Prześlij opinię o sklepie
Kontakt
  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt
Wybór i zakup opon
52 341 88 00 52 586 28 00 801 11 43 43
Wybór i zakup felg
52 341 88 80 52 586 28 80 801 11 53 53
Realizacja zamówienia
52 341 88 70 52 586 28 70 801 11 43 43
Zwrot i reklamacja
52 341 88 98 52 586 28 98 801 11 43 43
Sprawdź zamówienie
Pn-Pt: 7-22Sb-Nd: 8-16

W tym miejscu znajdziesz ostatnio obejrzane produkty.

W tym miejscu znajdziesz produkty dodane do porównania. Przejdź do zakupów

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Ok
Masz produkty
w koszyku.
Sprawdź swoje zamówienie Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

  • Czat z doradcą
  • Poproś o kontakt

Vredestein Quatrac 3 165/65 R15 T

Opona całoroczna.
Vredestein Quatrac 3 165/65 R15 81 T

BRAK

Przepraszamy. Produkt
jest obecnie niedostępny.

Możesz skorzystać z porady naszego specjalisty, który pomoże Ci zamówić podobny produkt.

Tel.: 52 341 88 00
(koszt połączenia wg taryfy operatora)
Tel.: 801 11 43 43
(koszt połączenia z telefonów stacjonarnych - 0,29 zł + VAT)
Parametry opony
Typ:
Osobowe
Sezon:
Całoroczne
Rozmiar:
165/65 R15
Indeks prędkości:
T = max 190 km/h
Indeks nośności:
= max 0 kg
Gwarancja:
3 lata od daty produkcji szczegóły
Etykieta UE:
E C 68dB szczegóły
Ubezpieczenie opon
z Mondial Assistance

Już od 17 zł / szt.
Możesz je dodać w koszyku.

  • Opinie
  • Opis produktu
  • Etykieta UE
  • Gwarancja

191 osób wystawiło ocenę

  • 6 51 osób
  • 5 115 osób
  • 4 21 osób
  • 3 3 osoby
  • 2 0 osób
  • 1 1 osoba

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 5,1 191 opinii

Opona godna polecenia
  • Oszczędności: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 4,9
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 5,0
  • Bezpieczeństwo: Wpływ opony na właściwości jezdne. 5,2

96% użytkowników poleca tę oponę

96%

Informacje o oponie zbierane są od 3020 dni. W tym czasie zebraliśmy 191 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 1494000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: wygląd opony.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

  • Opinie o oponach Vredestein Quatrac 3
    Tomas125
    Ocena: 4,3

    Czy opinia jest pomocna?

    Opony: Vredestein Quatrac 3 <> Goodyear Vector 4Seasons Przejechałem na oponach Vredestein Quatrac 3 ok. 6 tys km, napęd przedni Peugeot 206, a na oponach Goodyear Vector 4Seasons - ok. 60 tys km. Moje uwagi odnośnie Vredestein Quatrac 3 w porównaniu do Goodyear Vector 4Seasons: - mieszanka tworzywa opony Vredestein: miękka, bardziej elastyczna - opony mają objaw jeżdżenia na "żelkach" (trochę zbyt elastyczne); powoduje to podczas jazdy niestabilność toru jazdy auta, przy przyspieszaniu oraz prędkościach pow. 80 km/h (temperatury pow. 25 stC) auto znosi na lewo lub prawo (jeździ na boki - co powoduje obniżenie bezpieczeństwa); jednak na dziurach - tłumienie nierówności jest trochę lepsze od GoodYear z powodu większej elastyczności żelkowej; - w parametrach opony opisano niższy hałas toczenia (ok. 68dB) w porównaniu z GoodYear (71 dB); moje doświadczenie pokazuje, że Vredestein robi większy hałas z powodu poprzecznych lamelek - jest drażniące rzępolenie (opony działają trochę jak skrzynia rezonasowa np. w gitarze - słychać wzmocnienie hałasu przez ścianki opony wypełnionej powietrzem/ azotem); trochę przypomina jazdę traktorem - w GoodYear nie było tego (bieżnik V kształtny); - opory toczenia się Vredestein Quatrac 3 są wyraźnie większe w odniesieniu do Goodyear Vector 4Seasons (auto jedzie wolniej - dla maksymalnej prędkości jazdy, wolniej przyspiesza); dałbym większe zużycie benzyny o ok. 0,5 litra/100 km); - odprowadzenie wody spod kół na oponach Vredestein Quatrac 3 jest gorsze (mniej wydajne/ mniej skuteczne) w porównaniu z Goodyear Vector 4Seasons. Wielu użytkowników ocenia te opony jako trochę lepsze od GoodYear, ale moje doświadczenie pokazuje, że Goodyear Vector 4Seasons są lepszymi oponami (szczególnie jeśli chodzi o komfort jazdy).

    Podsumowanie: Goodyear Vector 4Seasons są lepsze od Vredestein Quatrac 3

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans 5000 - 10000km

    Styl jazdy szybki i agresywny

    Miejsce użytkowania przeważnie poza miastem

    Peugeot 206 Hatchback I 1.4

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia3,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia4,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na śniegu i błocie pośniegowym. Śnieg i błoto pośniegowe4,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu4,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności6,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia5,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? Trwałość6,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony6,0

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Nie

  • tetro
    Ocena: 4,9

    Wiarygodna opinia Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta Oponeo. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły opony w naszym sklepie.

    Czy opinia jest pomocna?

    Vredestein Quatrac 3 to produkt, który spędza sen z powiek zakładom oferującym przekładki opon. Jest bardzo dobra, ścieralność niewielka, ale też styl mojej jazdy należy do umiarkowanych. Nie jestem emerytem - lubię szybką jazdę, ale dostosowuję ją do warunków na drodze. To nie jest opona dla ludzi pędzących 200 km/h lewym pasem, ale spokojnie 130 km/h prawym :) W deszczu nie jest taka jak Uniroyal RainExpert, ale spokojnie 100 km/h prawym też pojedziesz. Troszkę głośna przy ponad 100 km/h, ale nie jest to aż tak odczuwalne żeby denerwowało. Dobrze amortyzuje nierówności na drodze. Latem da się odczuć miękkość mieszanki, ale w niczym to nie przeszkadza, w zakrętach jest stabilna. Jeszcze nigdy nie włączył mi się abs, a nieraz trzeba było ostro hamować. Zapiszczały kilka razy podczas ruszania, ale przy temperaturze plus 30 stopni i to przy gwałtownym ruszaniu. Polecam wszystkim myślącym, nie dającym się nabrać na slogany "zmieniaj opony". Polecam ludziom z umiarkowanym stylem jazdy, nie emerytom bo uwierzcie szkoda wtedy kasy na taki markowy produkt, ale rajdowcom też nie, bo to nie opona dla Was.

    Podsumowanie: Bardzo dobra opona dla myślących kierowców

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans 2000 - 5000km

    Styl jazdy umiarkowany

    Miejsce użytkowania przeważnie w mieście

    Ford Fiesta Hatchback

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia5,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia4,8

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na śniegu i błocie pośniegowym. Śnieg i błoto pośniegoweKlient nie ocenił

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu4,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności5,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia5,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? Trwałość5,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony6,0

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • IrishSanFran
    Ocena: 4,3

    Wiarygodna opinia Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta Oponeo. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły opony w naszym sklepie.

    Czy opinia jest pomocna?

    Są naprawdę dobrymi oponami na suchy, mokrym i na śniegu/błocie pośniegowym. Mają tendencję do hałasowanie na drogach asfaltowych, ale na drogach szutrowych nie slychać nic oprócz szutru. Mają tendencję do uślizgu na zakrętach, ale nie jest to zauważalne na tyle by korygować tor jazdy. Dobra droga hamowania. Używam ich na wszystkich naszych samochodach przez cały rok i są naprawdę dobrymi oponami na mokrym, suchym i lekkim śniegu/błocie pośniegowym, mają tendencję do ścierania sie w okolicy 35-40 tys. km. co jest ich jedyną wadą, ale to zależy od rozmiaru/wagi auta w którym są zamontowane. Na co dzień uzywam malego auta, ale większego gdy zawożę dzieci. W małym samochodzie wytrzymują około 48 tys. km podczas gdy w dużym ok. 35 tys. km więc to zależy od stylu jazdy i ciężaru pojazdu.

    Podsumowanie: polecam

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans 5000 - 10000km

    Styl jazdy spokojny

    Miejsce użytkowania przeważnie w mieście

    brak informacji o pojeździe

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia4,8

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia4,8

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na śniegu i błocie pośniegowym. Śnieg i błoto pośniegowe4,8

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu2,3 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności3,5 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia4,8 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? Trwałość3,5 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony3,5

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • irekplwr
    Ocena: 5,0

    Wiarygodna opinia Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta Oponeo. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły opony w naszym sklepie.

    Czy opinia jest pomocna?

    Uważam, że opony są super. świetnie się spisują w warunkach zimowych jak i letnich. Na nawierzchniach suchych i mokrych. Wjechałem kiedyś na A4 z prędkością ok 80 km/h z nawierzchni suchej w błoto pośniegowe, kierownica nawet nie drgnęła przy ewidentnym odczuciu oporu jaki stawia nawierzchnia. Opony godne polecenia. Bez ściemy nie dawajmy zarobić firmom, które wmawiają nam, że tylko opony dedykowane (letnie/zimowe) gwarantują komfort, bezpieczeństwo, ekonomię jazdy. Ostatnio przejechałem dystans Wrocław Bydgoszcz (tam i z powrotem 660 km - średnia prędkość 50 km/h -zużycie paliwa 6,74 l/100 km). Część drogi jechałem w ulewnym deszczu 70km/h, samochód prowadził się jak po sznurku. Żadnych problemów z przyczepnością. Honda Accord 1,8ES 2000r.

    Podsumowanie: Kupujcie opony wielosezonowe

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans 5000 - 10000km

    Styl jazdy umiarkowany

    Miejsce użytkowania przeważnie w mieście

    Honda Accord Sedan VI 1.8i

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia5,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia5,0

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na śniegu i błocie pośniegowym. Śnieg i błoto pośniegowe5,0

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu5,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności5,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia4,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? Trwałość5,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony5,0

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

  • wojtek
    Ocena: 4,4

    Czy opinia jest pomocna?

    zdecydowanie lepsze niz zimówki za 200 zl. sprawdzałem je w zimowych warunkach w ubiegłym roku kiedy drogi były zasypane. Oczywiście szaleństwa nie ma ale w końcu to nie łańcuchy. Auto trzymało się drogi bez problemów. ABS na odcinku 100 km właczył mi się tylko 2 razy, kiedy hamowałem na światłach. Latem opony są ciche i nie piszczą jak zimówki. Jak oglądam programy w których policjanci apelują o zamontowanie zimowych opon to mam wrażenie, ze nie korzystali z tych opon i gadają farmazony ogólnie dostepne.

    Podsumowanie: mozna zaufac

    Pokaż ocenę szczegółową Zamknij ocenę szczegółową

    Przejechany dystans poniżej 2000km

    Styl jazdy umiarkowany

    Miejsce użytkowania przeważnie w mieście

    brak informacji o pojeździe

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na suchej nawierzchni. Sucha nawierzchnia4,6

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na mokrej nawierzchni. Mokra nawierzchnia4,6

    Oceń ruszanie, przyczepność podczas jazdy na wprost i w zakrętach oraz drogę hamowania na śniegu i błocie pośniegowym. Śnieg i błoto pośniegowe3,6

    Oceń poziom szumów, warkot, buczenie i inne dźwięki słyszalne podczas jazdy. Poziom hałasu5,0 Im wyższa ocena, tym niższy hałas

    Oceń poziom komfortu odczuwanego podczas jazdy po nierównej, dziurawej drodze. Tłumienie nierówności5,0 Im wyższa ocena, tym większy komfort

    Oceń wzrost/spadek zużycia paliwa przez samochód podczas użytkowania tych opon. Opory toczenia4,0 Im niższe opory, tym wyższa ocena

    Oceń odporność opony na zużycie. Bieżnik ściera się szybko czy wolno? Trwałość4,0 Im większa trwałość, tym wyższa ocena

    Oceń atrakcyjność wizualną wzoru bieżnika i ściany bocznej opony. Wygląd opony6,0

    AwaryjnośćNie

    Czy polecasz te opony innym użytkownikom? Tak

Ilość opinii na stronie:

Vredestein Quatrac 3 165/65 R15 81 T

Typ: opona całoroczna.

Bieżnik: asymetryczny – składa się z dwóch niezależnych części, każda z nich odpowiada za inne osiągi.

Klasa: premium – najlepsze osiągi i najwyższa jakość.

Przeznaczenie: samochody osobowe średniej klasy.

Rozmiary: od 13 do 17 cali.

Vredestein Quatrac 3 to całoroczna opona segmentu premium, która doskonale sprawdzi się w samochodach osobowych średniej klasy. Model wyposażono w asymetryczny bieżnik, który bardzo dobrze radzi sobie w zróżnicowanych warunkach pogodowych. Dzięki temu opona gwarantuje bezpieczeństwo i komfort jazdy zarówno latem, jak i zimą.

Opona powstała na bazie mieszanki gumowej ze zredukowaną ilością policyklicznych węglowodorów aromatycznych, co zapewniło dobre zachowanie modelu podczas zróżnicowanych temperatur. Bieżnik podzielono na dwie strefy – letnią i zimową. Obie zdecydowanie różnią się między sobą i odpowiadają za inne rodzaje osiągów. Po stronie zimowej zastosowano faliste lamele poprawiające przyczepność na mokrej i śliskiej nawierzchni. W strefie letniej tę ilość lameli zredukowano, co przyczyniło się do uzyskania większej powierzchni styku opony z podłożem. Za odprowadzanie wody przez cały rok odpowiadają trzy centralne linie bieżnika, które dbają również o usuwanie błota pośniegowego. Komputerowa optymalizacja wzoru bieżnika pomogła w wytłumieniu hałasu emitowanego przez oponę w czasie toczenia. Inżynierowie projektujący oponę zadbali także o równomierne rozłożenie nacisków, dzięki czemu bieżnik zużywa się powoli i miarowo. Zapewnia to możliwość korzystania z maksymalnych osiągów przez cały okres użytkowania Vredestein Quatrac 3 bez obaw o obniżenie przyczepności wraz z większą ilością przebytych kilometrów. Model jest doskonałym rozwiązaniem dla kierowców, którzy od ogumienia całorocznego oczekują trwałości, niezawodności i zrównoważonych osiągów na każdym typie nawierzchni.

Vredestein to holenderska marka, której historia sięga 1946 roku. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w wytwarzaniu opon klasy premium cechujących się maksymalnymi osiągami, najwyższą jakością wykonania i komfortem jazdy. Od 2009 roku Vredestein należy do koncernu Apollo Tyres. Firma dostarcza na rynek ogumienie do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, retro, aut z napędem na 4 koła, maszyn rolniczych i rowerów.

Opona całoroczna Vredestein Quatrac 3 zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 165/65 R15.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 13 do 17 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości T - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h.
Opona posiada indeks nośności - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 0 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: E (opory toczenia), C (przyczepność na mokrej nawierzchni), 68 dB (poziom hałasu).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne

Opona Vredestein Quatrac 3 w rozmiarze 165/65 R15 T, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

E C 68 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).

Kup opony lub felgi z wymianą w serwisie

Dostarczamy opony i felgi do serwisów wymiany. Do wyboru masz 992 serwisy warsztatów w całym kraju. Kupujesz opony lub felgi, wybierasz swój serwis, rezerwujesz termin montażu, a resztę zostawiasz nam. Dostawa do serwisu GRATIS! Koszt samej wymiany wg cennika warsztatu.

Jak dokładnie to działa? Po wyborze opon lub felg, w formularzu zamówienia wybierasz serwis z odpowiadającym Tobie cennikiem i lokalizacją. Po złożeniu zamówienia rezerwujesz dokładny termin wymiany (wybierasz godzinę i dzień). I to wszystko! My zajmujemy się dostarczeniem Twoich opon lub felg do serwisu w odpowiednim czasie (dostawa gratis). Dzień przed montażem wyślemy Tobie wiadomość email z przypomnieniem.

Na każde Twoje pytanie odpowiedzą specjaliści z Działu Dostawy z Montażem.

Zadzwoń na 52 341 88 58 lub napisz na serwisy@oponeo.pl

Obsługa klienta – usługa dostawa z montażem - Andrzej Wieczór
Andrzej Wieczór
Obsługa klienta – usługa dostawa z montażem - Marcin Nuckowski
Marcin Nuckowski
Obsługa klienta – usługa dostawa z montażem - Przemysław Krzekotowski
Przemysław Krzekotowski
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Tomasz Szczepaniak
Tomasz Szczepaniak
Obsługa klienta - Realizacja zamówień - Dariusz Guzowski
Dariusz Guzowski
  • Transport gratis Wszystkie nasze produkty
    doręczamy bezpłatnie na terenie
    całego kraju.

  • Dostawa
    w 24h
    Nowczesne centrum logistyczne
    pozwala nam wysłać
    15 000 opon dziennie.

  • 14 dni
    na zwrot
    Nieużywany produkt możesz zwrócić
    w ciągu 14 dni od daty odbioru
    bez podania przyczyny.

Fachowe doradztwo

Mamy ponad 10 lat doświadczenia w doradztwie, a nasi eksperci pomogą w każdej sprawie 7 dni w tygodniu.

801 11 43 43 52 341 88 00