Fulda CARAT ATTIRO

Opony Fulda CARAT ATTIRO

Fulda
  • Producent: Fulda
  • rodzaj: Osobowe
  • Sezon: Letnie
Wybierz rozmiar opony

z odpowiednim indeksem nośności oraz indeksem prędkości.

Ocena opony
Ocena łączna

3,5

1115000 (ilość opinii: 200)
opinie o oponie Fulda CARAT ATTIRO

opony Fulda CARAT ATTIRO

Fulda Carat Attiro to letnie opony klasy średniej (medium). Marka Fulda jest częścią koncernu Goodyear, który słynie z produkcji wysokiej jakości ogumienia. Opona Fulda Carat Attiro charakteryzuje się podwyższoną odpornością na aquaplaning oraz stabilną trakcją na mokrej nawierzchni. Równie dobrze radzi sobie na suchej drodze. Gwarantuje precyzyjne sterowanie, niski poziom emisji hałasu oraz wysoki komfort jazdy. Ponadto opona posiada atrakcyjny, sportowy wygląd.

Fulda Carat Attiro to następca opony Carat Assuro. Inżynierom udało się poprawić większość kluczowych parametrów opony, takich jak przyczepność na mokrej drodze, drogę hamowania, kierowalność oraz poziom hałasu. Wyposażono ją w kierunkową rzeźbę bieżnika, która w znacznym stopniu redukuje występowanie zjawiska aquaplaningu. Szerokie rowki obwodowe oraz promieniowe w centralnej strefie opony gwarantują efektywny drenaż wodny, dzięki czemu powierzchnia bieżnika ma stały kontakt z podłożem. Mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki zapewnia bardzo dobre przyleganie do śliskiej nawierzchni oraz odporność na ścieranie. Aby zapewnić precyzyjne sterowanie zastosowano solidne, centralne żebro. Ruchy kierownicy są szybko i dokładnie przenoszone na podłoże, dzięki czemu opona Fulda Carat Attiro zapewnia natychmiastową reakcję i dynamiczne manewry. Jest to szczególnie przydatne podczas niebezpiecznych sytuacji na drodze. Masywne bloki w strefie barków odpowiadają za stabilizację toru jazdy nawet przy bardzo wysokich prędkościach. Gwarantują przyczepność boczną podczas pokonywania zakrętów oraz równomierne rozłożenie nacisków na całej płaszczyźnie bieżnika. Zoptymalizowana rzeźba i odporna mieszanka Fulda Carat Attiro sprawiają, że opona gwarantuje wysokie przebiegi. Rowki na barkach opony skutecznie redukują powstawanie drgań i obniżają poziom hałasu, który powstaje podczas toczenia.

Opona Fulda Carat Attiro jest cicha i komfortowa. Jej dodatkowym atutem jest atrakcyjna, dynamiczna rzeźba, która podkreśla właściwości opony. Fulda Carat Attiro to opona segmentu HP (High Performance) przeznaczona na sezon letni. Została stworzona z myślą o samochodach średniej i wyższej klasy o dużych mocach i pojemnościach silnika. Gwarantuje sportowe osiągi oraz bezpieczeństwo w każdych warunkach. Przystosowana jest do jazdy z wysoką prędkością. UWAGA! Białe litery widoczne są tylko i wyłącznie na zdjęciu.

Ostatnio dodane opinie o Fulda CARAT ATTIRO

Tomasz 2006-05-17
Ocena: 3,0 111000

Opona koszmar, czegos takiego jeszcze w zyciu nie mialem. Na poczatku bylem nawet zadowolony, opona dobrze chodzila, nawet na mokrej nawierzchni. Przy zakupie kombinowalem przez miesiac, szukajac czegos niedrogiego i niezlego. Sprawdzilem opinie w necie, ale srogo sie zawiodlem. Po 10 tys km pojawil sie halas. Niestety moja zona nie zareagowala prawidlowo (jezdzi tym autem) i jakos halas jej nie przeszkadzal. Dopiero mechanik zwrocil mi na niego uwage. Badalem zawieszenie, lozyska, itp. Po wymienie opon na zimowe okazalo sie, ze jakby reka odjal. Zadnego halasu. Opony reklamowalem w serwisie, faceci stwierdzili, ze sa wyzabkowane. Trafily do rzeczoznawcy Debicy. Odeslano mi je z adnotacja, ze "nieoptymalne warunki eksploatacji". Co to znaczy? Optymale to chyba trzymanie w garazu na odpowiednim wieszaku, bez swiatla, w suchym miejscu. Zupelna bzdura. Napisalem saznisty list do Centrali w Debicy. Odpisali, zeby przeslac przez serwis, beda jeszcze raz analizowane. I tak im nie wierze, zawsze odrzucaja reklamacje, ale nie popuszcze. Odradzam wszystkim. Zupelna porazka. Koszmar!


piter 2006-08-26
Ocena: 4,0 111100

Oponke polecam fanom sportowej jazdy. Na suchym jest ok, na mokrym po prostu rewelacja (porownywalna z potenza re720). Owszem moze bardzo szybko sie scieraja (jest to juz moj 2 komplet i srednio przejezdzam na nich w granicach 10 tys) sa niezbyt ciche i podobno zabkuja czego ja nie zauwazylem, ale za ta cene ciezko kupic cos porownywalnego. ponownego zakupu tej oponki nie rozwazam poniewaz byloby to juz nudne (w planach mam carat exelero).


mariooshec 2008-04-10
Ocena: 4,0 111100

Zdecydowałem się na zakup ponieważ z zimówek Fulda Kristall Montero2 jestem bardzo zadowolony... Zbyt wcześnie, aby oceniać ze względu na przebieg ścieralność... za to kierowalność opon bardzo dobra na suchej jak i na mokrej nawierzchni... Największa wada (przynajmniej na chwilę obecną) to hałas już od 50 km/h - zimówki w tym względzie są cichsze... ponoć mają się ułożyć... Za jakiś czas napiszę kolejny komentarz z użytkowania tych opon...


Jan P. 2009-03-26
Ocena: 5,0 111110

W pierwszym sezonie używania sprawowały się bardzo dobrze, w drugim zaczęły się problemy: szybkie zużycie bieżnika i wibracje. W efekcie po przejechaniu łącznie niespełna 25.000 km nie nadają się do użytku. Skłoniło mnie to do sprawdzenia zawieszenia w samochodzie, ale ono okazało się bez winy. Reklamowałem zatem opony; bez efektu. Moje oceny komfortu i hałasu w tabeli dotyczą zachowania się opon w pierwszym sezonie.


Tomasz 2005-12-08
Ocena: 3,0 111000

Bardzo twarda (w porównaniu do np. Michelin Energy, które były fabrycznie w mojej Cytrynie). Dość głośna, mimo że nie wyząbkowała jak u innych tu piszących (jest nawet głośniejsza od zimówek Firestone'a, na które właśnie zmieniłem). Na suchej nawierzchni trzyma się drogi nieźle, na mokrej zresztą też, gorzej z hamowaniem. ścieralność niewielka. Skusiła mnie cena i dostępność.


janusz 2006-04-22
Ocena: 3,0 111000

opona która wręcz przykleja się do asfaltu. bardzo pewna i bezpieczna, i tyle plusów. Minusy: po 30, 40 tyś strasznie głośna. przy niskich prędkościach buczy, przy wyższych wyje. koszmar. nikt mnie nie przekona, że to wina zawieszenia. na zimówkach jeżdżę już cztery sezony (michały) i jest cisza jak makiem zasiał. niedawno zmieniłem na letnie - fulda, które kupiłem w tamtym roku (letnie michały pięć sezonów) pojeździłem tydzień i doszedłem do wniosku, że wystarczy. różnica w hałasie na plus zimówek jest porażająca. kupując fuldy w tamtym roku chciałem trochę zaoszczędzić. nie wyszło. w porównaniu do letnich michałów zużywają się dwa razy szybciej, a co do hałasu to nawet nie ma porównania..


Jarek 2008-02-25
Ocena: 4,0 111100

Zmieniając opony w listopadzie 2004 r. nabyłem nowe letnie CARAT ATTIRO i zimowe ROTEGO. Po przejechaniu łącznie ponad 100 tys km zużycie bieżnika 50 %, świetnie trzymają się drogi, w tym na mokrej nawierzchni a zimowe w błocie pośniegowym i śniegu. Na lodzie już gorzej. Godne polecenia jako opony ze średniej półki w dobrej cenie.


Artur 2008-10-28
Ocena: 3,0 111000

Mógłbym ją opisać jednym słowem. Beznadziejna. Plusem tej opony jest przyczepność na suchej drodze. W deszczu jest dość śliska i trzeba uważać. Trudno sie prowadzi w koleinach w porównaniu z innymi oponami. Jeśli chodzi o poziom hałasu to tragedia. Jak zmieniłem na zimowe to byłem szczęśliwy - takie były cichutkie. Autko miałem sprawne, koła wyważane itp. mimo to wszystkie były wyząbkowane. Opory toczenia dość duże - autko zauważalnie więcej paliło. Zdecydowanie wszystkim odradzam tą opone - to sie nie nadaje do jazdy.


Marek S 2003-08-21
Ocena: 4,0 111100

Sa wspaniałe. Bardzo ciche, wygodne i dużo lepsze od Michelina (ścieralność i hałas). Na mokrej nawierzchni również. Opony Michelina po prostu przy nich wysiadają. Słabo w warunkach zimowych ( jeżdżę także w zimie) ale w tym miejcu samochód nadrabia te straty np ABS-em. Opony Fuldy to rewelacja i przynajmiej dwie klasy lepsze od Michelina ( jak dla tego samochodu)


bolu¶ 2006-08-09
Ocena: 2,0 110000

Po trzech sezonach sporadycznej jazdy - kaputt i to w dużej większości po niemieckich autostradach. Przy dużych prędkościach tendencja do myszkowania - po zmianie opon wszystko wróciło do normy. Na miasto - da się turlać. Na śnieg - nawet na dojazd do serwisu - koszmar - nie wyjechałem z parkingu, opony ściągnąłem i pod pachą zaniosłem na wymianę. Hałas niesamowity. Jedyny plus to: ładnie wyglądają. Ponowny zakup: raczej nie.


redo 2006-10-27
Ocena: 3,0 111000

Opony które mnie bardzo rozczarowały, bez abs-u sliskie na mokrej drodze, bardzo głośne, wyząbkowały (zawieszenie ok). Mam je na tylnych kołach, bo na przód założyłem Klebery Dynaxer HP2 (super oponki) i pomimo bieżnika ok. 5 mm myślę o zastąpieniu ich innymi (dudni w samochodzie i denerwuje). Myślę że od opon klasy HP powinno się wymagać o wiele więcej - klęska firmy:-(


kiero 2007-10-12
Ocena: 2,0 110000

totalna porażka! wcześniej kupiłem zimówki fuldy i były znakomite. miałem nadzieję, że letnie też będą dobre. okazały się najgorszymi, z którymi miałem do czynienia. użytkowałem tylko dwa sezony i dłużej nie byłem w stanie. poziom hałasu był taki, że własnych myśli nie było słychać. czułem się jak w odrzutowcu - wycie zaczynało się już przy około 50 km/h. przy wyższych prędkościach włączał się jeszcze dopalacz - jazda nie była przyjemnością, tylko udręką. zdecydowanie nie polecam.


R 2006-04-10
Ocena: 3,0 111000

Zdecydowanie odradzam zakupu tych opon. Mydlenie oczu przez producentów czy dilerów tej marki nie zmyli więcej mojej osoby. Po jednym sezonie hałas niemiłosierny. Na suchej drodze trzymają się dobrze. Na mokrej tak sobie. Nigdy nie wystawiałem jakichkolwiek ocen ze względu na brak czasu, ale tym oponom nie przepuszcze. Bardziej godne polecenia są marki mniej znane. Poza tym szybko ząbkują. Uważajcie na ten produkt! Zdecydowanie odradzam.


Kuba 2006-10-05
Ocena: 2,0 110000

Potwierdzam wiele innych opinii - ja również po 10 tys odczuwam hałas jak w bombowcu - myślałem że mam dodatkowy silnik(łożyska, amortyzatory w porządku, sprawdzone). Teraz zaczęły się gwizdy i pojękiwania przy szybkości ponad 80. Opony są skostkowane i bieżnik jak fale Dunaju. Szkoda było tych pieniędzy. Bubel astronomiczny. Polecam micheliny i nie warto w taki sposób oszczędzać.


2006-09-18
Ocena: 1,0 100000

Ząbkują, hałasują, rozłażą się, hałas, hałas, hałas, dudnienie przy hamowaniu, kompletna makabra, zgodnie z reklamą to może Fulda jest szeroka i mocna i dlatego nadaje się do jazdy w terenie wozem drabiniastym lub wozem bojowym piechoty na poligonie. Jak to powiedział serwis oponiarski "One żyją własnym życiem". W rozmiarze 185/60/14 u sąsiada w Mitsubishi to samo.


endi 2006-04-22
Ocena: 4,0 111100

O ile trudno przyczepić się do trzymania się drogi to hałas dyskwalifikuje te opony. Koszmar! Już po kilku tysiącach wyją. Byłem kilka razy w serwisie, bo myślałem że to łożyska, ale po zmianie opon na Dunlopy od razu ulga...


CARISMA 2006-04-20
Ocena: 3,0 111000

Podzielam opinie poprzedników- bardzo głośne, ząbkuja się, przy prędkości 60 - 70 zaczynają buczeć tak jakby auto miało się wznosić w górę. Myślałem że jak Made in Germany to będzie git a tu... Opony twarde wrażenie jakby jeździło się wozem drabiniastym. Moje zimówki Dayton DW 500 były o pięć klas cichsze oraz lepiej się prowadziły i gdzie tu współmierność ceny i jakości?


Bogatynianin 2006-04-27
Ocena: 3,0 111000

Na początku było wszystko oki. Dopiero po przejechaniu 10 tys. km oponki zaczely huczeć tak jakby łożyska były do wymiany. Im szybciej tym wiekszy hałas. Po około 30 tys. km zrobiły się ząbki a jazda stała sie nieznośna nawet przy predkości 40 km/h. Jedyny pozytyw tych opon to dobre trzymanie na mokrej i suchej nawierzchni. Podsumowując to opona nie nadajaca sie do jazdy. Głośna, szybko się zużywa. Nigdy więcej takich opon. Powinni karać za taki towar.


Paweł 2006-04-04
Ocena: 4,0 111100

Jestem w szoku czytając komentarze o "znikaniu w oczach" lub "ząbkowaniu". Może to kwestia miejsca produkcji. Moje są: Made in Great Britain. Za tą cenę na prawdę nie łatwo o coś lepszego.


tomek 2006-04-05
Ocena: 3,0 111000

kupiłem cztery, po zmianie na zimę zauważyłem, że trzy są w miarę rowno zjechane, jedna natomiast prawie jak nowa o co chodzi pytam, poza tym głośno, na mokrym jak na lodzie się hamuje. plus to dobre hamowanie na suchym.


Krzysiek 2006-09-04
Ocena: 4,0 111100

Super opony, ale tak miękkie, że zostają na asfalcie przy każdym hamowaniu. W zakrętach trzymają nieprawdopodobnie, ale po 30 tysiącach km trzeba rozglądać się za nowymi.


driver 2006-10-20
Ocena: 4,0 111100

Rewelacyjne zachowanie na mokrej nawierzchni - tylko dlatego wciąż na nich jeżdzę. Poza tym fatalne ząbkowanie - chciałem zmieniać amortyzatory, ale założyłem zimówki i hałas się skończył...


luk 2006-07-14
Ocena: 5,0 111110

Bardzo udana opona, żadnych problemów. Zdecydowanie godna polecenia. Bardzo dobra trakcja, niski poziom hałasu. Nie mam żadnych zastrzeżeń.


Tomasz Pomorskie 2006-09-19
Ocena: 4,0 111100

opony są dobre chociaz przyznaję że są głośne. Jeżeli chodzi o ząbkowanie i tym podobne bzdury to rade tym użytkownikom wymienic amortyzatory


Karbowska 2007-05-11
Ocena: 4,0 111100

Jestem laikiem w tym temacie, dla mnie mają dobrze trzymać się drogi i tak własnie się zachowują, ponadto cena co jest też bardzo ważne - przystępna.


PP 2006-04-19
Ocena: 2,0 110000

Moje Fuldy łyse jak kolano powędrowały na śmietnik. Nawet łyse były głośne. Poząbkowawły się po 10 tys. Po 30 nadawały się do wymiany. Nigdy więcej Fuldy. Kupilem Firestone TZ-200. Cisza. Komfort.


Paweł 2006-04-05
Ocena: 2,0 110000

Już po kilku miesiącach zząbkowane, głośne i dosyć szybko się ścierają. Reszta parametrów do zaakceptowania.


byczasty 2002-10-25
Ocena: 4,0 111100

sweet...fajne oponki za nie wygórowana cene-wygląd ok-warto. 1-oznacza że jeszcze nie wiem jak sie sprawuja w owych warunkach


Tomasso 2002-10-29
Ocena: 5,0 111110

w porównaniu do opon pirelli to super!!!


Darek 2006-04-19
Ocena: 1,0 100000

Te opony to kompromitacja dla Firmy - powinni wszystkim co je kupili zwracać pieniądze dołaczając list z przeprosinami! Okropnie głośne i ząbkują! Myślałem, że wszystkie łożyska mi poszły.


kosmokrator 2007-03-28
Ocena: 3,0 111000

Na poczatku bylo ok, ale w miare zuzywania sie robily sie coraz glosniejsze. Na suchym w porzadku, na mokrym przy agresywnej jezdzie ratuje tylko ABS. Potwierdzam to co pisalo juz kilka osob - opony sie "wyzabkowaly". Po tej zimie juz nawet ich nie nakladam.


dr0m 2007-04-12
Ocena: 3,0 111000

zdecydowanie za miekkie, przez co plywaja w koleinach. trzeba liczyc sie z walka z kierownica przy rozmiarze 195/50. brak rantu ochronnego - uwaga na alu.


Mariusz WoĽniak 2006-09-15
Ocena: 3,0 111000

opony bardzo głośne. Nie wiem z czego to wynika, ale uległy tak zwanemu "poząbkowaniu" - lamele bieżnika są na przemian wyższe i niższe.


Dariusz 2006-07-19
Ocena: 4,0 111100

Mam opony wyprodukowane w Wlk. Brytanii i jestem z nich naprawdę zadowolony.


jarpi 2006-01-29
Ocena: 4,0 111100

Opony "lecą" w oczach, po dwóch sezonach nie ma już prawie bieżnika. Na jednej wylazł guz co kosztowało mnie dodatkowo 200 zł za wymianę łożyska.


Krzysztof 2006-10-08
Ocena: 4,0 111100

Cena opony zachęca do kupna, po 25000 km oceniam oponę pozytywnie.


M.Szymański 2009-02-10
Ocena: 2,0 110000

Opony nie wytrzymały jednego letniego sezonu! - druty wyszły na zewnątrz! Nie polecam!


Sławek 2002-06-13
Ocena: 4,0 111100

Bardzo dobre opony za niewygórowaną cenę. W stosunku do moich poprzednich Firestone-ów o klasę lepsze


radek 2006-09-22
Ocena: 2,0 110000

Najgorsze jakie miałem, bardzo głośne, odradzam zakup! Moje sprzedalem za symboliczna zlotowke. Nigdy wiecej tej marki.


michal 2006-04-25
Ocena: 2,0 110000

na przedniej osi (naped) starly sie po kilkunastu tysiacach spokojnej jazdy, guma sie rozlazi na boki, rozwiarstwia sie na klockach, do reklamacji.


audi 2006-04-21
Ocena: 5,0 111110

Jest to naprawde dobra opna polecam ją!


Roman 2007-12-06
Ocena: 3,0 111000

Opona dobrze trzyma się drogi, ale jest głośna i zdarła się szybko. Nie polecam.


PS 2009-05-12
Ocena: 3,0 111000

Nic specjalnego, ale bez ewidentnych wad. Dość głośne.


red 2006-06-04
Ocena: 3,0 111000

ogólnie ok, ale ząbkują i są wtedy ohydnie głośne, aż uszy puchną


VIT 2006-04-16
Ocena: 2,0 110000

Po jednym sezonie hałas nie do zniesienia - ząbkowanie - pieniądze wyrzucone.


2007-03-15
Ocena: 3,0 111000

Opona byłaby ok gdyby nie ząbkowanie. Dlatego te jedynki. Ponoć nie nadają się do combi


Thom99 2006-04-16
Ocena: 2,0 110000

Ząbkowanie i dzięki temu bardzo głośne. Zdecydowanie odradzam.


JUREK 2006-11-20
Ocena: 5,0 111110

Super oponka, cena też ok. Polecm.


pirat 2002-10-27
Ocena: 5,0 111110

spoko oponki..napewno nie gorsze niz pirelli 6000 a lepsze zdecydowanie od dunlop sp spotr200 czy godyear eagle nct5...polecam!!!


Egon 2002-12-07
Ocena: 3,0 111000

Dwie opony z czterech zakupionych okazały się fabrycznie uszkodzone bez możliwości wymiany na gwarancji (!).


Wojtek 2002-10-14
Ocena: 5,0 111110

Komfortowe, ciche opony dobrze trzymające się asfaltu opony. Polecam.


Waldek D. 2002-08-30
Ocena: 5,0 111110

Uważam tę oponę na razie za najlepszą jaką kiedykolwiek miałem.


Karol 2002-12-16
Ocena: 4,0 111100


xxxx 2007-01-08
Ocena: 3,0 111000

przyzwoite - za niewygórowana cenę.


Komorowski 2007-04-22
Ocena: 4,0 111100

Dobra opona za przystępną cenę


80 2006-07-19
Ocena: 6,0 111111

Bardzo dobre oponki polecam!


RW 2007-03-09
Ocena: 4,0 111100

niestety zząbkowały


sly 2007-04-20
Ocena: 4,0 111100


K.K. 2007-10-05
Ocena: 4,0 111100


puc 2008-11-20
Ocena: 4,0 111100


bm22 2008-11-24
Ocena: 4,0 111100


maciek81@go2.pl 2007-03-01
Ocena: 4,0 111100


Lukasz 2006-09-11
Ocena: 4,0 111100


sobek35 2006-08-28
Ocena: 4,0 111100


kuba 2006-05-20
Ocena: 5,0 111110


Grzegorz Sabeł 2006-07-13
Ocena: 5,0 111110


joanna matowicka 2009-08-07
Ocena: 5,0 111110


m2m 2006-11-26
Ocena: 5,0 111110


Mario 2007-03-01
Ocena: 5,0 111110


piotr 2007-03-01
Ocena: 5,0 111110


markusk 2007-04-18
Ocena: 5,0 111110


BODZIO 2007-05-19
Ocena: 5,0 111110


2008-04-22
Ocena: 3,0 111000


Piotrek 2007-05-22
Ocena: 3,0 111000


Pawel 2007-09-02
Ocena: 3,0 111000


krzys 2007-10-24
Ocena: 3,0 111000


celofan 2006-07-13
Ocena: 3,0 111000


mi¶ 2006-07-17
Ocena: 3,0 111000


Paweł 2009-05-12
Ocena: 3,0 111000


nadgob 2006-08-23
Ocena: 4,0 111100


Jędrol 2006-08-26
Ocena: 4,0 111100


Kanu 2006-06-14
Ocena: 4,0 111100


edek 2006-07-13
Ocena: 4,0 111100


szkodagadac 2009-05-20
Ocena: 1,0 100000


wegielski 2009-08-03
Ocena: 6,0 111111


Perkoz_1 2004-08-10
Ocena: 3,0 111000

Po przeczytaniu wszystkich opinii przysięgłem sobie, że będę bacznie obserwował te oponki w miarę przybywania kilometrów.Na dzień dzisiejszy uważam, że warte są swojej ceny.Nadmienić należy, że ten cały komplet co kupiłem sygnowany jest"Made in Slowenia".Na hałas nie można narzekać, nie zauważam jakiegokolwiek opisywanego w powyższych opiniach "pływania" pomimo iż Nubira Kombi sama z siebie znana jest ze zdolności pływackich.Na mokrej nawierzchni też nie można nic im zarzucić ale mają cholernie dziwną przypadłośc całkowicie irracjonalnego zachowania na trawie - po prostu jeździ się tak jak na lodzie.No ale po trawie z zasady nie pokonuje się kilometrów.Nie zauwazyłem też żadnego ząbkowania albo jakiejkolwiek utraty części bieżnika.Nadmieniam, że jest to moje 6 auto i przejeździłem nimi setki tysięcy kilometrów na oponach różnych marek i nie widzę zbytniej różnicy pomiędzy nimi a tymi Fuldami.Oczywiście w cenie jest różnica na korzyśc Fuld.Pożywiom jeszczio to uwidim jak to mawiają Rosjanie.


Wawcio 2004-06-17
Ocena: 4,0 111100

Kupiłem opony w maju, w zakładzie wulkanizacyjnym. Nie będę oszukiwał, ale zachęciła mnie cena i opinia właściciela firmy. Wieczorem, mając chwilę wolnego czasu, sprawdziłem na tej stronie co to za opona. Po przeczytaniu opini klientów byłem załamany, że zostałem "nabity w butelkę" i stałem się posiadaczem strasznego bubla. Teraz piszę po miesiącu użytkowania i przejechaniu prawie 10 tys.km. Jestem z nich napradę bardzo zadowolony (przynajmniej narazie). Sprawdziła się w deszczu i słońcu, a chałas i opory toczenia mieszczą się w granicach przyzwoitości (jeżdzę po A4). Wcześniej jeździlem na Dunlopach i Michelinach. Dodam tylko, że moje "kapcie" są wyprodukowane w Niemczech i jest na nich to oznaczone. Prawdopodomnie jest wielka różnica miedzy tymi oponami, które są produkowane w innych krajach (szczególnie w Polsce).


Perkoz_1 2004-11-26
Ocena: 4,0 111100

Od poprzedniego mojego wpisu przybyło tym oponom następne kilka tysięcy kilometrów.I dalej mam bardzo dobra opinieę o tych oponach.Nie zauważam żadnego poząbkowania,głośnośc przyjemna dla ucha, bić na kierownicy brak,ścieralnośc prawie żadna.Opony "Made in Slowenia".Dlatego dziwię się strasznie większości opinii że to taki bubel.Może to zależy od rozmiaru albo wagi lub parametrów samochodu?Nie mam pojęcia.Nic nie kituję bo nie jestem z tych co popadają nad wszystkim co swoje w samozachwyt.Odnośnie tak strasznych oporów toczenia co prawie wszyscy wymieniają to nadmienię, że moja Nubira 1600 Kombi z instalką gazową na trasie przy jeżdzie w większości z prędkością 100 - 120km/h spala w lecie ZAWSZE nie więcej niż 8 litrów gazu!To gdzież są te wielkie opory toczenia?Jest to po prostu dziwne, że opinie są aż tak skrajne.


Paweł 2004-05-26
Ocena: 2,0 110000

Na początku do 1000 km zanim się nie przytarły zgroza .Samochód jakby pływał na suchim asfalcie no to jeszcze jestem w stanie zrozumieć. Ale po przejechaniu ok 2500 km myślałem że poszły łożyska , jednak okazuje się że bieżnik opon uległ poząbkowaniu i to jest przyczyna hałasu. Dodam tylko że sprawdzałem geoimetrię przed założeniem opon (profilaktycznie, zważywszy na stan polskich dróg) i wyszystkie parametry są w moim aucie jak należy. Wychodzi na to ,że FULDA TO SZAJS, nierozumiem jak można cos takiego sprzedawać. Oddaję te opony do reklamacji zobaczymy co będzie. Myślę że poząbkowanie wszystkich czterech !!! jest efektem jakiejś wady w procesie technologicznym produkcji. Nadmienię że na zimowych Polarisach Baruma ślady zużycia są normalne , a przejechałem na nich około 15000 km. Odradzam Zakup FULDY Carat Attiro


K. 2004-05-07
Ocena: 2,0 110000

Totalny szajs. po pierwsze hałas- odrzutowiec w środku samochodu. Po drugie opory przy toczeniu. Po trzecie- wibracje na kierownicy przy 130km/h. Nigdy więcej- zmieniam- na FireStone TZ200( miałem je na P. 406). Straciłem kase- przez palantów z serwisu- już nigdy tam nie pojadę. Przy próbie reklamacji jednej opony (bicie), "gumiarze" stwierdzili, że opona jest dobra- tylko serwis Hondy ma naprawić linię testową:) A najlepsze na koniec- samochód na tych oponach nie jedzie- on pływa. Polecam wszystkim wodniakom (oni nie powinni mieć problemów z chorobą morską). Samochód całkowocie sprawny , kupiony i serwisowany w Polsce. Moje opony Made in Poland.


artur 2004-03-23
Ocena: 3,0 111000

TRAGEDIA!!!! Dałem się skusić durną promocją i opinią sprzedawcy.Kupione wiosną 2003 ( i to do dwóch samochodów ). Tuż po założeniu,.... myślałem że to zimówki - tak było głośno . Po 10000 zaczęły "bić" i pojawiły się "ząbki". Myślałem, że coś z zawieszeniem, ale skądże, wszystko było w porządku. To tylko "oponki"... Sam nie wiem, jak ja przejechałem aż 20000 na tych oponach. Na szczęście przyszła zima i FULDY po prostu WYRZUCIŁEM. Zimowe SAWY okazały się zdecydowanie ....cichsze. Dziś ,kiedy kończy się zima zamierzam kupić NOKIAN-y. Czy to będzie dobry wybór - napiszę jesienią. Co do FULDY - zdecydowanie zgadzam się z "gorylem" i "piotrem"


LuK 2004-06-28
Ocena: 3,0 111000

Kupujac auto musiałem zmienić 4 oponki, bo byly łyse. Wybór padł na urzywaną fulde ok7mm bierznika. Cieszyłem sie jak dziecko bo cenna była atrakcyjna, niestety po przejechaniu 7000km załamałem sie ... z opon znikło połowe bierznika, zaznaczam za moja agresywna i szybka jazda nie polega na paleniu kapci spod każdych swiateł, a na szybkiej jezdzie po za miastem i w miare dynamicznej po miescie. Wczesniej kupowałem produkty Michelina, GoodYeara i Dunlopa byłem 100% zadowolony ... natomiast to to .. niewiadomo co to jest. W sumie fajnie spisująca sie opona ale ta ścieralność ... pozostawiam bez komentarza.


Kuba 2005-05-09
Ocena: 2,0 110000

Fulda powinna płacic za paliwo, które jest marnowane przez opory toczenia powodowane przez te shietowe Attiro. To juz tansze Linero jest lepsze choc tez nie są najlepsze. A jeszcze jak przypomne sobie jak one mi huczały to od razu sie zastanawiam, jak to mozliwe, ze zyjemy w XXI wieku, gdzie jest tyle norm i wymogów odnoscie hałasu i bezpieczeństwa a taka kupa jest do dzis w sprzedazy ??? Ta Fulda razem z Goodyear NCT5 jest u mnie na czarnej liście. Nie kupujcie tego dziadostwa. Te moje są made in France - moze to ma jakies znaczenie. Polecam za to w tym rozmiarze w dobrej cenie Dunlop SP 01.


gaj 2003-12-16
Ocena: 5,0 111110

Nie wiem czemu mówią, że są głośne. Naciągnąłem kapcie i od razu nastała cisza. Miałem wcześniej Bridgestone. Ocena na lodzie i śniegu opon letnich, to chyba nie bardzo- więc żeby nie obniżać oceny dałem po 6. Jest to opona dobra i nie droga, dobrze się trzyma nawierzchni i nie piszczy. Pamiętajcie, że przynajmniej parę lat temu wszystkie Porszaki wyjeżdżały fabrycznie z tymi oponami na felgach. Polecam. Może niektórzy koledzy mają po prostu nie ten rozmiar do ciężaru samochodu i mocy silnika dlatego pływają, hałasują i piszczą. Dość często się to zdarza na polskich drogach!


miro 2004-09-29
Ocena: 4,0 111100

Samochód ma bardzo twarde zawieszenie, na suchej nawierzchni nawet przy bardzo dużych szybkościach przy pokonywaniu zakrętów nie można samochodu wyprowadzić z równowagi. Na mokrej nawieżchni jest gorzej. Styl jazdy szybki nawet bardzo ale nie agresywny.Trudno mi zakwalifikować przebieg czy 27000 km to dużo czy mało nie wiem ponieważ nie mam punktu odniesienia.Test ADAC zalicza te opony do kategorii szczególnie polecane.http://www.grosshandelreifen.de/ghprivat/Testberichte/ADAC_Sommerreifentest__03_2003/hauptteil_adac_sommerreifentest__03_2003.html


Janek 2004-03-30
Ocena: 3,0 111000

Bieżnik oponki wygląda dobrze, jeżeli chodzi o funkcjonalość to zdecydowanie gorzej. Stosunkowo dobra na suchym asfalcie. Po deszczu tragedia, szczególnie przy ruszaniu. Pierwsze przygruntowe przymrozki to już dramat ale trzeba pamiętać, że to opona letnia. Nie ma porównania do Conti Premium, które mi ukradli. Czytając poniższe komentarze rozumiem problemy z bieżnikiem i nie będę jechał na geometrię jak Gościu przy wyważaniu sugerował. Moje opony były wyprodukowane w Słowenii i to trochę widać (nie obrażając nikogo). Pozdrawiam.


haloNothing 2005-09-15
Ocena: 3,0 111000

Jak kupiłem to byłem wniebowzięty. Super opony. Wspaniałe zachowanie na mokrej nawierzchni. Przez kałuże i koleiny idzie jak czołg. Niestety po przejechaniuy 30000 km się zeschodkowały wszystkie opony! Wszystkie 4 opony. Przód i tył! Zawieszenie mam sprawne i geometrię też. Wszystkie cztery opony. Nigdy już nie kupie Fuldy chyba że uda mi się wywalczyć coś z producentem. Mam gwarancję ale zeschodkowanie opony to najtrudniejsza sprawa do wywalczenia z producentem. Nie polecam z uwagi na wytrzymałość i trwałość!


piotrek 2003-12-04
Ocena: 3,0 111000

niezłe na suchej i mokrej nawierzchni, niestety bardzo głośne, huk przerażający. Okazało się, że wyząbkowały po 20 000 km. W punkcie zakupu opon, próbowałem reklamować, ale uparty sprzedawca twierdzi, że zawieszenie auta widocznie zużyte. Bzdura, auto jest po regularnych przeglądach, kupione jako nowe z salonu, diagnostyka zawieszenia wykazała sprawność wszystkich elementów niemal w 100%. Założyłem właśnie zimowe Continentale i ........ uf, co za ulga ........cicho,cicho, cichutko!


Gloon 2004-05-13
Ocena: 3,0 111000

Kupiłem je wiosną 2003 roku razem z nowymi felami (myślałem że fulda robi "dore" oponki). Wyjechałem z serwisu i myślałem że się porzygam. Opory toczenia były tak cholerne że auto paliło 2 litry więcej. Na suchym ogólnie dobrze, gorzej na mokrym (pasy, ruszanie). Mimo że mam niezły sprzęt audio i głośno słycham to od 130 km/h to nawet nie pomogło. Zgroza. Miesiąc temu założyłem Dunlopy SP 01 (w porównaniu do fuldy do cud techniki). Lepsze od fuldy były fabryczne kormorany.


Krzysiek 2005-10-14
Ocena: 3,0 111000

Podczas użytkowania opon moje autko było w skrajnie różnym stanie : połamane zawieszenie, praktycznie brak amortyzacji z zawieszeniu... teraz jest ok. Opony to wytrzymały ale przypłaciły nierównomiernym zużyciem. Początkowo były fajne, potem twarde, teraz tłuką i kiepsko trzymają na zakrętach. Mam ich trochę dosyć, przejechały 80 tys, chciałbym je zedrzeć i kupić nowe, ale jakoś się nie chcą "skończyć" , a szkoda mi ich jeszcze wyrzucać...


niezadowolony 2005-04-11
Ocena: 4,0 111100

opony przyzwoicie zachowuj sie na suchej jak i mokrej nawierzchni , sa glosniejsze niz zimówki GOODYEAR UG5 i UG6 oraz krislap3 klebera. kiepskie jezeli chodzi o wytrzymasc na uderzenia w kamienie i krawezniki . goodyear wypada przy nich wysmienicie , uszkodzilem na nich ok 5 razy felgi oponom nic raz tak ze felga do wymiany, natomiast fulda rozpadla sie przy uderzeniu w kamien na polnej drodze- delikatnie wgnieciona felga(stalowa)


Tomek 2005-08-08
Ocena: 3,0 111000

Opona w momencie gdy była nowa OK poza hałasem, stabilna na mokrym i suchym lecz głośna w każdych warunkach, zwiększone zużycie paliwa. Po przejechaniu 25000km zaczęła sie robić bardzo głośna - jakby łożyska poszły, okazało sie że bieżnik jest wspaniale poząbkowany, a hałas nie do zniesienia, nie da się zagłuszyć radiem. Nie polecam szczególnie do aut z silnikiem diesla, bieżnik nie wytrzymuje. Opony wytrzymały 5 miesięcy


LimaK 2005-11-24
Ocena: 3,0 111000

Kupione na pojeździe. Stanowczo nie sa to opony do szybkiej i agresywnej jazdy. Bardzo szybko się ścierają, słabo trzymają na deszczu, o lodzie i sniegu lepiej nawet nie mówić. Wyjątkowo dobre trzymanie na suchej nawierzchi, po rozgrzaniu opony zaczynają się kleić do drogi, dosłownie! Wydaje mi się, że współczynnik jakości do ceny jest całkiem dobry. Opona ślizga się na każdej nawierzchni poniżej 5st C na dworzu :)


kierowca 2005-10-04
Ocena: 3,0 111000

Ludzie z całą odpowiedzialnością - nie kupujcie tego dziadostwa. Ja kupiłem i teraz strasznie żałuję. Zgadzam się z Panem który pisze o ogromnym szumie w samochodzie. Im starsze tym gorzej, czyli głośniej. Moim zdaniem problem bierze się z tego, że scierają się nierównomiernie i przez to faktycznie terkoczą jak w traktorze. Już po założeniu ich w pierwszym sezonie miałem wrażenie, że łożyska mi się wysypały.


Robert 2004-09-03
Ocena: 3,0 111000

Do codzienej eksploatacji ogą być. Rozczarowały mnie zachowaniem na śliskiej nawierzchni (lepiej niż Hankook, ale poniżej oczekiwań) i poziomem hałasu. Przez pierwsze kilka tysięcy po zakupie występował dość dziwny efekt akustyczny - przy jeździe 50km/h słychać było wyraźne buczenie. ścieralność - zdecydowanie za duża!!! I to przy moim stylu jazdy. Właśnie z tego powodu nie kupię ich więcej.


Zbych 2004-06-03
Ocena: 2,0 110000

To samo co u was - wszystkie 4 nowe opony zząbkowały sie już po ok. 10000km. Prawdopodobnie nie dotrwają do 30000km bo już są starte..w tym jedna z opon prawie zupełnie, podczasgdy 3pozostałe o 1/3 mniej (nie rozumiem tego zjawiska). Wnerwiłem się ..chyba napiszę list do producenta i do rzecznika praw konsumenta. Te opony są po prostu kiepskie. Już wolałem poprzednie Kormorany.


Nitek 2004-11-13
Ocena: 4,0 111100

Bardzo glosne, glosniejsze niz zimowe Dunlopy. Po 15000 km pozombkowaly i nadawaly sie do wymiany. Tylko z przymusu dojechaly do zimy teraz zakladam zimowki i naciesze sie cisza. Dobra przyczepnosc i przyzwoite zachowanie na mokrej nawierzchni, jednak odradzam bardzo odradzam, zakup tych opon. Wmówili mi ze pozabkowanie to wina zawieszenia - bzdura zawieszenie bylo ok.


DREX 2005-04-18
Ocena: 1,0 100000

TRA GE DIA !!!!! Miałem wiele opon w różnych autkach od tanich, polskich po drogie, markowe zagraniczne....ale taki szajs jeszcze mi się nie trafił. Nadawały się po 10 000 km do wywalenia, lubię depnąć, ale....jak opona prawie zagłusza mi sportowy wydech i audio to..............DYSKWALIFIKACJA!..... A JAKIE PIĘKNE ZąBKI SIĘ ROBIą - NICZYM U REKINA.....NIGDY WIĘCEJ!


Janusz 2005-03-26
Ocena: 5,0 111110

Zmieniłem z Michelina, chciałem tańsze bo samochodem będę jeździł jeszcze tylko jeden sezon. Trochę się boję tej okazji cenowej, ale tysiąc kilometrów przekonało mnie , że na suchej nawierzchni są rewelacyjne. Na mokrej jeszcze nie wiem. Są ciche, jedynie przy 50-60 km/h. słychać pojękiwanie. Robię duże przebiegi, więc za miesiąc , dwa napiszę bardziej kompletnie.


Robert 2005-10-05
Ocena: 3,0 111000

Szanowni Państwo. Z całą odpowiedzialnośćią nie polecam! Co prawda jak nowe to i na suchym i na mokrym ok, ale żeby po 15000 tys. km. były poząbkowane to kpiny z tych którzy to kupią. Teraz Głośne jak traktor, o mało co nie wymieniłem piast z łożyskami. Żałuje że to nie Nokiany albo Klebery. Spróbuję je reklamować ale to wątpliwa sprawa .


vanko 2004-04-06
Ocena: 2,0 110000

nie polecam kupna tych opon. Bradzo głośne . Po przejechaniu juz 5000 tak głośne ,że myślałemiż mam uszkodzone łożyska. Po jednym sezonie na opopnach pjawiło sie żabkowanie bez żadne uzasadnionej przyczyny. Ja Jeżdzę spokonie więc nie wiem czemu te opony tak się zachowały zdecydowanie nie polecam tej opony jak i innych opon tej firmy


Marcin Sozański. 2005-03-29
Ocena: 3,0 111000

Przez pierwszy sezon do przejechania 8 tys. zkm. było ok. W drugim sezonie tragedia. Opony po prostu huczą. Strasznie głośne. Przy wyważaniu okazało się że te opony to konstrukycny niewypał. Są tak wykonane, że po przejechaniu kilku tysięcy boczna część opony musi huczeć. Niemiecka jakość ??? -chyba DDR-owska.


piotr K. (fasola) 2003-10-12
Ocena: 4,0 111100

opona zdecydowanie na lato, testy śnieg-lód wogóle nie na miejscu. dziwne bicie przy pretkości 40-70 km\h nie wiem co to może być napewno są wyważone a auto sprawne, jak założe zimowki problem znika. Dobrze trzymią sie w zakrętach, ni piszczą jak dębica której nie polecam, a ja napewno nie kupię.


Dachowiec 2004-01-26
Ocena: 3,0 111000

Przy prędkości 100-110 wibracje z przodu. Po przełożeniu kół na tył, wibracje przy 160 -170 z tyłu. Jak nadeszła zima, wymieniłem na zimówki Dunlopa, a Fuldy oddałem darmo na dachówki. Ogólna opinia oponiarzy, których znam: "No tak, to Fulda" - oczywiście w negatywnym kontekście...


lysy 2005-10-25
Ocena: 3,0 111000

Opony tragedia.Poziom hałasu nie do zaakceptowania.Dobrze ze auto juz wraz z nimi sprzedane choc nowy nabywca nie byl przekonany ze to one tak halasuja hehe.Jednka po poczytaniu komentarzy dal sie przekonac.Jednym slowem opony targedia!!!Nigdy wiecej Fuldy.Teraz tylko Kleber.


Zbyszek 2003-09-02
Ocena: 4,0 111100

Ocena 3 oznacza, że nie sprawdziłem jeszcze. Mam tylko dwie uwagi: 1.Trochę hałasują, szczególnie przy prędkości ok 50-60 km/h . 2. Samochód niestety pływa po jezdni. Zarówno uwaga 1 jak i 2 nie dyskwalifikuje tych opon ale z czasem może być uciążliwa dla właściciela.


J@Howgh! 2004-10-15
Ocena: 4,0 111100

Początek uzytkowania to była euforia. Bardzo dobre zachowanie na mokrej nawierzchni. Wyprowadziły mnie z groźnego poślizgu. ścieralność opony to słąby punkt. Zużywają się dość szybko przy spokojnej jeździe (czytaj: na taksówkarza). No i robią się coraz bardziej hałaśliwe.


Michał 2004-04-07
Ocena: 3,0 111000

Pomimo super dobrych amortyzatorów,dwie przednie opony wybiły się przy przebiegu 4000km.Reklamacji nie uwzględniono ze względu na zły stan dróg !!! Byłem zmuszony wymienić na inne z powodu strasznego hałasu w kabinie.Moje zdanie:najgorsze opony jakie kiedykolwiek miałem!


Jaskuła Bogdan-Szamotuły 2004-05-02
Ocena: 3,0 111000

Najgorsze opony jakiekolwiek kupiłem w swoim życiu.Po przejechaniu 15.000 opony nie nadawały się do użytku-hałas.Opony po prostu poząbkowały.Reklamowałem dwukrotnie-bez powodzenia.Odradzam każdemu zakup opon tej firmy.Na stałe wykreślę z pamięci słowo Fulda


robert 2005-07-25
Ocena: 3,0 111000

na początku dość dobre, ale po przejechanym dystansie stały się bardzo głośne i poząbkowane!!! ciekawe czy komuś tez poząbkowały. co do oporów toczenia to faktycznie spalanie wzrosło o ok. o,5- 1 litr /100 w porównaniu z zimówkami. nie polecam


Tasker 2005-09-29
Ocena: 1,0 100000

Moja przygoda z tymi oponami to porażka!!! Nie doć że bardzo słabo się trzymają nawierzchni to do tego są strasznie głośne i nieiwm czemu mając dobre zawieszenie wszystkie się wyzombkowały ( po przejechaniu mniej więcej 30 000km):/


goryl 2003-12-05
Ocena: 3,0 111000

Wyząbkowała już po 15 000 km, zawieszenie mojej bryczki jest w stanie idealnym, auto ma przejechane dopiero 40 000 km. Taki huk przy toczeniu, że spokojnie mogę wygrać z tymi oponami zawody z lądującym helikopterem...SKANDAL !!!


Tops 2005-04-08
Ocena: 5,0 111110

Opona bardzo dobra jak na swoją cenę. świetnie się prowadzi na suchym i mokrym śladów większego zdarcia nie widać. Może dlatego, że są made in Germany. Kumpel miał takie same (tyle, że made in Slovenia) w golfie i zdarł w 1 sezon


m 2005-04-08
Ocena: 2,0 110000

Po dwóch sezonach dwie opony do wywalenia. Tak waliły na wyważarce, że chciałem felgi nowe kupić. Bieżnik wyglądał b. ładnie, żadnych uszkodzeń,jeżdżę b.ostrożnie, żadnych dziur, krawężników itp. W życiu nie kupię nic Fuldy.


Stanisław 2004-04-02
Ocena: 2,0 110000

opony nie nadają sie do jazdy.Zgrzypia huczą, po założeniu myslałem że mam łozyska padniete, opór toczenia bardzo duzy wzrost zuzycia paliwa 1l na 100km niestabilne uczucie pływania na zakrętach. Nie nadaja się do użytku!


łysy 2003-12-03
Ocena: 4,0 111100

Po 15000-tys.poszły na reklamacie wszystkie zdarło na kantach(samochód jest na gwarancji) w dwóch punktach serwisowych robiłem badanie zawieszenia i amorów i jest ok.została wina opon i czekam na opinie fachwców z fabryki


sławek 2003-06-07
Ocena: 2,0 110000

Poziom hałasu zdecydowanie zbyt wysoki.Opana tak hałśliwa, że zagłusza pracę silnika, Nawet przy niewielkim skręcie hałas wzmaga się niesamowicie. Byłem w serwisie, bo myślałem ,ze łóżysko padnięte inne walory w normie.


Piotr 2004-11-03
Ocena: 2,0 110000

Opony zaczeły głośno toczyć się zwłaszcza przy 50km/h. Po 15000km szum byl nie do zniesienia. Pozabkowaly sie.Po 25000 okazalo sie ze sa w 90% zużyte. Jeżdze szybko ale spokojnie.Te opony to bubel. Wszystkim odradzam.


Maciej 2005-08-01
Ocena: 2,0 110000

Jedna wielka tragedia!!!!!Po założeniu chciałem wymieniać łożyska w kołach i tylnym moście.Szum opon zagłusza pracę silnika.Bardzo szybko poząbkowały się,chociaż amortyzatory są sprawne.Zdecydowanie odradzam!!!!!


dd 2003-10-14
Ocena: 3,0 111000

po dystansie 20000 wystąpiło pozombkowanie opon i co za tym idzie bardzo nieprzyjemne odgłosy przy toczeniu,bardzo szybkie ścieranie , fatalna na nawierzchniach szutrowych i w warunchach pierwszych przymrozków


Krzysiek 2005-04-26
Ocena: 4,0 111100

Musze powiedzieć że są rewelacyjne, w porównaniu z debica vivo które miałem poprzednio to jest niebo a ziemia. Trzymają się świetnie asfaltu, na mokrej drodze również. Dotychczas jestem bardzo zadowolony.


Nafcio 2004-11-19
Ocena: 3,0 111000

Opony od poczatku wydalwaly sie glosne. Przejechaly 2 sezony letnie. Po 1 sezonie wszystko w porzadku, natomiast po 2 sezonie opony sie pozabkowaly co spowodowalo wzrost halasu. Raczej nie polecam.


Robert 2004-08-23
Ocena: 4,0 111100

Dla wszystkich tych co tak bardzo nazekaja to radze kupowac opony od 500 zl w góre . albo cena albo opona! Moje po tym przebiego jad dosy dobrze a zu|ycia jesazcze nie widze! pozdrawiam rozsadnych


robert j. 2005-09-29
Ocena: 2,0 110000

Jeśli masz jakiegoś wroga zrób mu prezent z tych opon. Totalna porażka. Hałas w samochodzie jak w traktorze.W ogóle moja przygoda z fuldą to nieporozumienie , zimówki na śmietnik. Szkoda kasy.


Artur W-wa 2004-03-17
Ocena: 4,0 111100

Oponki przód zjechały się na maxa! Jak dla mnie dużo za szybko. Wcześniej użytkowałem Carrat Extremo i są po prostu lepsze! W sumie spoko tylko za szybko się ścierają o hałas jak dla mnie ok!


Wojtek 2004-11-15
Ocena: 4,0 111100

Za niewielkie pieniądze (zakup okazyjny - nowa opona 200 pln) naprawde niezłe parametry.Trochę głośna, słabsze trzymanie boczne przy większych prędkościach. Poza tym jest godna polecenia.


fafko 2003-05-27
Ocena: 4,0 111100

super opony na polski klimat, troszkę głośne, ale do zniesienia, poza tym dostałem dożywotnią gwarancję, polecam wszystkim (wystawione oceny 3 w przypadku braku możliwości przetestowania)


Michał 2004-01-14
Ocena: 4,0 111100

po 10 tys. na trzech oponach pojawiły sie wyrazne pekniecia na bokach , reklamacje uznano-"wada fabryczna" ale wole nie ryzykowac ,że np przy 180 km/h coś pęknie , więc zmieniam firmę!


siny 2005-04-21
Ocena: 4,0 111100

Jak na razie jestem zadowolony, u mnie jest wyjątkowo cicho...jak na razie..,moje są Made in France, na suchym i na mokrym bardzo dobrze.zobaczymy po całym sezonie...


niki 2003-03-08
Ocena: 2,0 110000

Kupiłem 4 opony w sklepie firmowym.Po5000km problemy z wyważeniem,potem jedna przy dużej prędkości rozeszła się a druga zeschodkowała.Zawieszenie i amortyzatory O.K


tomek 2005-08-21
Ocena: 4,0 111100

Opony huczą jak nie wiem co- strasznie głośno już od 60 km/h. Nierównomiernie się zużyły (poząbkowały) w związku z czym ten hałas. Poza hałasem brak zastrzeżeń.


Kajtek 2003-10-05
Ocena: 4,0 111100

Bardzo dobre opony w rozsądnej cenie. świetne i na suchej i na mokrej nawuerzchni.Tylko po jaką cholerę oceniać opone letnia w kategoriach "śnieg" i "lód" ???


Wojtas 2003-11-18
Ocena: 4,0 111100

Oponki super zachowujące zarówno na mokrej jak i suchej nawierzchni samochód jak przylepiony do jezdni . W zakretach bardzo dobrze sie trzymają nie piszczą


madaj 2003-10-19
Ocena: 4,0 111100

Jak dotychczzas opony sprawują się doskonale a cena dostępna. W zimie nie jeździłem na tych oponach dlatego moja ocena dla jazdy na sniegu i lodzie jest 3.


jawa 2004-03-15
Ocena: 4,0 111100

oponka przyczepna,zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni, jednak hałas toczenia jak na tę klasę opony, zdecydowanie za duży i to on psuje moja opinie


Accidental J@Howgh! 2004-02-05
Ocena: 5,0 111110

Bardzo dobre opony jeżeli chodzi o mokrą nawierzchnie. Pomogły mi wyprowadzić podczas deszczu samochód z groźnego poślizgu przy prędkości ponad 110 km/h!


Adam 2005-05-16
Ocena: 4,0 111100

ja mam akurat made in germany i w sklepie, gdzie kupowalem bardzo chcalili te opony wlasnie za te Niemcy, troche juz przejechalem i jestem zadowolony


Nico 2004-04-02
Ocena: 3,0 111000

Opona w miare ok, jezdzilem na nich zima na lodzie jak i na sniegu - nie polecam, to opona typowo letnia, natomiast latem i na deszczu jest okay


Kacper 2005-10-19
Ocena: 2,0 110000

Nie polecam tych opon!!! Moje juz nie nadaja sie do jazdy tak sie wyzabkowaly. Głósne, bardzo szybko sie scierają. Nigdy w życiu FULDY


Scocoo 2005-11-16
Ocena: 2,0 110000

Stanowczo odradzam ze wzgledu na bardzo duzy poziom halasu - praktycznie od 60 km/h jest nie do zniesienia przez co komfort wynosi 0!


Oferta - opony Fulda CARAT ATTIRO
Rozmiar indeksy cena
Fulda CARAT ATTIRO 175/70 R13 82 H 175/70 R13 82 H 231 zamów
Fulda CARAT ATTIRO 175/70 R14 84 H 175/70 R14 84 H 186 zamów
Fulda CARAT ATTIRO 195/65 R14 89 H 195/65 R14 89 H 319 zamów
Dlaczego oponeo