Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Pn-Pt: 7-22Sb-Nd: 8-20

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty.

W tym miejscu znajdziesz produkty dodane do porównania. Przejdź do zakupów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt

FAQ

Najczęściej zadawane pytania
 

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów. Najszybszą i najlepszą formą zamówienia jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu. Skraca to maksymalnie czas jego realizacji. Mamy pewność, że wszystkie dane są pełne i prawidłowe. Skupiamy się już tylko na jego realizacji. Można też zamówić opony telefonicznie, dzwoniąc pod numer (52) 341 88 00, faksem pod numerem (52) 341 88 50 lub drogą elektroniczną na adres info@oponeo.pl w temacie pisząc ZAMÓWIENIE.

Czy można ustalić dzień i godzinę dostawy towaru?

Tak. O dniu dostawy informujemy Klienta, wysyłając e-mail oraz SMS z podanym dokładnym terminem. W celu sprecyzowania godziny odbioru można skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy przewozowej. Numer listu przewozowego oraz telefon do firmy kurierskiej znajdują się w wysłanym powiadomieniu e-mail oraz SMS.

Dlaczego zmieniają się ceny w sklepie internetowym?

Ceny w sklepie internetowym uzależnione są od kilku czynników. Przede wszystkim od cen zakupu, kursu waluty oraz cen katalogowych producenta. Marża sklepu jest stała.

Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne?

Staramy się, aby zawsze tak właśnie było. Może się jednak zdarzyć, że zamówiony towar jest chwilowo niedostępny, ponieważ cennik zamieszczony na stronie internetowej sklepu nie jest odzwierciedleniem stanów magazynowych. W takich przypadkach, w ciągu 24 godzin informujemy Klienta o zaistniałej sytuacji i przedstawiamy ofertę, która sprosta jego oczekiwaniom i pozwoli na realizację zamówienia.

Kto pokrywa koszty dostawy?

Koszty dostawy w całości pokrywa nasza firma. Klient płaci tylko za zamówiony towar.

Co mogę zrobić, jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem (model, rozmiar, ilość)?

Jeśli po otrzymaniu przesyłki stwierdzono jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Obsługi Klienta. W takim przypadku, Klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Koszt zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem pokrywa sklep internetowy.

Jaka firma kurierska dostarcza zamówiony towar?

Zamówiony towar dostarcza firma kurierska DPD. Przesyłki doręczane są w terminie od 2 do 3 dni od daty zawarcia umowy klienta ze sklepem i w godzinach od 9.00 do 17.00. Termin dostarczenia przesyłki może ulec wydłużeniu, o czym Klient zawsze zostanie poinformowany. Maksymalnie termin doręczenia przesyłki może przedłużyć się do 30 dni (np. w sytuacji, gdy zamówiony przez klienta towar sprowadzany jest z magazynu zagranicznego).

Czy możliwa jest wysyłka poza terytorium Polski?

Sklep OPONEO.PL nie dostarcza przesyłek poza terytorium Polski. W tym celu prosimy o skorzystanie z jednego z zagranicznych sklepów: Przejdź do strony

Co zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Jeśli Kupujący stwierdzi, że przesyłka jest uszkodzona, zalecamy sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę oraz poinformowanie o szkodzie Działu Obsługi Klienta sklepu OPONEO.PL. Jeżeli wystąpiły trudności ze sprawdzeniem towaru lub kurier odmawia spisania protokołu szkody, prosimy o spisanie danych osobowych kuriera (imię, nazwisko, numer telefonu) i o kontakt w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta sklepu.

Co mogę zrobić, gdy kurier nie zastanie mnie pod wskazanym adresem?

W takim przypadku kurier zostawia AWIZO. Następnego dnia, po nieudanej próbie doręczenia, Klient ma możliwość odbioru towaru osobiście w najbliższym oddziale terenowym/lokalnym firmy kurierskiej. W przypadku nieodebrania towaru kolejnego dnia, kurier podejmie przesyłkę w celu ponownej próby doręczenia.

Czy przesyłkę może odebrać inna osoba niż ta, która składała zamówienie?

Tak. Oczywiście musi zapłacić za dostarczony towar.

Czy możliwe jest dostarczenie przesyłki pod adres inny, niż adres zamieszkania?

Tak, jest to możliwe. W formularzu zamówienia należy wpisać dane do wysyłki, czyli podać adres, pod który ma być dostarczony towar.

Co zrobić, jeśli po złożeniu zamówienie stwierdzę, że podałem błędne dane do wysyłki lub FV?

Istnieje możliwość zmiany danych adresowych oraz danych do faktury VAT. Aby zmienić dane należy skorzystać z linku, który jest przesyłany w automatycznym potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji. Jeśli Klient nie posiada adresu e-mail należy skontaktować się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta.

Czy możliwy jest odbiór osobisty towaru w serwisie ogumienia?

W przypadku, gdy jest możliwy odbiór osobisty w serwisie ogumienia, informujemy o tym naszych Klientów. Należy jednak pamiętać, że standardową procedurą jest wysyłanie towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Czy wystawiacie fakturę VAT za zakupiony towar i po jakim czasie otrzymam dowód zakupu?

Tak, wystawiamy dowód zakupu w postaci faktury VAT. Dokument sprzedaży jest udostępniany do wydruku drogą elektroniczną na e-mail, podany w zamówieniu lub pocztą tradycyjną, nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru lub wykonano usługę. (Zgodnie z art. 106i ust. 1 ustawy o podatku VAT)

Czy zostanę poinformowany o stanie realizacji złożonego zamówienia?

Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji. Dokładny termin dostawy jest przekazywany w kolejnym powiadomieniu e-mailowym, bądź w przypadku braku adresu e-mail, telefonicznie przez pracownika Działu Obsługi Klienta.

Jak dobrać właściwy rozmiar opon/felg do mojego samochodu?

W tym celu należy skorzystać z kreatora doboru opon lub konfiguratora felg zamieszczonego na stronie głównej sklepu internetowego. W przypadku trudności prosimy skontaktować się z konsultantem Działu Obsługi Klienta.

Jaka jest data produkcji opon sprzedawanych przez sklep internetowy?

Gwarantujemy, że wszystkie opony w ofercie sklepu internetowego, nie są starsze niż 18 miesięcy od daty produkcji. Są to towary pełnowartościowe, posiadającym gwarancję producenta. Zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997 "Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport", za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji.

W jaki sposób pakowane są opony i felgi?

Opony pakowane są w sposób umożliwiający odczytanie z nich podstawowych informacji przy odbiorze przesyłki. Felgi pakowane są w kartony i odpowiednio zabezpieczone, aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom podczas transportu.

Jak przebiega proces reklamacji zamówionego towaru?

W przypadku konieczności reklamowania zakupionego towaru prosimy o kontakt z Działem Interwencji i Reklamacji, który dołoży wszelkich starań aby maksymalnie usprawnić procedurę reklamacyjną. Szczegółowe zasady reklamacji przedstawione są w regulaminie zakupów na stronie internetowej sklepu.

Czy przy zakupie opon i felg otrzymam je zamontowane i wyważone?

Nie. Sklep internetowy dostarcza towar na koszt własny pod wskazany w zamówieniu adres. Montaż i wyważanie Klient dokonuje we własnym zakresie.

Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym?

Płatności można dokonać gotówką za pobraniem, kartą kredytową lub przelewem na zasadzie przedpłaty oraz poprzez system ratalny Santander. Standardowym sposobem zapłaty jest płatność kurierowi przy odbiorze (za pobraniem). W przypadku płatności kartą kredytową bądź przelewem, czas realizacji zamówienia wydłuża się o 1-2 dni robocze.

Co oznacza informacja "wydłużony czas oczekiwania" zamieszczona przy opisie opony?

Taka informacja oznacza, że opona jest w tym momencie niedostępna w sklepie internetowym. Chwilowo nie możemy określić terminu jej dostawy.

W jakim terminie otrzymam zamówiony towar?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni roboczych. W przypadku sprowadzania towaru bezpośrednio od producenta lub z zagranicy, czas realizacji wydłuża się. O takiej sytuacji informujemy Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie. Jeżeli towar jest niedostępny, to w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia, informujemy o jego braku i przedstawiamy ofertę, która spełni oczekiwania Klienta.

Dlaczego przy niektórych pozycjach z oferty podana jest data produkcji?

Jeżeli ilość opon na stanie magazynowym oraz sposób ich składowania umożliwia podanie daty produkcji, jest ona umieszczona przy opisie opony. Wszystkie opony dostępne w magazynie Oponeo, będące w ofercie sklepu internetowego są nie starsze niż 18 miesięcy od daty produkcji.

Gdzie najlepiej zamontować opony?

Proponujemy zamontować opony w jednym z ponad 680 naszych serwisów partnerskich na terenie całego kraju. Serwisy, które polecamy, cechują się wysoką jakością świadczonych usług, które znajdziecie Państwo na stronie internetowej www.oponeo.pl/dostawa-z-montazem.

Jak działa usługa z montażem?

Portal internetowy www.oponeo.pl w ramach świadczenia kompleksowej usługi oferuje możliwość montażu zakupionych opon w serwisach partnerskich na terenie całego kraju. Wybierając formę wysyłki należy zaznaczyć „montaż w serwisie”, wybrać dogodny dla siebie zakład wulkanizacyjny i zarezerwować termin montażu. Wysyłamy opony do serwisu tak, aby w dniu montażu już czekały na Klienta. Zapewniamy w ten sposób wygodę, bezpieczeństwo i profesjonalizm całego procesu od zakupu aż po montaż.