zadowolony ale zima szybko zweryfikowała moje odczucia. Opony kompletnie nie nadają się do jazdy w zimie. Praktycznie nie da się na nich przyśpieszać nawet na drobnym śniegu. Na ubitym śniegu ZERO przyczepności i kontroli. Jeździłem na Matadorach MP55Plus, Daytonach D500, Fuldach Kristal i Dębicy Frigo i te opony są chyba nawet gorsze od Dębicy. Po prostu tragedia. Po zimie postanowiłem je zajeździć i na następną kupić nowe. W lecie o dziwo całkiem dobrze się sprawowały i nie było odczucia mięknięcia opon nawet przy 30°. Za to na mokro znów fatalnie. Bardziej dynamiczne ruszanie powoduje uślizg kół a w szybkich zakrętach mocna dawka adrenaliny. Stosunkowo ciche jak na zimówki i dość komfortowe. Stosunkowo niewielkie zużycie. Po przebiegu 25000 zostało mi jeszcze około 5 mm bieżnika a przypominam że jeździłem na nich cały rok.


Jacek 2002-11-26
Ocena: 3,0 111000

Kupilem opony ponad miesiac temu. Myslalem, ze to dobry zakup ale tylko myslalem. Moja zona podczas jazdy do pracy o malo co nie spowodowalaby wypadku gdy musiala nagle zahamowac. Kola sie zatrzymaly a samochod dalej slizgal sie po mokrej drodze jak po lodzie. Teraz jezdzi znacznie wolniej, zeby zachowac duza odleglosc przed poprzednim samochodem. Juz letnie zachowywaly sie lepiej niz te zimowe. Sam az tak duzo jeszcze nie jezdzilem, wiec trudno sie mi wypowiedziec. Czekam na gorsze warunki atmosferyczne i zobacze jak te opony zdadza egzamin.


Tadek 2002-10-09
Ocena: 4,0 111100

Doskonałe na śnieg i błoto pośniegowe, gwarantują dobrą przyczepność oczywiście przy dostosowaniu prędkości do warunków. Ale przestrzegam wszystkich przed barwurą, żadna opona nie zapewni bezpieczeństwa jeśli nie dostosuje się prędkości. Jeździłem po śniegu na tych oponach z prędkościami nawet 100km/h ale nie życze nikomu aby musiał wykonać np. manewr nagłego ominięcia przeszkody. Pamiętajcie opona ma wam pomagać na śliskim ale nigdy nie zastępi rozwagi i opanowania.


Jacek 2002-11-21
Ocena: 5,0 111110

Oponki są wspaniałe, cena jeszcze lepsza. Nigdy więcej nie będę przepłacał kupując z tzw. renomowanych firm. Doskonałe na mokrych nawierzchniach, w koleinach wypełnionych wodą świetnie sobie radzą. Moja żona, która nie przekracza nigdy 120 km/h na Snowpro jeżdzi 140/h w deszczu i mówi, że są ekstra.


Piotrek 2002-10-12
Ocena: 5,0 111110

Opony spisują sie bardzo dobrze tylko nie rozumiem czemu opona o danym rozmiarze jest węższa od konkurencji??


Romek 2002-12-01
Ocena: 5,0 111110

Tanie i dobre.


Leszek Kaliszek 2002-10-09
Ocena: 4,0 111100


gs 2006-12-18
Ocena: 1,0 100000

W dwa sezony zimowe z czterech kupionych opon została mi jedna! Dwie wybuliło, jedną rozerwało w trakcie jazdy. Próba reklamacji nic nie dała, bo producent twierdził, że to wina uszkodzeń. Ciekawe, że na przejechane w sumie ponad 300 tys km wszystkie uszkodzone opony to trzy opony jednego producenta i z jednej serii.


Kal20 2006-03-23
Ocena: 4,0 111100

Ta opona jest warta polecenia poniewaz mieszkam w małopolsce i gdzie się nie ruszę tam są wszędzie góry, tak więc troszke rozsądku w czasie jazdy a z tą oponą dojedziesz wszędzie:)


Marek J. 2008-01-10
Ocena: 4,0 111100

Opony użytkuje drugą zimę jak do tej pory nie miałem żadnych niespodzianek podczas jazdy typu utrata kontroli nad prowadzeniem samochodu. Przyzwoita opona za tanie pieniądze.


bogdan54 2009-02-18
Ocena: 3,0 111000

Opona po takim dystansie nie za bardzo nadaje się do jazdy po śniegu. Pomimo głębokiego w dalszym ciągu bieżnika jest śliska. Przy pierwszych opadach śniegu w podobnym terenie lepiej sprawowały się opony deszczowe UNIROYAL niż Kormorany.


olko 2006-01-02
Ocena: 3,0 111000

Opony otrzymałem po reklamacji kormoranów S100 które to po roku zaczęły pękać. Stare S100 rewelwcja. Dobre prowadzenie i łatwe ruszanie nawet na lodzie. Nowe Snowpro to tandeta. Nie zapewniaja takiej predkości w czasie jazdy po sniegu jak S100. Plus za to ze sa cichsze i tyle dobrego o nich moge powiedziec.


malyzk 2005-12-21
Ocena: 2,0 110000

Kupiłem bo jeździłem na S100 (te polecam). Dla mnie opona zimowa ma być zimowa i moja punktacja oddaje to jak te gumy oceniam. Jeśli rozmawiamy o podobnych zakresach cenowych to na dębicy przejechałem podobny dystans i biją snowpro na głowę. Szkoda ponieważ z S100 było zupełnie odwrotnie.


Mario 2007-11-25
Ocena: 4,0 111100

Uważam że za tą cenę nie kupi się lepszych opon. Jeżdżę już drugi sezon na nich i jestem zadowolony. Przejechałem na nich około 40 000 km i wszystko ok. Polecam.


długi 2006-02-27
Ocena: 2,0 110000

ludzie, jeżeli ktokolwiek jeździ na tych oponach niech jak najszybciej je zmieni, lato tak sobie, zima tragedia, troszkę sniegu i problem z ruszeniem z miejsca, nie polecam nikomu, podobno zimowe spisują się całkiem nieźle ale ja kupiłem tylko raz opony tej firmy i nigdy więcej


dawidos 2006-04-25
Ocena: 4,0 111100

Opona spisala się znakomicie podczas sylwestrowej wyprawy w kopnym praktycznie śniegu Warszawa => Olsztyn => Warszawa, w tej cenie jest to rewelka.


Gonzo_35 2005-12-08
Ocena: 2,0 110000

W/w opona ładnie wygląda i niewiele kosztuje ale nie powinno się na niej jeżdzić w zimie. Nieobliczalna na mokrej nawierzchni i uklepanym śniegu jak letnia! W miarę cicha i komfortowa na suchym asfalcie, ale nie to jest ważne w zimie. Opona niebezpieczna! Nie kupować.


KraQ 2006-07-13
Ocena: 3,0 111000

Opona bardzo średnia. Bez rewelacji. U mnie założone są na tylnią oś. Specjalnie problemów nie ma ale teraz jak bym kupował to jednak i przód i tył założył bym vikingi. A kormorany...? Kormorany są i to je dobrze charakteryzuje.


Michał . 2012-02-16
Ocena: 4,9 1111900

Mam opony Kormoran na tylnej osi , na przodzie używane znanej wiodącej marki . Auto nie wykazuje podsterowności. Może to też duża zasługa mojej Viki.


leszek martyna 2006-11-02
Ocena: 3,0 111000

jestem posiadaczem kormorana winter, jadę na nim 5 sezon, w chwili obecnej zakupię dwie nowe opony kormorana a stare jeszcze będą na tył


Maciej 2006-01-11
Ocena: 2,0 110000

Własnie wymieniłem te opony na nowe. W zimie nie dało się już na nich jeździć w zimie była gorsza od moich letnich. Wcześniej miałem opony Olsztyn Winter byłem bardzo zadowolony więc kupiłem znowu Olsztyn czego żałuję.


KYS 2009-02-10
Ocena: 2,0 110000

Moim zdaniem najgorsze opony na rynku. Brak przyczepności na śniegu (zarówno podczas ruszania, jazdy jak i hamowania). Ten model Kormoranów nie zapewni "bezpiecznej" jazdy. Nie polecam tych opon. Pozdrawiam


Not 2003-02-16
Ocena: 4,0 111100

Za te pieniądze uważam że są to dobre opony. Uważam że polskie firmy oponiarskie mają w tej chwili ciekawe propozycje. Na drodze najważniejszy i tak jest zdrowy rozsądek.


Macenty 2008-01-17
Ocena: 3,0 111000

Opony ciche i wolno się ścierały i całkiem dobrze hamowały na mokrym i suchym, może bez rewelacji ale pewnie. Niezłe opony za tą cenę.


PP 2007-02-04
Ocena: 4,0 111100

Dobre opony na zimne dni, zdecydowanie nie polecam do jazdy po śniegu, opony bardzo dobrze zachowują się w bardzo niskich temperaturach


Pietia 2006-05-10
Ocena: 4,0 111100

Za taką cenę warte zakupu. Jak do każdych opon trzeba mieć głowę na właściwym miejscu. Dwa sezony i żadnych problemów. Polecam


paradoks 2009-04-05
Ocena: 2,0 110000

Bieżnik na oponie ma bardzo płytkie lamelki co sprawia że przy grubości bieżnika ok 5 - 6 mm nadaję się co najwyżej na deszcz, szkoda kasy


marcin 2008-02-21
Ocena: 5,0 111110

Polecam opony dla spokojnych kierowców ja używam pierwszy sezon jeździłem nimi po śniegu i mokrej nawierzchni i dla mnie są super


alfi 2007-01-02
Ocena: 4,0 111100

opony sprawdziły się w trudnych warunkach dojazdu do domu, miałem pare opon zimowych ale te u mnie radzą sobie najlepiej


przemek 2007-11-10
Ocena: 1,0 100000

najgorsza z opon zimowych które miałem okazje używać. bardzo słabe trzymanie na śniegu, na mokrej nawierzchni b. szybko traci przyczeponość. zdecydowanie odradzam.


Romaj 2006-11-10
Ocena: 3,0 111000

Wrażenia pozytywne w czasie jazdy po mieście, poza miastem bywa różnie, ale ogólnie rzecz biorąc można je polecić.


marceli4 2008-11-17
Ocena: 3,0 111000

Opony ok! Dla mojego użytkowania wystarczające. Nie ma potrzeby przepłacania i kupna drogich markowych opon


Wulkanizator 2002-11-06
Ocena: 2,0 110000

Jestem wulkanizatorem i przestrzegam przed kupnem tego chłamu!!! Ludzie poza wyglądem te opony nic nie reprezentują. Powiem jedno handluję tym ponieważ ludzie to chcą kupować, ale zaznaczam JEST BARDZO DUŻO REKLAMACJI (I W DODATKU Są NIEUZNAWANE) Wybór należy do Ciebie. Pozdrawiam


janek 2002-09-25
Ocena: 4,0 111100

Za tą cenę-rewelacja!świetne na mokrych nawierzchniach,co wbrew pozorom,jest najwazniejsze.W zimowych warunkach co najmniej dobre.Ciche i komfortowe.


Mirek 2002-12-28
Ocena: 4,0 111100

Na warunki miejskie bardzo dobra opona.dobra przyczepność na mokrej drodze,błocie pośniegowym. Na głęboki śniegi lód za gęsto nacięty bieżnik


szymonka 2010-10-18
Ocena: 3,4 1114000

Nie polecam ich. Po latach użytkowania zdania tego jestem pewien. Moje opony po rozmarznięciu śniegu często przymarzały do betonu!


Dwight 2002-09-23
Ocena: 3,0 111000

Odczuwalna roznica pomiedzy nimi a ich wczesniejszym modelem. Jak na ta cene dobry wybor choc do Michelinek im daleko.


Czesion 2009-02-19
Ocena: 3,0 111000

Przyzwoite opony. Za tą kasę można co najwyżej dostać wyroby oponopodobne z południa Europy i z KL Chiny.


koLLLLOOOO 2007-11-15
Ocena: 4,0 111100

Jestem zadowolony. Moim zdaniem te opony nie są gorsze niż dębica a kosztują mniej.


GODLES 2007-08-09
Ocena: 4,0 111100

bardzo dobrej jakości opony za niewielką kasę, bardzo dobrze trzymają się nawierzchni, polecam


Sirius 2009-04-01
Ocena: 4,0 111100

Używam tego typu opon już 5-ty sezon. Są jak zwykle bardzo dobre-szczególnie na "nasze"drogi...


ded 2009-03-27
Ocena: 3,0 111000

Opony średnie. Spełniają swoje zadania, nie są może rewelacją, ale tez nie są kipskie.


2006-01-19
Ocena: 3,0 111000

Ładna i nic więcej. Popadało sniegiem i kłopoty. Porzednio jeżdziłem na różnych oponach zimowych ale tak źle nie było. Szkoda że śnieg nie padał jak kupowałem - oddał bym.


domino 2007-01-30
Ocena: 3,0 111000

na mokrym tragedia, w zakrecie na mokrym auto wylatuje z drogi trzeba uważać. Na sniegu ok, szczególnie kopnym. na suchym ok


telit 2008-11-10
Ocena: 4,0 111100

Ciężko podac ocenę na lodzie i śniegu jeśli się po nich nie jeździło:)


staszek s 2007-02-23
Ocena: 5,0 111110

W górach inni zakładają łańcuchy a ja spokojnie jadę. Cóż za satysfakcja. Polecam.


irek22222 2007-12-03
Ocena: 4,0 111100

Jak za tą cene oponki godne polecenia. Do umiarkowanej jazdy nadają się doskonale.


adik 2006-11-04
Ocena: 4,0 111100

jak za tą cene to super oponki. ze śniegiem po progi nie mam problemów. polecam


Henryk Wojtasiak 2008-11-01
Ocena: 4,0 111100

Opony dobre na nasze warunki, ładny wygląd oraz dosyć komfortowa jazda.


Jontra 2006-03-21
Ocena: 2,0 110000

te opony nadaja sie do taczki a nie do auta. Nie polecam nikomu. Nadaja sie dla dziadkow jezdzacych raz w tygodniu w niedziele do kosciola.


Rozi 2007-05-14
Ocena: 3,0 111000

Niezła opona w niższej klasie. Za tę cenę trudno o coś lepszego.


Grzech 2007-11-11
Ocena: 4,0 111100

jakość adekwatna do ceny, brak słabych jak i mocnych stron


ozzy 2007-05-17
Ocena: 4,0 111100

Bradzo dobre oponki, za tą cenę. Dużo lepsze od Dębicy.


polkan 2006-11-04
Ocena: 4,0 111100

nieco za mało zimy by w pełni ocenić walory na śniegu


Mirek 2006-11-27
Ocena: 2,0 110000

Dramat w wykonaniu Kormorana, opona doskonale spisuje sie tylko na mokrej nawierzchni.


Andrzej 2007-10-15
Ocena: 2,0 110000

Opony zdecydowanie nie polecam, słaba przyczepność na mokrej naw. i na śniegu


TR 2006-01-05
Ocena: 2,0 110000

koła buksują na niewielkim śniegu, samochód szybko się zakopuje


ges 2006-03-27
Ocena: 2,0 110000

bieznik znika w oczach, lepiej mi sie jezdziło na letnich


Łukasz 2006-01-09
Ocena: 3,0 111000

Przy spokojnym stylu jazdy te oponki są w porządku.


Grzegorz 2007-05-25
Ocena: 3,0 111000

Zdecydowanie lepsza niż najlepsza opona letnia zimą


Rafał 2006-11-19
Ocena: 4,0 111100

Dobra opona. wyciągała mnie z niezłych opresji.


pi.roman 2009-03-08
Ocena: 4,0 111100

przyzwoite opony w dobrej cenie


Roman Szczesny 2006-12-15
Ocena: 1,0 100000

totalne nieporozumienie, slizga sie jak na wazelinie, po jednym sezonie opona praktycznie do wymiany z uwagi na wysoka scieralnosc!


sta¶ :) 2007-02-19
Ocena: 2,0 110000

nie polecam, winterowi nie dorownoje do ostatniego zera z s100


Stef 2006-11-07
Ocena: 4,0 111100

Są dobre oponki z Olsztyna. Za takie pieniądze ok. Polecam


Robert 2007-12-04
Ocena: 5,0 111110

nigdy sie na niej nie zakopałem a mieszkam w górach


bachus10778 2008-11-06
Ocena: 3,0 111000

w miare cena przystosowana dla polskiego kierowcy


pawel 2009-03-08
Ocena: 5,0 111110

Opona jest naprawdę niezła a jeszcze lepsza cena


Rafal 2006-04-01
Ocena: 2,0 110000

Dobre może do słabszego autka. Wystarczy w śniegu dać więcej gazu by się zakopać. Nie polecam.


Paweł D. 2003-02-05
Ocena: 2,0 110000

Wielkie kłopoty z wyjazdem z głębszego śniegu ! Słaba przyczepnosć na lodzie.


slavko 2008-03-05
Ocena: 4,0 111100

na zimę proponuję szerszy rozmiar opony np. około 185\65\R14


PIOTREK 2007-02-13
Ocena: 3,0 111000

jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.


Adam 2009-06-05
Ocena: 4,0 111100

Dobre ale za głośne na suchej nawierzchni


irek 2009-03-05
Ocena: 4,0 111100

jak na tą cenę to całkiem dobry wybór


surad 2009-04-20
Ocena: 5,0 111110

Ogólnie bez uwag. Polecam!!!


Wulkanizator 2009-01-04
Ocena: 1,0 100000

Pracuję w zakładzie wulkanizacyjnym w małym mieście i sprzedajemy głównie te opony, bo są najtańsze. Niestety mamy też sporo reklamacji. Ok. 50% klientów przyjeżdza z pretensjami. Powtórne doważanie nic nie daje - najczęściej wymieniamy na inne. Ok 30% jest reklamowanych - Kormoran najczęsciej nie uznaje reklamacji :(. Ogolnie nie polecam, nawet jak macie mało kasy. Lepiej zostać na porządnych letnich, a w następnym roku kupić coś z średniej półki.


Pawel 2002-12-02
Ocena: 4,0 111100

Opona spisuje się dobrze, nie miałem problemu z wyjechaniem z "kopnego" śniegu, na lodzie to i Michellin sobie nie poradzi więc nie ma co narzekać. Cena do jakości(używalności)=6. Polecam. Aha, do Vectry żonki też je założe.


Piotr 2002-11-20
Ocena: 3,0 111000

Zdecydowanie gorsze od S-100 Winter. Następczynie powinny być lepsze, tu Stomilowi się nie udało, wręcz odwrotnie - lekko zużyte Snowpro zamieniam mimo kosztów na S-100 (udało mi się jeszcze je zdobyć!)


Andrzej 2002-11-12
Ocena: 2,0 110000

Mój Boże, producenta powinno się podać do sądu za narażanie życia kierowców i ich pasażerów. Te opony to tragedia. Kupcie cokolwiek innego jak życie wam miłe, bo zima w tym roku ma być ostra.


rekin 2002-12-05
Ocena: 4,0 111100

Opony są głosne, czuć wibracje w samochodzie, jest to przyczyna ostrych kantów, ale dzięki nim są niewiarygodnie skuteczne


Jacek 2002-11-20
Ocena: 4,0 111100

Bardzo łatwo zerwać przyczepność przy rozpędzaniu na mokrej nawierzchni. Trudno wprowadzić w boczny poślizg. Ogólnie OK.


Jakub. 2002-07-22
Ocena: 3,0 111000

ze względu na delikatny bieżnik fatalnie radzą sobie z głębszym śniegiem


Piotr 2002-07-16
Ocena: 4,0 111100

Ciche, komfortowe, przyczepność na dobrym poziomie.


Michalcc 2002-12-18
Ocena: 4,0 111100

Polecam. Tanie i dobre.


Irek 2002-09-20
Ocena: 4,0 111100

Polecam oponki !!!


Sławek 2002-11-13
Ocena: 4,0 111100

Daje rade


Mirek 2008-02-23
Ocena: 4,0 111100

Za tą cenę nie ma lepszych.


CHARCZENKO 2007-04-21
Ocena: 5,0 111110

jestem szczeże zadowolony z zakupu opon. Piotr Charczenko


Oferta - opony Kormoran SNOWPRO
Rozmiar indeksy cena
Kormoran SNOWPRO 145/80 R13 75 Q 145/80 R13 75 Q 131 zamów
Kormoran SNOWPRO 155/65 R13 73 Q 155/65 R13 73 Q 193 zamów
Kormoran SNOWPRO 165/65 R14 79 T 165/65 R14 79 T 176 zamów
Kormoran SNOWPRO 185/60 R14 82 T 185/60 R14 82 T 175 zamów
Kormoran SNOWPRO 195/60 R15 88 T 195/60 R15 88 T 188 zamów
Dlaczego oponeo