Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Pirelli Diablo Rosso Corsa

Wybierz rozmiar opony:

Producent:
Pirelli
Typ opony:
M/C
Sezon:
Letnie
Oś pojazdu:
Przód
Ilość:
505
Kup
Ocena: Rewelacyjna!

5,2 1111120 1 opinia

  • Oferta
  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 5,2 1 opinia

Opona rewelacyjna!
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 111110 5,0
  • Właściwości szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 111110 5,0
  • Prowadzenie: Wpływ opony na poręczność i stabilność motocykla. 111111 6,0

Dodaj opinię o oponie

1 osoba wystawiła ocenę

  • 6 0 osób
  • 5 1 osoba
  • 4 0 osób
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

100% użytkowników poleca tę oponę

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie poza miastem.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako szybki i agresywny.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • Marius L
    Ocena: 5,4 1111140

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Super oponka według mnie, bardzo fajnie się zachowuje na drodze na suchej i mokrej nawierzchni, jakość jazdy pogarsza się przy temperaturach otoczenia około 10 stopni, wtedy zdarzają się uślizgi na białych liniach na jezdni i wrednej czarnej smole, którą czasem lepią nasi kochani drogowcy dziury. Jednak mimo wszystko oceniam ją bardzo dobrze. Zobaczymy po zimie, ponieważ słyszałem opinie, że opony Pirelli po zimowaniu znacząco twardną, ale to po zimie
  • Hubert
    Ocena: 5,2 1111120

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Naprawdę świetna opona, która bardzo dobrze radzi sobie przy naprawdę ostrej jeździe zarówno na torze, jak i na autostradzie, czy choćby w mieście. Bardzo duża użyteczność opony już od kilku stopni powyżej zera. Wg mnie nie ma lepszej opony na naprawdę ostrą zabawę najmocniejszym litrem. Pozdrawiam
  • GSX-R 750 K6
    Ocena: 3,8 1118000

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Bardzo dobre na suchym. Na mokrym szybko puszczaja, ale ladnie daja sie kontrolowac. Uzywane tor/miasto. Polecam

Ilość opinii na stronie:

Opis opony

Pirelli Diablo Rosso Corsa jest propozycją dla osób jeżdżących nie tylko po ulicach, ale również sprawdzających swoje umiejętności na torach wyścigowych. Na oponiarskim rynku zastąpiła ona równie popularną pozycję Pirelli Diablo Corsa III. Ta ultra-sportowa opona jest obecnie najbardziej sportowym produktem włoskiego koncernu, który otrzymał homologację zezwalającą na jej użytkowanie na drogach publicznych. Pirelli Diablo Rosso Corsa ma jeden główny cel, którym są optymalne osiągi. Konstruktorzy zdecydowanie skupili się na tym, by opona dawała najlepszą możliwą przyczepność na suchej nawierzchni oraz jakość prowadzenia. Zbierane informacje oraz doświadczenia ze światowej serii rajdów WSBK pomogły w opracowaniu wyjątkowej technologii rozkładu sił w strefie styku gumy z nawierzchnią. Strefa ta została maksymalnie powiększona tak, by cała dostępna moc motocykla mogła być w pełni przenoszona na podłoże. Dopracowany niemal do perfekcji wzór bieżnika pomógł w powstaniu świetnej opony o zwracającym uwagę wyglądzie, w której to współczynnik nacięć (ang. land-sea ratio) wynosi 7%. Do produkcji tylnych opon Diablo Rosso Corsa zastosowano trzyskładnikową mieszankę (ang. III zone compound). W zależności od strefy bieżnika opona posiada różne miękkości. W strefie centralnej zastosowano bardziej twardą i odporną na ścieranie mieszankę, na szerokich barkach użyto zaś nowszych i nieco bardziej miękkich komponentów. Składają się one z sadzy technicznej, co wpływa na mniejszą sztywność i szybsze dogrzewanie się opony. Dodatkowo w bocznych strefach skorzystano z żywicy, która jest odpowiednia do bardzo wysokich temperatur oraz wysokich naprężeń typowych dla jazdy po torze.

Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne