Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Vredestein Quatrac 3 165/65 R15 81 T

Rozmiar opony:
165/65 R15
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks ładowności:
81 = max 462 kg
Sezon:
Całoroczne
Data produkcji:
marzec 2015 *
Typ:
Osobowe
Gwarancja:
3 lata od daty produkcji szczegóły
  • Dostawa gratis Zamów teraz a otrzymasz w czwartek 28.05.2015
    Czas doręczeniaDotyczy wyłącznie przesyłek kurierskich na adres klienta w Polsce, z płatnością za pobraniem. W pozostałych przypadkach dostawa w 24h robocze od złożenia zamówienia lub otrzymania płatności.

    Dostawa zawsze gratis już od 1 sztuki.
  • Możliwość ubezpieczenia
    Ubezpieczenie opon Ubezpieczasz opony już od 17zł/szt. W razie uszkodzenia dzwonisz na numer 22 563 12 87.

    Organizujemy Ci pomoc na trzy sposoby:
    -Pomagamy wymienić koło na miejscu
    -Transportujemy auto do najbliższego warsztatu
    -Zwracamy koszt opony jeśli nie nadaje się do naprawy

    Ubezpieczenie możesz dodać do zamówienia w koszyku.
  • Możemy dostarczyć do serwisu wymiany
    Kup opony z wymianą w serwisie Te opony możemy bezpłatnie dostarczyć do Twojego serwisu wymiany. Dostawa gratis w wybranym przez Ciebie terminie - rezerwujesz dzień i godzinę montażu. Wymiana wg cennika serwisu.
*Prezentowana data produkcji jest przybliżona.
Faktyczna data produkcji opon może się nieznacznie różnić.
Dostępność:
Ponad 4 sztuki w magazynie
Ilość:
254 / szt.

Wcześniej: 471 zł

Kup

Ten produkt został kupiony wczoraj o godzinie 10:02

Ocena: Godna polecenia

5,1 1111110 131 opinii

Etykieta:
E C 68 dB
E C 68 dB
Więcej informacji
Kup na raty

Czy chcesz zmienić wysokość Twojej raty?

Kalkulator rat Dowiedz się więcej
Kup na raty

Worki do przechowywania opon

Ochrona auta - czystość i wygoda podczas transportu opon.

Worki wysyłamy razem z zamówionymi oponami.

  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu
  • Prezentacja wideo
  • Etykieta

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 5,1 131 opinii

Opona godna polecenia
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 1111800 4,9
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 111110 5,0
  • Właściwości szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 1111120 5,2

Dodaj opinię o oponie

131 osób wystawiło ocenę

  • 6 32 osoby
  • 5 84 osoby
  • 4 12 osób
  • 3 3 osoby
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

96% użytkowników poleca tę oponę

96%

Informacje o oponie zbierane są od 2560 dni. W tym czasie zebraliśmy 131 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 933000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: wygląd opony.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • R.K. z Łodzi
    Ocena: 5,3 1111120

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    6 Osób 3 Osoby

    Przejechałem na tych oponach około 20000 km. Opony w każdych warunkach zachowują się bardzo dobrze. Jeździłem w większości w mieście ale były też długie trasy po autostradach z dużymi prędkościami jaki i w terenie a nawet w lesie po piachu i w błocie.W tej chwili opony mają bieżnik o głębokości około 6 - 6,5 mm. Nie zmierzyłem głębokości bieżnika na nowej oponie ale myślę że jest to około 8 mm.Wcześniej miałem opony marki Goodyear EAGLE VECTOR EV-2+ i opony marki Vredestein w stosunku do nich są trochę głośniejsze i w/g komputera samochód spala około 0,2 l na setkę więcej.Na dłuższych trasach jadąc z prędkościami do 120 km/h na Goodyear-ach wychodziło zużycie paliwa w granicach 5,4 - 5,6 a na Vredkach 5,6 - 5,8.Oczywiście może to być spowodowane też ogólnym zużyciem samochodu albo różnymi warunkami jazdy.Na śniegu i w dość głębokim błocie Vredki są zdecydowanie lepsze.Myślę że i trwałość jest też większa ale to zależy od sposobu jazdy. Ogólnie opony są bardzo dobre i na pewno lepsze od opon sezonowych mniej znanych producentów a i niektórych znanych też. Przy umiarkowanych przebiegach jak w moim przypadku rzędu 10 - 15 tys. km rocznie lepiej wymienić opony całoroczne co 5 - 6 lat niż jeździć na starych oponach sezonowych 10 lat. Polecam te opony każdemu kierowcy. Ja osobiście kupił bym te opony jeszcze raz ale chyba nie kupię bo chcę wypróbować vredestein quatrac 5.
  • Michał
    Ocena: 5,2 1111120

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    25 Osób 15 Osób

    Czytałem na ich temat wiele ,bardzo różnych wypowiedzi i powiem ,że mało miarodajnych.Postanowiłem zaryzykować ..... Opony "odpłaciły" się w jakości ich użytkowania !!! jeżdżę dynamicznie i mogę na oponach polegać.Na suchej nawierzchni sprawują się cichutko i bardzo komfortowo, nie uginają się zbyt mocno na zakrętach a to dla mnie istotna cecha.Mokra nawierzchnia też nie jest problemem,samochód prawidłowo się prowadzi nawet powyżej 150 km/h, wiadomo,że jak wjadę w głęboką kałużę to będzie odczuwalny spadek przyczepności,ale jest on niewielki. Kafelki protektora bardzo skutecznie odprowadzają wodę spod opony.Zima ??? tu ... zwolennicy sezonowych opon będą niezadowoleni :) gdyż Quatrac 3 no cóż świetnie dają sobie radę na zaśnieżonej drodze ,zarówno na świeżym i głębokim śniegu jak i na ubitym i bardziej śliskim.Wiadomo na powierzchni pokrytej lodem nawet najlepsza opona nie da rady :) Pamiętajmy tylko o jednym, że zimą zawsze musimy dopasować technikę jazdy do warunków !!! nie wymagajmy od opon przyczepności jak na suchym i ciepłym asfalcie !!! Prowadzę zakład samochodowy i już kilkunastu moim klientom poleciłem Quatrac 3 jako opony całoroczne, jak i ja są z nich BARDZO zadowoleni !!! Polecam i innym niezdecydowanym jeszcze nabywcom !!! nie będziecie żałowali !
  • tetro
    Ocena: 4,9 1111900

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    62 Osoby 14 Osób

    Vredestein Quatrac 3 to produkt, który spędza sen z powiek zakładom oferującym przekładki opon. Jest bardzo dobra, ścieralność niewielka, ale też styl mojej jazdy należy do umiarkowanych. Nie jestem emerytem - lubię szybką jazdę, ale dostosowuję ją do warunków na drodze. To nie jest opona dla ludzi pędzących 200 km/h lewym pasem, ale spokojnie 130 km/h prawym :) W deszczu nie jest taka jak Uniroyal RainExpert, ale spokojnie 100 km/h prawym też pojedziesz. Troszkę głośna przy ponad 100 km/h, ale nie jest to aż tak odczuwalne żeby denerwowało. Dobrze amortyzuje nierówności na drodze. Latem da się odczuć miękkość mieszanki, ale w niczym to nie przeszkadza, w zakrętach jest stabilna. Jeszcze nigdy nie włączył mi się abs, a nieraz trzeba było ostro hamować. Zapiszczały kilka razy podczas ruszania, ale przy temperaturze plus 30 stopni i to przy gwałtownym ruszaniu. Polecam wszystkim myślącym, nie dającym się nabrać na slogany "zmieniaj opony". Polecam ludziom z umiarkowanym stylem jazdy, nie emerytom bo uwierzcie szkoda wtedy kasy na taki markowy produkt, ale rajdowcom też nie, bo to nie opona dla Was.
  • irekplwr
    Ocena: 5,0 11111000

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    24 Osoby 9 Osób

    Uważam, że opony są super. świetnie się spisują w warunkach zimowych jak i letnich. Na nawierzchniach suchych i mokrych. Wjechałem kiedyś na A4 z prędkością ok 80 km/h z nawierzchni suchej w błoto pośniegowe, kierownica nawet nie drgnęła przy ewidentnym odczuciu oporu jaki stawia nawierzchnia. Opony godne polecenia. Bez ściemy nie dawajmy zarobić firmom, które wmawiają nam, że tylko opony dedykowane (letnie/zimowe) gwarantują komfort, bezpieczeństwo, ekonomię jazdy. Ostatnio przejechałem dystans Wrocław Bydgoszcz (tam i z powrotem 660 km - średnia prędkość 50 km/h -zużycie paliwa 6,74 l/100 km). Część drogi jechałem w ulewnym deszczu 70km/h, samochód prowadził się jak po sznurku. Żadnych problemów z przyczepnością. Honda Accord 1,8ES 2000r.
  • marmark
    Ocena: 5,1 1111110

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    38 Osób 9 Osób

    Opony te stanowią doskonałe rozwiązanie dla osób poruszających się głównie po mieście. Zachowanie zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych co najmniej tak samo dobre jak opon sezonowych ze średniej półki. Dodatkowo odpadają koszty zmiany opon, no i zawsze jesteśmy przygotowani na pierwszy atak zimy :) W zasadzie mały minus za hałas na mokrym asfalcie (gwizdanie) oraz za nieco większe opory toczenia (w każdym razie większe od moich poprzednich opon letnich), co przekłada się na odrobinę większe zużycie paliwa latem. Generalnie polecam te opony. Ja osobiście już chyba nie wrócę do dwóch kompletów opon.

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Vredestein Quatrac 3 165/65 R15 81 T

Typ: opona całoroczna.

Bieżnik: asymetryczny – składa się z dwóch niezależnych części, każda z nich odpowiada za inne osiągi.

Klasa: premium – najlepsze osiągi i najwyższa jakość.

Przeznaczenie: samochody osobowe średniej klasy.

Rozmiary: od 13 do 17 cali.

Vredestein Quatrac 3 to całoroczna opona segmentu premium, która doskonale sprawdzi się w samochodach osobowych średniej klasy. Model wyposażono w asymetryczny bieżnik, który bardzo dobrze radzi sobie w zróżnicowanych warunkach pogodowych. Dzięki temu opona gwarantuje bezpieczeństwo i komfort jazdy zarówno latem, jak i zimą.

Opona powstała na bazie mieszanki gumowej ze zredukowaną ilością policyklicznych węglowodorów aromatycznych, co zapewniło dobre zachowanie modelu podczas zróżnicowanych temperatur. Bieżnik podzielono na dwie strefy – letnią i zimową. Obie zdecydowanie różnią się między sobą i odpowiadają za inne rodzaje osiągów. Po stronie zimowej zastosowano faliste lamele poprawiające przyczepność na mokrej i śliskiej nawierzchni. W strefie letniej tę ilość lameli zredukowano, co przyczyniło się do uzyskania większej powierzchni styku opony z podłożem. Za odprowadzanie wody przez cały rok odpowiadają trzy centralne linie bieżnika, które dbają również o usuwanie błota pośniegowego. Komputerowa optymalizacja wzoru bieżnika pomogła w wytłumieniu hałasu emitowanego przez oponę w czasie toczenia. Inżynierowie projektujący oponę zadbali także o równomierne rozłożenie nacisków, dzięki czemu bieżnik zużywa się powoli i miarowo. Zapewnia to możliwość korzystania z maksymalnych osiągów przez cały okres użytkowania Vredestein Quatrac 3 bez obaw o obniżenie przyczepności wraz z większą ilością przebytych kilometrów. Model jest doskonałym rozwiązaniem dla kierowców, którzy od ogumienia całorocznego oczekują trwałości, niezawodności i zrównoważonych osiągów na każdym typie nawierzchni.

Vredestein to holenderska marka, której historia sięga 1946 roku. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w wytwarzaniu opon klasy premium cechujących się maksymalnymi osiągami, najwyższą jakością wykonania i komfortem jazdy. Od 2009 roku Vredestein należy do koncernu Apollo Tyres. Firma dostarcza na rynek ogumienie do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, retro, aut z napędem na 4 koła, maszyn rolniczych i rowerów.

Opona całoroczna Vredestein Quatrac 3 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 165/65 R15.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 13 do 18 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości T - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.
Opona posiada indeks nośności 81 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 462 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), C (przyczepność na mokrej nawierzchni), 68 dB (poziom hałasu).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta

Opona Vredestein Quatrac 3 w rozmiarze 165/65 R15 81 T, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

  • E
  • C
  • 68 dB
E C 68 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).