Sprawdź swoje zamówienie

Wpisz numer zamówienia oraz nazwisko w przypadku klienta indywidualnego, lub NIP w przypadku firmy.

Sprawdź status

Sprawdź status zamówienia

Michelin ENERGY SAVER+ 195/65 R15 91 H

Rozmiar opony:
195/65 R15
Indeks prędkości:
H = max 210 km/h
Indeks ładowności:
91 = max 615 kg
Sezon:
Letnie
Typ:
Osobowe
  • Dostawa gratis Wysyłka w 2 dni
    Wysyłka w 2 dniOznacza to, że opony są dostępne na naszym magazynie i zostaną wysłane nie później niż w przeciągu 2 dni od złożenia zamówienia.

    Dostawa zawsze gratis już od 1 sztuki.
  • Możliwość ubezpieczenia
    Ubezpieczenie opon Ubezpieczasz opony już od 17zł/szt. W razie uszkodzenia dzwonisz na numer 22 563 12 87.

    Organizujemy Ci pomoc na trzy sposoby:
    -Pomagamy wymienić koło na miejscu
    -Transportujemy auto do najbliższego warsztatu
    -Zwracamy koszt opony jeśli nie nadaje się do naprawy

    Ubezpieczenie możesz dodać do zamówienia w koszyku.
Ilość:
256
Kup

Ten produkt został kupiony wczoraj o godzinie 17:28

Ocena: Rewelacyjna!

5,4 1111140 140 opinii

Etykieta:
C A 70 dB
C A 70 dB
Więcej informacji
  • Opinie użytkowników
  • Opis produktu
  • Prezentacja wideo
  • Etykieta

Ocena łączna: Ocena łączna: Ocena łączna to średnia ważona poszczególnych osiągów, nie średnia arytmetyczna. Niektóre właściwości opony mają większy, inne mniejszy wpływ na ocenę łączną. 5,4 140 opinii

Opona rewelacyjna!
  • Koszt użytkowania: Wpływ opony na koszty eksploatacji samochodu. 1111130 5,3
  • Komfort: Wpływ opony na komfort jazdy. 1111130 5,3
  • Właściwości szosowe: Wpływ opony na właściwości jezdne. 1111150 5,5

Dodaj opinię o oponie

140 osób wystawiło ocenę

  • 6 72 osoby
  • 5 63 osoby
  • 4 5 osób
  • 3 0 osób
  • 2 0 osób
  • 1 0 osób

99% użytkowników poleca tę oponę

Informacje o oponie zbierane są od 645 dni. W tym czasie zebraliśmy 140 opinii.

Nasi klienci przejechali łącznie 1244000 km.

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia.

Oponę najczęściej oceniali użytkownicy poruszający się przeważnie w mieście.

Oponę oceniali kierowcy, którzy najczęściej swój styl jazdy określali jako umiarkowany.

Ostatnie opinie:

Ilość opinii na stronie:

  • Misiek
    Ocena: 5,7 1111160

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Długo zastanawiałem się i wybierałem opony - Letnie - po przeczytaniu całego "morza" informacji i testów o oponach ich parametrach, oporach toczenia, odprowadzaniu wody, cichobieżności, etc. z pełną rozwagą i świadomością zakupiłem Michelin Enregy Saver+ . Człowiek jest sugestywny i dlatego z pewną obawą co do słuszności wyboru założyłem na koła nowe opony biorąc "na klatę" konsekwencje swojego wyboru.Teraz konkludując i dzieląc się z Wami swą opinią stwierdzam ,po przejechaniu 15 tyś.km. ---- Opony Trafione w przysłowiową "dychę" Samochodem poruszam się z reguły dość dynamicznie,gdy warunki na to pozwalają ;) i mam dobry dzień potrafię rozwijać duże prędkości nawet mocno powyżej 200 km/h. Gdy "rozjeździłem" opony i przywykłem do nich ;) stwierdzam z całą stanowczością ,że to -bardzo dobre opony- na okres letni - ciche, prawidłowo elastyczne, nie uginają się nadmiernie na ostrych zakrętach, znacznie poprawiają komfort trakcyjny samochodu, auto prowadzi się lekko ale pewnie, jesteśmy w stanie jako kierowca przewidzieć na co stać nasz samochód podczas hamowania, przyspieszania ,czy pokonywania trudniejszych fragmentów drogi. Lekkość prowadzenie wpływa na zmniejszone zużycie paliwa co nie znaczy, że tracimy na współczynniku przyczepności do podłoża, wręcz przeciwnie auto bardzo dobrze trzyma się drogi w deszczu i w słońcu ! Podsumowując Jeśli zdajemy sobie sprawę z faktu co to takiego bezpieczeństwo na drodze, droga hamowania i inne siły fizyczne podczas jazdy autem - to będziemy delektować się jazdą na Michelin Energy Saver+ Pozdrawiam Misiek
  • Przemo
    Ocena: 5,5 1111140

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Wczesniej posiadalem od nowości samochodu, zużyły sie dopiero po 7 latach (grubość bieżnia bieżnika), a wcale ich nie oszczędzalem. Dla mnie numer jeden wśród opon. Dlatego po wymianie na nowe znów postawiłem na Michelin i ten sam model Energy Saver Plus. Zobaczymy czy też wytrzymają 7 lat :) choć po tak długim czasie guma jest już skruszala i opona zaczyna halasowac, ale konkurencyjne bylyby do wymiany zapewne juz po 5 latach. Polecam z całym sercem.
  • Gregor
    Ocena: 5,8 1111180

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    42 Osoby 6 Osób

    Jeździłem na oponach kilu marek w tym Micheline Primacy i jak do tej pory Energy Saver + to najcichsza opona jaką użytkowałem. Ostatnio zrobiłem 600 km w weekend i jestem pod ogromnym wrażeniem. Na plus: Bardzo cicha jazda, przy niewielkich prędkościach w ruchu miejskim w korkach widać niskie opory toczenia. Przy ruszeniu z pierwszego biegu samochód toczy się i toczy... zdecydowanie dalej niż na innych oponach. Przy dosyć dynamicznej jeździe komputer pokazał średnie spalanie na poziomie 5.2 litra benzyny. Uważam, że w cyklu miejskim uda się obniżyć średnie spalanie, natomiast poza miastem (subiektywnie myśląc) większy wpływ na zużycie paliwa ma opór powietrza (przy większych prędkościach) niż opór toczenia. Na minus: wysokość bieżnika, który w porównaniu z innymi producentami jest nieco niższy.
  • wściekły pies
    Ocena: 5,5 1111150

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    11 Osób 27 Osób

    Bardzo dobra opona, użytkuję już drugi komplet i jestem bardzo zadowolony z tego wyboru. Pokonuję rożne odcinki tras i to dalece zróżnicowanych jeśli chodzi o warunki drogowe i jakość nawierzchni. Opona bardzo odporna na ścieranie, a co za tym idzie jest produktem ekonomicznym w zakupie, co dla przeciętnego użytkownika nie jest bez znaczenia.
  • Michał Pleta
    Ocena: 5,7 1111160

    Czy opinia jest pomocna? Tak Nie

    0 Osób 0 Osób

    Opony świetnie nadają się na suchą nawierzchnię, wydaję mi się jednak iż na mokrej zachowują się trochę gorzej niż Energy Saver (bez plusa), które miałem poprzednio. Jednak może mieć na to wpływ zmiana samochodu na znacznie cięższy. Generalnie uważam, że w porównaniu do moich poprzednich opon w Omedze to jak niebo a ziemia zatem oceniam je bardzo dobrze. Podczas jazdy szybko i cicho pędzą po nawierzchni - nie zawsze równej - samochód prowadzi się pewnie i radia można posłuchać nawet przy 160km/h choć to kombii. Polecam te oponki uważam je za dobrą inwestycję. Co do awaryjności - brak i oby tak pozostało :) Pozdrawiam

Ilość opinii na stronie:

Opis produktu

Michelin ENERGY SAVER+ 195/65 R15 91 H

Typ: opona letnia.

Klasa: premium (wyższa).

Bieżnik: asymetryczny - podzielony na dwie pełniące różne funkcje części (zewnętrzną i wewnętrzną).

Przeznaczenie: samochody osobowe.

Rozmiary: od 14 do 16 cali.

Testy opon:

2013: test ADAC w rozmiarze 185/60 R15 H: 1. miejsce.

- test ACE/GTÜ w rozmiarze 195/65 R15 V: opona polecana.

- test "Auto Bild" w rozmiarze 195/65 R15 V: opona bardzo polecana.

- test "Gute Fahrt" w rozmiarze 205/55 R16 V: 1. miejsce, ocena bardzo dobra.

Informacje o producencie: Michelin to jeden z największych na świecie koncernów oponiarskich. Francuska marka powstała z inicjatywy braci Andre i Edouarda Michelin w 1889 roku. W 1891 r. bracia Michelin opracowali pierwszą oponę dętkową, która m.in. dzięki udziale w Rajdzie Paryż-Bordeaux wkrótce stała się popularnym rozwiązaniem, a marka Michelin pomału zaczęła być powszechnie rozpoznawalna. Późniejsza historia firmy obfitowała w kolejne wynalazki. Od momentu opracowania pierwszych opon firma związana była ze sportem motorowym. Tak jest do dzisiaj. Opony z logo Michelin były obecne m.in. w Formule 1, a od 2006 r. marka jest głównym dostawcą opon do WRC (Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata). Dzisiaj w skład koncernu wchodzą takie marki, jak: Kleber, BFgoodrich, Riken, Kormoran.

Opis technologii: Michelin Energy Saver+ to opona stworzona specjalnie dla osobowych samochodów miejskich, rodzinnych i minivanów. Najważniejsze korzyści jakie płyną z użytkowania tej opony to wysoki poziom bezpieczeństwa, doskonała trwałość i duże oszczędności paliwa (aż do 60 litrów w porównaniu do opony poprzedniej generacji).

Ten model opony został wyposażony w bardziej efektywny profil, co skutkuje o 10% większą powierzchnią kontaktu opony z nawierzchnią. Dzięki temu poziom bezpieczeństwa wzrasta, ponieważ opona mniej się nagrzewa (lepsza przyczepność). Opona Michelin Energy Saver+ została skonstruowana w technologii Eco N Grip. Jest to nowoczesne, opatentowane rozwiązanie, które opiera się na wzmocnieniu wiązań molekularnych opony i znowu ogranicza jej nagrzewanie się. Powoduje to dużą oszczędność paliwa i trwałość. Za pierwszą cechę odpowiada też specjalna warstwa wewnętrzna opony umieszczona pod bieżnikiem. Dzięki niej opona charakteryzuje się mniejszymi oporami toczenia i ma większą efektywność energetyczną.

Opona letnia Michelin ENERGY SAVER+ zaliczana jest do klasy premium, czyli charakteryzuje się nowoczesną technologią i maksymalnymi osiągami.
Oglądasz właśnie oponę w rozmiarze 195/65 R15.
Opona jest aktualnie dostępna w rozmiarach od 14 do 16 cali.
Jest to opona z indeksem prędkości H - maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 210 km/h.
Opona posiada indeks nośności 91 - maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać ta opona wynosi 615 kg.
Opona posiada następujące klasy na etykiecie: C (opory toczenia), A (przyczepność na mokrej nawierzchni), 70 dB (poziom hałasu).
Kopiowanie treści surowo wzbronione. Zobacz konsekwencje prawne
Etykieta

Opona Michelin ENERGY SAVER+ w rozmiarze 195/65 R15 91 H, zgodnie z informacją podaną przez producenta, posiada następujące parametry jezdne:

  • C
  • A
  • 70 dB
C A 70 dB

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).